abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198261700
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:28 schreef 111210 het volgende:

[..]

Neem aan dat de man dan het huishouden doet en iedere avond kookt? Dat zie ik TS (gezien zn eerdere topics echt niet doen namelijk)
Dat vraag ik me dus ook af. Waarom een universiteit afgestudeerd meisje als TS toch de mening heeft dat een vrouw het huishouden moet doen?

Beter iemand die kwa instelling beter bij TS past. Die zijn er ook genoeg.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  maandag 1 maart 2021 @ 01:00:49 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198261760
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:06 schreef steelhead het volgende:

[..]

ZEC = Zomaar een Chinees
JJJ= Jajammerjan

Die maakten vergelijkbare posts of topics.

Hebt er nog wel een aantal meer gehad.
Syndroom/0906 toch?
Hoewel dat ook de door jou genoemden kan zijn.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198262125
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:23 schreef osodevo het volgende:
Ik ben een tijdje aan het online daten met een meisje. We hebben best wel een klik maar toen zij te horen kreeg dat ik een uitkering ontvang en alleen een vmbo opleiding op zak had geen reactie meer krijg op berichtjes.

Ergens vrees ik dat ze hierop afgeknapt is, wellicht omdat ze zelf aan de uni studeert en geen man wilt die lager opgeleid is. Echte antwoord zal ik waarschijnlijk nooit te horen krijgen maar vind het maar vreemd dat nadat ze dat wist het eigenlijk stil bleef.

Men heeft het altijd over emancipatie en genderrollen maar wat is er mis met de vrouw als kostwinner en dat de man thuis blijft?
Zoals anderen al schreven je bent zelf die men? Dan kun je toch ook je eigen vraag beantwoorden?

quote:
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:01 schreef Gruj0 het volgende:
Hij kan beter op zoek naar een vrouw van rond zijn eigen leeftijd die in het zelfde schuitje zit met alles. Daar zullen er weinig van zijn, maar ze zijn er wel.

Soms heb ik trouwens het idee dat TS ZEC of JJJ is. :{
Ja precies. Kans is dat het allemaal trolls zijn

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:44 schreef steelhead het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af. Waarom een universiteit afgestudeerd meisje als TS toch de mening heeft dat een vrouw het huishouden moet doen?

Beter iemand die kwa instelling beter bij TS past. Die zijn er ook genoeg.
Het lijkt wel alsof hij iemand zoekt die naast geslacht ook in al het andere het tegenovergestelde is van hemzelf, waarom! :?
❣ ¤,¸🖤 ♡💕♡💚,¤¤💛♡`¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198262305
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 02:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof hij iemand zoekt die naast geslacht ook in al het andere het tegenovergestelde is van hemzelf, waarom! :?
Simpel, om alles te compenseren wat hij mist. Als meneer toch al een laag zelfbeeld heeft hoopt 'ie op een vrouw die niet alleen voor hem zorgt, maar ook goed eruit ziet, seks met hem wilt n zijn centjes voor hem verdient.

Wat ts zich moet afvragen is hoe groot de kans is dat bovengenoemde vrouw daadwerkelijk in ts genteresseerd is. Persoonlijk denk ik dat je meer kans maakt met een staatslot.

Ja, ik zou als ts zijnde alleen niet op hopen. De kans dat hij eenzaam en als maagd sterft is heel groot.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ridocar op 01-03-2021 05:58:02 ]
Echte elektricins gebruiken geen jokari.
pi_198262321
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef osodevo het volgende:
Ik heb meer spijt dat ik eerlijk ben geweest, had beter kunnen liegen ;(
Nee man, je hebt juist gehandeld.

Je vergeet alleen dat een vrouw geen enkele verplichting voelt om een man die geen toekomst heeft nog te woord te staan tegenwoordig, voor jouw 10 anderen met wel een toekomst. Geef haar eens ongelijk.

Het enige waardeloze van haar vind ik is dat het zo abrupt beindigt is. Met andere woorden: geen fatsoen!
pi_198262449
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dom van hem. Als 28 jarige is het
Nog ok om te zijn zoals hij nu is , na dertigste hoort hij toch iets verder te zijn.
Wat misschien nog handiger kan zijn is om de situatie maar te aanvaarden zoals die is, en waar mogelijk nog te ontwikkelen, dan haal je gelijk de druk van de ketel.

Niet ieder mens is in staat om de voor anderen 'normale' doelen te bereiken, zoals een relatie, kinderen krijgen, en een goeie baan etc...

Soms is het beter om al die dromen los te laten en te focussen op wat wel kan, zoals jezelf ontwikkelen en binnen de eigen beperkingen het maximale te behalen.
pi_198262590
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 06:08 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Nee man, je hebt juist gehandeld.

Je vergeet alleen dat een vrouw geen enkele verplichting voelt om een man die geen toekomst heeft nog te woord te staan tegenwoordig, voor jouw 10 anderen met wel een toekomst. Geef haar eens ongelijk.

Het enige waardeloze van haar vind ik is dat het zo abrupt beindigt is. Met andere woorden: geen fatsoen!

We lezen hier 1 kant van het verhaal. Zou me niks verbazen als TS direct al zei, 'wat is er mis mee als jij kostwinner bent'. Dat is echt een enorme afknapper, voor zowel man als vrouw en niet eens vanwege dat woordje 'kostwinner', maar vanwege het feit dat TS in zijn hoofd al voor zich zag dat hij thuis bleef en zij voor de centen zorgt.
Ik heb eens een 1e date afgekapt nadat de date dingen zei als 'ik ga er voor zorgen dat als we samenwonen dat ik op tijd thuis ben voor het eten' (op mijn antwoord, 'lijkt me wel want ik ga niet koken voor jou' reageerde hij niet).
En dat mag, net zoals deze dame gewoon af mag kappen. En laten we eerlijk zijn, als het dit niet was was ze wel ergens anders op afgeknapt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Granqvist op 01-03-2021 07:36:20 ]
Andreas Granqvist, fdd 16 april 1985 i Parp i Skne ln, r en svensk fotbollsspelare som spelar fr Helsingborgs IF och det svenska laget.
pi_198262673
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:26 schreef Granqvist het volgende:

[..]

We lezen hier 1 kant van het verhaal. Zou me niks verbazen als TS direct al zei, 'wat is er mis mee als jij kostwinner bent'. Dat is echt een enorme afknapper, voor zowel man als vrouw en niet eens vanwege dat woordje 'kostwinner', maar vanwege het feit dat TS in zijn hoofd al voor zich zag dat hij thuis bleef en zij voor de centen zorgt.
Ik heb eens een 1e date afgekapt nadat de date dingen zei als 'ik ga er voor zorgen dat als we samenwonen dat ik op tijd thuis ben voor het eten' (op mijn antwoord, 'lijkt me wel want ik ga niet koken voor jou' reageerde hij niet).
En dat mag, net zoals deze dame gewoon af mag kappen. En laten we eerlijk zijn, als het dit niet was was ze wel ergens anders op afgeknapt.
Ja dat soort volk snapt het niet, maar erger nog, die gaan het nooit snappen ook.
pi_198262676
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:26 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Ik heb eens een date afgekapt nadat de date 'ik ga er voor zorgen dat als we samenwonen (1e date!) dat ik op tijd thuis ben voor het eten' (op mijn antwoord, 'lijkt me wel want ik ga niet koken voor jou' reageerde hij niet).
Nee, gewoon nee. En dat mag, net zoals deze dame gewoon af mag kappen. En laten we eerlijk zijn, als het dit niet was was ze wel ergens anders op afgeknapt.
Zeker weten dat ze dan wel ergens anders op was afgeknapt. Maar dat is mijn punt dan ook niet, als het is gegaan zoals ts omschrijft is het gewoon onfatsoenlijk, en daar zijn vrouwen en waarschijnlijk ook veel mannen tegenwoordig erg goed in.

Ik ben wel de laatste die het voor ts gaat opnemen in die zin. Maar wij kennen ts, die vrouw natuurlijk niet.

Was dat hele kook gebeuren het enige wat je deed besluiten ermee te stoppen?
pi_198263526
Bedankt voor jullie inbrengen, zal er goed over nadenken. Het gaat mij erom, wanneer er kinderen zijn ik graag thus wil blijven en dat zij fulltime werkt. Vergeet niet dat ik vanwege mijn beperkte opleiding en ben afgekeurd de mogelijkheden tot werken zeer beperkt zijn. Met de toeslagenaffaire in het achterhoofd denk ik wel 3 keer na om te gaan werken, want elke cent dat je werkt moet je weer inleveren met de huidige regeling.
pi_198263641
De daadwerkelijke leeftijd van TS is niet zo interessant. Ik denk dat het grootste probleem van TS erin ligt dat hij zijn geluk afhankelijk maakt van anderen. In dit geval, in het zoeken van een vriendin. Pas als hij een balans gaat vinden tussen het geluk zelf creren en dat in verhouding tot anderen weet te plaatsen, zullen zijn problemen daadwerkelijk worden 'opgelost'.
pi_198263696
Nou ja, totaal onervaren mannen tegen de 30 kom je niet meer zo vaak tegen hoor. :') De bedoeling dat ik mij op jongere vrouwen focus is het feit we dan qua ervarenheid op n lijn zitten. Vrouwen van mijn leeftijd hebben soms al kinderen en meerdere relaties achter de rug. Ik heb geen zin om trauma's en misschien kids van ex-mannen om dat voor mijn kiezen te krijgen, in die zin wil iedere man wel een vrouw die minder baggage heeft.

Ik wil echt niet op de zak van een vrouw teren, ik heb mijn eigen inkomen.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:29:06 #113
319979 crew  Fok-it
Amor fati
pi_198263752
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:25 schreef osodevo het volgende:
in die zin wil iedere man wel een vrouw die minder baggage heeft.
En iedere vrouw wil een man die niet zoveel bagage heeft als jij hebt
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
pi_198263762
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef osodevo het volgende:
Bedankt voor jullie inbrengen, zal er goed over nadenken. Het gaat mij erom, wanneer er kinderen zijn ik graag thus wil blijven en dat zij fulltime werkt. Vergeet niet dat ik vanwege mijn beperkte opleiding en ben afgekeurd de mogelijkheden tot werken zeer beperkt zijn. Met de toeslagenaffaire in het achterhoofd denk ik wel 3 keer na om te gaan werken, want elke cent dat je werkt moet je weer inleveren met de huidige regeling.
Vind je ook niet dat je wel heel erg veel stappen vooruit aan het denken bent? Je bent slechts gewoon aan het praten met iemand, maar in je hoofd ben je al bezig met "hoe moet het de kinderen" en "ik ga mooi niet werken".

Overigens, dat laatste is natuurlijk wel een enorme afknapper.
pi_198263772
quote:
Nou ja, totaal onervaren mannen tegen de 30 kom je niet meer zo vaak tegen hoor. :') De bedoeling dat ik mij op jongere vrouwen focus is het feit we dan qua ervarenheid op n lijn zitten. Vrouwen van mijn leeftijd hebben soms al kinderen en meerdere relaties achter de rug. Ik heb geen zin om trauma's en misschien kids van ex-mannen om dat voor mijn kiezen te krijgen, in die zin wil iedere man wel een vrouw die minder baggage heeft.

Als het goed is, dumpt een partner normaal gesproken niet haar baggage op je. En ook wanneer het om een vrouw met kinderen gaat, al ligt het pijnpunt daar vooral in de omgang met de ex.

Zelf heb je ook baggage en al besef je het niet, ook op liefdesgebied. Jouw situatie is daarom niet vergelijkbaar met iemand van begin 20.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:34:58 #116
441859 crew  Lenny77
pi_198263835
quote:

De vrouwen van jouw leeftijd gaan echter wel de ervaring hebben om om te kunnen gaan met jouw rugzak. Daar kan een onbezorgd huppelmeisje van 20 helemaal niets mee.

Plus je zegt dat je je niet het drama van een ex of kinderen op de nek wil halen, maar onthou je wel even dat je zelf ook wat miserie en drama gaat inbrengen in de relatie? Dan heb je net een sterke persoon nodig om het mee te kunnen dragen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 1 maart 2021 @ 09:58:38 #117
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198264196
Maar wat heb jij dan “de ideale vrouw” te bieden? Het klinkt op het eerste opzicht totaal niet aantrekkelijk; een man zonder liefdeservaring met een eisenpakket aan zijn vrouw, terwijl hij zelf geen ambitie inbrengt. Ik begrijp dat je niet kan werken, maar er zijn toch andere manieren om levensgeluk te ambiren en wat toe te voegen aan bijvoorbeeld de maatschappij?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_198264283
quote:

Het lijkt me handiger dat je je op andere onderwerpen focust om te verbinden. Een vermeend gebrek aan ervaring zegt niet zoveel over de ontwikkelingscurve en dat gaat bij studenten denk ik in een sneller tempo, waar je moeilijker op aan zou kunnen sluiten. Werkambities, de wereld willen ontdekken, etc. zijn dan dingen die een sneller vaarwater brengen, zeker in de begin 20. Dan ligt er nog veel open en dan is een ouder iemand met een beperkt budget mogelijk sneller een beperkend idee.

In dat opzicht kan iemand met kinderen juist al verankerd zijn in een bepaalde modus, waar je veel makkelijker mee matcht. Dat kan een zekere rust en stabiliteit met zich mee geven, waar je wellicht meer aan hebt dan aan een beetje bleu.
Maar nogmaals, voor iemand die vooral een keer seks wil hebben ben je wel een stuk moeilijker aan het aan het nadenken. Is dat faalangst? Lijkt me beperkend en drempelverhogend werken..

Oh en je eigen inkomen gaat wel benvloedt worden als je financile partners wordt. Het is niet dat je dat administratief strikt gescheiden kan houden, denk maar aan bepaalde toeslagen die kunnen weg vallen.
Tevens is het van invloed op de lifestyle. Tenzij de partner op jouw inkomensniveau wil zitten, zal de meer verdienende partner meer kwijt zijn. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar iemand die al een en ander gedaan (reizen bijvoorbeeld) en opgebouwd (eigen woning) heeft zal daar mogelijk makkelijker instaan dan een starter wiens kansen op die mooie reis en/of eigen woning hierdoor langer zullen duren.
pi_198264311
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En iedere vrouw wil een man die niet zoveel bagage heeft als jij hebt
Er is een categorie die het juist prettig vindt dat er geen exen zijn en ze de eerste zijn enzo. Die vind je alleen denk ik niet op Tinder, maar eerder bij een kerk.
  maandag 1 maart 2021 @ 10:17:47 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198264459
Alsof exen altijd een soort spook zijn.

De meesten mensen gaan gewoon door met hun leven na een verbroken relatie.
pi_198264689
De verbinding zoeken met een vrouw in wat je niet hebt, ervaring, seks, een leven, exen.

Prachtig creatief brein heeft TS wel, omdenken maar dan in de meest dramatische vorm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 10:45:55 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198264935
quote:

Dus zij mogen geen bagage hebben, maar dat jij een hele hoop hebt is dan weer geen probleem?

Een vrouw zou je geluk moeten uitbreiden, niet je geluk maken. Je moet als eerst gelukkig zijn met je eigen leven. Richt op jezelf. Maar dat is je al 38583419x uitgelegd.

Verder ben je op zoek naar het perfecte plaatje. Die bestaat niet.
pi_198265214
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 01:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Syndroom/0906 toch?
Hoewel dat ook de door jou genoemden kan zijn.
Syndroom idd.

0906 kan ik me niet herinneren.

Denk niet dat tussen die 4 het om dezelfde gaat. Er zijn wel eens foto's geplaatst en gedeeld. Waar overigens uit bleek dat ze wat uiterlijk betreft helemaal niet de zelf beschreven afzichtelijke monsters zijn.

Of TS een van deze users is onder een andere naam, geen idee, zou kunnen, maar hoeft zeker niet.

Ze kunnen wel een mooie echo kamer oprichten samen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 11:04:27 #124
319979 crew  Fok-it
Amor fati
pi_198265261
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:02 schreef steelhead het volgende:

[..]

Syndroom idd.

0906 kan ik me niet herinneren.

Denk niet dat tussen die 4 het om dezelfde gaat. Er zijn wel eens foto's geplaatst en gedeeld. Waar overigens uit bleek dat ze wat uiterlijk betreft helemaal niet de zelf beschreven afzichtelijke monsters zijn.

Of TS een van deze users is onder een andere naam, geen idee, zou kunnen, maar hoeft zeker niet.

Ze kunnen wel een mooie echo kamer oprichten samen.
Het gaat dan ook meer om een totaal verknipt beeld over vrouwen en/of creepgedrag. 1 van die users is ook een keer op treinstation aangesproken door politie omdat hij zich merkwaardig gedroeg. Dat zegt toch al wel genoeg.
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
pi_198265280
Ik vind dat TS in ieder geval de goede richting op gaat. Als je geen mooie meiden kan krijgen, ga je zoeken naar rijke meiden. Universiteit mensen hebben in ieder geval potentie om geld te verdienen.
Als TS nog even gaat finetunen en naar de rijke oudere vrouwen gaat zoeken heeft hij zo een relatie en zit hij gebakken voor de rest van zijn leven
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')