SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Speelschema play-offs:
-Eerste ronde: 17 mei 2021
-Halve finale: 20 mei 2021
-Finale: 23 mei 2021
*Programma
*Stand
*Spelersstatistieken
[ Bericht 3% gewijzigd door maxi-mus op 04-03-2021 20:51:12 ]
Deze wedstrijd had ik ook meer van verwacht. De 7-2, het publiek en de stand zou toch meer spanning moeten brengen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet echt enthousiast de keren dat ik de kkd een kans geef
Die 7-2 heb ik ook gezien maar dat was voornamelijk bizar waar er in een fase van 15 minuten werkelijk elk schot invloog.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Deze wedstrijd had ik ook meer van verwacht. De 7-2, het publiek en de stand zou toch meer spanning moeten brengen.
Zal van de week wel even aan de slag.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Plaatjes in de OP zijn allemaal kapoet.
Ik zag Roda JC weer aardig opklimmen. De play-offs zijn nog steeds haalbaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was enorm teleurgesteld in wat Roda vrijdag liet zienHad echt verwacht dat we na 5 overwinningen op rij (met in enkele wedstrijden echt indrukwekkend voetbal) nu zouden doorpakken, maar het was weer precies zoals voor de winterstop. Zodra de tegenstander ook maar een klein beetje beter is (ik vond NEC absoluut niet indrukwekkend) dan geven we niet thuis. Tegen de top 8 hebben we in totaal 2 puntjes gepakt, dat ziet er dus niet goed uit richting de play offs (als we die al halen). Hoop toch echt dat we in het restant ook een paar potjes kunnen winnen tegen de betere ploegen..
Zeker, we staan 7 punten voor op een niet PO-plek zelfs (even aangenomen dat de 4e periode niet bij een club uit het rechter rijtje beland). Maar om in de PO's ook een goede rol te spelen zul je ook van iets betere clubs moeten kunnen winnen dan met alle respect Helmond Sport en Dordrecht..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zag Roda JC weer aardig opklimmen. De play-offs zijn nog steeds haalbaar.
"Met alle respect Helmond Sport" had wel al 8 duels niet meer verloren voor die nederlaag tegen Roda JCquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker, we staan 7 punten voor op een niet PO-plek zelfs (even aangenomen dat de 4e periode niet bij een club uit het rechter rijtje beland). Maar om in de PO's ook een goede rol te spelen zul je ook van iets betere clubs moeten kunnen winnen dan met alle respect Helmond Sport en Dordrecht..
ADO is destijds (ik meende in 2006) gepromoveerd vanuit de eerste voorronde play-offs, en is er sindsdien steeds in de Eredivisie gebleven. FC Emmeen is het ook op die manier gelukt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker, we staan 7 punten voor op een niet PO-plek zelfs (even aangenomen dat de 4e periode niet bij een club uit het rechter rijtje beland). Maar om in de PO's ook een goede rol te spelen zul je ook van iets betere clubs moeten kunnen winnen dan met alle respect Helmond Sport en Dordrecht..
I know, en tegen Excelsior speelde Roda ook echt heerlijk voetbal. Maar dan verwacht je eigenlijk dat je dat tegen een ploeg die 6e staat ook minimaal deels terug ziet, maar het verschil was echt enorm groot. Van extreem dominant naar nauwelijks je stempel kunnen drukken. Maargoed, er komen nog een paar wedstrijden tegen sterke tegenstanders. Win je er daar 2 of 3 van dan neemt het vertrouwen juist weer toe. Maar het viel me nu gewoon op dat we daar een heel slecht record tegen hebben..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Met alle respect Helmond Sport" had wel al 8 duels niet meer verloren voor die nederlaag tegen Roda JC
Emmen promoveerde als nummer 7, maar wel maar na 2 rondes toch? Omdat er 2 Jong-teams tussen stonden. ADO inderdaad wel na 3, RKC 2 jaar geleden ook. De Graafschap en Eagles ook een keer geloof ik. Nu moeten alle KKD-ploegen 3 rondes overleven en alleen de Eredivisieclub maar 2.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
ADO is destijds (ik meende in 2006) gepromoveerd vanuit de eerste voorronde play-offs, en is er sindsdien steeds in de Eredivisie gebleven. FC Emmeen is het ook op die manier gelukt.
Dus play-offs zijn iets om naar uit te kijken, en dat kan ik weten als Cambuursupporter met het jaar 2009 om van te watertanden.
Done.quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal de OP deze week nog even aanpassen. Kan je hem open zetten voor mij? @:lenny_leonard
Was een keer te verwachten, deze tpp-druk kent Almere niet, wat dat betreft is het een luxeprobleem.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De implosie lijkt wel compleet bij Almere. Gevaar komt nog eerder van NAC.
Het kan meevallen. De laatste tijd post hij ook wel eens dat hij de andere club 'heel mooi' vindt. Vitesse vond hij laatst nog erg mooi herinner ik me.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
In huize Yannick is er op het moment iemand met een flinke woedeaanval.
Almere is echt zijn club volgens mij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het kan meevallen. De laatste tijd post hij ook wel eens dat hij de andere club 'heel mooi' vindt. Vitesse vond hij laatst nog erg mooi herinner ik me.
Zeker, dat staat ook in zijn bio. Maar sommige clubs vindt hij toch prachtig, terwijl hij andere lelijke klote clubs vindt (De Graafschap, Roda, Sparta oa..)quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Almere is echt zijn club volgens mij.
Ik denk dat Yannick het al zwaar genoeg heeft met het feit dat Kyle Anderson zijn tourkaart heeft ingeleverd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker, dat staat ook in zijn bio. Maar sommige clubs vindt hij toch prachtig, terwijl hij andere lelijke klote clubs vindt (De Graafschap, Roda, Sparta oa..)
En Cadby volgens mij het ook weer niet gehaald heeft toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Yannick het al zwaar genoeg heeft met het feit dat Kyle Anderson zijn tourkaart heeft ingeleverd.
Cadby heeft veel te veel gedoe met politie, z’n kind en z’n ex. Die probeert niet eens meer terug te komen voorlopigquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En Cadby volgens mij het ook weer niet gehaald heeft toch?
Ik heb de OP inmiddels van een bescheiden update voorzien.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Plaatjes in de OP zijn allemaal kapoet.
Prachtige 3% upgradequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de OP inmiddels van een bescheiden update voorzien.
Onvoorstelbaar dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf, die zijn snel in paniek. Ik gok een boze Hans morgen.
Almere City heeft besloten om de samenwerking met Ole Tobiasen per direct stop te zetten. De Deense hoofdtrainer wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte reeks resultaten.
De 45-jarige Tobiasen was sinds 2018 actief bij de ambitieuze Flevolanders. Hij begon als assistent-trainer, werd later interim-trainer en kreeg uiteindelijk een vaste aanstelling. Dit seizoen verliep erg voorspoedig, met voor de winterstop maar één nederlaag. Almere City stond lange tijd op de tweede plaats in de Keuken Kampioen Divisie en lag daarmee op koers voor promotie.
De laatste weken gaat het minder. Almere City verloor woensdag in eigen huis met 1-2 van FC Volendam en dat betekende de vierde nederlaag uit de laatste vijf wedstrijden. De ploeg is afgezakt naar de vierde plaats van de ranglijst en het bestuur heeft nu ingegrepen.
Het is nog niet officieel bekend wie de opvolger van Tobiasen wordt. De verwachting is dat Jeroen Rijsdijk, Hedwiges Maduro en Tim Bakens voorlopig verantwoordelijk zullen zijn voor het eerste elftal. De eerstvolgende wedstrijd van Almere City is zaterdag tegen Excelsior (thuis).
https://www.vi.nl/nieuws/(...)echte-fase-op-straat
Yannick en jij worden geen vrienden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een flapdrol die TD van Almere, met zijn proces. Ik gun Almere niets meer.
Wil je überhaupt wel vrienden zijn met Yannick?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yannick en jij worden geen vrienden.
Wij kijken de Strade.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga gewoon maar kijken straks uit totale verveling. Zijn er meer masochistische users aanwezig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |