SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Speelschema play-offs:
-Eerste ronde: 17 mei 2021
-Halve finale: 20 mei 2021
-Finale: 23 mei 2021
*Programma
*Stand
*Spelersstatistieken
[ Bericht 3% gewijzigd door maxi-mus op 04-03-2021 20:51:12 ]
Deze wedstrijd had ik ook meer van verwacht. De 7-2, het publiek en de stand zou toch meer spanning moeten brengen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet echt enthousiast de keren dat ik de kkd een kans geef
Die 7-2 heb ik ook gezien maar dat was voornamelijk bizar waar er in een fase van 15 minuten werkelijk elk schot invloog.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Deze wedstrijd had ik ook meer van verwacht. De 7-2, het publiek en de stand zou toch meer spanning moeten brengen.
Zal van de week wel even aan de slag.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Plaatjes in de OP zijn allemaal kapoet.
Ik zag Roda JC weer aardig opklimmen. De play-offs zijn nog steeds haalbaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was enorm teleurgesteld in wat Roda vrijdag liet zienHad echt verwacht dat we na 5 overwinningen op rij (met in enkele wedstrijden echt indrukwekkend voetbal) nu zouden doorpakken, maar het was weer precies zoals voor de winterstop. Zodra de tegenstander ook maar een klein beetje beter is (ik vond NEC absoluut niet indrukwekkend) dan geven we niet thuis. Tegen de top 8 hebben we in totaal 2 puntjes gepakt, dat ziet er dus niet goed uit richting de play offs (als we die al halen). Hoop toch echt dat we in het restant ook een paar potjes kunnen winnen tegen de betere ploegen..
Zeker, we staan 7 punten voor op een niet PO-plek zelfs (even aangenomen dat de 4e periode niet bij een club uit het rechter rijtje beland). Maar om in de PO's ook een goede rol te spelen zul je ook van iets betere clubs moeten kunnen winnen dan met alle respect Helmond Sport en Dordrecht..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zag Roda JC weer aardig opklimmen. De play-offs zijn nog steeds haalbaar.
"Met alle respect Helmond Sport" had wel al 8 duels niet meer verloren voor die nederlaag tegen Roda JCquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker, we staan 7 punten voor op een niet PO-plek zelfs (even aangenomen dat de 4e periode niet bij een club uit het rechter rijtje beland). Maar om in de PO's ook een goede rol te spelen zul je ook van iets betere clubs moeten kunnen winnen dan met alle respect Helmond Sport en Dordrecht..
ADO is destijds (ik meende in 2006) gepromoveerd vanuit de eerste voorronde play-offs, en is er sindsdien steeds in de Eredivisie gebleven. FC Emmeen is het ook op die manier gelukt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker, we staan 7 punten voor op een niet PO-plek zelfs (even aangenomen dat de 4e periode niet bij een club uit het rechter rijtje beland). Maar om in de PO's ook een goede rol te spelen zul je ook van iets betere clubs moeten kunnen winnen dan met alle respect Helmond Sport en Dordrecht..
I know, en tegen Excelsior speelde Roda ook echt heerlijk voetbal. Maar dan verwacht je eigenlijk dat je dat tegen een ploeg die 6e staat ook minimaal deels terug ziet, maar het verschil was echt enorm groot. Van extreem dominant naar nauwelijks je stempel kunnen drukken. Maargoed, er komen nog een paar wedstrijden tegen sterke tegenstanders. Win je er daar 2 of 3 van dan neemt het vertrouwen juist weer toe. Maar het viel me nu gewoon op dat we daar een heel slecht record tegen hebben..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Met alle respect Helmond Sport" had wel al 8 duels niet meer verloren voor die nederlaag tegen Roda JC
Emmen promoveerde als nummer 7, maar wel maar na 2 rondes toch? Omdat er 2 Jong-teams tussen stonden. ADO inderdaad wel na 3, RKC 2 jaar geleden ook. De Graafschap en Eagles ook een keer geloof ik. Nu moeten alle KKD-ploegen 3 rondes overleven en alleen de Eredivisieclub maar 2.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
ADO is destijds (ik meende in 2006) gepromoveerd vanuit de eerste voorronde play-offs, en is er sindsdien steeds in de Eredivisie gebleven. FC Emmeen is het ook op die manier gelukt.
Dus play-offs zijn iets om naar uit te kijken, en dat kan ik weten als Cambuursupporter met het jaar 2009 om van te watertanden.
Done.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal de OP deze week nog even aanpassen. Kan je hem open zetten voor mij? @:lenny_leonard
Was een keer te verwachten, deze tpp-druk kent Almere niet, wat dat betreft is het een luxeprobleem.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De implosie lijkt wel compleet bij Almere. Gevaar komt nog eerder van NAC.
Het kan meevallen. De laatste tijd post hij ook wel eens dat hij de andere club 'heel mooi' vindt. Vitesse vond hij laatst nog erg mooi herinner ik me.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
In huize Yannick is er op het moment iemand met een flinke woedeaanval.
Almere is echt zijn club volgens mij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het kan meevallen. De laatste tijd post hij ook wel eens dat hij de andere club 'heel mooi' vindt. Vitesse vond hij laatst nog erg mooi herinner ik me.
Zeker, dat staat ook in zijn bio. Maar sommige clubs vindt hij toch prachtig, terwijl hij andere lelijke klote clubs vindt (De Graafschap, Roda, Sparta oa..)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Almere is echt zijn club volgens mij.
Ik denk dat Yannick het al zwaar genoeg heeft met het feit dat Kyle Anderson zijn tourkaart heeft ingeleverd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker, dat staat ook in zijn bio. Maar sommige clubs vindt hij toch prachtig, terwijl hij andere lelijke klote clubs vindt (De Graafschap, Roda, Sparta oa..)
En Cadby volgens mij het ook weer niet gehaald heeft toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Yannick het al zwaar genoeg heeft met het feit dat Kyle Anderson zijn tourkaart heeft ingeleverd.
Cadby heeft veel te veel gedoe met politie, z’n kind en z’n ex. Die probeert niet eens meer terug te komen voorlopigquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En Cadby volgens mij het ook weer niet gehaald heeft toch?
Ik heb de OP inmiddels van een bescheiden update voorzien.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Plaatjes in de OP zijn allemaal kapoet.
Prachtige 3% upgradequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de OP inmiddels van een bescheiden update voorzien.
Onvoorstelbaar dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf, die zijn snel in paniek. Ik gok een boze Hans morgen.
Almere City heeft besloten om de samenwerking met Ole Tobiasen per direct stop te zetten. De Deense hoofdtrainer wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte reeks resultaten.
De 45-jarige Tobiasen was sinds 2018 actief bij de ambitieuze Flevolanders. Hij begon als assistent-trainer, werd later interim-trainer en kreeg uiteindelijk een vaste aanstelling. Dit seizoen verliep erg voorspoedig, met voor de winterstop maar één nederlaag. Almere City stond lange tijd op de tweede plaats in de Keuken Kampioen Divisie en lag daarmee op koers voor promotie.
De laatste weken gaat het minder. Almere City verloor woensdag in eigen huis met 1-2 van FC Volendam en dat betekende de vierde nederlaag uit de laatste vijf wedstrijden. De ploeg is afgezakt naar de vierde plaats van de ranglijst en het bestuur heeft nu ingegrepen.
Het is nog niet officieel bekend wie de opvolger van Tobiasen wordt. De verwachting is dat Jeroen Rijsdijk, Hedwiges Maduro en Tim Bakens voorlopig verantwoordelijk zullen zijn voor het eerste elftal. De eerstvolgende wedstrijd van Almere City is zaterdag tegen Excelsior (thuis).
https://www.vi.nl/nieuws/(...)echte-fase-op-straat
Yannick en jij worden geen vrienden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een flapdrol die TD van Almere, met zijn proces. Ik gun Almere niets meer.
Wil je überhaupt wel vrienden zijn met Yannick?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yannick en jij worden geen vrienden.
Wij kijken de Strade.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga gewoon maar kijken straks uit totale verveling. Zijn er meer masochistische users aanwezig??
Ik heb hem wel op Twitter maar dat is slechts ter ende vermeackquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wil je überhaupt wel vrienden zijn met Yannick?
Aanwezigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga gewoon maar kijken straks uit totale verveling. Zijn er meer masochistische users aanwezig??
quote:
quote:
Dit komt goed voor de graafschap. Blijft zonde dat Mike snoei er trainer is.quote:
Ik ben nog lang niet gerust met Go Ahead, NEC en NAC in de achtervolging maar wel iets voorsprong, we hebben het in eigen hand vanaf nu maar De Graafschap zal het wel voor elkaar krijgen om de derde periode niet te halen en daarmee de tweede plaats verspeelt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Penaltieee
Dit komt goed voor de graafschap. Blijft zonde dat Mike snoei er trainer is.
Ik houd trouwens van wedstrijden zonder debiel nep publiek op de achtergrond
Van Mieghem is geen Berghuisquote:Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
Erg chaotische beginfase, beide ploegen willen wel maar kunnen niet echt doorbreken of de controle vinden.
Daryl is ook wat angstig lijkt het wel, komt ook net terug van een blessure.quote:
Gaat alles nog wel goed met je? Ik maak me een beetje zorgen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
De nummer 9 van Eindhoven ziet eruit als een uitgebluste kantoormedewerker van 45.
Ik was 6 uur wakker om daarna nog wat dutjes te doen richting het nachtwerk en toen besloot mijn lichaam niet meer moe te worden.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat alles nog wel goed met je? Ik maak me een beetje zorgen.
O ja, jij moet vannacht werken. Hoe vroeg begin je?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was 6 uur wakker om daarna nog wat dutjes te doen richting het nachtwerk en toen besloot mijn lichaam niet meer moe te worden.
Nee ik kom te overlijden vannacht.
Bent u een kantoormedewerker van zo rond de 40-45?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was 6 uur wakker om daarna nog wat dutjes te doen richting het nachtwerk en toen besloot mijn lichaam niet meer moe te worden.
Nee ik kom te overlijden vannacht.
00:00 in Heeze nog geeneens gekeken waar het ligt.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, jij moet vannacht werken. Hoe vroeg begin je?
Mijn doelwit blijkt 21 te zijn dus ik zat er ietwat naastquote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bent u een kantoormedewerker van zo rond de 40-45?
Ik dacht dat het zo dichtbij kwam omdat het tussen Eindhoven en Sittard ligt? Het epileptie-centrum zit daar ook overigens.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
00:00 in Heeze nog geeneens gekeken waar het ligt.
[..]
Mijn doelwit blijkt 21 te zijn dus ik zat er ietwat naast
Vooral niet doen en mij gelijk blijven geven!quote:Op zondag 7 maart 2021 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo dichtbij kwam omdat het tussen Eindhoven en Sittard ligt? Het epileptie-centrum zit daar ook overigens.
Een doelwit waarvan jij vindt dat het eruit ziet als een uitgebluste kantoormedewerker van 45, dat 21 blijkt te zijn bevestigd het juist. De 21-jarige is uitgeblust. Overigens heb ik hem nog niet echt gezien.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral niet doen en mij gelijk blijven geven!
Gelukkig kijkt mijn verloofde niet mee. Die gaat neer.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering over epilepsie gesproken... Het begin van de Feyenoord - psv preview
Daar mag je straks heen, Heeze is bij Eindhoven.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator die claimt dat Eindhoven goed staat te verdedigen
Ja dat wist ik maar het hoe en waar maar bij het station en op het spoor kennelijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar mag je straks heen, Heeze is bij Eindhoven.
Van Mieghemquote:Op zondag 7 maart 2021 21:26 schreef _UserName_ het volgende:
Hamdoui en Platje, als dit geen goal oplevert..
Je wil niet weten hoe ik er toen bij zat. En zojuist toen de verlossende 1-0 viel.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
@:_username_ die redding van Swinkels was meer geluk dan wijsheid. Het zit je niet mee.
Valt op zich mee, Eindhoven gooide alles dicht op de as van het veld waardoor De Graafschap zijn "zwakte" moest gebruiken; de zijkant. De eindstand komt wel overeen met het wedstrijdbeeld, De Graafschap valt aan , Eindhoven verdedigd en breekt af en toe uit.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
De Graafschap ontsnapt zie ik. Leuk voor Platje.
Wat Username zegt. Er was maar 1 ploeg die voetbalde en geen vrede met een gelijkspel had.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
De Graafschap ontsnapt zie ik. Leuk voor Platje.
Omdat hij transfervrij zijn hart volgt en daarmee zichzelf mogelijk een avontuur in de eredivisie door de neus boort?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Seun is een onbetrouwbaar sujet.
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef _UserName_ het volgende:
De Graafschap heeft 19 wedstrijden gewonnen en een positief doelsaldo van +20. Ofwel: slechts een wedstrijd werd gewonnen met 2 goals verschil, de overige met 1 goal.
Het is om te janken maar anderzijds zijn het wel 57 punten. In de Eredivisie stijf onderaan blijven plakken, als we het halen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Ik moest hier hard om lachen. Hopelijk vinden mijn vrienden @:ggmm @:caland @:onlogisch @:fetx @:zipportal dit ook leuk.
Ik moest vooral lachen om je compleet debiele redenatie.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is om te janken maar anderzijds zijn het wel 57 punten. In de Eredivisie stijf onderaan blijven plakken, als we het halen.
Hij is niet volledig nee.. Maar op zichzelf vind ik wel dat ze een erg mager doelsaldo hebben, zeker als ik bedenk dat het tegen mijn club in totaal 1-7 was over 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om je compleet debiele redenatie.
Oh, graag gedaanquote:Op donderdag 11 maart 2021 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om je compleet debiele redenatie.
Je doet net alsof dat doelsaldo alleen is opgebouwd uit winstpartijen. Dat je denkt dat 1 wedstrijd maar met 2 goals verschil is gewonnen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, graag gedaan![]()
Zo debiel is ie niet in mijn ogen. Ik wilde slechts aangeven hoe krap De Graafschap de punten pakt, is ook terug te zien in het spel, totaal geen overtuiging. Maar als je de goals tegen afstreept tegen de goals mee houd je 20 goals mee over met 19 gewonnen wedstrijden. Wat vindt jij er compleet debiel aan?
Haha nee, wat @maxi-mus zegt, gemiddeld genomen. Ik heb nagenoeg alle wedstrijden gezien waaronder de 7-3 verlies bij Jong AZ maar ook de 1-4 winst van Volendam. Overigens waren de laatste 5 wedstrijden winst wel met slechts een goal verschil.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat doelsaldo alleen is opgebouwd uit winstpartijen. Dat je denkt dat 1 wedstrijd maar met 2 goals verschil is gewonnen slaat natuurlijk nergens op.
Je vergeet even dat een verliespartij invloed heeft op het doelsaldo van +20.
Als je die redenatie volgt dan moet je op zijn minst de verliespartijen van de winstpartijen aftrekken. Want als je alles met 1 doelpunt verschil wint en 1 doelpunt verschil verliest dan zou je dus 19x winnen (+19) en 5x verliezen (-5) dan kom je op +14 uit en niet de +19 in jouw voorbeeld 'omdat je 19 keer gewonnen hebt'. Dan zou Helmond Sport +7 hebben, want die hebben 7x gewonnen, maar helaas verloren ze ook 11 keer (en verbazingwekkend genoeg staan ze niet op -4 trouwens!).quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haha nee, wat @:maxi-mus zegt, gemiddeld genomen. Ik heb nagenoeg alle wedstrijden gezien waaronder de 7-3 verlies bij Jong AZ maar ook de 1-4 winst van Volendam. Overigens waren de laatste 5 wedstrijden winst wel met slechts een goal verschil.
Ja, dat is dan wel weer zo. Uiteindelijk zal het niet heel gek veel schelen denk ik, de laatste 5 gewonnen wedstrijden waren wel met 1 goal verschil. Ik zal in de waan van de beleving hebben gezeten bij het schrijven van.quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je die redenatie volgt dan moet je op zijn minst de verliespartijen van de winstpartijen aftrekken. Want als je alles met 1 doelpunt verschil wint en 1 doelpunt verschil verliest dan zou je dus 19x winnen (+19) en 5x verliezen (-5) dan kom je op +14 uit en niet de +19 in jouw voorbeeld 'omdat je 19 keer gewonnen hebt'. Dan zou Helmond Sport +7 hebben, want die hebben 7x gewonnen, maar helaas verloren ze ook 11 keer (en verbazingwekkend genoeg staan ze niet op -4 trouwens!).
Die gaan directe promotie straks weggooien omdat ze beledigd zijn dat een jongen gebruik maakt van zijn transfervrije status. Lekker die prestigestrijdjes. Beetje Az met Slot. Hoewel dat nog enigszins te begrijpen was omdat die zijn club niet geïnformeerd had over zijn onderhandelingen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
De Seun is zijn band kwijt, Snoeij is woest. Genot.
https://www.ad.nl/nederla(...)-seuntjens~aa9e6c30/
28 maart NAC - De Graafschap, genot.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die gaan directe promotie straks weggooien omdat ze beledigd zijn dat een jongen gebruik maakt van zijn transfervrije status. Lekker die prestigestrijdjes. Beetje Az met Slot. Hoewel dat nog enigszins te begrijpen was omdat die zijn club niet geïnformeerd had over zijn onderhandelingen.
Erg jammer altijd dat ze dan beginnen te winnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:01 schreef _UserName_ het volgende:
Je zou haast denken dat het wegsturen van Ole zijn vruchten afwerpt. 0-2 inmiddels.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
De voorzitter van de Graafschap is laaiend. En aan zijn andere tweets te zien had hij ook wel een sapje op gisteravond.
[ twitter ]
Ik moet de student die dit in elkaar gedraaid heeft complimenten maken. Prima verkocht. Spreken over 'de herkenbare vrijdagavond', 'voorsorterend op de hoopvolle fieldlab onderzoeken', 'maarliefst 2 wedstrijden live' en clubs die 'de mogelijkheid hebben om zelf een live uitzending te kopen'..quote:Op maandag 15 maart 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het speelschema van de Keuken Kampioen Divisie wordt in de 4e periode weer volgens de gebruikelijke opzet afgewerkt. Waar in de drie voorgaande periodes de wedstrijden nog werden verspreid tussen vrijdagavond en dinsdagavond, wordt er in de 4e periode in de Keuken Kampioen Divisie weer voornamelijk op vrijdagavond gevoetbald.
De terugkeer naar de oorspronkelijke opzet is een opmaat naar het ‘oude normaal’: spelen met publiek. Na het hoopgevende experiment met de ‘Fieldlabs-wedstrijden’ hebben CED, ECV en KNVB intensief contact met het kabinet over een verantwoorde terugkeer van het publiek in de stadions.
Op basis van het speelschema blijft ESPN ook in de 4e periode investeren in het gebruikelijke en herkenbare uitzendformat van de Keuken Kampioen Divisie, waardoor er in de 4e periode net als voorgaande seizoenen gemiddeld twee wedstrijden per speelronde live worden uitgezonden.
Indien een wedstrijd niet door ESPN is geselecteerd voor live uitzending dan kunnen clubs er alsnog zelf voor kiezen om hun wedstrijd(en) zelf door de vaste producent van de KKD in beeld te laten brengen. Clubs kunnen deze afweging per wedstrijd maken. Indien een club gebruik maakt van deze mogelijkheid worden ook deze wedstrijden uitgezonden op ESPN. Afhankelijk van de overige programmering is dat op een beschikbaar tv-kanaal of een onlinekanaal van ESPN Watch. Vanwege het ontbreken van voldoende financiële middelen is het niet voor alle clubs meer mogelijk om de komende speelrondes volledig live uit te zenden.
Het live schakelprogramma – elke vrijdagavond op ESPN – wordt uitgebreid naar minimaal zes wedstrijden per speelronde. Dat betekent dat voetbalfans in aanloop naar het weekend weer volop kunnen genieten van alle spanning en spektakel in de Keuken Kampioen Divisie.
Mes in de rug voor de fans.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het speelschema van de Keuken Kampioen Divisie wordt in de 4e periode weer volgens de gebruikelijke opzet afgewerkt. Waar in de drie voorgaande periodes de wedstrijden nog werden verspreid tussen vrijdagavond en dinsdagavond, wordt er in de 4e periode in de Keuken Kampioen Divisie weer voornamelijk op vrijdagavond gevoetbald.
De terugkeer naar de oorspronkelijke opzet is een opmaat naar het ‘oude normaal’: spelen met publiek. Na het hoopgevende experiment met de ‘Fieldlabs-wedstrijden’ hebben CED, ECV en KNVB intensief contact met het kabinet over een verantwoorde terugkeer van het publiek in de stadions.
Op basis van het speelschema blijft ESPN ook in de 4e periode investeren in het gebruikelijke en herkenbare uitzendformat van de Keuken Kampioen Divisie, waardoor er in de 4e periode net als voorgaande seizoenen gemiddeld twee wedstrijden per speelronde live worden uitgezonden.
Indien een wedstrijd niet door ESPN is geselecteerd voor live uitzending dan kunnen clubs er alsnog zelf voor kiezen om hun wedstrijd(en) zelf door de vaste producent van de KKD in beeld te laten brengen. Clubs kunnen deze afweging per wedstrijd maken. Indien een club gebruik maakt van deze mogelijkheid worden ook deze wedstrijden uitgezonden op ESPN. Afhankelijk van de overige programmering is dat op een beschikbaar tv-kanaal of een onlinekanaal van ESPN Watch. Vanwege het ontbreken van voldoende financiële middelen is het niet voor alle clubs meer mogelijk om de komende speelrondes volledig live uit te zenden.
Het live schakelprogramma – elke vrijdagavond op ESPN – wordt uitgebreid naar minimaal zes wedstrijden per speelronde. Dat betekent dat voetbalfans in aanloop naar het weekend weer volop kunnen genieten van alle spanning en spektakel in de Keuken Kampioen Divisie.
Een ploeg als NAC kan dit nu betalen en betalen er dus ook voor: https://www.nac.nl/nieuws(...)-vierde-periode-livequote:Op maandag 15 maart 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Geen enkele club in de eerste divisie kan op dit in de huidige tijd het betalen ook NAC niet. Het is natuurlijk ook niet te rijmen dat je normaal gesproken betaald wordt voor het feit dat ze jou mogen uitzenden en er nu betaald moet worden voor uitzendingen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:20 schreef mar456 het volgende:
[..]
Een ploeg als NAC kan dit nu betalen en betalen er dus ook voor: https://www.nac.nl/nieuws(...)-vierde-periode-live
Maar dit is natuurlijk gewoon een nieuwe steek in de rug van de kleine ploegen.
Zit even te kijken maar ze hebben ook allemaal geen makkelijk schema, zeg. Om plek 2 dan, want Cambuur kan nog makkelijk drie keer morsen en alsnog promoveren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Volop spanning voor plek 2 (wat dat betreft jammer dat NAC verliest) en volgende week zondag NAC - De Graafschap, genot.
Achtervolgen is makkelijker dan consolideren, hopelijk redt de Graafschap directe promotiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:28 schreef _UserName_ het volgende:
Het geluk om in de slotfase alsnog te winnen is op. Moest er ook een keer van komen, als je constant wint met een goal op het einde. Ik denk dat NAC volgende week gaat vlammen en De Graafschap dat niet kan controleren. Gelukkig heeft NAC verloren, anders zouden we van plek 2 naar 4 kunnen gaan.
Overigens was het wel weer leuk, een schakelprogramma, was lang geleden weer.
Ja, ik ben ook blij met ús MVV'kequote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had dit niet verwacht. Maar heel goed, sowieso 2 punten voor de nr 3.
het smerige Almere City moet nooit een Eredivisieclub worden. Helaas zijn ze over 10 jaar het FC Zwolle van nu.quote:
Brommersquote:Op zondag 28 maart 2021 16:24 schreef manny het volgende:
https://fb.watch/4whVg6fPjO/
Onderweg naar het zuiden.
Zou Seuntjes zich ongemakkelijk hebben gevoeld ?quote:Op zondag 28 maart 2021 16:24 schreef manny het volgende:
https://fb.watch/4whVg6fPjO/
Onderweg naar het zuiden.
Waarom, dit is toch een topper?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Roda JC op een voorsprong!!! En nu haak ik af
Cambuur gaat toch wel promoveren, alleen voor De Graafschap is het nog wel spannend, ik denk dat ik die wel ga kijken vanavond.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leo vindt het in ieder geval ZEER vermakelijk maar ik denk er het zijne van.
Graafschap heeft ook het moeilijkste programma met Cambuur, NAC en Almere. De laatste 3 rondes treft Almere jong ploegen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cambuur gaat toch wel promoveren, alleen voor De Graafschap is het nog wel spannend, ik denk dat ik die wel ga kijken vanavond.
De nederlaag van Almere tegen MVV kan wel eens een hele dure voor ze zijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Graafschap heeft ook het moeilijkste programma met Cambuur, NAC en Almere. De laatste 3 rondes treft Almere jong ploegen.
Beter toch. Sterke tegenstanders die geen directe concurrentie zijn voor de tweede plek zou vervelend zijn maar dit biedt louter kansen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Graafschap heeft ook het moeilijkste programma met Cambuur, NAC en Almere. De laatste 3 rondes treft Almere jong ploegen.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Om de spannning tot de wedstrijd te doden zet ik maar eens een Jackie Chan film op.
De F1 race is ook wel leuk.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Om de spannning tot de wedstrijd te doden zet ik maar eens een Jackie Chan film op.
Dan heb je gelukkig Jackie Chan nog.quote:
Het is verrassend deprimerend eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2021 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig Jackie Chan nog.
Dat denk ik ook, maar ik vlak ze nog niet af.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De nederlaag van Almere tegen MVV kan wel eens een hele dure voor ze zijn.
Almere kan zomaar 9 punten pakken in de laatste 3 rondes, voor De Graafschap is dat nog niet zo vanzelfsprekend met Cambuur bij de laatste 3. Maar 6 punten verschil moet te doen zijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter toch. Sterke tegenstanders die geen directe concurrentie zijn voor de tweede plek zou vervelend zijn maar dit biedt louter kansen.
Vanavond maar gelijk zo'n kans benutten met een winnend doelpunt in de 93ste minuut.
Het kan altijd erger, ik heb naar een webcam van een gloeilamp gekeken.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is verrassend deprimerend eigenlijk
Seuntjens speelt, komt goed voor NAC. Dit wordt net als F1; de betere maar uiteindelijk verliezen. Ook een gelijkspel is een verlies voor beiden gezien Almere en Cambuur. Zijn er toch nog 4 verliezers in de top 4!quote:Op zondag 28 maart 2021 19:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Poeh, middagje koppijn creëren van de stress. Toen Roda 3-1 maakte en Max tegelijk Lewis inhaalde was ik in extase. Maar uiteindelijk toch een domper.
Nu hopen dat NAC de verschrikkelijke klootzak Snoei een stapje dichter bij de nacompetitie brengt. Voor Roda alleen hopen dat d 4e periode geen vreemde winnaar oplevert. Of we moeten Volendam nog achterhalen, wat ook niet onmogelijk is..
Welk belang heb je daarbij?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke wedstrijd nu al. Nu moet de graafschap wel winnen alleen.
Nac Breda vind ik een dodelijk vermoeiende ploeg met altijd gezeik en heel veel extra bier mogelijkheden voor mij.quote:
Ik zou ook geen moeite hebben met een zege van De Graafschap maar dat is puur omdat ik geen interesse in Almere City FC heb.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nac Breda vind ik een dodelijk vermoeiende ploeg met altijd gezeik en heel veel extra bier mogelijkheden voor mij.
Hij is ook zo traag als stront dus ik snap sowieso niet waarom De Graafschap hiermee de eredivisie in wilde.quote:
Bestaat Masselink nog? Mooie tijden daar gehad, overladen met Feyenoordersquote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Vijverberg is op 25 minuten rijden voor mij en de baas woont naast het stadion. Het is allemaal eigen belang.
Geen idee man. Ik zit hier nu bijna 2 jaar en cojona heeft roet in alle plannen gegooid op de graafschap en gratis drinken gebied.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat Masselink nog? Mooie tijden daar gehad, overladen met Feyenoorders
Ja, bestaat nog zo ver ik weet, bij de 12:15 wedstrijden vanaf 10 uur bierontbijtquote:Op zondag 28 maart 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat Masselink nog? Mooie tijden daar gehad, overladen met Feyenoorders
Alleen kun je dan geen ADO zien spelen op de Vijverberreg.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
De Vijverberg is op 25 minuten rijden voor mij en de baas woont naast het stadion. Het is allemaal eigen belang.
Ik breek dan heel de stad af.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen kun je dan geen ADO zien spelen op de Vijverberreg.
Hoeveel telefoons verbruik jij gemiddeld ongeveer?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn telefoon is echt stervende qua typen op fok
De vorige ging mokerlang mee maar op fok blijft de typcursor willekeurig verspringen of blijft deze vast op 1 positie staan zo af en toequote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel telefoons verbruik jij gemiddeld ongeveer?
Gun ze een adempauze na dit begin en een miljoen kilo vuurwerk in de longen.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Het stuk wat ik heb gezien is niet een heel goede wedstrijd
Oke dat is goedquote:Op zondag 28 maart 2021 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun ze een adempauze na dit begin en een miljoen kilo vuurwerk in de longen.
Ik blijf Van Mieghem zo slecht vinden.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:24 schreef _UserName_ het volgende:
Wat dat betreft zijn telefoons niks in deze situaties. Ze doen het niet of het kost teveel data.
De eerste actie van de nieuwe eigenaar waarschijnlijk. Wat een top beslissing zou dat zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
De nieuwe trainer van Ado is ook bekend.
[ twitter ]
Ik zie net dat hij de problemen met Jong Oranje ook gelijk even oplost.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De eerste actie van de nieuwe eigenaar waarschijnlijk. Wat een top beslissing zou dat zijn
Al valt het te hopen dat hij Hans Kraaij JR dan wel Engels te woord staat
Ah, ik vroeg me al af waarom Steijn opeens een beroep deed op een jonge speler die niet perse GROOT STERK isquote:Op zondag 28 maart 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Hendriks hep een blessure en NAC een probleem want ze hadden maar 4 fitte verdedigers. (3 man met interlandverplichtingen)
De enige reden dat ik dit erg op prijs stel is omdat hij ook al zo tweeten voordat hij viral ging. Deze man is gewoon echt geniaal.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij de problemen met Jong Oranje ook gelijk even oplost.
[ twitter ]
Ja, het is vooral leuk omdat het echt geen act is.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige reden dat ik dit erg op prijs stel is omdat hij ook al zo tweeten voordat hij viral ging. Deze man is gewoon echt geniaal.
Ik vind Mike Snoeij een uiterst vervelende man en die voorzitter is ook een debiel. En Cambuur hoort kampioen te worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
@:Maxi-mus heeft duidelijk geen empathie met De Graafschap na het leed van Zeist.
Hans-Martijn Ostendorp is volgens mij de enige redelijke kerel. En loopjongen Freek natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Mike Snoeij een uiterst vervelende man en die voorzitter is ook een debiel. En Cambuur hoort kampioen te worden.
Eens, maar Snoei is niet De Graafschap. Een 2e plek zou meer dan verdiend zijn, ook na dit seizoen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Mike Snoeij een uiterst vervelende man en die voorzitter is ook een debiel. En Cambuur hoort kampioen te worden.
Mike gaan ze nog wel een keer lozen. Die voorzitter is wat lastigerquote:Op zondag 28 maart 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar het mag nog wel wat spannend worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eens, maar Snoei is niet De Graafschap. Een 2e plek zou meer dan verdiend zijn, ook na dit seizoen.
Haast zo goed als failliet gaanquote:Op zondag 28 maart 2021 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mike gaan ze nog wel een keer lozen. Die voorzitter is wat lastigerJe kan nog beter de familie Derks hebben haast
Dat wordt het nog wel, ook als De Graafschap dit nog zou winnen waar ik niet zo snel van uit ga. Ik denk dat de strijd om best of the rest groter zal zijn dan de top 2quote:Op zondag 28 maart 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar het mag nog wel wat spannend worden.
Venomenema.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Nick Venema, vroeger werden hordes mensen boos als hij geen basisplek kreeg bij FC Utrecht.
Maradonny de Groot.quote:
Ik vind hem voetballend echt héél matig.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel een leuke bijnaam en had hem ook wel in de eredivisie verwacht als vaste spits.
Ik wist niet dat hij zo slecht wasquote:Op zondag 28 maart 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend echt héél matig.
Ik wilde hem net een Thomas Buitink light noemen. (lol) Maar dat gaat wel een leuk spitsje voor de subtop worden denk ik, beetje Mike van Duinen achtige clubjes.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zo slecht was![]()
Gaat het nog wat worden met Thomas Buitink?
Schema GAE na DBO-uit: Roda, NAC, De Graafschap, Almere.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
1. Cambuur 70
2. De Graafschap 64
3. Almere City 62
4. NAC 62
5.Go Ahead 57 (duel minder)
6. NEC 56
Je zou voor minder.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schema GAE na DBO-uit: Roda, NAC, De Graafschap, Almere.
Gezien hoe close de top-8 is, best zonde dat er maar 1 promotietikket voor de play-offs is, niet? En geen fans.quote:
Erg onleuk inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien hoe close de top-8 is, best zonde dat er maar 1 promotietikket voor de play-offs is, niet? En geen fans.
De nummer 16 heeft in ieder geval een groot probleem.quote:
Ik vind het raar dat ik nu mensen zie zeggen op twitter dat deze ploegen niets te zoeken hebben in de Eredivisie, alsof dat allemaal kwaliteit is (lol).quote:Op zondag 28 maart 2021 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De nummer 16 heeft in ieder geval een groot probleem.
(laat het vvv zijn pls)
Die kijken één duelletje, joh. Laat gaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik nu mensen zie zeggen op twitter dat deze ploegen niets te zoeken hebben in de Eredivisie, alsof dat allemaal kwaliteit is (lol).
Dat is de eeuwige dooddoener voor elke ploeg onder plek 14 en alle ploegen in de KKD inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik nu mensen zie zeggen op twitter dat deze ploegen niets te zoeken hebben in de Eredivisie, alsof dat allemaal kwaliteit is (lol).
Zou je nog kunnen reflecteren op dit stukje van je postquote:Op zondag 28 maart 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik nu mensen zie zeggen op twitter
Ja, goed punt.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je nog kunnen reflecteren op dit stukje van je post
Volgens mij treffen veel ploegen elkaar nog. Roda moest vandaag tegen Cambuur en nu tegen GAE, Almere, MVV en daarna NAC.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schema GAE na DBO-uit: Roda, NAC, De Graafschap, Almere.
1. Cambuur 70 punten: Volendam uit, Excelsior thuis, Den Bosch uit, Helmond Sport thuis, Jong AZ uit, de Graafschap Thuis, Dordrecht uit, NAC thuis.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij treffen veel ploegen elkaar nog. Roda moest vandaag tegen Cambuur en nu tegen GAE, Almere, MVV en daarna NAC.
MVV is wat laat op gang gekomen, zie ik.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar is de spanning wel compleet weg.
Klopt ja, en verlies tegen Jong Ajax maakt deze periode ook weer lastig hoewel ze niet het lastigste programma hebben.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
MVV is wat laat op gang gekomen, zie ik.
Alleen de 4e periode kan nog roet in het eten gooien.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt precies bij de grens van de play off plaatsen
Blummel en Dianessy maken het verschil tussen een ploeg die strijd om de onderste 3 plaatsen of een plek tegen de Playoffs aan..... zo gek kan het lopen in de JL.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
MVV is wat laat op gang gekomen, zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |