Dank jequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcpc21e07
Dat is niet zo mooi niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:12 schreef wimderon het volgende:
Geert verliest met 101 gemiddeld van een 89 gemiddeld gooiende Vinzzent @:Mani89
Geen geluccige loting nee.quote:
quote:Another crazy bust from Petersen as he busts 100 after doing the same to 120 in the previous leg.
But it matters not as he is let off the hook once again by Meulenkamp and sweeps up with tops-tops for a 6-2 win.
Er is een darter zonder overgewicht gesignaleerdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:18 schreef wimderon het volgende:
Enorm geschreeuw op de achtergrond ineens op de stream, we wachten de berichten af
Negentje?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:18 schreef wimderon het volgende:
Enorm geschreeuw op de achtergrond ineens op de stream, we wachten de berichten af
Hartverzakking bij een andere speler nadat Mikkie Mensell 9-darter gooidequote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:49 schreef koemleit het volgende:
Ik lees dat er een speler is die "medical attention" krijgt...
iemand meer info?
Zijn ook geen wedstrijden bezig zo te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:49 schreef koemleit het volgende:
Ik lees dat er een speler is die "medical attention" krijgt...
iemand meer info?
Heel apart, bij livescore zie ik ook dit:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn ook geen wedstrijden bezig zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |