En wat Jill zei, Mike maakte soortgelijke grappen over Jill naar huis stemmen om zo in haar bed te kunnen liggen. Die vent kan heus wel tegen een harde grap.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was ook grappig ,niet over het randje en uiteindelijk is het ook nog eens waar
Ja precies. De enige mensen die hier over janken zijn een paar cossersquote:Op zondag 28 februari 2021 16:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
En wat Jill zei, Mike maakte soortgelijke grappen over Jill naar huis stemmen om zo in haar bed te kunnen liggen. Die vent kan heus wel tegen een harde grap.
Heeft BB ze gerust moeten stellen ofzo??quote:Op zondag 28 februari 2021 16:10 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die deed net zo enthousiast mee als Jill!
Ik ook , maar Matt mag ook weg.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:13 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop toch wel dat Mike eerst moet vertrekken..ik gun dat Matt..Mike even een toontje lager zingen
Daar mogen ze niet over pratenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Skreewwe door de deur// wat de sukkels eten gaan
Weer geen woord over de Luxe-Menu kaart
Raarrrr
ben nog ff stukkie terug aan het luisteren.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:15 schreef Toweler het volgende:
Jill heeft dus iets tegen Thomas gezegd ofzo misschien ook de bevestiging van zijn kant gekregen
Ze kunnen dingen kopen voor de mannen b.v. uurtje tuin ,mee ontbijten , koffiezetapparaat,hotub en saunaquote:Op zondag 28 februari 2021 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat was het nut van die kaart dan?
Zelfs als ie uit het huis is, krijgt die slang nog steeds extra privilegesquote:Op zondag 28 februari 2021 16:15 schreef Toweler het volgende:
Jill heeft dus iets tegen Thomas gezegd ofzo misschien ook de bevestiging van zijn kant gekregen
Aan Thomas of over Thomas.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ben nog ff stukkie terug aan het luisteren.
Wil Julie en Jill horen
Jill kreeg in de dbk helemaal van die plakhandjes.
Julie: waarom?
Jill: die camera staat opeens op ..die camera vind ik wel leuk
Gegrinnik
Heb je stress gehad, heb je een beslissing moeten pakken
Jill: Beslissing?
Julie: kweet niet, iets moeten beslissen?
Jill: nee ik moest wat zeggen
Julie: aan thomas?
Jill: bevestigd met gehum.
Julie: reageert vrij geschokt, zo schattig
Nou dacht dat er heel wat gesmoest werd, maar dit was het
Ik hoop eerst nominaties , en denk dat straks de andere groep in dat hok moet.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heerlijk. Over 3 dagen zijn ze aan het krijzen tegen zo'n taco.
Alles voor het lievelingetje als ze hem gesproken heeft. Maar geloof het niet. Net zoals Jerrel.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zelfs als ie uit het huis is, krijgt die slang nog steeds extra privileges
Denk dat wij verschillende streams hebben.....volgens mij moet Michel zijn excuus aan Julli geven.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:21 schreef Angelflush het volgende:
En Michel weer over Jill , dat ze excuses moet aanbieden.
Geilneefje wil Julie hééél graag weer zien...quote:Op zondag 28 februari 2021 16:21 schreef GayGuy het volgende:
Dit gesprek tussen Jullie en Michel is gewoon TE grappig🤣🤣
Michel is het broertje van Julie, normaal tochquote:Op zondag 28 februari 2021 16:22 schreef Ebinas het volgende:
Er is echt wel een bepaalde spanning tussen Michel en Julie.
Die wordt zo alleen maar groter. Jammer.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:22 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:22 schreef Ebinas het volgende:
Dat dacht ik ook te begrijpenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat wij verschillende streams hebben.....volgens mij moet Michel zijn excuus aan Julli geven.
Preciesquote:Op zondag 28 februari 2021 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat wij verschillende streams hebben.....volgens mij moet Michel zijn excuus aan Julli geven.
Klopt.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar ik denk meer dan dat.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Michel is het broertje van Julie, normaal toch
???????quote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef Yolk het volgende:
En dan ook nog het geilste lied in de popgeschiedenis eronder
Gut jaquote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Net alsof papa op vakantie is en even een telefoongesprek met de kindjes heeft
Snap wat je bedoelt....echt voor hem beter.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef Ebinas het volgende:
Wat een kwelling om Matt te zien.
Mag echt hopen dat hij eruit gaat volgende week.
Maar goed mss geniet hij met volle teugen en zie ik dingen die niet zo ervaren worden.
Ja!!quote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Net alsof papa op vakantie is en even een telefoongesprek met de kindjes heeft
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh, iemand (Nick?) opende een valentijnskaart met als liedje 'Je t'aime moi non plus'
Nominaties, spel, en dan dat de heren weer verliezen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop eerst nominaties , en denk dat straks de andere groep in dat hok moet.
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nominaties, spel, en dan dat de heren weer verliezen.
Ai, ai, ai.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nominaties, spel, en dan dat de heren weer verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste intertvieuw ThomasTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Het zou sowieso wel lachen zijn als het langer duurt. Ik denk dat beide partijen gek wordenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Mr. Ego weet het zeker.. vanavond neuke met Julie.. .. ehh nee chocoladecake van Noomi
Ik hoop ook echt op die week.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou sowieso wel lachen zijn als het langer duurt. Ik denk dat beide partijen gek worden
Dat jaquote:Op zondag 28 februari 2021 16:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt op die week.
Vandaag was ogenschijnlijk al een stukje zwaarder dan gister
Oh, kan ook, klinkt logischer. Nick heeft toch wat minder sex appealquote:
Wie zegt dat, dat Jill een kleuter is?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef Lillfex het volgende:
Sorry ik Kan dit niet aanzien. Ze zeggen dat Jill een kleuter is maar hoe zijn die 2 aan de deur tegen opa Michel
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Fasil het volgende:
[..]
Wie zegt dat, dat Jill een kleuter is?
Dat is hier vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Fasil het volgende:
[..]
Wie zegt dat, dat Jill een kleuter is?
Die spelen het Jill is het.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef Lillfex het volgende:
Sorry ik Kan dit niet aanzien. Ze zeggen dat Jill een kleuter is maar hoe zijn die 2 aan de deur tegen opa Michel
dat gesprek was langer want ze stond er al even dus ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft want matt liep bedompt wegquote:Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef Ebinas het volgende:
Jill en Matt nu aan de deur.
Oh ze moet checken hoe laat het is
De tijd en toen zei ze dat ze weer weg ging.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat gesprek was langer want ze stond er al even dus ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft want matt liep bedompt weg
ow, en toen kwam er een streamswitchquote:Op zondag 28 februari 2021 16:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze worden naar de gameroom geroepen, er komt actie![]()
![]()
Jawel. Jill liet een ei vallen op de grond. Die komt er zeker in.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Er zal toch een Gamechange moeten komen,.. die klote weekend is niet te verkopen maandag op TV
Wat blijven ze daar lang in hangen,quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Liese snapt niet waarom die mannen kwaad zijn.Alleen om een liedje dan moeten wij doorlopend boos zijn op mike vanwege zijn opmerkingen.
En de tutuquote:Op zondag 28 februari 2021 16:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jawel. Jill liet een ei vallen op de grond. Die komt er zeker in.
Is alvast 1 minuut van de 45 gevuld.
Zoveel SL geweest, misschien is er wel heel veel gebeurdquote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Er zal toch een Gamechange moeten komen,.. die klote weekend is niet te verkopen maandag op TV
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat blijven ze daar lang in hangen,
Dat was echt een lelijk dingquote:Op zondag 28 februari 2021 16:44 schreef Ebinas het volgende:
J
[..]
Ja, die zal de uitzending wel halen
Het is eerder tijd voor Wie Gaat Er Naar RIjk en Wie Naar Arm Spelquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef Ebinas het volgende:
Boodschappenspel gespeeld door de mannen.
Na afloop horen ze dat het voor de vrouwen is![]()
Michel had liese al aangesproken erover en later ook weer tegen Julie. Wie blijft er dan in hangen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat blijven ze daar lang in hangen,
Kom maar op, ik wil die dames daar wel zienquote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is eerder tijd voor Wie Gaat Er Naar RIjk en Wie Naar Arm Spel
Het viel ook wel mee met dat blijven hangen. Het was nav het feit dat de meiden het er in de DBkamer wat over moesten zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel had liese al aangesproken erover en later ook weer tegen Julie. Wie blijft er dan in hangen.
We zijn alweer een paar uur verder, als je het er niet mee eens bent dan doe je dat gewoon niet toch.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel had liese al aangesproken erover en later ook weer tegen Julie. Wie blijft er dan in hangen.
De Totale Wissel.. ook leukquote:Op zondag 28 februari 2021 16:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kom maar op, ik wil die dames daar wel zien
Nee, het kletsen aan die deur is voor ons wel weer leuk.....quote:Op zondag 28 februari 2021 16:46 schreef Rhythmica het volgende:
Hopelijk sanctie vanwege het kletsen bij de deur
Zo ging het niet , en je weet zelf inmiddels ook wel dt als je opgesloten zit met elkaar dan worden kleine ergernissen vaak groter/uitvergroot. En wat meer meespeelde was dat ze in de DBkamer daar wat over moesten zeggenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zijn alweer een paar uur verder, als je het er niet mee eens bent dan doe je dat gewoon niet toch.
Zitten buiten.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:49 schreef Ebinas het volgende:
De dames zie je ook niet bewegen, maar die zitten mss wel in de gang af te luisteren.
Of????
gis, gis, gis, nieuwsgierig.nl
IK heb wel genoten van Jillie springen op de banken en in Thommie's nek zitten en 'm continue lastig vallen met irri knuffelen .. debieler kon ze het niet maken.. mooie TVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En waarom moesten ze daar wat over zeggen. Dat heb ik niet mee gekregen....Jill kwam er gelukkig uit las ik hier.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo ging het niet , en je weet zelf inmiddels ook wel dt als je opgesloten zit met elkaar dan worden kleine ergernissen vaak groter/uitvergroot. En wat meer meespeelde was dat ze in de DBkamer daar wat over moesten zeggen
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn de bewuste fragmenten waar het al een paar uur over gaat, lieve onschuldige Jill met een borrel op...
SuperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er werd aan de dames wat over gevraagd in de DBkamer , en daarom hadden daar over .quote:Op zondag 28 februari 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En waarom moesten ze daar wat over zeggen. Dat heb ik niet mee gekregen....Jill kwam er gelukkig uit las ik hier.
Is nog een geintje van afgelopen donderdag, toen Julie tipsy was.quote:
Daar ging het ook over .quote:Op zondag 28 februari 2021 16:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is nog een geintje van afgelopen donderdag, toen Julie tipsy was.
Toen moest Michel ergens zijn excuus voor aanbieden. Als hij dat niet deed zou ze de hele dag niet praten. Toen heeft Michel gezegd lekker rustig.
Het is voornamelijk dingen aanhalen om de ander slecht te praten. dat doen we allemaal als kijkerquote:Op zondag 28 februari 2021 16:57 schreef cheanny het volgende:
Wat een gedoe om een stom liedje van twee lichtelijk aangeschoten meiden. Er gebeurd gewoon te weinig in dat huis nu. Gaat toch nergens over.
Kijk maar ff het filmpje....quote:Op zondag 28 februari 2021 16:57 schreef cheanny het volgende:
Wat een gedoe om een stom liedje van twee lichtelijk aangeschoten meiden. Er gebeurt gewoon te weinig in dat huis nu. Gaat toch nergens over.
Dat gaat over wat kijkers mochten kiezen voor de mannen?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Mannen terug, zit nog filmpjes terug te kijken.
Keuzes moeten ze maken?
Waterkoker?
Ja tuurlijk. Vind het ook leuk om lekker commentaar te geven maar ik vind het in dit geval maar een hoop gedoe om niets.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
Het is voornamelijk dingen aanhalen om de ander slecht te praten. dat doen we allemaal als kijker
Nee, klopt....dacht ook te horen dat ze l.i.l. spelde dus ze het gaat nergens over.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles gezien en het gaat werkelijk nergens over.
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Vind het ook leuk om lekker commentaar te geven maar ik vind het in dit geval maar een hoop gedoe om niets.
Ze discussiëren over wie het langst kan hangen ....quote:Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef Jockari het volgende:
Die deze BB-editie heeft verzonnen, heeft zich ondertussen van het leven benomen ? Niet ?
Neequote:Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, klopt....dacht ook te horen dat ze l.i.l. spelde dus ze het gaat nergens over.
Oh dat zou daarover kunnen gaan ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat over wat kijkers mochten kiezen voor de mannen?
Heb gister gewoon live meegekeken. Vond het flauw maar om er zo'n ding van te maken..quote:
Weten wij al waar ze aan toe zijn ? Heb even niet meer kunnen volgen.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat zou daarover kunnen gaan ja.
Lijkt niet dat ze al weten waar ze aan toe zijn.
Ze horen gestommel
Ik kan niet stemmen maar zag wel een keer zo'n soort vraag van BB in de cosquote:Op zondag 28 februari 2021 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat zou daarover kunnen gaan ja.
Lijkt niet dat ze al weten waar ze aan toe zijn.
Ze horen gestommel
Nee, ze weten nog nietsquote:Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weten wij al waar ze aan toe zijn ? Heb even niet meer kunnen volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zitten niet echt vrolijkquote:Op zondag 28 februari 2021 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
En nu maar gokken... what happend
[ afbeelding ]
Hangen op de bank of op bed houd die wel volquote:Op zondag 28 februari 2021 17:02 schreef Ireth het volgende:
Mike: 26 minuten hangen! Dat kan ik makkelijk!
Michel: ben je niet in de war met seconden??
Gewoon iemand op een verkeerd knopje gedruktquote:Op zondag 28 februari 2021 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Dat wachten vind ik wel vervelend. Alles duurt zo lang voordat er wat gebeurt
En daar moeten wij weer voor boetenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon iemand op een verkeerd knopje gedrukt
Nu durf ik niet ff naar de supermarktquote:Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En daar moeten wij weer voor boeten
Je hebt nog ffquote:Op zondag 28 februari 2021 17:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nu durf ik niet ff naar de supermarkt
Ze hebben iets gezien of gehoord van Febo ..en je hoort ook geen zak van die eikels .. die weten dat er een paar honderdduizend meekijkers zijn ....TV maken konden ze in Utopia 100x beter ( Ook Eikels.. maar betere Eikels..)quote:
Heeft het ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:09 schreef Toweler het volgende:
Jill is vrolijk nu moet iets met Thomas te maken hebben
Stekker eruit, iedereen naar huis behalve de bewoners... die laten ze gewoon zitten..totale paniek na 2 dagen, ze krijgen geen contact meerquote:Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef Jockari het volgende:
Bewoners neem allemaal uw koffers. FEBO heeft het opgegeven. hier is voor iedereen 5000 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ohh vreemd ik heb geen stream van de vrouwenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:09 schreef Toweler het volgende:
Jill is vrolijk nu moet iets met Thomas te maken hebben
Eens. Nick is een opportunistquote:Op zondag 28 februari 2021 17:10 schreef Jockari het volgende:
Nick is de grootste opportunist. Eerst achter Theo aanheulen, daarna Patrick, nu Michel... Zoals Theo zei: "die zit al zo ver in mijn reet". Moet Patje ook gevoeld hebben, en nu Michel. Michel laat hem nog even komen, zoals Nick karpers vangt.
Was eerder vanmiddag op stream. (anderhalf uur geleden zoiets)quote:Op zondag 28 februari 2021 17:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohh vreemd ik heb geen stream van de vrouwen
Die lui hebben echt 0 fantasiequote:
Kan nu mooiquote:
Een keer aanschaffen en iedere keer weer neergooienquote:Op zondag 28 februari 2021 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Weer een creabea opdracht...wat is dat toch daar.
@Benny bedoel je?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
@:Berry zijn kaartje plakt een beetje ....
Begin Jerrel zelfs al te missen. Hoe laag kunnen we gaan ?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal wel maar de Emo-Zuigwerking die blijkbaar verwacht wordt is wel weer BB-Beschamend
Nee, niet echtquote:Op zondag 28 februari 2021 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voel je jezelf al een beetje thuis hier ?
Zolang er maar geen tepel te zien is mag állesquote:Op zondag 28 februari 2021 17:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begin Jerrel zelfs al te missen. Hoe laag kunnen we gaan ?
Haar broer, Jérôme Vanderzijl, is sinds 2017 getrouwd met tennisster Yanina Wickmayer. Zozo...quote:Op zondag 28 februari 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
Als dat de broer van Julie is dan snap ik wel dat ze naar Michel trekt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen voor je? Een knuffel of een welgemeende goeie raad?
Wat me verbaast is dat ze totaal voorbij gaan aan de tegenprestatie ... een beetje Acteur die zijn privé leven op TV moet gooien eist Vergoedingquote:Op zondag 28 februari 2021 17:25 schreef Windhapper het volgende:
Weer een tekenwedstrijd. Dit is wat de dagbesteding doet als het activiteitenprogramma erop zit maar ze nog een uur te besteden hebben.
Levenslijn openbaar gooienquote:Op zondag 28 februari 2021 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
collage freubelen ??
wat zijn de hemster aan ut doen
Die mensen lopen ook maar 24 uur met de ziel onder de arm. Wij moeten naar die trieste saaiheid kijken maar zij leven erin.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat me verbaast is dat ze totaal voorbij gaan aan de tegenprestatie ... een beetje Acteur die zijn privé leven op TV moet gooien eist Vergoeding
Helemaal in Afd. Arm
oh wat interessant knippen en plakken terug naar je kleuterschool jarenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:22 schreef Toweler het volgende:
Ze mogen voor de verandering eens iets doen op zondag
Dit zijn de bewuste fragmenten waar het al een paar uur over gaat, lieve onschuldige Jill met een borrel op...
Hoop dat Nick erbij genomineerd wordt en dat Nick als eerste gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door Hitchslap op 28-02-2021 17:32:28 (DGK_tegengas = held) ]
Had ik al eerder gezien. Lijken op elkaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
Dus weinigzeggend voetballer in belgie: https://nl.wikipedia.org/wiki/J%C3%A9r%C3%B4me_Vanderzijlquote:
is dat niet der vriend?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
Dit is inderdaad een experiment van stagiair-psychologen. Ik weet niet dat ik zo die 100 dagen ga volgen. Peuten blijven peuten met een air van Sigmund Freud.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Had ik al eerder gezien. Lijken op elkaar.
quote:Op zondag 28 februari 2021 17:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel for the win en Liese hield alleen de gitaar vast .....![]()
Michel vond het ongepast - 28 februari 2021.Tenenkrommend dat liedje. Twee twaalfjarige meisjes op een schoolfeest. En wat een leugenaar die Liese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de helft van het experiment.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. ze zitten op de ½ Aldus BB
Definieer "alles" ?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef duyvisoke het volgende:
waarom kan ik niet op alles reageren?
Nee dank je, niet nodig. Lief van jequote:Op zondag 28 februari 2021 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen voor je? Een knuffel of een welgemeende goeie raad?
Jaja het is dus Maandag/ hooguit dinsdag weer afgelopen, een Totale Mislukking dit "Experimentje" dan starten de nominaties weer .. intussen is het de ene Faal na de andere ..quote:Op zondag 28 februari 2021 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Over de helft van het experiment.
Toetsenbord hapert?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef duyvisoke het volgende:
waarom kan ik niet op alles reageren?
Liese was aan het huilen..quote:Op zondag 28 februari 2021 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
liese komt weer met hele lappen tekst net zoals bij de wens moodboard
en is Jill zo aan het huilen
Waarom zeg je dat Liese een leugenaar is?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:43 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Tenenkrommend dat liedje. Twee twaalfjarige meisjes op een schoolfeest. En wat een leugenaar die Liese.
Ik denk omdat ze toen michel begon over het zingen van jill ze heeft geantwoord dat zei alleen de gitaar aan het spelen was.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:54 schreef Fasil het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat Liese een leugenaar is?
Ik zou er niet 1 dag in willen zittenquote:Op zondag 28 februari 2021 17:59 schreef puzziepie het volgende:
Snotter snik ..ik snap het niet
Ze zitten maar 100 dgn in dat huis
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
OhhmyGod... en dan moet Mr. Ego ook nog..úren Afghanistan en over de hele wereld wijven neuken ...
Je ziet het.. en allemaal gratisquote:Op zondag 28 februari 2021 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Korte update, wat moeten ze doen? Soort hun leven omschrijven?
Ik denk dat het een vorm van verhospitaliseren is.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:59 schreef puzziepie het volgende:
Snotter snik ..ik snap het niet
Ze zitten maar 100 dgn in dat huis
ja moet kort maar spoel net even terug naar begin en hij was nog bezig dat is dus niet kort bij hemquote:Op zondag 28 februari 2021 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Matje Lul mag eerst
[ afbeelding ]
Godkolere wat een beschamende vertoning ... en dan nóg 3
Zien ??quote:Op zondag 28 februari 2021 18:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zag op internet een foto van die broer zijn trouwen (nieuwsgierig dus even gegoogled.) is er een waar een wat flinke vrouw in een rode jurk die rechts van hem staat. Zou misschien julie kunnen zijn.
Die is al geweest dus je hebt mazzelquote:Op zondag 28 februari 2021 18:06 schreef Joyce-43 het volgende:
je hebt kans dat ik spoel bij Matt hahaha
heb terug gespoeld hahahaquote:Op zondag 28 februari 2021 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die is al geweest dus je hebt mazzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |