SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo’n lekkere stemquote:Op zondag 28 februari 2021 12:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga na deze cd, maar een cd van Alice in Chains opzetten..
Zeker, heerlijk dat deprimerende er in...quote:
Mijn nick was eerst Bos81. Ik wilde van die 81 af. Bos was al bezet, dus toen voor deze gekozen aangezien sommigen me zo al noemde hier..quote:Op zondag 28 februari 2021 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan de nicks eigenlijk?
Morgen komt de fietsenmaker. Kost weer geld.quote:
Betere naam ook welquote:Op zondag 28 februari 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn nick was eerst Bos81. Ik wilde van die 81 af. Bos was al bezet, dus toen voor deze gekozen aangezien sommigen me zo al noemde hier..
Beter tochquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer naar de Internist, Gaat waarschijnlijk zo:
Goedemorgen, hoe is met u?
- Ja prima
Nou de bloeduitslagen zien er goed uit, tot volgend jaar.
Die was me idd al opgevallenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
"Uitstraling - wilde wappie, dorpspsychopaat en verliefde vlegel"
Moet ik op zoek gaan naar de dader of gaat die zich vrijwillig melden hier?
meh liever niet :pquote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit van naam wijzigt wil je dan Zwembandje pakken alsjeblieft?
Bedoel niet je fok nick maar in de OP spoilerquote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heeft mijn nickname met mijn baan te maken?
Deze naam is al een nickchange hequote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit van naam wijzigt wil je dan Zwembandje pakken alsjeblieft?
Krijgt ie ook een keer aandacht, wéér niet goedquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
"Uitstraling - wilde wappie, dorpspsychopaat en verliefde vlegel"
Moet ik op zoek gaan naar de dader of gaat die zich vrijwillig melden hier?
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbilsquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Bedoel niet je fok nick maar in de OP spoiler
Zwembandje was voor bitterbal bedoeld natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze naam is al een nickchange he![]()
Iets culinairs toch??quote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbils
Ja, dat is ook een nickchangequote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwembandje was voor bitterbal bedoeld natuurlijk
Hahahaquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbils
ja dat is ook zo iddquote:Op zondag 28 februari 2021 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een nickchange![]()
![]()
wil toch geen zwembandje hetenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet jezelf balletje, wacht.
Why would you do that?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
kan het wel aanpassen naar iets meer realistisch
Vraag bitterbal mee dan, scheelt weer wat lucht in de zwembandjes.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer eens een wandelwijkje uitzoeken denk ik. Het weer is gewoon TE lekker
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, PostNL/bol.com
ik moet net serieus een handtekening zetten voor een doosje kleurpotloden van 2 euro
Ja wat dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik iets toepasselijkers weet
Ik moest gisteren tekenen voor tuinstoelen, tekende een smiley, die kerel zag dat, haalde zijn schouders op en liep lachend wegquote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, PostNL/bol.com
ik moet net serieus een handtekening zetten voor een doosje kleurpotloden van 2 euro
Ok ik ga lapohunten, you are fucked Frannie.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik iets toepasselijkers weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |