abonnement Unibet Coolblue
pi_198265337
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:25 schreef osodevo het volgende:
De bedoeling dat ik mij op jongere vrouwen focus is het feit we dan qua ervarenheid op één lijn zitten.

Qau ervarenheid waarin? Blijkbaar gaat het bij jou alleen om de sexuele ervaring en de rest van levenservaring doet er bij voorbaat in jou mindset niet toe. Zo presenteer je jezelf als heel eenzijdig relatiemateriaal.
pi_198265459
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:05 schreef Holenbeer het volgende:
Ik vind dat TS in ieder geval de goede richting op gaat. Als je geen mooie meiden kan krijgen, ga je zoeken naar rijke meiden. Universiteit mensen hebben in ieder geval potentie om geld te verdienen.
Als TS nog even gaat finetunen en naar de rijke oudere vrouwen gaat zoeken heeft hij zo een relatie en zit hij gebakken voor de rest van zijn leven
Denk je niet een beetje te makkelijk? Alsof het in alle werkvelden op universitair niveau zo lekker makkelijk banen scoort, laat staan goed betalende. Zonder universitaire graad kun je ook best centjes harken, het is geen garantie ofzo.

Om over je ideeën mbt rijke vrouwen nog niet te beginnen. Really? Alsof het in die categorie wel makkelijk vissen is met deze omstandigheden. En gebakken voor het leven? Dan moet je de relatie wel in stand (kunnen) houden, anders zullen de financiën wel goed beschermd blijven tegen golddiggers.
Beetje sneu om ts lekker te maken met zulke onrealistische ideeën.
  maandag 1 maart 2021 @ 11:26:38 #128
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198265572
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Denk je niet een beetje te makkelijk? Alsof het in alle werkvelden op universitair niveau zo lekker makkelijk banen scoort, laat staan goed betalende. Zonder universitaire graad kun je ook best centjes harken, het is geen garantie ofzo.

Om over je ideeën mbt rijke vrouwen nog niet te beginnen. Really? Alsof het in die categorie wel makkelijk vissen is met deze omstandigheden. En gebakken voor het leven? Dan moet je de relatie wel in stand (kunnen) houden, anders zullen de financiën wel goed beschermd blijven tegen golddiggers.
Beetje sneu om ts lekker te maken met zulke onrealistische ideeën.
Ik gok dat Holenbeer het sarcastisch bedoelt
  maandag 1 maart 2021 @ 11:29:50 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198265621
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:02 schreef steelhead het volgende:

[..]

Syndroom idd.

0906 kan ik me niet herinneren.

Denk niet dat tussen die 4 het om dezelfde gaat. Er zijn wel eens foto's geplaatst en gedeeld. Waar overigens uit bleek dat ze wat uiterlijk betreft helemaal niet de zelf beschreven afzichtelijke monsters zijn.

Of TS een van deze users is onder een andere naam, geen idee, zou kunnen, maar hoeft zeker niet.

Ze kunnen wel een mooie echo kamer oprichten samen.
Syndroom = 0906, daar is geen twijfel over.
TS heeft al eens erkend die user te zijn.
Maar goed, als hem dat niet meer uitkomt zal hij wel zeggen dat het een grap of uit bewondering was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198265624
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 02:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zoals anderen al schreven je bent zelf die men? Dan kun je toch ook je eigen vraag beantwoorden?
[..]


[..]

Ja precies. Kans is dat het allemaal trolls zijn
[..]

Het lijkt wel alsof hij iemand zoekt die naast geslacht ook in al het andere het tegenovergestelde is van hemzelf, waarom! :?
Oppesites attrackt?

Maar ik denk eerder aan de standaard incel retoriek, waar ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium girl'.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  maandag 1 maart 2021 @ 11:32:33 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198265673
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:30 schreef steelhead het volgende:

[..]

Oppesites attrackt?

Maar ik denk eerder aan de standaard incel retoriek, waar ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium girl'.
Dat sowieso, hij kijkt neer op alles wat in zijn eigen categorie zit, in feite kijkt hij neer op zichzelf en denkt waarschijnlijk dat hij zelf in een hogere categorie valt als hij iemand uit een hogere categorie weet te scoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198265701
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik gok dat Holenbeer het sarcastisch bedoelt
Dat mag ik hopen ja, maar voor de zekerheid ga ik er toch liever even serieus op in.
pi_198265728
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 05:48 schreef Ridocar het volgende:
Simpel, om alles te compenseren wat hij mist. Als meneer toch al een laag zelfbeeld heeft hoopt 'ie op een vrouw die niet alleen voor hem zorgt, maar ook goed eruit ziet, seks met hem wilt én zijn centjes voor hem verdient.

Wat ts zich moet afvragen is hoe groot de kans is dat bovengenoemde vrouw daadwerkelijk in ts geïnteresseerd is. Persoonlijk denk ik dat je meer kans maakt met een staatslot.

[ afbeelding ]

Ja, ik zou als ts zijnde alleen niet op hopen. De kans dat hij eenzaam en als maagd sterft is heel groot.
Ja dat zal het zijn denk ik. Wel apart dat een ander dan zijn zelfvertrouwen op deze manier moet verhogen. Dat is op zich al een tegenstrijdigheid. En dat laatste denk ik ook. Maar dat is op zich niet erg. Ik ga ook eenzaam en als maagd sterven. Maar ik zit er niet zo mee als ts. Maargoed ts zit er vast in het echt ook niet mee want het is denk ik een troll.

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:30 schreef steelhead het volgende:
Oppesites attrackt?

Maar ik denk eerder aan de standaard incel retoriek, waar ze vinden dat ze recht hebben op een 'premium girl'.
Maar waar komt die entitlement dan vandaan
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198265777
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef osodevo het volgende:
Bedankt voor jullie inbrengen, zal er goed over nadenken. Het gaat mij erom, wanneer er kinderen zijn ik graag thus wil blijven en dat zij fulltime werkt. Vergeet niet dat ik vanwege mijn beperkte opleiding en ben afgekeurd de mogelijkheden tot werken zeer beperkt zijn. Met de toeslagenaffaire in het achterhoofd denk ik wel 3 keer na om te gaan werken, want elke cent dat je werkt moet je weer inleveren met de huidige regeling.
Wat een instelling. Ik hoop oprecht dat je aan het trollen bent.

Zo niet ga vrijwillegers werk doen. Doe je iig nog iets. Kom je met andere mensen in contact, is goed voor je.

Verkoopt ook beter dan: ik ben zielig, boehoe.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198265832
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het gaat dan ook meer om een totaal verknipt beeld over vrouwen en/of creepgedrag. 1 van die users is ook een keer op treinstation aangesproken door politie omdat hij zich merkwaardig gedroeg. Dat zegt toch al wel genoeg.
Was dat die kerel die vrouwen lastig viel op dat station?

Dat zegt idd genoeg.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 1 maart 2021 @ 11:44:25 #136
319979 Fok-it
All is well
pi_198265863
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:42 schreef steelhead het volgende:

[..]

Was dat die kerel die vrouwen lastig viel op dat station?

Dat zegt idd genoeg.
Klopt, en in het winkelcentrum. En in de trein zelf. Mee-reizen tot waar die vrouw uitstapte.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_198265912
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Syndroom = 0906, daar is geen twijfel over.
TS heeft al eens erkend die user te zijn.
Maar goed, als hem dat niet meer uitkomt zal hij wel zeggen dat het een grap of uit bewondering was.
Leek me ook wel iemand die vooral tegen zichzelf in bescherming moest worden genomen.

Wel sneu natuurlijk.

Zeker met de corona crisis nu, blijkt dat bezuinigen op geestelijke gezondheidszorg een erg slecht idee is.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198265955
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef osodevo het volgende:
Bedankt voor jullie inbrengen, zal er goed over nadenken. Het gaat mij erom, wanneer er kinderen zijn ik graag thus wil blijven en dat zij fulltime werkt. Vergeet niet dat ik vanwege mijn beperkte opleiding en ben afgekeurd de mogelijkheden tot werken zeer beperkt zijn. Met de toeslagenaffaire in het achterhoofd denk ik wel 3 keer na om te gaan werken, want elke cent dat je werkt moet je weer inleveren met de huidige regeling.
Volgens mij weet je niet wat je wil. Ik meen me te herinneren dat je vindt dat een vrouw thuis hoort te blijven en de man voor het geld moet zorgen. (Je was heel afkeurend over dat een man zijn vrouw laat werken!) En omdat jij dat niet kan dat je daarom geen vrouw en kinderen gaat nemen. Want alleen als jij voor je gezin kan zorgen zal je eraan beginnen.
  maandag 1 maart 2021 @ 11:52:48 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198266021
Maarre TS, welke vrouw zit te wachten op een vent die alleen maar thuis zit te niksen en niets bijdraagt?
pi_198266023
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat sowieso, hij kijkt neer op alles wat in zijn eigen categorie zit, in feite kijkt hij neer op zichzelf en denkt waarschijnlijk dat hij zelf in een hogere categorie valt als hij iemand uit een hogere categorie weet te scoren.
Eigenlijk een vorm van enorme zelfhaat wat hij op anderen projecteert.

Jammer dat hij niet door heeft, dat zelfs als dat lukt, hij precies dezelfde problemen blijft houden.

Het erge is eerder de beschadiging die hij dan een ander aandoet.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198266086
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De vrouwen van jouw leeftijd gaan echter wel de ervaring hebben om om te kunnen gaan met jouw rugzak. Daar kan een onbezorgd huppelmeisje van 20 helemaal niets mee.

Plus je zegt dat je je niet het drama van een ex of kinderen op de nek wil halen, maar onthou je wel even dat je zelf ook wat miserie en drama gaat inbrengen in de relatie? Dan heb je net een sterke persoon nodig om het mee te kunnen dragen.
Huppelmeisjes van 20 hebben waarschijnlijk al meer ervaring met liefde, relaties en seks. TS heeft de boot gemist denk ik.
En wat betreft het thuisblijven terwijl de vrouw gaat werken, ik denk dat de meeste vrouwen een man willen waar toekomst in zit. Als ik alles alleen moet verdienen en dan ook nog voor iemand die thuis op zijn luie reet zit en 0 ambities heeft ben ik ook zo vertrokken. Mijn 2 dochters leer ik ook dat ambities hebben belangrijk is en dat ze ver weg moeten blijven van mannen zonder ambities en toekomstperspectief.
pi_198266107
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:52 schreef Hexagon het volgende:
Maarre TS, welke vrouw zit te wachten op een vent die alleen maar thuis zit te niksen en niets bijdraagt?
Welke vrouw wil door zo iemand haar kinderen op laten voeden? Laat staan kinderen krijgen met iemand die verder niks bijdraagt.
pi_198266158
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:58 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Welke vrouw wil door zo iemand haar kinderen op laten voeden? Laat staan kinderen krijgen met iemand die verder niks bijdraagt.
Gewoon een zorg erbij, toch. Zoeken alleenstaande moeders naar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2021 12:01:13 ]
pi_198266214
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:00 schreef Amee het volgende:

[..]

Gewoon een zorg erbij, toch. Zoeken alleenstaande moeders naar
Niet echt, ook alleenstaande moeders leren van hun mislukte relatie.
pi_198266290
Heb ik iets gemist over ts zijn huishoudskills of wordt er nu geroepen dat het huishouden doen en de kinderen verzorgen niks doen zou zijn?
pi_198266314
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:02 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Niet echt, ook alleenstaande moeders leren van hun mislukte relatie.
Het was sarcasm :P
pi_198266322
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn denk ik. Wel apart dat een ander dan zijn zelfvertrouwen op deze manier moet verhogen. Dat is op zich al een tegenstrijdigheid. En dat laatste denk ik ook. Maar dat is op zich niet erg. Ik ga ook eenzaam en als maagd sterven. Maar ik zit er niet zo mee als ts. Maargoed ts zit er vast in het echt ook niet mee want het is denk ik een troll.
[..]

Maar waar komt die entitlement dan vandaan
Dat eerste weet je niet, er kan veel gebeuren en veranderen in de tussen tijd.

Die entitlement is er gekomen, doordat toen sociale media opkwam, er een kleine minderheid dit soort ideeën begonnen te spuien.

Waardoor een grotere groep dacht, hey dit klopt aardig en nam de betreffende ideeën over.

De groep werd groot genoeg om alleen met elkaar in contact te staan en zich af te sluiten van buitenaf. De vingers in de oren.

Helaas niet alleen met incels. Wappies zijn er altijd geweest, alleen nu hebben ze een platform om anderen handig te bereiken.

Wat het nog onhandiger maakt is als politici deze groep(en) gaan aanboren, waardoor ze zichzelf nog meer bevestigt zien.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198266404
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb ik iets gemist over ts zijn huishoudskills of wordt er nu geroepen dat het huishouden doen en de kinderen verzorgen niks doen zou zijn?
Huishoud skills volgens mij kan ts niet eens een eitje bakken voor het ontbijt na de wilde nacht. :P
pi_198266417
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb ik iets gemist over ts zijn huishoudskills of wordt er nu geroepen dat het huishouden doen en de kinderen verzorgen niks doen zou zijn?
Het huishouden en de kinderen is een stuk relaxter als gewoon gaan werken, het grootste gedeelte van de dag zijn de kinderen naar school en tegenwoordig heeft vrijwel iedereen huishoudelijke gemakken zoals een wasmachine enzo
pi_198266578
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:56 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Huppelmeisjes van 20 hebben waarschijnlijk al meer ervaring met liefde, relaties en seks. TS heeft de boot gemist denk ik.
En wat betreft het thuisblijven terwijl de vrouw gaat werken, ik denk dat de meeste vrouwen een man willen waar toekomst in zit. Als ik alles alleen moet verdienen en dan ook nog voor iemand die thuis op zijn luie reet zit en 0 ambities heeft ben ik ook zo vertrokken. Mijn 2 dochters leer ik ook dat ambities hebben belangrijk is en dat ze ver weg moeten blijven van mannen zonder ambities en toekomstperspectief.
Genoeg vrouwen met dezelfde instelling. Ik heb gewerkt bij 2 gemeentes, een grote stad en een groot dorp.

De beroeps uitkering trekkers bij beiden waren evenredig verdeeld en/of in relatie met elkaar.

Ook genoeg vrouwen gezien, die wel werkten en daarna thuis voor de tv ploften tot het tijd was om te slapen.

Kinderen komen in beide groepen voor.

Het probleem is dat TS niet in die vijvers wil vissen. Maar ook niets aan zichzelf wil doen, om in de andere vijvers te kunnen vissen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')