Ik ook. Zie niet hoe Emmen anders kan ontsnappen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:44 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat Willem II degradeert. @:Lenny_Leonard
Emmen mag opdonderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook. Zie niet hoe Emmen anders kan ontsnappen.
Kunstgras en dat domme beleid om allemaal spelers met niet-eu salarissen te halen staat mij tegen.quote:
Ik dacht eigenlijk dat die ook weer teruggingen naar echt gras.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunstgras en dat domme beleid om allemaal spelers met niet-eu salarissen te halen staat mij tegen.
VVV wil er ook nog wel uit en Sparta ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:55 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat zowel Emmen als Willem II het redden
Ik weet even niet hoe, maar ze regelen het maar
Oh ja ik vergeet steeds dat zij ook kunstgras hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunstgras en dat domme beleid om allemaal spelers met niet-eu salarissen te halen staat mij tegen.
Dat mag je niet zeggen omdat ze de trainer vertrouwen blijven geven en het dan ineens goed beleid wordtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister ontzettend genoten van de voorspelbare rant van Hansie over het ontslag van Tobiasen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen omdat ze de trainer vertrouwen blijven geven en het dan ineens goed beleid wordt
Daar was toen wel sprake van maar ze vonden een extra spelen halen belangrijker. Dan mag je weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat die ook weer teruggingen naar echt gras.
Niet gezien maar verder terecht uiteraard.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister ontzettend genoten van de voorspelbare rant van Hansie over het ontslag van Tobiasen.
De rant of het ontslagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet gezien maar verder terecht uiteraard.
Ok ik ben ook om, laat dat walgelijke Emmen maar lekker opflikkeren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was toen wel sprake van maar ze vonden een extra spelen halen belangrijker. Dan mag je weg.
Dan hadden we niet geweten dat je huis weer spic en span is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik het nou maar bij louter "ja" gehouden.
Of de hoedanigheid van mijn verveling vandaag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hadden we niet geweten dat je huis weer spic en span is.
Terwijl deze middag bomvol prachtige sport zat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of de hoedanigheid van mijn verveling vandaag.
Ik had je ook al in het keukenkampioendivisie topic zien posten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of de hoedanigheid van mijn verveling vandaag.
Dat gaf de doorslag voor het huishoudenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je ook al in het keukenkampioendivisie topic zien posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |