SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Volgende keer dus ff regelen met Danny voordat er weer madonna gebagger komtquote:Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zie geen handtekeningen, derhalve ongeldig. Een PTW (Permit To Work) dient ten minste te bevatten:
Een nauwkeurige omschrijving van de werkzaamheden
Beheersmaatregelen.
3 handtekeningen:
Aanvrager;
Verstrekker en
Verlener.
Maximaal 7 dagen geldig en 1 keer overdraagbaar
Per wet geregeld
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Dus ik kan deze bank van 5000 euro met een tientje per maand betalen?"
[500 maanden later...] "De bank past niet door m'n deur! Ik wil m'n geld terug!quote:Op zondag 28 februari 2021 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
*hier even tekenen mevrouw Frwuit*
"Nee dat kan niet... We kunnen u wel helpen uw deur te verbreden.."quote:Op zondag 28 februari 2021 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[42 maanden later...] "De bank past niet door m'n deur! Ik wil m'n geld terug!"
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[500 maanden later...] "De bank past niet door m'n deur! Ik wil m'n geld terug!"
Ok, op afbetaling met een tientje per maand?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Nee dat kan niet... We kunnen u wel helpen uw deur te verbreden.."
Ja maar dan krijgt u pas de bank bezorgd als ook dat allemaal is betaald.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, op afbetaling met een tientje per maand?
Fuuuu wat een kutservice!! Ik kom met m'n auto zo door de winkelruit rijden als ik 'm over 56 jaar krijg als ie betaald is!!quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt u pas de bank bezorgd als ook dat allemaal is betaald.
Kon net door de beugel vond ik. Was wel op het randjequote:Op zondag 28 februari 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgende keer dus ff regelen met Danny voordat er weer madonna gebagger komt
Ja vast, dan is er wel weer wat anders dat het vertraagtquote:Op zondag 28 februari 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Janssen-vaccin dichterbij voor Nederland: 'Zo kunnen we achterstand inhalen'
bij picknick?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
voor het eerst boodschappen besteld nog best lastig om aan het minimum bedrag van 35 euro te komen
mar ik hoef komende week niet naar de supermarkt
*hangt op*quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fuuuu wat een kutservice!! Ik kom met m'n auto zo door de winkelruit rijden als ik 'm over 56 jaar krijg als ie betaald is!!
Da's dan Zwisterland. In NL is dat voor twee personen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
Had deze maand bijgehouden wat ik aan boodschappen uitgeef, was maar zo'n 230 euro.
Ja, maar dacht dat ik meer uitgaf dus eigenlijk viel het me erg mee. Ik drink geen alcohol en eet bijna geen vlees, dus het is vooral fruit, groenten, melkproducten, brood, rijst, pasta etc.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Da's dan Zwisterland. In NL is dat voor twee personen.
Misschien heb ik daar nog een toevoeging op gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende: "Uitstraling - wilde wappie, dorpspsychopaat en verliefde vlegel" Moet ik op zoek gaan naar de dader of gaat die zich vrijwillig melden hier?
![]()
Ja, en koekjes, snoep, etc. Dus dat eet ik dan ook bijna niet meer.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zit in brood, pasta en aardappelen toch?
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en koekjes, snoep, etc. Dus dat eet ik dan ook bijna niet meer.
kwiwibaalquote:Op zondag 28 februari 2021 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]die heb ik nu toevallig in m'n yoghurt
Ja die is bezet, kun je afstrepenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Kwiwi al nieuws over de bff van Gargamel?
Ja kreeg net een berichtje dat ie in orde is. Lijkt me wat vreemd als je uit het niks of na een harde val flauwvalt, maar ok. Ben geen dokterquote:Op zondag 28 februari 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Kwiwi al nieuws over de bff van Gargamel?
Oke nou ja zal het wel zo zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kreeg net een berichtje dat ie in orde is. Lijkt me wat vreemd als je uit het niks of na een harde val flauwvalt, maar ok. Ben geen dokter
Even wachten nog...quote:
Hee blijequote:
Ik vraag mij wel welles af of mij dat gaat vervelen. Denk hetnietquote:Op zondag 28 februari 2021 17:44 schreef Fogel het volgende:
Je kan natuurlijk ook naar een plek verhuizen waar het altijd zomer is...
Lijkt me best saai eigenlijk.
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ok 3 dagen lentelucht en dan weer hittegolf
Dat is het ook. /ervaringquote:Op zondag 28 februari 2021 17:44 schreef Fogel het volgende:
GAAT DATEN DANquote:Op zondag 28 februari 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik heb een gelijkgestemde gevonden jongens
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 17:44 schreef Fogel het volgende:
Ik zeg niksquote:Op zondag 28 februari 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik heb een gelijkgestemde gevonden jongens
Dat is fijnquote:Op zondag 28 februari 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Op bezoek bij oma geweest. Met haar nieuwe hoorapparaten kun je weer een normaal gesprek met haar voeren
Als het 30 graden is, dan is het extreem. 20-25 is het met enige regelmaat, maar 15-20 is ook geen uitzondering in juli.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is het ook. /ervaring
Ik heb nog altijd het liefst een plek met 4 seizoenen, al mag de gemiddelde temperatuur gedurende het jaar van mij wel 10 graden kouder zijn dan hierHoe is het bij jou in de zomer? Onder de 30 graden?
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Op bezoek bij oma geweest. Met haar nieuwe hoorapparaten kun je weer een normaal gesprek met haar voeren
lag ze niet weer onder het bed?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh ja ik moet mijn oma ook nog steeds bellenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 17:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het 30 graden is, dan is het extreem. 20-25 is het met enige regelmaat, maar 15-20 is ook geen uitzondering in juli.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
In welk "altijd zomer" land heb je gewoond?quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zo closed minded doen
Nee geen hittegolf, gewoon rond de 24 graden.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ok 3 dagen lentelucht en dan weer hittegolf
Ja mag ook,maar eventjes belachelijk heet vind ik wel iets hebben altijd.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee geen hittegolf, gewoon rond de 24 graden.
Cyprus, met dorre kerstbomen in de zon met kerstquote:Op zondag 28 februari 2021 17:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
In welk "altijd zomer" land heb je gewoond?
Ohquote:Op zondag 28 februari 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week voor het laatst op bezoek bij mijn tante, vreemde gewaarwording wel.
Heb je nog chocolade in huis voor vanavond?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Poffertjes opmaar vijf stuks. Volgende week even een volwassenenportie
oh das naarquote:Op zondag 28 februari 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week voor het laatst op bezoek bij mijn tante, vreemde gewaarwording wel.
Neequote:Op zondag 28 februari 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog chocolade in huis voor vanavond?
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klopt inderdaad, ze moeten t vocht ergens kwijt. Kun je geen raam vervangen voor een plaatje hout en daar t op aansluiten?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde dit jaar een airco voor de slaapkamer aanschaffen, maar ik begrijp dat er geen mobiele dingen zijn waarbij je geen afvoerbuis naar buiten moet leggen..
Het is haar eigen planningquote:
Je kunt de slang gewoon binnen neerleggen.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde dit jaar een airco voor de slaapkamer aanschaffen, maar ik begrijp dat er geen mobiele dingen zijn waarbij je geen afvoerbuis naar buiten moet leggen..
Nee, huurhuis dit dat.. nog even kijken of ik een degelijke oplossing kan vinden. Want de ramen in de slaapkamer komen ook niet tot op de grond, en dat water loopt natuurlijk niet vanzelf omhoog door de buis?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ze moeten t vocht ergens kwijt. Kun je geen raam vervangen voor een plaatje hout en daar t op aansluiten?
lalalala broek laat zakkenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt de slang gewoon binnen neerleggen.
Die mobiele units zijn sowieso waardeloos.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
En dan? In een emmer laten uitkomen ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt er vaak zo'n rubberen ding bij om het raam af te sluiten.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar die mag ik hier niet ophangenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die mobiele units zijn sowieso waardeloos.
Gewoon een split-unit kopen. Beste investering ooit
En dan de warme lucht weer terug de kamer in blazen?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
oh jawel hoor, dat kan wel. En je kan evt kijken naar een systeem wat je in draai/kiep kan plaatsen om toch wat warme lucht tegen te gaan. Zijn wel oplossingen voorquote:Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, huurhuis dit dat.. nog even kijken of ik een degelijke oplossing kan vinden. Want de ramen in de slaapkamer komen ook niet tot op de grond, en dat water loopt natuurlijk niet vanzelf omhoog door de buis?
Huurwoning of monumentaal ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar die mag ik hier niet ophangen
Oh ik dacht dat daar het vocht door naar buiten afgevoerd werd ookquote:
Ja dat dacht ik al wel maar nog altijd wel kut tochquote:Op zondag 28 februari 2021 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is haar eigen planning![]()
Alleen blijft het vreemd als je al dan toch afscheid gaat nemen. Daarna zal ik haar nog bellen als ze 75 wordt en de dag erna is het euthanasie moment.
nee die slang hang je uit het raam en die zuigt dus lucht naar binnen omdat verkoeld uit de machine te blazenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat daar het vocht door naar buiten afgevoerd werd ooknog nooit een mobiele airco gehad zoals je ziet
Leuk is het niet, maar voor haar wel wat ze wil dus dan heb I keer vrede meequote:Op zondag 28 februari 2021 17:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al wel maar nog altijd wel kut toch
Lijkt me heel weird ja, maar fijn dat ze de regie kan houden.
Hij blaast warme lucht naar buitenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die slang hang je uit het raam en die zuigt dus lucht naar binnen omdat verkoeld uit de machine te blazen
Lief!quote:Op zondag 28 februari 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk is het niet, maar voor haar wel wat ze wil dus dan heb I keer vrede mee![]()
Ik doe de afhandeling van nalatenschap, dus daar lopen we nog even doorheen, drinken een wijntje en een knuffel op het eind.
Huh, waarom zou ik warme lucht van buiten naar binnen halen? Waar gaat de warme lucht dan heen?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die slang hang je uit het raam en die zuigt dus lucht naar binnen omdat verkoeld uit de machine te blazen
ah zoquote:
Nee Puala zegt het goedquote:Op zondag 28 februari 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, waarom zou ik warme lucht van buiten naar binnen halen? Waar gaat de warme lucht dan heen?
Meestal rechtstreeks het slipje in huehuehuequote:Op zondag 28 februari 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt logischerEn waar gaat het vocht heen?
Nee warme lucht gaat juist naar buiten via die slang.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, waarom zou ik warme lucht van buiten naar binnen halen? Waar gaat de warme lucht dan heen?
Opvangen in een bakje. Is niet zoveel.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt logischerEn waar gaat het vocht heen?
Ah ok. Toch eens naar kijken dan voor de zomer. Zeker als ik nog moet thuiswerken ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opvangen in een bakje. Is niet zoveel.
Huehue.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt er vaak zo'n rubberen ding bij om het raam af te sluiten.
Ja ik kan er niet mee slapen. En zodra je hem uitzet krijgt je het meteen weer teringheet.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
Ze maken trouwens best veel geluid ook
Die van mij is volledig geruisloos.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn airco is gelukkig vrij stil. Kan er gewoon bij slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mag je ook als je van tevoren toestemming vraagt geen split unit ophangen?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Toch eens naar kijken dan voor de zomer. Zeker als ik nog moet thuiswerken ook.
Heerlijk. Hoef ik in de zomer al die rolkofferterroristen niet te horenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
Ze maken trouwens best veel geluid ook
Mooi.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk is het niet, maar voor haar wel wat ze wil dus dan heb I keer vrede mee![]()
Ik doe de afhandeling van nalatenschap, dus daar lopen we nog even doorheen, drinken een wijntje en een knuffel op het eind.
Nee, er mag niks aan de buitenmuur bevestigd worden.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag je ook als je van tevoren toestemming vraagt geen split unit ophangen?
Hmm bijzonderquote:Op zondag 28 februari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, er mag niks aan de buitenmuur bevestigd worden.
Je kunt de unit ook op het balkon zetten.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, er mag niks aan de buitenmuur bevestigd worden.
Mwa matigjes eigenlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 18:03 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes.
Hebben jullie ook een fijne zondag gehad?
Alleen geen balkon bij de slaapkamer..quote:Op zondag 28 februari 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt de unit ook op het balkon zetten.
Een balkon laten bouwenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen geen balkon bij de slaapkamer..
Zou gewoon een nieuw huis bouwen met fatsoenlijke klimaatcontrole dan.quote:
Veel van de nieuwere huizen zijn er ook niet bepaald op ingericht. Zodra daar de warmte inzit kan die er niet uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon een nieuw huis bouwen met fatsoenlijke klimaatcontrole dan.
Goede tip, doe ik van de week ffquote:Op zondag 28 februari 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon een nieuw huis bouwen met fatsoenlijke klimaatcontrole dan.
Hmm.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen geen balkon bij de slaapkamer..
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een iglootje bouwen in Foqueville
Hier om de hoek hebben ze een jaar of 10 geleden een nieuwe wijk gebouwd op basis van warmtepompen en goede isolatie en zulke ongein. Daar is het dus gewoon 365 dagen per jaar 21 gradenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van de nieuwere huizen zijn er ook niet bepaald op ingericht. Zodra daar de warmte inzit kan die er niet uit.
Op wieltjes.. "kwiwi's mobiele airco"quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een iglootje bouwen in Foqueville
Kun je ook gelijk ijsjes gaan verkopenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op wieltjes.. "kwiwi's mobiele airco"
FTFYquote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op kwieltjes.. "kwiwi's mobiele airco"
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op wieltjes.. "kwiwi's mobiele airco"
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We noemen deze uitvinding: de kwiglo![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We noemen deze uitvinding: de kwiglo![]()
![]()
Ik ben zo iemand die er een koordje aan zou vastmaken omdat ik ze anders kwijt raakquote:Op zondag 28 februari 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie draadloze oordopjes? Welke? Wat als ze tijdens het fietsen uitvallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zou ze binnen een dag kwijt zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie draadloze oordopjes? Welke? Wat als ze tijdens het fietsen uitvallen?
Ik binnen het uurquote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ze binnen een dag kwijt zijn
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks weer Op Zoek naar Maria (von Trapp) stiekem ben ik een beetje vliefd op Jolijn..RedheadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat houdt me een beetje tegenquote:Op zondag 28 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ze binnen een dag kwijt zijn
Geen dopjes, wel draadloze headset. Wissel tussen Sony MX3 en Bose QC35-II.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Bose quiet comfort 35 II. Die valt niet van je hoofd afquote:Op zondag 28 februari 2021 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat houdt me een beetje tegenook dat als ze op de grond hebben gelegen ik ze eerst wil ontsmetten
Ook dat ja. Al denk ik niet dat ze gaat winnen. iets te lief uiterlijk imoquote:
Nee die zijn kut. Bluetooth koptelefoon ftwquote:Op zondag 28 februari 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Waar zie je die positie uberhaupt?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
Feliciteer mij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
JUI / FOK!500 kwaliteitsuser!!!
Mijn oordopjesquote:
Via de desktopversie zie je top500 staan. Mobiel geen ideequote:
Bose is geen goedkoop merk. Wel goeie spullen. Ik zweer erbij.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Die Bose QC valt iets buiten het budget, daar heb ik al eens naar gekeken toen ik nog zo'n last had van de winkels beneden
Ik op 484, volgens mij zit ik ook pas net in de top500 als ik het zo ziequote:
Er zijn ook wat opties die iets vriendelijker voor je budget zijn. Ik heb een set van die dingen die je in je oren stopt maar als ik die langer draag gaan ze irriteren.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Die Bose QC valt iets buiten het budget, daar heb ik al eens naar gekeken toen ik nog zo'n last had van de winkels beneden
Moet ik alvast een topic klaarzetten??quote:
Nee toch :pquote:Op zondag 28 februari 2021 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet ik alvast een topic klaarzetten??![]()
Nee, doe ik ook niet. Mogen anderen doen. Je moet dan wel over ons aller @DaMart heen. Gaat nog een hele kluif worden..quote:
Ook als het vriest ja?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier om de hoek hebben ze een jaar of 10 geleden een nieuwe wijk gebouwd op basis van warmtepompen en goede isolatie en zulke ongein. Daar is het dus gewoon 365 dagen per jaar 21 graden
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent dan ook een echte kwaliteitsuser
Ja, zit ook overal vloerverwarmingquote:
Even doorsparen. Evt een tweedehands?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Een eigen vliegtuig met brandstof en onderhoud geregeld. Was het maar zo'n feest. Een PC7 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je met een leven willen?
geen idee, ik heb er nooit een gehad, dus het is nieuw voor mijquote:Op zondag 28 februari 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je met een leven willen?
ohwquote:
Is er vandaag een verkiezingdebat?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verkiezingsdebat pas om 21:30![]()
Had van mij wel wat eerder gemogen.
RTL4quote:Op zondag 28 februari 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er vandaag een verkiezingdebat?
Misschien dat ik even intune voor het leedvermaakquote:Op zondag 28 februari 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
RTL4
Aan het debat doen Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV), Wopke Hoekstra (CDA), Sigrid Kaag (D66), Lilian Marijnissen (SP) en Jesse Klaver (GroenLinks) mee. Ze zijn gekozen op basis van hun huidige zetelaantal en de prognose van de Peilingwijzer.
Ik kan het vast niet aanzienquote:Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien dat ik even intune voor het leedvermaak
Als je alleen al de namen leest krijg je bij elke naam een onbehaaglijk gevoel.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
RTL4
Aan het debat doen Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV), Wopke Hoekstra (CDA), Sigrid Kaag (D66), Lilian Marijnissen (SP) en Jesse Klaver (GroenLinks) mee. Ze zijn gekozen op basis van hun huidige zetelaantal en de prognose van de Peilingwijzer.
Ik denk dat ik ook snel afhaak.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het vast niet aanzien
Ruttegodquote:Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je alleen al de namen leest krijg je bij elke naam een onbehaaglijk gevoel.
Hoe komt datquote:
Ik weet voor het eerst sinds ik mag stemmen nog niet waar ik op ga stemmen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Vond het nooit zo lastig om iets fatsoenlijks te kiezen.
Nou na zijn opmerking. “Je laat je niet testen zonder klachten. Testen zonder klachten is zinloos”quote:
Wat?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even mijn jaarlijkse Dropbox fee mogen aftikken. 199 Euro voor 3 TB. Kan dat niet goedkoper? Wat gebruiken jullie?
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even mijn jaarlijkse Dropbox fee mogen aftikken. 199 Euro voor 3 TB. Kan dat niet goedkoper? Wat gebruiken jullie?
Waarvoor gebruik je het?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoe lang zat daar tussen?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou na zijn opmerking. “Je laat je niet testen zonder klachten. Testen zonder klachten is zinloos”
En daarna: “als iemand in de klas positief getest wordt moet de hele klas getest worden”
Ja ik gebruik ook mes en vork. En een pleepot.quote:
Een privé NASquote:Op zondag 28 februari 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Online backup van mijn fotoarchief. 2 TB zou ook wel genoeg zijn trouwens.quote:
Ik wist dat je zo zou reagerenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ook mes en vork. En een pleepot.
Voor mijn gevoel te weinig gedaan. Morgen vrij van werk, misschien dat ik dan het een en ander kan goedmaken..quote:
M'n foto's gaan in m'n Google photos.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Online backup van mijn fotoarchief. 2 TB zou ook wel genoeg zijn trouwens.
Heb ik ook. Kan het er niet echt mee worden.quote:
Nee, hij zegt het met droge ogen.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ja toch veranderend advies ofzo?
Vandaag met een vriend van mij gesproken die JA21 een kans gaat geven.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Vond het nooit zo lastig om iets fatsoenlijks te kiezen.
Ik betaal 2 euro voor Onedrive. Maar ik heb slechts 100 gb.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag nog gedaanquote:
Prima weer morgen dus prima dagje om wat te gaan doenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel te weinig gedaan. Morgen vrij van werk, misschien dat ik dan het een en ander kan goedmaken..
Alleen vanwege dit?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, hij zegt het met droge ogen.
Rutte is voor mij God af. Huichelaar.
met die griezel eerdmans en schreeuwlijk annabelquote:Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag met een vriend van mij gesproken die JA21 een kans gaat geven.
Ik heb nu voor de pc Sennheisers maar daar krijg ik ook een zere kop vanquote:Op zondag 28 februari 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn ook wat opties die iets vriendelijker voor je budget zijn. Ik heb een set van die dingen die je in je oren stopt maar als ik die langer draag gaan ze irriteren.
Bij Google drive is opslag foto’s gratis, onbeperkte opslag. Alleen je foto’s worden iets verkleind. Niet merkbaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zit nu eenmaal in die hoek qua gedachtengoed, kan hij ook niet zoveel aan doenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die griezel eerdmans en schreeuwlijk annabel
Zou genoeg moeten zijn qua back up.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook. Kan het er niet echt mee worden.
Goede vriend van je?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij zit nu eenmaal in die hoek qua gedachtengoed, kan hij ook niet zoveel aan doen
Baudet en Wilders waren voor hem geen optie, dan is dit next best thing.
De korting is alleen vandaag geldig, dan doen we er ook nog een set bij om je bank te reinigen als je kat erop gekotst heeft. Ik loop nog even naar mijn manager en geef je dan nog 5% extra korting en dan doe ik mezelf eigenlijk tekort.quote:
Zou nog eerder Baudet stemmen dan die hypocriet van een Eerdmans.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij zit nu eenmaal in die hoek qua gedachtengoed, kan hij ook niet zoveel aan doen
Baudet en Wilders waren voor hem geen optie, dan is dit next best thing.
De man die in tien jaar dertig partijen versleet.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou nog eerder Baudet stemmen dan die hypocriet van een Eerdmans.
das een complotgekkiequote:Op zondag 28 februari 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal geïndoctrineerdquote:
"De korting gaat van het loon van Bal af."quote:Op zondag 28 februari 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De korting is alleen vandaag geldig, dan doen we er ook nog een set bij om je bank te reinigen als je kat erop gekotst heeft. Ik loop nog even naar mijn manager en geef je dan nog 5% extra korting en dan doe ik mezelf eigenlijk tekort.
Ze is al helemaal geïndoctrineerdquote:
Best een goede vriend van mij. Qua politiek staan we redelijk recht tegenover elkaar.quote:
Even naar de balie wijzen waar bitterbal dan even zwaait.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"De korting gaat van het loon van Bal af."
uhm?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie Baudet?
Neuh denk het niet.
Das een minerva korpsbal.
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even naar de balie wijzen waar bitterbal dan even zwaait.
Vervelende verkopers.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet hoe ze dat ons nu allemaal verwijt en er dan gisteren toch mee akkoord is gegaan :p
oh nee das verschrikkelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met "we" klink je net als mensen die zeggen "wij zijn zwanger!"
Nou ja op zich vind ik cloud storage best wel prima. Misschien moet ik eens gaan nadenken of dat allemaal wel nodig is. Buiten het foto-archief zou ik aan 100 GB ook wel zat hebben denk ik. Naja goed voor dit jaar is het geld alweer wegquote:Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
Zou genoeg moeten zijn qua back up.
En ik heb liever zelf mijn data dan dat ik het aan google of een cloudservice geef.
Je hoeft je toch niet te excuseren dat je een vriend hebt met rechtse ideeën?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een goede vriend van mij. Qua politiek staan we redelijk recht tegenover elkaar.
Hij had in ieder geval wel de moeite genomen zich te verdiepen in een aantal zaken. Standpunten rondom immigratie interesseren hem weinig dus daar komt het niet vandaan.
Voor mij is het allebei geen optie.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
Met FvD kwam ik 96% overeen in de kieswijzer.
Maar Baudet doet zo raar de laatste tijd
Heb je al een gezamenlijke Facebookpagina aangemaakt?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee das verschrikkelijk
maar goed zeg ik hen en zij en dan zeggen jullie ja maar je werkt er toch
die is er alquote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al een gezamenlijke Facebookpagina aangemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met een bank op de foto en die dan als profielfotoquote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al een gezamenlijke Facebookpagina aangemaakt?
ook al gedaanquote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met een bank op de foto en die dan als profielfoto
Als ik alleen documenten en foto's zou backuppen zo ik niet zoveel ruimte nodig hebben.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op zich vind ik cloud storage best wel prima. Misschien moet ik eens gaan nadenken of dat allemaal wel nodig is. Buiten het foto-archief zou ik aan 100 GB ook wel zat hebben denk ik. Naja goed voor dit jaar is het geld alweer wegMaar ik heb aan Dropbox gevraagd wat de opties zijn om te downgraden. Dit moet toch goedkoper kunnen. En anders kap ik er misschien wel helemaal mee.
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook al gedaan![]()
linksDie bank staat er beter op dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Deels omdat alles wat hij zegt en doet onder de loep ligt en maximaal uit zijn verband wordt getrokken, maar hij is niet bepaald verstandig bezig de afgelopen maandenquote:
Ja das wel irritant, hij roept de laatste tijd wat domme dingen voor de vmbo achterban.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm?
Of zegt die dat alleen voor zijn volgers?
Ik 71%, en 61% met "Jezus Leeft"quote:Op zondag 28 februari 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
Met FvD kwam ik 96% overeen in de kieswijzer.
Maar Baudet doet zo raar de laatste tijd
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is er alHeb je al nieuwe sollicitatiebrieven gestuurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
ook al gedaan![]()
linksop zich nog wel een aardige bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
lijkt me een goede keuzequote:
[..]
ook al gedaan![]()
linksDie verlepte plant hé, wat kost die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
en op die NAS dan RAID 5? en altijd een reserve HDD bij de hand?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik alleen documenten en foto's zou backuppen zo ik niet zoveel ruimte nodig hebben.
Maar ik zet gelijk hele series op die schijven
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Samen een huisje zoeken in de bible belt?
zal het morgen vragenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verlepte plant hé, wat kost die?
Hij gelooft in een deep state. Liep laatst nog te verkondigen dat al het internetverkeer ergens in een bunker in de VS binnenkomt en gecontroleerd wordt.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das wel irritant, hij roept de laatste tijd wat domme dingen voor de vmbo achterban.
Maar wat zegt hij dan qua pure conspirancy?
Hij wil gewoon stoppen of minderen qua maatregelen en daar ben ik ook heel sterk voor.
Jezus leeft komt bij mij ook altijd even om de hoek kijkenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:27 schreef CherryLips het volgende:
De snackbar belde bij mij aan ipv bij de buren en ik ben zo eerlijk om dat te zeggen
Nou dat zou toch best kunnen?quote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij gelooft in een deep state. Liep laatst nog te verkondigen dat al het internetverkeer ergens in een bunker in de VS binnenkomt en gecontroleerd wordt.
Eh, dat klopt. Dat heeft weinig met deepstate te makenquote:Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij gelooft in een deep state. Liep laatst nog te verkondigen dat al het internetverkeer ergens in een bunker in de VS binnenkomt en gecontroleerd wordt.
Ik stond ooit bijna in de top 50... en toen kreeg ik iets wat op een leven lijktquote:Op zondag 28 februari 2021 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Mogen anderen doen. Je moet dan wel over ons aller @:DaMart heen. Gaat nog een hele kluif worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |