abonnement Unibet Coolblue
pi_198247073
  zondag 28 februari 2021 @ 11:48:14 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198247146
Aromat, wat een zoute hel was dat. Het doet me nu altijd aan Dutimon wondpoeder denken :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198247150
Aromat, dat flikkerde ik vroegâh echt overal op. Aardappelpuree, hutspot, boerenkool.... er zat allemaal geen smaak aan :D

Oh en eens @derLudolf . Het is ís ook echt wel daadwerkelijk makkelijk je kont tegen de kribbe te gooien als je er zelf niks mee verliest (of weinig). Dus ik denk ook wel dat dit iets is dat je als sportbond gezamenlijk moet doen, niet enkel één voetballer er op aan kijken.

Maar ik vind niet dat je iemand die misschien makkelijk scoorde met BLM (maar het misschien wel oprecht meende?) , er nu harder op moet aankijken als hij toch naar Qatar gaat, dan iemand die helemaal niet meedeed van BLM . Het is misschien wel lekker consequent om van beide weg te kijken, maar je kunt ook zeggen dat die laatste 2x meer struisvogel is, dan de eerste ;)
  zondag 28 februari 2021 @ 11:49:30 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198247172
@Candaasje
Paarden met buik vol tumoren gewoon beetje snel de tumoren weghalen en dan door de stoofvlees heen ofzo. Echt bizar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198247232
Hier staat "Poesjes" op, van de VPRO

Cathelijne wil even alleen zijn, en er worden "Gedichten voor bij de borrel" gelezen, met een glaasje gemeentepils.
Mandarijntje droomde dat ze paars was, maar was bij wakkerworden gelukkig nog oranje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198247247
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef Molo het volgende:
@:Candaasje
Paarden met buik vol tumoren gewoon beetje snel de tumoren weghalen en dan door de stoofvlees heen ofzo. Echt bizar.
Lekker. Niet dat tumoren altijd per se schadelijk zijn voor de gezondheid van de consument, maar tegenwoordig wordt dat als het even kan* wel afgekeurd. Net zoals bepaalde cystes en abcessen, dat hoeft ook niet per se heel schadelijk te zijn verder, maar is wel een reden voor destructie.

Er worden overigens nog steeds veel zieke dieren (en dan niet te missen aandoeningen ook) op transport gezet. Een slachthuis probeert die er wel uit te filteren, maar de veehouder en de bedrijfsarts van die veehouder zijn daar wel verantwoordelijk voor.

(*Ik zeg als het even kan, omdat de slachtsnelheid zodanig hoog ligt (zeker bijvoorbeeld bij kippen) dat ik echt niet geloof dat alle dieren gezond zijn, die in het cellofaan belanden. Dat geloofde mijn professor namelijk ook niet (ex-keurder). Er worden natuurlijk wel steekproeven gedaan.)
pi_198247262
Er komt zo een vriendin lunchen, en dan realiseer ik me altijd weer hoe weinig broodbeleg ik eigenlijk in huis heb. Of nouja, ik heb wel 4 soorten pindakaas. Maar voor de rest is wat treurig. Dan mis ik de enorme keuzes die ik vroeger thuis eigenlijk altijd had. :D
  zondag 28 februari 2021 @ 11:56:04 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_198247274
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef Candaasje het volgende:
Aromat, dat flikkerde ik vroegâh echt overal op. Aardappelpuree, hutspot, boerenkool.... er zat allemaal geen smaak aan :D

Oh en eens @:derLudolf . Het is ís ook echt wel daadwerkelijk makkelijk je kont tegen de kribbe te gooien als je er zelf niks mee verliest (of weinig). Dus ik denk ook wel dat dit iets is dat je als sportbond gezamenlijk moet doen, niet enkel één voetballer er op aan kijken.

Maar ik vind niet dat je iemand die misschien makkelijk scoorde met BLM (maar het misschien wel oprecht meende?) , er nu harder op moet aankijken als hij toch naar Qatar gaat, dan iemand die helemaal niet meedeed van BLM . Het is misschien wel lekker consequent om van beide weg te kijken, maar je kunt ook zeggen dat die laatste 2x meer struisvogel is, dan de eerste ;)
Het is niet enkel voetbal dat de mist in gaat. Formule 1 gaat voor 10 jaar naar de grote zandbak. Mensenrechten zijn daar onbekend, maar daar hoor je niemand over. Ook de uitgesproken wereldkampioen houd zijn mond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:57:58 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198247317
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Lekker. Niet dat tumoren altijd per se schadelijk zijn voor de gezondheid van de consument, maar tegenwoordig wordt dat als het even kan* wel afgekeurd. Net zoals bepaalde cystes en abcessen, dat hoeft ook niet per se heel schadelijk te zijn verder, maar is wel een reden voor destructie.

Er worden overigens nog steeds veel zieke dieren (en dan niet te missen aandoeningen ook) op transport gezet. Een slachthuis probeert die er wel uit te filteren, maar de veehouder en de bedrijfsarts van die veehouder zijn daar wel verantwoordelijk voor.

(*Ik zeg als het even kan, omdat de slachtsnelheid zodanig hoog ligt (zeker bijvoorbeeld bij kippen) dat ik echt niet geloof dat alle dieren gezond zijn, die in het cellofaan belanden. Dat geloofde mijn professor namelijk ook niet (ex-keurder). Er worden natuurlijk wel steekproeven gedaan.)
Laatste kan ook idd niet anders. Mee eens. Ik heb ook echt weleens iets weggemikt omdat ik dacht 'uhmmm'.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 februari 2021 @ 11:58:53 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198247334
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Het is niet enkel voetbal dat de mist in gaat. Formule 1 gaat voor 10 jaar naar de grote zandbak. Mensenrechten zijn daar onbekend, maar daar hoor je niemand over. Ook de uitgesproken wereldkampioen houd zijn mond.
Lewis er helemaal stil over? Sowieso mega hypocriete gast dat man :')

Kimi O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198247538
Zo *O* Kluszooi uitgezocht en staat klaar om als eerste op transport te gaan naar het nieuwe huis volgende week. Net 75 liter latex besteld bij de Gamma. Wel in Hellevoetsluis want die van ons had het niet :') We kunnen volgend weekend gelijk los :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198247571
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Het is niet enkel voetbal dat de mist in gaat. Formule 1 gaat voor 10 jaar naar de grote zandbak. Mensenrechten zijn daar onbekend, maar daar hoor je niemand over. Ook de uitgesproken wereldkampioen houd zijn mond.
Dat is ook betreurenswaardig natuurlijk.

Ik dacht dat Hamilton zich er wel over had uitgesproken overigens. Neemt niet weg dat niet deelnemen natuurlijk een veel krachtiger signaal zou geven.

Maar laten we ook niet vergeten dat het ook niet enkel de sporters zijn die hypocriet zijn; de kijkers zijn het net zo goed. Of het nu over voetbal, F1 of de OS gaat. We doen er allemaal aan mee.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 12:15:19 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198247605
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Lewis er helemaal stil over? Sowieso mega hypocriete gast dat man :')
Nou inderdaad :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 februari 2021 @ 12:16:29 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198247626
Sjah maar die zandbak landen met hun excessieve luxe op autogebied zijn de bron voor de financiering van Lewis' excessieve levensstijl. Zowel zijn grote als prive-sponsors hebben daar grote belangen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198247672
Google even op Formule 1 Lewis Hamilton Mensenrechten en je krijgt de één na de andere recente link waarin 'ie het er wel over heeft.

EDIT:



Wil niet zeggen dat ik vind dat ie er ook meer naar moet leven. Absoluut eens.

Maar dat vind ik wel van meer mensen. Zij die zonder zonden zijn.....
pi_198247906
Toch wel bizar als je er over nadenkt dat we allerlei vreselijke dingen door de vingers zien omdat er geld in het spel is. En dan niet 'anders hebben mijn kinderen en ik geen eten' geld, maar 'dan kan ik geen 3e sportwagen kopen' geld :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198247976
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Toch wel bizar als je er over nadenkt dat we allerlei vreselijke dingen door de vingers zien omdat er geld in het spel is. En dan niet 'anders hebben mijn kinderen en ik geen eten' geld, maar 'dan kan ik geen 3e sportwagen kopen' geld :{
En de eersten krijgen dan wel het verwijt (sorry @Candaasje niet door jou denk ik) dat ze kiloknallers kopen, en over de tweede categorie gaat vaak de mantel der liefde
We have far more in common than that which devides us..
pi_198247984
Nog bedankt voor de opmerking over drinken ivm je mogelijke blaasontsteking, Blues :+ Ik moet veel drinken op een dag en ik ben niet zo'n drinker. Vergeet het continu. Heb zelfs al een app op mijn telefoon gezet, maar telefoon ligt nog op slaapkamer. Dus nu 3 glazen water en een kop thee neergezet.

Ik vind het overigens een smerig idee dat ik waarschijnlijke diverse keren in mijn leven ongezond vlees heb gegeten van zieke dieren. Ik vind ook steeds meer dat we er maar mee moeten stoppen, die massa industrie van dieren. Ook weer die nieuwsberichten over ronddobberende koeien. Wat een ellende moeten die arme dieren doorstaan. En dat allemaal omdat ook ik blijf roepen dat ik vlees te lekker vind om op te geven. Dan koop ik wel zo veel mogelijk 'biologisch', maar dan nog :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198248016
@sigme dat inderdaad...
al zocht ik naar de term vrijbankvlees

quote:
Vlees dat voor de vrijbank in aanmerking kwam was afkomstig van verdronken, verongelukt of door bliksem getroffen vee.[8] Het betrof naast koeien ook vaak paarden. Door de stress van het plotseling gestorven dier was de zuurgraad in het vlees zo hoog, dat het ook bij wecken of drogen snel zou bederven.[9] Eigenaren van verongelukt vee konden hun schade beperken door het vlees aan te bieden bij de noodslachting. Zulk vee moest dan wel binnen 24 uur worden geslach
pi_198248023
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:

En de eersten krijgen dan wel het verwijt (sorry @:Candaasje niet door jou denk ik) dat ze kiloknallers kopen, en over de tweede categorie gaat vaak de mantel der liefde
Zo las ik ook een keer een tweet dat er geen boetes bestaan voor rijke mensen. Alleen een betaling voor hard rijden of ergens willen parkeren waar jij maar wilt of na 21 uur buiten zijn.

Ik geloof dat je in IJsland naar inkomen moet betalen. Dus dan kan te hard rijden je plots duizenden euro's kosten. Die hebben dat dus wel begrepen, dat boetes vooral een probleem zijn voor het arme volk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198248038
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Nog bedankt voor de opmerking over drinken ivm je mogelijke blaasontsteking, Blues :+ Ik moet veel drinken op een dag en ik ben niet zo'n drinker. Vergeet het continu. Heb zelfs al een app op mijn telefoon gezet, maar telefoon ligt nog op slaapkamer. Dus nu 3 glazen water en een kop thee neergezet.

Ik vind het overigens een smerig idee dat ik waarschijnlijke diverse keren in mijn leven ongezond vlees heb gegeten van zieke dieren. Ik vind ook steeds meer dat we er maar mee moeten stoppen, die massa industrie van dieren. Ook weer die nieuwsberichten over ronddobberende koeien. Wat een ellende moeten die arme dieren doorstaan. En dat allemaal omdat ook ik blijf roepen dat ik vlees te lekker vind om op te geven. Dan koop ik wel zo veel mogelijk 'biologisch', maar dan nog :{
Hier net zo, zowel biologisch als minder. Maar helemaal niet meer vind ik erg lastig
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 12:39:31 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198248040
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo las ik ook een keer een tweet dat er geen boetes bestaan voor rijke mensen. Alleen een betaling voor hard rijden of ergens willen parkeren waar jij maar wilt of na 21 uur buiten zijn.

Ik geloof dat je in IJsland naar inkomen moet betalen. Dus dan kan te hard rijden je plots duizenden euro's kosten. Die hebben dat dus wel begrepen, dat boetes vooral een probleem zijn voor het arme volk.
Noorwegen en Zweden ook.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198248052
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:37 schreef Uhmmpie het volgende:
@:sigme dat inderdaad...
al zocht ik naar de term vrijbankvlees
[..]

We kregen met de dieetclub ooit een rondleiding in de dierentuin in de keuken en daar kwam dit onderwerp ook aan de orde. Alleen was er dus een diersoort die de voorkeur gaf aan dit door stress gestorven dier :o Dus dan werd het geslacht voor de dierentuin. Zegt dit je iets, Candaasje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198248062
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo las ik ook een keer een tweet dat er geen boetes bestaan voor rijke mensen. Alleen een betaling voor hard rijden of ergens willen parkeren waar jij maar wilt of na 21 uur buiten zijn.

Ik geloof dat je in IJsland naar inkomen moet betalen. Dus dan kan te hard rijden je plots duizenden euro's kosten. Die hebben dat dus wel begrepen, dat boetes vooral een probleem zijn voor het arme volk.
Da’s in Finland ook zo volgens mij. Wel een goeie. Zag hier gisteravond ook week, ruim na 21, mensen door het rode licht gaan en die reden echt geen 50 (leek eerder op een straatrace)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198248067
Heel Scandinavië dus ook 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198248152
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kregen met de dieetclub ooit een rondleiding in de dierentuin in de keuken en daar kwam dit onderwerp ook aan de orde. Alleen was er dus een diersoort die de voorkeur gaf aan dit door stress gestorven dier :o Dus dan werd het geslacht voor de dierentuin. Zegt dit je iets, Candaasje?
Apart.. alhoewel ik me kan voorst Dat in het wild.. gevangen prooi natuurlijk wel meer stress heeft..
benieuwd wat dat voor dier is eigenlijk
pi_198248389
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zo *O* Kluszooi uitgezocht en staat klaar om als eerste op transport te gaan naar het nieuwe huis volgende week. Net 75 liter latex besteld bij de Gamma. Wel in Hellevoetsluis want die van ons had het niet :') We kunnen volgend weekend gelijk los :D
Oh het gaat al echt gebeuren!
Loop weer eens hopeloos achter :D
  zondag 28 februari 2021 @ 13:00:36 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_198248396
Eens van mijn luie reet af en een rondje gaan lopen. Rondje andersom aangezien de win gedraaid is tov vorige week.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198248437
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Nog bedankt voor de opmerking over drinken ivm je mogelijke blaasontsteking, Blues :+ Ik moet veel drinken op een dag en ik ben niet zo'n drinker. Vergeet het continu. Heb zelfs al een app op mijn telefoon gezet, maar telefoon ligt nog op slaapkamer. Dus nu 3 glazen water en een kop thee neergezet.

Ik koop van die halve liter flesjes water van het goedkoopste merk.
Op mijn werk staat er ook eentje die ik steeds bijvul (en af en toe koop ik nieuwe, na een week of 2 meestal) en ik wil per dag 4 flesjes leeg hebben, bovenop de koffie/thee.
Na een week of 2 koop ik dan weer nieuwe. Heb ook wel eens van die dopplers gehad maar die worden gejat op werk of ik raak ze zelf kwijt.

Disclamer, ik lurk er niet uit, ik schenk het in mijn glas/beker anders zou je niet zo lang kunnen doen met een flesje.
pi_198248462
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:00 schreef z80 het volgende:
Eens van mijn luie reet af en een rondje gaan lopen. Rondje andersom aangezien de win gedraaid is tov vorige week.
Ik ga ook even lekker naar buiten.
Kijken of de ooievaar al geland is op het nieuwe nest in het weiland achter het hertenkamp. Wordt dus ff rustig rondje fietsen ipv wandelen.
pi_198248514
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef Blues het volgende:

Ik koop van die halve liter flesjes water van het goedkoopste merk.
Op mijn werk staat er ook eentje die ik steeds bijvul (en af en toe koop ik nieuwe, na een week of 2 meestal) en ik wil per dag 4 flesjes leeg hebben, bovenop de koffie/thee.
Na een week of 2 koop ik dan weer nieuwe. Heb ook wel eens van die dopplers gehad maar die worden gejat op werk of ik raak ze zelf kwijt.
Wie jat er nou andermans dopper 8)7 8)7 8)7 Zeker nu, in een pandemie :')
Maar dat is wel een goeie, ik moet gewoon wat koud gaan zetten wat ik dan per dag minstens wil drinken.

Ik kan gerust een hele dienst op het werk doen op 1 kopje koffie als ik begin. Dat is mijn enige drink gewoonte: kopje koffie als ik binnen kom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198248517
Het moeilijkste deel van vers brood.. wachten tot het dusdanig afgekoeld is dat je het fatsoenlijk kunt snijden
pi_198248546
Ik heb een voorraadje van deze flesjes.
Sinds iedereen tegenwoordig een dopper heeft ben ik de mijne ook steeds kwijt.

Deze heeft (bijna) niemand dus ineens zijn ze een stuk minder kwaad.

Bij vorige werkgever had iedereen een dopper met zn naam erop gekregen.. dat werkte ook prima.
Als je dan per ongeluk die van een ander meepakte.. had je dat snel genoeg door :)

https://join-the-pipe.org/

(Oh en dat rubberrandje in de dopper wordt na een tijd niet zo goed schoon meer... heb ik met deze geen lst van O+ )
  zondag 28 februari 2021 @ 13:12:30 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198248562
Mijn koffieconsumptie is sinds thuiswerken ernstig gedaald.

Op 't werk kwam ieder uur wel iemand met een draag-traytje koffie langs, thuis moet ik er voor heen en weer tussen verdiepingen, machine aan, dan is ie -altijd- net aan schoonmaken toe enz enz.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198248568
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie jat er nou andermans dopper 8)7 8)7 8)7 Zeker nu, in een pandemie :')
Maar dat is wel een goeie, ik moet gewoon wat koud gaan zetten wat ik dan per dag minstens wil drinken.

Ik kan gerust een hele dienst op het werk doen op 1 kopje koffie als ik begin. Dat is mijn enige drink gewoonte: kopje koffie als ik binnen kom.
Heb hier een kan staan die 2x leeg gaat op een dag (dus ruim 2 liter) en op kantoor net zo’n kan, anders bleef ik lopen (en dat moest toch wel, naar de wc)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198248582
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:12 schreef fietsie het volgende:
Mijn koffieconsumptie is sinds thuiswerken ernstig gedaald.

Op 't werk kwam ieder uur wel iemand met een draag-traytje koffie langs, thuis moet ik er voor heen en weer tussen verdiepingen, machine aan, dan is ie -altijd- net aan schoonmaken toe enz enz.
Toch simpel, boven ook een apparaat neerzetten
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 13:15:58 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198248605
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Toch simpel, boven ook een apparaat neerzetten
Ik had het dus andersom bedacht: dat heen en weer lopen is gezond :P
Maar dan ga je het toch minder...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198248636
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik had het dus andersom bedacht: dat heen en weer lopen is gezond :P
Maar dan ga je het toch minder...
Dat is natuurlijk veel beter, maar als jij 8 uur per dag in call zit, is je een goede kop koffie echt wel gegund
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 13:19:44 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198248663
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk veel beter, maar als jij 8 uur per dag in call zit, is je een goede kop koffie echt wel gegund
Ja da's de andere kant; ik ben op dat vlak wel aan het "rellen": afgelopen week was het onderwerp van gesprek in het MT. Dat het niet normaal is dat mensen va 8:30 tot 18:00 strak achterelkaar worden ingeboekt in teams- en zoom- overleggen "Omdat dat kan nu ze thuis werken".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198248710
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk veel beter, maar als jij 8 uur per dag in call zit, is je een goede kop koffie echt wel gegund
Beter niet continu in calls zitten :)
pi_198248720
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja da's de andere kant; ik ben op dat vlak wel aan het "rellen": afgelopen week was het onderwerp van gesprek in het MT. Dat het niet normaal is dat mensen va 8:30 tot 18:00 strak achterelkaar worden ingeboekt in teams- en zoom- overleggen "Omdat dat kan nu ze thuis werken".
Ik probeer bij “mijn” mensen er altijd een half uur ruimte te plannen. Maar dan plempen ze dat half uur zelf weer vol :?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 13:26:41 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198248750
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik probeer bij “mijn” mensen er altijd een half uur ruimte te plannen. Maar dan plempen ze dat half uur zelf weer vol :?
Mjah ik herken dat wel: dat is dan vaak een half uur wat vol raakt door het uitwerken / wegzetten van werk uit het voorgaande overleg....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 28 februari 2021 @ 13:27:10 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198248757
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Beter niet continu in calls zitten :)
Da's dus lastig als er geen kaders voor gesteld worden, en er meer werk is dan er mensen voor zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198248763
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mjah ik herken dat wel: dat is dan vaak een half uur wat vol raakt door het uitwerken / wegzetten van werk uit het voorgaande overleg....
Nee, ze zetten er dan zelf een call in. En dan klagen dat ze de hele dag vol zitten
We have far more in common than that which devides us..
pi_198248770
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:00 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh het gaat al echt gebeuren!
Loop weer eens hopeloos achter :D
Je word ook een dagje ouder en je bent wat minder online en zo ;) :P :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 februari 2021 @ 13:29:08 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198248790
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, ze zetten er dan zelf een call in. En dan klagen dat ze de hele dag vol zitten
Oow zo, ja dat is dus niet handig, maar kan ook een teken zijn van te krappe bezetting
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198248808
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:12 schreef fietsie het volgende:
Mijn koffieconsumptie is sinds thuiswerken ernstig gedaald.

Op 't werk kwam ieder uur wel iemand met een draag-traytje koffie langs, thuis moet ik er voor heen en weer tussen verdiepingen, machine aan, dan is ie -altijd- net aan schoonmaken toe enz enz.
Hier ook :Y 2 tot max 3 op een dag. Meer dan genoeg. Wel beter dan op kantoor :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198248822
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Toch simpel, boven ook een apparaat neerzetten
Ik heb het voorgesteld aan G. Die zei alleen maar: “als je het zelf betaalt......” :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198248851
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's dus lastig als er geen kaders voor gesteld worden, en er meer werk is dan er mensen voor zijn.
I know... sowieso is het makkelijker gezegd dan gedaan.

Zelf ook een overdosis communicatie op werk
Via te veel kanalen ook...

Soms is het zoals het is..
pi_198248855
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb het voorgesteld aan G. Die zei alleen maar: “als je het zelf betaalt......” :+
Da’s geen nee _O- , maar ze heeft nu ook een leuk verjaardagscadeau idee voor je :P
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 13:58:17 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198249291
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja da's de andere kant; ik ben op dat vlak wel aan het "rellen": afgelopen week was het onderwerp van gesprek in het MT. Dat het niet normaal is dat mensen va 8:30 tot 18:00 strak achterelkaar worden ingeboekt in teams- en zoom- overleggen "Omdat dat kan nu ze thuis werken".
Maar laten mensen dat ook niet een beetje zelf gebeuren?

Als er tijdens een overleg dat zeg van 11 tot 14 duurt niemand zegt dat je even een kop koffie pakt/naar de wc gaat/je een plak brood smeert dan verandert er ook niets. Desnoods zeg je het "ik moet even wat eten", in de gezondheidszorg weten ze toch ook dat je op gezette tijden wat moet eten.

Of je er op voorbereid en om 12:30 de botervloot en het halfje bruin op bureau gooit en je brood gaat smeren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 februari 2021 @ 14:05:26 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198249389
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar laten mensen dat ook niet een beetje zelf gebeuren?

Als er tijdens een overleg dat zeg van 11 tot 14 duurt niemand zegt dat je even een kop koffie pakt/naar de wc gaat/je een plak brood smeert dan verandert er ook niets. Desnoods zeg je het "ik moet even wat eten", in de gezondheidszorg weten ze toch ook dat je op gezette tijden wat moet eten.

Of je er op voorbereid en om 12:30 de botervloot en het halfje bruin op bureau gooit en je brood gaat smeren.
Dat zou kunnen als het collega's binnen de eigen club zijn, maar dit zijn grotendeels allemaal overleggen waar je normaal, in real life, in een grijs pak naartoe zou zijn gegaan, met gepoetste schoenen.
En die worden dan in verschillende samenstellingen niet onderling gecoordineerd omdat die organisatoren niet van elkaars bestaan of rol afweten.

Daarom dus nu via het MT: er komt een soort standaard "disclaimer mail" die je kunt gebruiken om overleggen die zo overboeken te laten verschuiven / af te zeggen.

(Het blijft wel fun om in een bloemetjesboxer en overhemd te kunnen zitten nu :P)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198249653
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:12 schreef fietsie het volgende:
Mijn koffieconsumptie is sinds thuiswerken ernstig gedaald.

Op 't werk kwam ieder uur wel iemand met een draag-traytje koffie langs, thuis moet ik er voor heen en weer tussen verdiepingen, machine aan, dan is ie -altijd- net aan schoonmaken toe enz enz.
echt? Ik drink 6-8 espresso's per dag...Op kantoor minder, denk ik...

Pff, gister iets met m'n rug gedaan, m'n onderrug. Nu doet lopen zeer, belasten van linkervoet is echt lastig. Als ik dan een tijdje in beweging ben gaat het wel weer, maar als ik even gezeten heb is het moeilijk...
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 14:26:41 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198249728
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 14:05 schreef fietsie het volgende:
Dat zou kunnen als het collega's binnen de eigen club zijn, maar dit zijn grotendeels allemaal overleggen waar je normaal, in real life, in een grijs pak naartoe zou zijn gegaan, met gepoetste schoenen.
Van die overleggen met luxe broodjes met brie en filet americain? :+

Maar ik begrijp het, dat komt dan iets minder zakelijk over, goed dat er vanuit een MT iets geregeld wordt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 februari 2021 @ 14:27:37 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198249745
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 14:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Van die overleggen met luxe broodjes met brie en filet americain? :+

Maar ik begrijp het, dat komt dan iets minder zakelijk over, goed dat er vanuit een MT iets geregeld wordt
Ja -dat- type overleg. Iets wat denk ik nooit meer terugkomt, zeker niet in die mate.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 14:31:19 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198249812
Maar goed, over eten gesproken. De discussie net was "wat gaan we eten"

Geen zin om naar de winkel te gaan en vaders ging moeilijke vragen stellen (die ging net weg naar oma en neemt boodschappen voor d'r mee) wat ie mee moest nemen. Dus als die wat mee moet nemen was het vast het verkeerde.
Dus maar even in de diepvries gedokken. :r zalm :r en nog een bakje restant konijn van kerst :9
Zal vast prima smaken met wat salade en krieltjes uit de oven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198249845
Met thermosbeker koffie en macarons bij de hand wachten op de veerboot en dan nog drie uur in de auto, dan zijn we netjes voor de avondklok binnen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 28 februari 2021 @ 14:33:18 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198249847
Hier hebben we drie bakjes "over" uit de vriezer getrokken die staan te ontdooien.

1 persoons portie boerenkool, 1 persoon kip-met-mie en 1 persoon spaghetti-con-bal.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198249859
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik probeer bij “mijn” mensen er altijd een half uur ruimte te plannen. Maar dan plempen ze dat half uur zelf weer vol :?
Oh grappig is dat.
Wij maken de roosters van de artsen ook zelf en bij de dagen dat ze dienst hebben altijd wat ruimteblokjes er tussen en de middag vrij.(dus geen spreekuur bedoel ik)
Er zijn er tegenwoordig 4 (van de 10) die steeds zeggen: gooi maar vol hoor die ruimtes! En zet maar een stuk of 6 bellers in de middag. En het lukt ze meestal ook nog. Maar we doen het echt niet standaard.
Die overige 6 doen we dat maar niet bij. Om uitloopredenen zullen we maar zeggen :P
pi_198249884
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:28 schreef PdeHoog het volgende:

Je word ook een dagje ouder en je bent wat minder online en zo ;) :P :+
Vooral het laatste. :)
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 14:40:12 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198249968
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja -dat- type overleg. Iets wat denk ik nooit meer terugkomt, zeker niet in die mate.
Ik denk dat het netwerken in het bedrijfsleven toch ook wel van belang is. En elkaar eens in het echt te zien. Nu gaat het allemaal wel prima en zo, maar heel snel een grote klant er bij (niet dat we daar op zitten te wachten) zal nu niet zo snel gebeuren.

Op het werk is er op dit moment ook wel wat irritatie met een grote klant, daar wordt nu ook wel gezegd van "het goed zijn als we die lui weer eens even rond de tafel hebben".
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198250219
Drukke zondag!

Workshop gedaan (leuk, review in topic), moeders viel halverwege binnen dus die heeft mee voorgeproefd en meteen wat resultaat mee naar huis genomen.
Daarna snel zelf de resultaten geproefd en door naar mijn afspraak met een jongeman waar ik maatje mee zou kunnen worden.
Leuke knul, vond het Heel Erg Spannend en dan is het tof om te zien dat hij gedurende het bezoek toch wat meer ontspannen gaat ogen en meer durft te vertellen O+
Ik denk dat ik daar wel een keer per maand wat leuks mee kan doen :)

Intussen wasje 2 aan de lijn en dan is mijn drukke zondag klaar.
Voor vanavond staat er een kliek curry klaar. En een hoop afternoon tea.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198250478
Ben benieuwd hoe dat gaat als het internationale leven weer op gang komt. Digitaal lukt het wel maar het is ook wel goed dat je in levende lijve contact hebt. Zakelijke reizen en diners lijken luxe maar zijn vaak situaties die een evt kou uit de lucht halen.

Net even naar t park geweest, enorme brandlucht. Verderop was er een brandweer wagen, heel veel mensen er omheen geen idee of het een oefening was (geen sirene gehoord). Dacht ook even een bruggetje over te gaan, bleek het halverwege een wiebelbrug te zijn, vonden de knieën niet leuk.

Was heb ik gisteren ook buiten gehangen, gisteravond helemaal vergeten, en vanochtend was die weer vochtig door de mist, maar nu lekker de zon erop
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 15:27:13 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198250866
Ik heb in mij agenda de lunch tijd gewoon geblokkeerd... dus als ze een vergadering in die tijd willen plannen dan vragen ze het altijd even.. ^O^

Daarnaast heb ik ook "werk" blokken in mn agenda staan.. maar daar plannen ze wel vaker wel vergaderingen in :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198250982
Wij gaan straks schnitzels eten :9 G maakt goeie schnitzels :9 Verder echt heerlijk gewandeld. Wat een weertje O+ En de auto leeggeruimd want ja, morgen spul ophalen bij de Gamma :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 15:34:03 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198250988
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Zakelijke reizen en diners lijken luxe maar zijn vaak situaties die een evt kou uit de lucht halen.
Ja kou uit de lucht halen, dat was de term die ik zocht ja.
Er is nog geen conflict, maar als je elkaar weer eens ziet dan kun je dat ook voorkomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2021 @ 17:09:55 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198253104
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198253182
quote:
88s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk je even gesproken te hebben :)
Geniet ervan!
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2021 @ 17:52:43 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198253754
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk je even gesproken te hebben :)
Geniet ervan!
De whisky doet zijn werk :+. Ik hou er van :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198253830
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:52 schreef borisz het volgende:

[..]

De whisky doet zijn werk :+. Ik hou er van :)
Fijn om te horen ^O^
pi_198253891
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:52 schreef fietsie het volgende:
Hier staat "Poesjes" op, van de VPRO

Cathelijne wil even alleen zijn, en er worden "Gedichten voor bij de borrel" gelezen, met een glaasje gemeentepils.
Mandarijntje droomde dat ze paars was, maar was bij wakkerworden gelukkig nog oranje.

Crazy Pepe _O_

Wij liggen zin te maken om de barbecue aan te zetten voor een snelle grill. We hebben sucuk, bbq worst, aardappels, romaine en rode koolsteak. Wel trek, weinig zin om te maken.
Spoilers!
  zondag 28 februari 2021 @ 18:07:47 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198254009
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 15:27 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb in mij agenda de lunch tijd gewoon geblokkeerd... dus als ze een vergadering in die tijd willen plannen dan vragen ze het altijd even.. ^O^

Daarnaast heb ik ook "werk" blokken in mn agenda staan.. maar daar plannen ze wel vaker wel vergaderingen in :+
Dat concept begrijpen mijn collega's dus niet, dat als er al iets staat je gewoon even moet bellen of appen.
Die plempen het erop.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198254122
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat concept begrijpen mijn collega's dus niet, dat als er al iets staat je gewoon even moet bellen of appen.
Die plempen het erop.
Ik heb zelfs van een iemand het idee dat die alleen maar op bezette blokken uitnodigingen stuurt en en die worden geweigerd “maar ik heb ze een uitnodiging gestuurd kan ik het helpen dat men afzegt “
We have far more in common than that which devides us..
pi_198254173
Zo, even teruglezen. Dat was een fijne middag in de zon. O+

Nu wel kapotte handen van het krijten en morgen vast spierpijn in mijn bil/beenspieren:')
pi_198254195
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb zelfs van een iemand het idee dat die alleen maar op bezette blokken uitnodigingen stuurt en en die worden geweigerd “maar ik heb ze een uitnodiging gestuurd kan ik het helpen dat men afzegt “
Dat is wel een heel goede tactiek als je zelf eigenlijk nog niet klaar bent met voorbereidingen of geen zin hebt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 februari 2021 @ 18:21:37 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198254264
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb zelfs van een iemand het idee dat die alleen maar op bezette blokken uitnodigingen stuurt en en die worden geweigerd “maar ik heb ze een uitnodiging gestuurd kan ik het helpen dat men afzegt “
Sjah ik ben toch van mening dat de inspanning bij de uitnodiger ligt, en dat wanneer het belang hoog is men contact zoekt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198254310
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is wel een heel goede tactiek als je zelf eigenlijk nog niet klaar bent met voorbereidingen of geen zin hebt :7
Jaar of 10 geleden hadden we een kerstetentje bij een directeur. Collega en ik hadden geen zijn, en directeur wilde perse dat iedereen kwam. Toen hebben we ook een aantal dagen “oh maar dan kan ik niet” afgesproken . Uiteindelijk wel gegaan (en toen kwamen we in de lift vast te zitten tussen 17e en 18e etage :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_198254358
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:

Jaar of 10 geleden hadden we een kerstetentje bij een directeur. Collega en ik hadden geen zijn, en directeur wilde perse dat iedereen kwam. Toen hebben we ook een aantal dagen “oh maar dan kan ik niet” afgesproken . Uiteindelijk wel gegaan (en toen kwamen we in de lift vast te zitten tussen 17e en 18e etage :(
Karma? _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198254365
Ik zou nu dol enthousiast worden van een etentje met collega's :') Normaal denk ik ook: meh.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198254571
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou nu dol enthousiast worden van een etentje met collega's :') Normaal denk ik ook: meh.
Ja, zou ze haast zelfs thuis uitnodigen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 18:37:58 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198254593
Ik heb een dronken machine...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen piepers opzetten en boerenkool koken , dan met een stuk varkensvleesch oppeuzelen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 18:47:41 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198254793
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een dronken machine...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen piepers opzetten en boerenkool koken , dan met een stuk varkensvleesch oppeuzelen..
Hoe een bedrijf ooit heeft bedacht dat het een goed idee is om crossmotoren, kettingzagen (nog enigszins logisch, beide 2 takt 1 cilinders) én naaimachines te maken is best bijzonder :+

Met naaimachines is het een topmerk toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198254993
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoe een bedrijf ooit heeft bedacht dat het een goed idee is om crossmotoren, kettingzagen (nog enigszins logisch, beide 2 takt 1 cilinders) én naaimachines te maken is best bijzonder :+

Met naaimachines is het een topmerk toch?
Hoe ze nu zijn weet ik niet maar ja, het was altijd een topper. Net als singer, die maken tegenwoordig ook en hele goede en hele goedkope die dan drijven op de naam. Maar die van Barreltje is echt zo’n goede niet kapot te krijgen machine
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 19:04:42 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_198255076
Lopen werd werk. "Even" de boel weer gebruiksklaar gemaakt. Daarna geen zin in iets te koken en snel bij de aldi een zak roerbak kant en klaar uit de vrieskist mee genomen. Smaakt niet verkeerd. Groene curry met garnalen. Een keer een zak in de vrieskist gooien voor nood.
Staat wel op dat het 2 porties zijn. Echter niet mijn porties. En 91KCal per 100 gram valt het ook nog wel mee.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 19:04:44 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198255077
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe ze nu zijn weet ik niet maar ja, het was altijd een topper. Net als singer, die maken tegenwoordig ook en hele goede en hele goedkope die dan drijven op de naam. Maar die van Barreltje is echt zo’n goede niet kapot te krijgen machine
Vraag mee niet waarom, maar ik zat laatst op de website van een naaimachinewinkel uit Emmen, en was verbaasd dat daar Singer als budgetmerk werd benoemd.

Ja ik onthou vaker nutteloze dingen als me lief is :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198255116
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag mee niet waarom, maar ik zat laatst op de website van een naaimachinewinkel uit Emmen, en was verbaasd dat daar Singer als budgetmerk werd benoemd.

Ja ik onthou vaker nutteloze dingen als me lief is :')
Is het ook, deels.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198255276
Zo, dagje buiten werken. Ik mocht afplaggen, liefste fruitbomen snoeien.
Hier was het geen bijzonder mooi weer, wel stil en rustig en droog, dus prima voor onze dag. Daarna met z'n allen een heerlijke vissoep met flinke rivierkreeften gegeten :9

Nu heb ik even snel tien bolletje gesmeerd voor lief, die mag morgen weer om 4u op (ik dus ook), en dan hoef ik nu verder helemaal niks meer. Ja, douchen. Verder niks.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198255455
Ik heb een premium account gekregen wat morgen verloopt. FOK! maakt zich daar erg druk over.... drie reminders in een week |:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 februari 2021 @ 19:32:04 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198255569
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe ze nu zijn weet ik niet maar ja, het was altijd een topper. Net als singer, die maken tegenwoordig ook en hele goede en hele goedkope die dan drijven op de naam. Maar die van Barreltje is echt zo’n goede niet kapot te krijgen machine
Deze is van mn moeder.. meer dan 40 jaar oud.. of wellicht iets korter.. de oude naaimachine was kapot, en ze kreeg een leenmachine.. die ze vervolgens 3 jaar gehouden heeft omdat de originele niet gemaakt werd.. na 3 jaar de oude opgehaald en de leen niet teruggegeven.. :o :@ dus nu 2 machines in de familie
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 19:34:34 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198255617
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:16 schreef sigme het volgende:
Zo, dagje buiten werken. Ik mocht afplaggen, liefste fruitbomen snoeien.

Toen ik vorige week aan het snoeien was, zaten ze al vol met knoppen O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198255624
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Deze is van mn moeder.. meer dan 40 jaar oud.. of wellicht iets korter.. de oude naaimachine was kapot, en ze kreeg een leenmachine.. die ze vervolgens 3 jaar gehouden heeft omdat de originele niet gemaakt werd.. na 3 jaar de oude opgehaald en de leen niet teruggegeven.. :o :@ dus nu 2 machines in de familie
_O-
Hij ziet er zo fijn robuust uit, alsof je m kunt laten vallen en niet in een miljoenen plastic stukjes uit elkaar valt
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 19:39:33 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198255684
Staal>plastic

Ook in prijs helaas. Maar wel goed te recyclen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 februari 2021 @ 19:45:22 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198255763
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O-
Hij ziet er zo fijn robuust uit, alsof je m kunt laten vallen en niet in een miljoenen plastic stukjes uit elkaar valt
er zit ook een "handige draag koffer bij. met een ruitjes binnenkant O+ die valt dan wel al bijna uit elkaar
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198255832
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV. Daar heb je tegenwoordig ook al vette keuzestress :{ Neem je LED, OLED of QLED? Wil je 48,55,62 of 72 inch? Welke HDMI-poorten wil je? En hoeveel geld wil je uitgeven? 1000 (da's eigenlijk te weinig :') ) of veel meer :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 februari 2021 @ 19:51:36 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198255885
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV. Daar heb je tegenwoordig ook al vette keuzestress :{ Neem je LED, OLED of QLED? Wil je 48,55,62 of 72 inch? Welke HDMI-poorten wil je? En hoeveel geld wil je uitgeven? 1000 (da's eigenlijk te weinig :') ) of veel meer :')
Onze tv (x2) kwam niet boven de 700 eur uit. Werken beiden prima..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198255910
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb een voorraadje van deze flesjes.
Sinds iedereen tegenwoordig een dopper heeft ben ik de mijne ook steeds kwijt.

Deze heeft (bijna) niemand dus ineens zijn ze een stuk minder kwaad.

Bij vorige werkgever had iedereen een dopper met zn naam erop gekregen.. dat werkte ook prima.
Als je dan per ongeluk die van een ander meepakte.. had je dat snel genoeg door :)

https://join-the-pipe.org/

(Oh en dat rubberrandje in de dopper wordt na een tijd niet zo goed schoon meer... heb ik met deze geen lst van O+ )
Zo eentje heb ik ook. Eerst had ik een van hun vorige generatie, die heeft het ruim 5 jaar volgehouden (soms dop een tijdje in azijn zetten voor extra ontsmetting), maar die is stukgevallen ;(
De huidige flessen lekken iets sneller, maar zijn nog onverwoestbaarder en inderdaad heel goed schoon te krijgen. O+
En heel aantrekkelijk zien ze er niet uit, dus mijne is ook nog nooit ergens meegenomen.
Ik zou andermans dopper ook niet zomaar meenemen, heb wel eens gezien wat er in de dopper van huisgenootje groeide :r :r :r
  zondag 28 februari 2021 @ 19:53:25 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198255918
Jezus, ik heb nog liever geen tv dan er 1000 euro aan uit te geven. Wat een geld!
pi_198256027
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:39 schreef derLudolf het volgende:
Staal>plastic

Ook in prijs helaas. Maar wel goed te recyclen.
Ik heb ook een stalen naaimachine, enige grote nadeel eraan is dat het ding niet te tillen is. :')
Je moet er goed voor gaan staan en hebt twee handen nodig, en het ding heeft niet veel handige plekken om 'm aan op te pakken dus het wordt altijd een beetje een griezelig klusje. (Ben eigenlijk banger voor m'n vloer/meubels als hij zou vallen dan voor de machine _O- )
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2021 @ 19:59:32 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198256040
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV. Daar heb je tegenwoordig ook al vette keuzestress :{ Neem je LED, OLED of QLED? Wil je 48,55,62 of 72 inch? Welke HDMI-poorten wil je? En hoeveel geld wil je uitgeven? 1000 (da's eigenlijk te weinig :') ) of veel meer :')
Ja... Ik heb een ouwe slimme LG (nou ja, niet rechtstreeks aan de interwebs, dan geeft die kuren) en die doet het. Zoveel kijk ik niet, maar wil dan toch beter beeld. En dan where to begin... :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198256047
Ik heb geen tv. A en B hebben geloof ik lang een oud computerscherm gehad en inmiddels eentje gered van het grofvuil ergens. Was geloof ik iets met dat de afstandsbediening er niet bij zat... nou dat is zo opgelost _O-
pi_198256064
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:59 schreef borisz het volgende:

[..]

Ja... Ik heb een ouwe slimme LG (nou ja, niet rechtstreeks aan de interwebs, dan geeft die kuren) en die doet het. Zoveel kijk ik niet, maar wil dan toch beter beeld. En dan where to begin... :+
Ja, dat :D En wij kijken dus wel :D Vooral netflix en zo, maar toch. En er wordt op gegamed etc.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198256266
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zo eentje heb ik ook. Eerst had ik een van hun vorige generatie, die heeft het ruim 5 jaar volgehouden (soms dop een tijdje in azijn zetten voor extra ontsmetting), maar die is stukgevallen ;(
De huidige flessen lekken iets sneller, maar zijn nog onverwoestbaarder en inderdaad heel goed schoon te krijgen. O+
En heel aantrekkelijk zien ze er niet uit, dus mijne is ook nog nooit ergens meegenomen.
Ik zou andermans dopper ook niet zomaar meenemen, heb wel eens gezien wat er in de dopper van huisgenootje groeide :r :r :r
Ik had eerst die eerste lichting.. doorzichtig met gekleurde dop.
(Sterker nog.. dronk er vandeweek nog uit)
En zo’n eentje van Rotterdam.
Ziet er leuker uit... maar die eerste voelt fijner :)
pi_198256344
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb ook een stalen naaimachine, enige grote nadeel eraan is dat het ding niet te tillen is. :')
Je moet er goed voor gaan staan en hebt twee handen nodig, en het ding heeft niet veel handige plekken om 'm aan op te pakken dus het wordt altijd een beetje een griezelig klusje. (Ben eigenlijk banger voor m'n vloer/meubels als hij zou vallen dan voor de machine _O- )
Da’s de juiste omschrijving van een eventuele valpartij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198256400
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, dat :D En wij kijken dus wel :D Vooral netflix en zo, maar toch. En er wordt op gegamed etc.
Ik heb internet niet aangesloten (laten sluiten) op tv. Maar kijk netflix via Kpn
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 februari 2021 @ 20:19:00 #105
63722 z80
I fink you freaky
pi_198256438
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s de juiste omschrijving van een eventuele valpartij.
De machines zijn van gietijzer. Een val kan goed aflopen. Maar de machine kan ook zo in stukken scheuren.

Wel een voordeel van de gietijzeren versie. Deze zijn een stuk nauwkeuriger en torderen niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198256463
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV. Daar heb je tegenwoordig ook al vette keuzestress :{ Neem je LED, OLED of QLED? Wil je 48,55,62 of 72 inch? Welke HDMI-poorten wil je? En hoeveel geld wil je uitgeven? 1000 (da's eigenlijk te weinig :') ) of veel meer :')
Ik vond het vooral frustrerend dat mijn vriend zijn oog op een televisie had laten vallen, maar dat die in het kleinere maatje juist duurder was. :')

Ben nu gelukkig wel gewend aan het formaat, de meest mensen hebben vast een nog grotere hangen ( :') ) maar ik vind het vaak maar asociaal groot en irritant kijken.
pi_198256489
Ik vind Netflix kijken of de tv nu wel veel makkelijker. Maar één knopje indrukken in plaatst van m'n telefoon gebruiken om Netflix op de tv te krijgen, zorgt er wel voor dat ik nu veel meer Netflix kijk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2021 @ 20:22:24 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198256503
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, dat :D En wij kijken dus wel :D Vooral netflix en zo, maar toch. En er wordt op gegamed etc.
Dinsdag, woensdag CL, donderdag EL, vrijdag VI, gisteren einde Omloop en 2 eps Outlander en vandaag Kuurne, en voetbal. Ondertussen ook de Switch erbij. Ik gebruik de TV toch meer dan ik wil toegeven :+. Daarom kijk ik met een schuin ook wel naar TV's.... Nou ja wellicht een mooie EK-deal scoren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 20:25:41 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198256577
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:22 schreef borisz het volgende:

Nou ja wellicht een mooie EK-deal scoren.
Zijn er geen persconferentie deals? Denk dat die nog beter bekeken worden als EK's :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 februari 2021 @ 20:29:10 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198256657
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Netflix kijken of de tv nu wel veel makkelijker. Maar één knopje indrukken in plaatst van m'n telefoon gebruiken om Netflix op de tv te krijgen, zorgt er wel voor dat ik nu veel meer Netflix kijk.
Wij kijken nu juist weer via de chromecast en ik kijk nu meer netflix omdat ik het makkelijker zoeken vind via mobiel :D

De smart tv zelf werd me te langzaam met de apps.
pi_198256713
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:29 schreef gcjoel het volgende:
Wij kijken nu juist weer via de chromecast en ik kijk nu meer netflix omdat ik het makkelijker zoeken vind via mobiel :D

De smart tv zelf werd me te langzaam met de apps.
Heb je een wat oudere smart tv dan ofzo? Ik vind het juist echt belachelijk snel. :D
  zondag 28 februari 2021 @ 20:32:46 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_198256734
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zijn er geen persconferentie deals? Denk dat die nog beter bekeken worden als EK's :P
Je ziet graag "de jonge" in 4K van je scherm af spatten?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198256744
Nou, het wordt een "simpele" Sony 49" zonder al die OLED / QLED fratsen :+ 100 Hz, 4 HDMI poorten en het geluid mag ruk zijn want dat gaat toch via mijn versterker :+ 749 EUR bij CoolBlue. G vind 55" te groot :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 februari 2021 @ 20:34:21 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198256758
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je een wat oudere smart tv dan ofzo? Ik vind het juist echt belachelijk snel. :D
Ja beetje net als met computers na een paar jaar wordt het traag.
En bijvoorbeeld de Disney app is niet beschikbaar voor mijn tv. Dat soort dingen.
En dan is de tv dus maar een paar jaar oud.
pi_198256856
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:34 schreef gcjoel het volgende:
Ja beetje net als met computers na een paar jaar wordt het traag.
En bijvoorbeeld de Disney app is niet beschikbaar voor mijn tv. Dat soort dingen.
En dan is de tv dus maar een paar jaar oud.
Ah, ben benieuwd of deze ook irritant gaat worden.

Ik ken dat gevoel van computers trouwens niet. Mijn 7 jaar oude macbook was gewoon nog supersnel. :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2021 @ 20:49:42 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198256998
Chromecast is nog altijd de beste uitvinding van het vorige decennium :+

Nu Bob Fosko al een jaar niet meer onder ons is...
*O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 februari 2021 @ 21:04:22 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198257232
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV. Daar heb je tegenwoordig ook al vette keuzestress :{ Neem je LED, OLED of QLED? Wil je 48,55,62 of 72 inch? Welke HDMI-poorten wil je? En hoeveel geld wil je uitgeven? 1000 (da's eigenlijk te weinig :') ) of veel meer :')
En wat wil je er naartoe casten? Google Chromecast, Apple Airplay? Ga je met de provider-Settop box zappen? Of met de ingebouwde tuner? Of is de source IP-televisie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198257963
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

En wat wil je er naartoe casten? Google Chromecast, Apple Airplay? Ga je met de provider-Settop box zappen? Of met de ingebouwde tuner? Of is de source IP-televisie?
Nee man! Apple TV 4K :D Doet alles wat er gedaan moet worden. Ik ga niet betalen voor TV-zenders die ik toch niet kijk :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 februari 2021 @ 21:41:42 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198258041
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee man! Apple TV 4K :D Doet alles wat er gedaan moet worden. Ik ga niet betalen voor TV-zenders die ik toch niet kijk :P
Ahja ik zou niet zonder BBC willen :P Zoals nu, een docu over licht en wat dat betekent voor dieren, zoals onder andere het gebruik van gepolariseerd licht
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 21:45:21 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198258143
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het wordt een "simpele" Sony 49" zonder al die OLED / QLED fratsen :+ 100 Hz, 4 HDMI poorten en het geluid mag ruk zijn want dat gaat toch via mijn versterker :+ 749 EUR bij CoolBlue. G vind 55" te groot :P
Zit jij toevallig ook in de FB groep "Fotografie locaties"?

Ik zit d'r wel in, maar de vragen soms van mensen :')
Die zijn wel heel creatief wat betreft van vinden van locaties (niet). Of ze willen in maart een veld met bloeiende bloemen en groene bomen. Hoe dan :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198258547
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja ik zou niet zonder BBC willen :P Zoals nu, een docu over licht en wat dat betekent voor dieren, zoals onder andere het gebruik van gepolariseerd licht
Ik geef mezelf geen tijd om dat soort dingen te kijken :) Zelfs tvseries op netflix worden zelden tot nooit volledig afgekeken door me. Ik moet alleen een manier zien te vinden om de Slowaakse TV te kijken. Dan is iedereen in huis gelukkig :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198258588
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zit jij toevallig ook in de FB groep "Fotografie locaties"?

Ik zit d'r wel in, maar de vragen soms van mensen :')
Die zijn wel heel creatief wat betreft van vinden van locaties (niet). Of ze willen in maart een veld met bloeiende bloemen en groene bomen. Hoe dan :D
Nee :P Klinkt ook als iets waar ik niet lid van wil zijn _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198258624
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zit jij toevallig ook in de FB groep "Fotografie locaties"?

Ik zit d'r wel in, maar de vragen soms van mensen :')
Die zijn wel heel creatief wat betreft van vinden van locaties (niet). Of ze willen in maart een veld met bloeiende bloemen en groene bomen. Hoe dan :D
Het is dat het een beetje ver is voor je, maar de spreeuwwenformatie is hier echt nog bizar mooi. Wordt nog steeds groter, zegt men, qua aantallen vogels. Wel moeilijk op de foto te zetten, filmen is makkelijker denk ik.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 22:13:29 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198259005
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee :P Klinkt ook als iets waar ik niet lid van wil zijn _O-
Op een of andere manier werd ik er voor uitgenodigd geloof ik. Heel soms zitten er nog wel plekjes waarvan je nog nooit had gehoord. Eigenlijk moet ik d'r ook gewoon uit, maar ja, je ergeren is soms ook best leuk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 22:15:16 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198259057
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het is dat het een beetje ver is voor je, maar de spreeuwwenformatie is hier echt nog bizar mooi. Wordt nog steeds groter, zegt men, qua aantallen vogels. Wel moeilijk op de foto te zetten, filmen is makkelijker denk ik.
Hmm niet echt mijn ding om vast te leggen. Maar ik ken het, m'n oom heeft een vakantiehuisje aan een meer, daar dalen de spreeuwen ook altijd en masse neer 's avond :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 februari 2021 @ 22:17:33 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198259134
Ik ben opgegroeid aan de dijk, bij een rietveld. Spreeuwen moesten verjaagd worden ivm de rietkwaliteit, dat leverde bizarre wolken manouvrerende spreeuwen op.
En dan de gillende keukenmeiden van de ZuidHollands Landschap toezichthouders er onder door :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198259248
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm niet echt mijn ding om vast te leggen. Maar ik ken het, m'n oom heeft een vakantiehuisje aan een meer, daar dalen de spreeuwen ook altijd en masse neer 's avond :Y
Ah ok, dan is het helemaal te ver;) .

Dit komt hier normaal niet het hele jaar voor, bepaalde groepen hebben zich uit verschillende landen nu samengevoegd. Verzamelen zich elke avond vanuit de hele omgeving, (dat verzamelen duurt gerust een uur), zwermen samen, duiken uiteindelijk met z'n allen de bosjes in en de volgende dag gebeurt het hele ritueel weer.
pi_198259557
Oma gaat naar bed :O trusten luitjes!
pi_198262225
Goedemorgen.

Ik lag er eerder in hoor, @Candaasje!
Zo maar eens even een rondje wandelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198262303
Mogguh :O Naar kantoor zometeen. Ben dit niet meer gewend :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198262378
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:29 schreef Candaasje het volgende:
Oma gaat naar bed :O trusten luitjes!
Ik lag er toen ook al in :)

Standaard wel voor die tijd eigenlijk.
Maarja.. ook 5-6 uur vaak alweer wakker.
pi_198262382
Rondje gewandeld, omgekleed :+, rondje gehardloopt. Tijd voor de afwas.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198262403
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 06:38 schreef sigme het volgende:
Rondje gewandeld, omgekleed :+, rondje gehardloopt. Tijd voor de afwas.
Goed begin van de dag..
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 06:46:51 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198262408
Mogguh.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 maart 2021 @ 07:25:08 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198262583
We mogen weer belastingaangifte doen. Had een blik geworpen en krijg minder terug dan ik had gedacht.... Maar ja %hra is naar beneden en WOZ met 50k omhoog (verschil tussen 2019-2020). Dan zal het wel kloppen. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198262599
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:25 schreef borisz het volgende:
We mogen weer belastingaangifte doen. Had een blik geworpen en krijg minder terug dan ik had gedacht.... Maar ja %hra is naar beneden en WOZ met 50k omhoog (verschil tussen 2019-2020). Dan zal het wel kloppen. :+
Ga ik zo ook maar eens doen...
vergeet dat altijd... en ben vandaag toch vrij.
Kan maar gedaan zijn.
pi_198263146
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik had eerst die eerste lichting.. doorzichtig met gekleurde dop.
(Sterker nog.. dronk er vandeweek nog uit)
En zo’n eentje van Rotterdam.
Ziet er leuker uit... maar die eerste voelt fijner :)
Oh, ik zie nu dat ze bezig zijn met de derde lichting nu dan. Ik heb namelijk de doorzichtige met gekleurde dop. Hun eerste lichting flessen was van doorschijnend gekleurd plastic, met rare bochten erin want pijpleidingen. Ik had een doorschijnend blauwe. Het was dik plexiglas-achtig plastic, dus als het kapot viel barstte het aan alle kanten. Die bocht in je fles was lichtelijk onhandig met opbergen :+

pi_198263455
Het is alweer maandag. Maar normaal denk ik dan 'meh, daar gaan we weer een hele week' en nu ben ik woensdag vrij. *O* Die twee dagen zijn prima te overzien.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:17:00 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198263581
Goedemorgen *O* Ik heb er zin in *O*
Spoilers!
pi_198263845
:D enthousiastelingen!

Ik heb net eens wat operaties die het DierenZH regelmatig (volgens de site) uitvoert gegoogled, want ik wist niet van allen wat het inhield (vooral de afkortingen kende ik niet, het viel verder mee, meer onthouden van de colleges embryologie en splanchnologie dan ik dacht *O* )

Zo nog even verder terug duiken in wat lesstof , beetje opruimen, wat financiële zaken regelen, nog eens rondneuzen voor nieuwe (niet te dure, want hopelijk tijdelijk) gordijnen voor de slaapkamer, en een plafondlamp (wat is dat moeilijk! Zoveel lelijks ;( ) en... geen idee, misschien nog even rondje stort, maar dat kan ook morgen worden.

Oh, en CUL gerelateerd: ik heb de Dutch Weedburger 3x buitenshuis op (2x bij het zaakje van TDW zelf, 1x in Scheveningen) en toen was 'ie echt heel lekker, maar nu thuis vond ik hem matig. Dat lag misschien ook aan de combinatie van smaken. Ze gebruiken zelf een 'TDW-saus' .

Nu nog benieuwd naar de AH 'zoete ribs', daar zijn veel mensen enthousiast over.

Ik vermaak me wel. 8-)
pi_198263889
Ik ga nu even tussendoor de stemwijzer-quest-game doen van Lubach :D
pi_198263897
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga nu even tussendoor de stemwijzer-quest-game doen van Lubach :D
Oja dat wilde ik ook nog bekijken :D

Maar nu eerst voorbereiden op het gesprek van vanavond.
pi_198263904
Ik heb de zoete ribs niet kunnen vinden bij mijn Albert Heijn, jammer. Ben ik ook erg benieuwd naar.

Ik had gister de kroketburger. Wel uit de oven. :7 Maar helaas. Hoewel ik echt fan ben van de Vivera producten, vond ik deze tegenvallen. De vulling is veel te stevig en dun. Bij een kroketburger wil je een dikke laag smeuïge ragout, hier leek het alsof er niet alleen paneermeel aan de buitenkant zat maar ook in de vulling.
pi_198263910
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, ik zie nu dat ze bezig zijn met de derde lichting nu dan. Ik heb namelijk de doorzichtige met gekleurde dop. Hun eerste lichting flessen was van doorschijnend gekleurd plastic, met rare bochten erin want pijpleidingen. Ik had een doorschijnend blauwe. Het was dik plexiglas-achtig plastic, dus als het kapot viel barstte het aan alle kanten. Die bocht in je fles was lichtelijk onhandig met opbergen :+

[ afbeelding ]
Ziet er wel cool uit :)

maar die had ik inderdaad niet... :)
pi_198263917
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja dat wilde ik ook nog bekijken :D

Maar nu eerst voorbereiden op het gesprek van vanavond.
Gesprek vanavond? Do tell? (Of loop ik achter?)
pi_198263925
so far.. enthousiast belastingaangifte doen

wel gewerkt... (en dat op mn vrije dag) maar kan niet inloggen want de belastingdienst is eh.. overbelast :(
pi_198263927
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de zoete ribs niet kunnen vinden bij mijn Albert Heijn, jammer. Ben ik ook erg benieuwd naar.

Ik had gister de kroketburger. Wel uit de oven. :7 Maar helaas. Hoewel ik echt fan ben van de Vivera producten, vond ik deze tegenvallen. De vulling is veel te stevig en dun. Bij een kroketburger wil je een dikke laag smeuïge ragout, hier leek het alsof er niet alleen paneermeel aan de buitenkant zat maar ook in de vulling.
Eens, ik vond hem dus ook minder lekker dan gewoon een kroketje op je broodje prakken. Het is iets minder gedoe als je geen friteuse hebt en waarschijnlijk ook iets minder vet. Maar ja, daarom eet ik geen kroket.
pi_198263988
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Eens, ik vond hem dus ook minder lekker dan gewoon een kroketje op je broodje prakken. Het is iets minder gedoe als je geen friteuse hebt en waarschijnlijk ook iets minder vet. Maar ja, daarom eet ik geen kroket.
Zijn er in de supermarkt nog geen vegan ovenkroketten?

Qua vega zijn er ondertussen al zoveel kroketten, waarvan sommige echt belachelijk goed, dat zo'n matige variant er bij mij echt niet mee wegkomt alleen omdat het een burger is. Ovenkroketten zijn wel altijd net iets minder lekker dan de frituurkroketten, maar dat neem ik voor het gemak soms wel voor lief.
pi_198264008
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gesprek vanavond? Do tell? (Of loop ik achter?)
Volgens mij wel tussen neus en lippen door verteld maar het is niet zo spannend.
We gaan vanavond naar Limburg voor een gesprek met een café eigenaar die op dit moment een bierwinkel heeft. Kijken of hij ons bier wil verkopen.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:50:12 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198264042
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de zoete ribs niet kunnen vinden bij mijn Albert Heijn, jammer. Ben ik ook erg benieuwd naar.

Ik had gister de kroketburger. Wel uit de oven. :7 Maar helaas. Hoewel ik echt fan ben van de Vivera producten, vond ik deze tegenvallen. De vulling is veel te stevig en dun. Bij een kroketburger wil je een dikke laag smeuïge ragout, hier leek het alsof er niet alleen paneermeel aan de buitenkant zat maar ook in de vulling.
Die Vivera kaasschnitzel had ik vorige week op mijn brood als lunch.

Erg lekker, en ook goeie calorieënbom denk ik, maarrrr, lekker man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 09:53:02 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198264086
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij wel tussen neus en lippen door verteld maar het is niet zo spannend.
We gaan vanavond naar Limburg voor een gesprek met een café eigenaar die op dit moment een bierwinkel heeft. Kijken of hij ons bier wil verkopen.

Gezellig, meteen daagjes weg ook of ga je heen en weer crossen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198264140
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij wel tussen neus en lippen door verteld maar het is niet zo spannend.
We gaan vanavond naar Limburg voor een gesprek met een café eigenaar die op dit moment een bierwinkel heeft. Kijken of hij ons bier wil verkopen.
Aah, ja daar had ik wel iets over gelezen. Tof, succes!

De Keezers Quest is leuk, stelletje droogkloten zijn het :D
(Geen onverwachte uitslag hier :P ).
pi_198264166
quote:
12s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:53 schreef Molo het volgende:

[..]


Gezellig, meteen daagjes weg ook of ga je heen en weer crossen?
Even heen en weer :) Moeten om half 9 eigenlijk weer thuis zijn voor een pubquiz :')
pi_198264172
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Aah, ja daar had ik wel iets over gelezen. Tof, succes!

De Keezers Quest is leuk, stelletje droogkloten zijn het :D
(Geen onverwachte uitslag hier :P ).
Thanks!
pi_198264203
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
De vulling is veel te stevig en dun.
Die begrijp ik niet helemaal :)
Maar McKroket is beter dus? (hebben ook tijdelijk vega gehad)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198264219
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Die Vivera kaasschnitzel had ik vorige week op mijn brood als lunch.

Erg lekker, en ook goeie calorieënbom denk ik, maarrrr, lekker man!
Ja, met pindasaus en gebakken uitjes :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198264274
Het is weer een echte maandagmorgen hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit leest vast net zo vermoeiend als het is :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198264281
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet helemaal :)
Maar McKroket is beter dus? (hebben ook tijdelijk vega gehad)
Ik vond dat ook verwarrend.
McKroket heb ik jaaaaaren geleden een keer gehad. Toen vond ik hem zo vies dat ik het nooit meer aangedurfd heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198264300
De vulling is niet 'romig' , vrij vast qua consistentie. En er zit niet zo heel veel vulling in, in verhouding met de paneerlaag.

Althans, zo heb ik hem ervaren en ik denk dat Myraela hetzelfde bedoelt :)
pi_198264310
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is weer een echte maandagmorgen hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit leest vast net zo vermoeiend als het is :')
Ik moest het 3x lezen. Heerlijk zulke dingen :')
pi_198264326
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet helemaal :)
Maar McKroket is beter dus? (hebben ook tijdelijk vega gehad)
De laag is dun, te weinig. En het is veel massief.

McKroket was veel beter. Snap niet waarom die maar tijdelijk was.
  maandag 1 maart 2021 @ 10:35:04 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198264732
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Even heen en weer :) Moeten om half 9 eigenlijk weer thuis zijn voor een pubquiz :')
* Molo slingert Under Pressure van Bowie erin :+

Veel plezier!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 10:37:12 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198264768
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is weer een echte maandagmorgen hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit leest vast net zo vermoeiend als het is :')
Lekkere gastvrouw ook wel zeg :')

Faalhazerij. Waarom ben jij dit nu aan het oppakken dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198264876
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:35 schreef Molo het volgende:

[..]

* Molo slingert Under Pressure van Bowie erin :+

Veel plezier!
Dankjewel :)
Plezier hebben we sowieso ^O^
pi_198265876
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is weer een echte maandagmorgen hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit leest vast net zo vermoeiend als het is :')
Jeetje :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_198266027
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn er in de supermarkt nog geen vegan ovenkroketten?

Qua vega zijn er ondertussen al zoveel kroketten, waarvan sommige echt belachelijk goed, dat zo'n matige variant er bij mij echt niet mee wegkomt alleen omdat het een burger is. Ovenkroketten zijn wel altijd net iets minder lekker dan de frituurkroketten, maar dat neem ik voor het gemak soms wel voor lief.
Ik had je bericht gemist. Er zijn wel verschillende vegan kroketten, maar ik weet niet of ze allemaal in de oven kunnen. De vegan kroket van de vega slager (niet diegene ism mora, die is vega) niet. Of althans, die komt er erg pips uit :D Dus die gooi ik toch altijd in een pannetje olie.

Maar ik zag laatst nog een merk vegan kroketten, moet daar eens achteraan gaan. Geen idee hoe die bereid moet worden.
pi_198266159
Ik krijg voordurend reclame van makelaars op mijn FB. Leuk dat het telkens huizen van >8 ton zijn :')
pi_198266410
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekkere gastvrouw ook wel zeg :')

Faalhazerij. Waarom ben jij dit nu aan het oppakken dan?
Omdat het iets van de hele groep is. Er is niet strikt een gastvrouw/voorzitter.
Inmiddels lijkt datum X opeens weer een optie te zijn. Ik wacht maar even met reageren :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198266427
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeetje :o
Ik heb een jij nodig in mijn arbeidsleven ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198266481
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik heb een jij nodig in mijn arbeidsleven ;(
We kunnen allemaal wel een kaatje gebruiken O+ agenda bijhouden, plannen, tickets en hotels regelen, bloemen en kaartjes naar jarigen sturen namens mij (want ik vergeet dat soort dingen allemaal)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 12:25:05 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198266590
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kunnen allemaal wel een kaatje gebruiken O+ agenda bijhouden, plannen, tickets en hotels regelen, bloemen en kaartjes naar jarigen sturen namens mij (want ik vergeet dat soort dingen allemaal)
+1000 w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198266915
Haha, make me an offer I can’t refuse :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198266935
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha, make me an offer I can’t refuse :D
Kittens? O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198267018
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha, make me an offer I can’t refuse :D
pond lamsgehakt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198267031
Nou, zo waardevol schatten jullie Kaatje dan ook weer niet in. :D
pi_198267068
Moest lachen :D
pi_198267096
En mijn zwangere brein kan Cat haar spoiler helemaal niet aan, heb het 2 x gelezen, snap er niks van :')

Ik heb nu trouwens paaseitjes van Hema (melk toffee koffie) en appie (mokka). Allebei goed genoeg voor m'n paaseikoffiefix :9 :9 lekkerder dan de Jamin latte en de Jamin espresso caramel.
pi_198267290
Maandagmiddag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198267298
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Eens, ik vond hem dus ook minder lekker dan gewoon een kroketje op je broodje prakken. Het is iets minder gedoe als je geen friteuse hebt en waarschijnlijk ook iets minder vet. Maar ja, daarom eet ik geen kroket.
Wij hadden hem gisteren ook, op een zacht bolletje. Ik vond hem niet slecht smaken, maar inderdaad, het smeuige-krokettige mistte een beetje.
pi_198267342
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kittens? O-)
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198267903
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:
Nou, zo waardevol schatten jullie Kaatje dan ook weer niet in. :D
Moet ik eerst een loterij winnen, want op mijn huidige salaris kan ik me geen echte Kaatje veroorloven :{

Ik zag het trouwens dat ik al weken lang een tab heb open staan om te lezen.

https://www.bbc.com/workl(...)lock-procrastination

#faal :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198268058
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet ik eerst een loterij winnen, want op mijn huidige salaris kan ik me geen echte Kaatje veroorloven :{

Ik zag het trouwens dat ik al weken lang een tab heb open staan om te lezen.

https://www.bbc.com/workl(...)lock-procrastination

#faal :')
:D Jij demonstreert het gelijk even.

Ik ben ook een énorme uitsteller. Mijn hele huishouden is er een voorbeeld van :')

Dus voordat ik zo eens begin met mijn verdere to-do lijstje ( :P ) : tijd voor Punselie's stroopwafelkoekjes!
pi_198268112
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:02 schreef Candaasje het volgende:

:D Jij demonstreert het gelijk even.

Ik ben ook een énorme uitsteller. Mijn hele huishouden is er een voorbeeld van :')

Dus voordat ik zo eens begin met mijn verdere to-do lijstje ( :P ) : tijd voor Punselie's stroopwafelkoekjes!
Ik snap dat wel, dat koekjes voor gaan 8-)

Kom net uit LUMC en alles zag er goed uit. Nog even papierwerk morgen en dan pas over een paar maanden weer. Ik kreeg ook een zilveren speldje van een fenix rond een hart van de nierstichting.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 14:08:07 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268139
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Omdat het iets van de hele groep is. Er is niet strikt een gastvrouw/voorzitter.
Inmiddels lijkt datum X opeens weer een optie te zijn. Ik wacht maar even met reageren :')
Snap ik, maar als niemand hier voortouw in neemt om knoop door te hakken, krijg je dit soort geleut. Tergend ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268146
Hier net de uitgestelde “skibroek en jas en handschoenen sn dergelijke”-tas maar eens naar beneden gebracht.
Samen met de kattenbak die al wat langer startklaar stond.

Straks alleen nog even de overige kattenbakken voorzien van schoon grit
pi_198268155
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, dat koekjes voor gaan 8-)

Kom net uit LUMC en alles zag er goed uit. Nog even papierwerk morgen en dan pas over een paar maanden weer. Ik kreeg ook een zilveren speldje van een fenix rond een hart van de nierstichting.
Ja toch, ik stel wel prioriteiten 8-)

En fijn! O+

(ik zocht even hoe dat speldje eruit zag. Ik kreeg toen o.a. deze hit: https://www.omroepgelderl(...)-bedankt-nierdonoren
Nu ben ik geen nefroloog, maar volgens mij is dat een rundernier :') )
pi_198268165
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:08 schreef Molo het volgende:

Snap ik, maar als niemand hier voortouw in neemt om knoop door te hakken, krijg je dit soort geleut. Tergend ;(
Eens. Iemand moet gewoon een beslissing maken.

Ik heb de trein de afgelopen weken niet gemist. Even als mededeling.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 14:10:35 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268170
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, dat koekjes voor gaan 8-)

Kom net uit LUMC en alles zag er goed uit. Nog even papierwerk morgen en dan pas over een paar maanden weer. Ik kreeg ook een zilveren speldje van een fenix rond een hart van de nierstichting.
Vanuit de fenixas herrezen? :o

Mooi man, voel je je ook al wat sterker weer? Heftig traject is het hoor, pfoe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268185
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Candaasje het volgende:

Ja toch, ik stel wel prioriteiten 8-)

En fijn! O+

(ik zocht even hoe dat speldje eruit zag. Ik kreeg toen o.a. deze hit: https://www.omroepgelderl(...)-bedankt-nierdonoren
Nu ben ik geen nefroloog, maar volgens mij is dat een rundernier :') )
In het boekje met uitleg staat hart. Ik vind het ook al meer een nier dan hart :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 14:11:38 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268186
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja toch, ik stel wel prioriteiten 8-)

En fijn! O+

(ik zocht even hoe dat speldje eruit zag. Ik kreeg toen o.a. deze hit: https://www.omroepgelderl(...)-bedankt-nierdonoren
Nu ben ik geen nefroloog, maar volgens mij is dat een rundernier :') )
Zou ook een klont schapenkeutels kunnen zijn :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268188
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eens. Iemand moet gewoon een beslissing maken.

Ik heb de trein de afgelopen weken niet gemist. Even als mededeling.
De kans dat je moet rennen voor de trein als je niet met het OV reist is ook niet heel groot :+

( Ik vermoed dat jij hem anders bedoelde. Het voelt niet als thuiskomen?)
  maandag 1 maart 2021 @ 14:13:03 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268201
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eens. Iemand moet gewoon een beslissing maken.

Ik heb de trein de afgelopen weken niet gemist. Even als mededeling.
Ik werk nu vooral met mannen, IT mannen. Wát een zaligheid.

Het is 'ja geaccepteerd' of 'nee, maar ik kan wel dan en dan' of zelfs een 'nee, ik vind dit onzin om bij te zijn'.
En meer variaties niet.

Ik kan er echt intens gelukkig van worden O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268211
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In het boekje met uitleg staat hart. Ik vind het ook al meer een nier dan hart :Y
Ja, het spelde zelf is geloof ik echt wel een nier, van wat ik er kan maken. Als je hart eruitziet als een kidneyboon gaat het ook niet helemaal goed...

quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou ook een klont schapenkeutels kunnen zijn :+
Whehe. Nee ik zet in op rundernier. Enorm veel vet rond het kapsel en gelobt. Das typisch koe ):O
pi_198268216
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Candaasje het volgende:

Ja toch, ik stel wel prioriteiten 8-)

En fijn! O+

(ik zocht even hoe dat speldje eruit zag. Ik kreeg toen o.a. deze hit: https://www.omroepgelderl(...)-bedankt-nierdonoren
Nu ben ik geen nefroloog, maar volgens mij is dat een rundernier :') )
oh wacht, is gaan foto van het speldje. Wat raar om er zo'n nier bij te plaatsen, ziet er niet menselijk uit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 14:14:23 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268230
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, het spelde zelf is geloof ik echt wel een nier, van wat ik er kan maken. Als je hart eruitziet als een kidneyboon gaat het ook niet helemaal goed...
[..]

Whehe. Nee ik zet in op rundernier. Enorm veel vet rond het kapsel en gelobt. Das typisch koe ):O
Bedoelde het donkere gedeelte :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268234
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet ik eerst een loterij winnen, want op mijn huidige salaris kan ik me geen echte Kaatje veroorloven :{

Ik zag het trouwens dat ik al weken lang een tab heb open staan om te lezen.

https://www.bbc.com/workl(...)lock-procrastination

#faal :')
_O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 1 maart 2021 @ 14:15:19 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268242
Welk gerecht moet ik als eerste maken uit Flavour of Simple?

Wel doordeweeks dus een simpele korte graag :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268251
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Bedoelde het donkere gedeelte :P
Ja dat is de nier zelf :P
pi_198268252
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, dat koekjes voor gaan 8-)

Kom net uit LUMC en alles zag er goed uit. Nog even papierwerk morgen en dan pas over een paar maanden weer. Ik kreeg ook een zilveren speldje van een fenix rond een hart van de nierstichting.
Mooi en boks!

Ik was daar stiekem toch trotser op dan ik dacht dat ik zou zijn. Leuke aanwinst voor mijn pin collectie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198268256
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:15 schreef Molo het volgende:
Welk gerecht moet ik als eerste maken uit Flavour of Simple?

Wel doordeweeks dus een simpele korte graag :+
Daar hebben we een heel topic voor, Molo 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198268265
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou ook een klont schapenkeutels kunnen zijn :+
Dat is een heel raar plaatje bij dat artikel. Mijn spelde is veel toffer en minder drollerig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198268292
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dat is een heel raar plaatje bij dat artikel. Mijn spelde is veel toffer en minder drollerig.
Het is ook 100% geen mensennier. Nog idioter. Sommige journalisten....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198268317
Dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198268323
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is ook 100% geen mensennier. Nog idioter. Sommige journalisten....
Zou een cystenier kunnen zijn :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198268343
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik werk nu vooral met mannen, IT mannen. Wát een zaligheid.

Het is 'ja geaccepteerd' of 'nee, maar ik kan wel dan en dan' of zelfs een 'nee, ik vind dit onzin om bij te zijn'.
En meer variaties niet.

Ik kan er echt intens gelukkig van worden O+
Ik heb ook altijd medelijden met de ICTers die aan ons zijn overgeleverd.
Inmiddels lijkt het toch datum X te worden hier :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198268349
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zou een cystenier kunnen zijn :+
Ja, ik dacht ook nog aan een zieke nier, maar dat vet is toch anders dan ik gezien heb bij mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198268360
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198268419
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook nog aan een zieke nier, maar dat vet is toch anders dan ik gezien heb bij mensen.
Rundernier, wat ik je brom :Y

Cystenieren zagen er in de les trouwens nog veel smeriger uit. (Gelukkig waren het foto's) Echt kotswaardig smerig :X :r
pi_198268426
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen 'Bij doelgroep C' 8-)
  maandag 1 maart 2021 @ 14:29:15 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268431
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja dat is de nier zelf :P
Ja snap ik, maar lijkt op schapenkeutelklont :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 14:30:58 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268470
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zou zeggen 'Bij doelgroep C' 8-)
"Dat ligt eraan"

En dan stilte O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 14:31:08 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_198268474
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd medelijden met de ICTers die aan ons zijn overgeleverd.
Inmiddels lijkt het toch datum X te worden hier :')
Valt mee. Daar zijn "we" als nerd inmiddels op getraind. Indien niet 1 datum dan dev0. Komt vanzelf een definitieve datum in de mail.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 1 maart 2021 @ 14:31:18 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268476
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar hebben we een heel topic voor, Molo 8-)
Ja ok ok

Zal het daar vragen :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268496
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar lijkt op schapenkeutelklont :+
Nier met identiteitscrisis wel, dit ;(
  maandag 1 maart 2021 @ 14:33:44 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268505
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nier met identiteitscrisis wel, dit ;(
Ruikt het niet naar zeik, dan wel naar schijt :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268513
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, dat koekjes voor gaan 8-)

Kom net uit LUMC en alles zag er goed uit. Nog even papierwerk morgen en dan pas over een paar maanden weer. Ik kreeg ook een zilveren speldje van een fenix rond een hart van de nierstichting.
Fijn! En heb je nog gevraagd over dat rare dove gevoel?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198268521
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ruikt het niet naar zeik, dan wel naar schijt :+
Ik zou geen nier willen zien, wat een shitjob ;(

Goed, genoeg geprocrastineerd of hoe je dat ook mag spellen. Tijd om eens wat te doen. De verwarming aandoen ofzo, het is kkkkkoud hier in huis.

En misschien eens de konijnenbak verschonen. Nox heeft al geprotesteerd door heel de inhoud eruit te trappen. De Boodschap was vrij duidelijk.
  maandag 1 maart 2021 @ 14:36:18 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268533
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn! En heb je nog gevraagd over dat rare dove gevoel?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 14:37:33 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_198268552
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zou geen nier willen zien, wat een shitjob ;(

Goed, genoeg geprocrastineerd of hoe je dat ook mag spellen. Tijd om eens wat te doen. De verwarming aandoen ofzo, het is kkkkkoud hier in huis.

En misschien eens de konijnenbak verschonen. Nox heeft al geprotesteerd door heel de inhoud eruit te trappen. De Boodschap was vrij duidelijk.
Dan is het hok al leeg. Probleem opgelost.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198268570
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:37 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan is het hok al leeg. Probleem opgelost.
Ja behalve dat die bak in mijn woonkamer staat (het is de onderkant van een grote kattenbak) en de hele rotzooi dus nu bijna voor de bank ligt :P

We gaan het maar eens opkuisen dus. Ook voordat iemand straks 114 belt :@
  maandag 1 maart 2021 @ 14:41:17 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268592
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja behalve dat die bak in mijn woonkamer staat (het is de onderkant van een grote kattenbak) en de hele rotzooi dus nu bijna voor de bank ligt :P

We gaan het maar eens opkuisen dus. Ook voordat iemand straks 114 belt :@
'114, determineer de nier'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268675
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn! En heb je nog gevraagd over dat rare dove gevoel?
Alles komt goed, heeft wat tijd nodig. Korte antwoord.

Je bent lekker op dreef, Molo :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 14:55:53 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268755
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles komt goed, heeft wat tijd nodig. Korte antwoord.

Je bent lekker op dreef, Molo :+
Zat ondertussen wat qua werk te overpeinzen, dit helpt dan altijd :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268794
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles komt goed, heeft wat tijd nodig. Korte antwoord.

Je bent lekker op dreef, Molo :+
Zo'n weinig zeggend, wel kloppend, maar voor je gevoel vrij waardeloos antwoord he.

Hoe is het met je neef? Ben je nog steeds goed in hem aan het plassen? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198268806
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Valt mee. Daar zijn "we" als nerd inmiddels op getraind. Indien niet 1 datum dan dev0. Komt vanzelf een definitieve datum in de mail.
Of geen datum en dan blijkt het allemaal niet zo belangrijk te zijn als iedereen riep ^O^

Want zie die wereld eens gewoon doordraaien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198268829
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zo'n weinig zeggend, wel kloppend, maar voor je gevoel vrij waardeloos antwoord he.

Hoe is het met je neef? Ben je nog steeds goed in hem aan het plassen? :+
We hebben gezellig bij gekletst. Dat hadden we liever in een leuk cafe gedaan dan in een zo kaal mogelijke, lege koffiecorner in het zkh :+

Alles goed ja. Zag er geweldig goed uit. Is 8 kg aangekomen 😂
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 15:05:30 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198268868
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben gezellig bij gekletst. Dat hadden we liever in een leuk cafe gedaan dan in een zo kaal mogelijke, lege koffiecorner in het zkh :+

Alles goed ja. Zag er geweldig goed uit. Is 8 kg aangekomen 😂
Oh wow!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198268925
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef Molo het volgende:

Oh wow!
De dag voor de operatie schrok ik gewoon van hem. Heel andere man nu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198268995
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben gezellig bij gekletst. Dat hadden we liever in een leuk cafe gedaan dan in een zo kaal mogelijke, lege koffiecorner in het zkh :+

Alles goed ja. Zag er geweldig goed uit. Is 8 kg aangekomen 😂
Aah, top! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198269204
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben gezellig bij gekletst. Dat hadden we liever in een leuk cafe gedaan dan in een zo kaal mogelijke, lege koffiecorner in het zkh :+

Alles goed ja. Zag er geweldig goed uit. Is 8 kg aangekomen 😂
Wat fijn! Die heeft gewoon z’n leven teruggekregen
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 1 maart 2021 @ 15:29:41 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198269252
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben gezellig bij gekletst. Dat hadden we liever in een leuk cafe gedaan dan in een zo kaal mogelijke, lege koffiecorner in het zkh :+

Alles goed ja. Zag er geweldig goed uit. Is 8 kg aangekomen 😂
Wat goed!
Spoilers!
pi_198269297
Daar doe je het voor Isa O+

Ik sta letterlijk stijf van de spierpijn in mijn bovenbenen en onderrug. Moest net even bij het onderste schap zijn..... dat ging niet heel soepel :')
  maandag 1 maart 2021 @ 15:32:48 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198269303
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik werk nu vooral met mannen, IT mannen. Wát een zaligheid.

Het is 'ja geaccepteerd' of 'nee, maar ik kan wel dan en dan' of zelfs een 'nee, ik vind dit onzin om bij te zijn'.
En meer variaties niet.

Ik kan er echt intens gelukkig van worden O+
Mijn IT-man is totaal niet zo. Enorm irritant. Hij is meer van de vage antwoorden als 'binnenkort' en 'ik kijk wel'. En als we dan eens een beslissing hebben genomen, is de kans groot dat die discussie later nog meermaals gevoerd moet worden.

Het is best een leuke kerel hoor maar dit zijn niet mijn favoriete eigenschappen.
Spoilers!
pi_198269402
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn! Die heeft gewoon z’n leven teruggekregen
En een goeie dosis prednison ;)
pi_198269494
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En een goeie dosis prednison ;)
Oh :o
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 1 maart 2021 @ 15:52:52 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198269643
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn IT-man is totaal niet zo. Enorm irritant. Hij is meer van de vage antwoorden als 'binnenkort' en 'ik kijk wel'. En als we dan eens een beslissing hebben genomen, is de kans groot dat die discussie later nog meermaals gevoerd moet worden.

Het is best een leuke kerel hoor maar dit zijn niet mijn favoriete eigenschappen.
Ja het is helaas geen vast gegeven bij IT-ers, jammer wel.

Ik heb hier trouwens de crispy chilli oil met pinda's versie. En die vind ik nog lekkerder want geen harde sojaboontjes erdoor.

En geen ui, vandaar dat ik even hier post :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 15:54:02 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198269664
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh :o
In zo'n korte tijd 8 kilo aankomen zonder prednison is amper mogelijk denk ik. Tenzij enorm vocht vasthouden maar daar is hij juist hopelijk door de nier vanaf :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198270016
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben gezellig bij gekletst. Dat hadden we liever in een leuk cafe gedaan dan in een zo kaal mogelijke, lege koffiecorner in het zkh :+

Alles goed ja. Zag er geweldig goed uit. Is 8 kg aangekomen 😂
Goed nieuws ^O^
En met jou ook alles goed, als in pijnvrij?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198270076
Even irritatie spuien want ben pissig; Kruidvat klantenservice :r :r :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 1 maart 2021 @ 16:27:27 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198270223
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Even irritatie spuien want ben pissig; Kruidvat klantenservice :r :r :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals vorig jaar? Weird
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198270260
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Even irritatie spuien want ben pissig; Kruidvat klantenservice :r :r :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je precies van ze? Ik hoop dat je dag er niet door verpest wordt :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198270278
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Even irritatie spuien want ben pissig; Kruidvat klantenservice :r :r :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dan valt mijn blokkerzucht ineens wel weer mee.

Ovenschaal opgehaald... is een deel van het buitenlaagje afgeschilferd.
En ruilen mag pas als de winkels weer normaal open zijn.

Neig ernaar een nieuwe te bestellen en deze tegen die tijd in te leveren voor “geld terug”
Zie de bui alleen al hangen dat ze zeggen over een half jaar: “ja maar mevrouw.. in de tijd dat u hem thuis had heeft u hem al 6x kunnen laten vallen...”
pi_198270296
Het is zo makkelijk @Cat-astrophe Net “even” 8 vergaderingen ingepland voor in het totaal 27 mensen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198270336
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Even irritatie spuien want ben pissig; Kruidvat klantenservice :r :r :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidvat klantenservice. :') Ik had een keer m'n favoriete douchegel besteld, Treaclemoon. Dan vind ik het altijd tof om de nieuwe geuren te proberen. Dus ik gooi de limited editie in m'n mandje. Krijg het thuisbezorgd, was het een andere geur. Oplossing kwam niet verder dan 'kun je in de winkel omruilen'. Maarja, dat kan natuurlijk niet, want die hebben die limited geuren nooit daarom bestel ik. :')

Maar prima, kan een keer gebeuren. Paar maanden later. Nieuwe limited geur. Ik weer bestellen. Kreeg ik 1 fles van de limited en 1 random andere fles. :') Kansloze missie.

Voordeel: Ik heb veel douchegel.
Nadeel: Ik heb nu ook veel van de enige geur van ze die ik echt niet lekker vind. ;(
pi_198270392
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is zo makkelijk @:Cat-astrophe Net “even” 8 vergaderingen ingepland voor in het totaal 27 mensen.
|:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 1 maart 2021 @ 16:38:39 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198270393
As we speak haal ik een poederfoundation uit de verpakking, die ik gisteren gehaald heb bij Krrrrrrruidvat.

Heel dat ding aan gort in stukjes :')

Kom, we gaan erheen om te rellen!

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198270420
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:31 schreef Uhmmpie het volgende:

Hmm dan valt mijn blokkerzucht ineens wel weer mee.

Ovenschaal opgehaald... is een deel van het buitenlaagje afgeschilferd.
En ruilen mag pas als de winkels weer normaal open zijn.

Neig ernaar een nieuwe te bestellen en deze tegen die tijd in te leveren voor “geld terug”
Zie de bui alleen al hangen dat ze zeggen over een half jaar: “ja maar mevrouw.. in de tijd dat u hem thuis had heeft u hem al 6x kunnen laten vallen...”
huh? hoezo pas ruilen als de winkels weer normaal open zijn? dat slaat echt nergens op :o

(sorry LS)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 16:42:37 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198270460
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? hoezo pas ruilen als de winkels weer normaal open zijn? dat slaat echt nergens op :o

(sorry LS)
Blokker is drama met dit soort dingen, outdated concept

Echt een V&D in wording
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198270484
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:42 schreef Molo het volgende:

Blokker is drama met dit soort dingen, outdated concept

Echt een V&D in wording
Maar dan ga je het net als de V&D echt niet halen tegenwoordig -O- En het ging al zo slecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 16:45:36 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198270527
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan ga je het net als de V&D echt niet halen tegenwoordig -O- En het ging al zo slecht.
Ach ja, beetje opschoning is wellicht niet slecht dan

Als er een behoefte ligt wordt die elders wel opgepakt door een nieuwe of bestaande andere toko
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198270655
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:45 schreef Molo het volgende:

Ach ja, beetje opschoning is wellicht niet slecht dan

Als er een behoefte ligt wordt die elders wel opgepakt door een nieuwe of bestaande andere toko
Nou ja, wat hebben we nu in de buurt. De Action, die heeft vooral goedkope dingen en dingen die van de markt gaan. De Hema, gaat het ook niet goed mee en ze hebben alleen eigen Hema artikelen. De Xenos, die hebben al 40 jaar hetzelfde assortiment, ik zweer het. Daarbij eigendom van Blokker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 17:11:42 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198270881
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, wat hebben we nu in de buurt. De Action, die heeft vooral goedkope dingen en dingen die van de markt gaan. De Hema, gaat het ook niet goed mee en ze hebben alleen eigen Hema artikelen. De Xenos, die hebben al 40 jaar hetzelfde assortiment, ik zweer het. Daarbij eigendom van Blokker.
De Xenos ja, met hun ouwe troep, verdroogde plastic zakjes om meuk heen en waaiwegbomenhouten meubeltjes ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198270930
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit te kijken naar een nieuwe TV. Daar heb je tegenwoordig ook al vette keuzestress :{ Neem je LED, OLED of QLED? Wil je 48,55,62 of 72 inch? Welke HDMI-poorten wil je? En hoeveel geld wil je uitgeven? 1000 (da's eigenlijk te weinig :') ) of veel meer :')
Net een 55 gekocht voor 650. Krijg nog 75 cashback. Lijkt heel prima.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 1 maart 2021 @ 17:25:28 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198271056
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? hoezo pas ruilen als de winkels weer normaal open zijn? dat slaat echt nergens op :o

(sorry LS)
Huh. Wat heb ik hier mee te maken?
Spoilers!
pi_198271144
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? hoezo pas ruilen als de winkels weer normaal open zijn? dat slaat echt nergens op :o

(sorry LS)
Hmm so far.. best al wat winkels betrapt p die constructie...
en op zich gaat dan de terugbrengtermijn/garantietermijn ook pas lopen als de winkels weer open gaan.

maar ik gok dat dat niet gaat lukken voordat ik morgen er uit had willen eten :)

vervelende is ook.. het is geen kapitaal.. maar had de aanschaf al even uitgesteld ivm gesloten winkels..
en degene die ik nu gebruik is echt dood.komt wel goed uiteindelijk he
maar voor nu is het gewoon onwijs irritant.

straks maar mailtje sturen aan de klantenservice of ik hem niet alsnog terug kan sturen.
(want dat is de grap.. als ik hem online had besteld en laten bezorgen.. was dat geen issue geweest... dus daar wil ik best nog even een geïrriteerde mail aan wagen.. heb ik nog steeds morgenavond geen nieuwe.. maar dan ligt deze tenminste niet met wat pech nog maanden in huis... want ik ben een boon als over 2 weken de winkels weer normaal open gaan)
pi_198271221
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Huh. Wat heb ik hier mee te maken?
nul interpunctie, je schreef geloof afgelopen week dat je daar een hekel aan had
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198271343
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:11 schreef Molo het volgende:

[..]

De Xenos ja, met hun ouwe troep, verdroogde plastic zakjes om meuk heen en waaiwegbomenhouten meubeltjes ;(
Wel een heel aangename collectie met kaarsen.
En koop er ook weleens random glazen potjes om gedroogde kruiden of verse jam in te bewaren.
  maandag 1 maart 2021 @ 17:48:31 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198271392
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nul interpunctie, je schreef geloof afgelopen week dat je daar een hekel aan had
Oh zo :D Ben je weer aan het inspreken?
Nou ja, ik ben geen fan van een gebrek aan interpunctie maar dat van vorige week ging om hoofdletters in namen van boeken, restaurants, etc. Vroeger werden alle woorden in zo'n naam met een hoofdletter geschreven. Tegenwoordig alleen het eerste woord. Dat levert regelmatig verwarrende zinnen op.

Belangrijker, de browniepaaseitjes in de huidige zak zijn dubbel verpakt. Ik kan niet lekker dooreten, ik raak steeds uit mijn flow.
Spoilers!
pi_198271426
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh zo :D Nou ja, ik ben geen fan van een gebrek aan interpunctie maar dat van vorige week ging om hoofdletters in namen van boeken, restaurants, etc. Vroeger werden alle woorden in zo'n naam met een hoofdletter geschreven. Tegenwoordig alleen het eerste woord. Dat levert regelmatig verwarrende zinnen op.

Belangrijker, de browniepaaseitjes in de huidige zak zijn dubbel verpakt. Ik kan niet lekker dooreten, ik raak steeds uit mijn flow.
Ik ben het met je eens hoor :Y

Dat dubbel verpakt, is dat twee folietjes of een plasticje en een folietje?

Ik ben weer thuis en denk dat ik even op bed ga liggen :') Oma is moe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 maart 2021 @ 17:52:57 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198271457
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor :Y

Dat dubbel verpakt, is dat twee folietjes of een plasticje en een folietje?

Ik ben weer thuis en denk dat ik even op bed ga liggen :') Oma is moe.
Twee folie :'(
Spoilers!
pi_198271487
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

Twee folie :'(
Het is altijd zo tof om het hele folietje er in 1x af te wikkelen O+ (mijn moeder streek ze dan ook nog netjes plat).
Met twee is die lol er wel af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 18:00:00 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198271553
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:54 schreef Isabeau het volgende:

De Hema, gaat het ook niet goed mee en ze hebben alleen eigen Hema artikelen.
Volgens mij is dat toch juist de kracht van HEMA. Eigen merk/design van goede kwaliteit tegen goede prijs.

Action mag van mij wel verdwijnen daarentegen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 maart 2021 @ 18:00:49 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198271576
Twee weken kerstvakantie en een schone mailbox.
Twee dagen vrij in de voorjaarsvakantie een ontplofte mailbox. :X

En afspraak bij Bever, kan ik ook eens goede wandelschoenen uitzoeken :+. Liep tot nu toe altijd op mijn normale schoenen... Maar met steunzolen is nieuwe schoenen uitzoeken lastig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 1 maart 2021 @ 18:01:40 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198271599
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Twee folie :'(
Sadisten bij dat paaseitjes bedrijf :{w
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198271691
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:00 schreef borisz het volgende:
Twee weken kerstvakantie en een schone mailbox.
Twee dagen vrij in de voorjaarsvakantie een ontplofte mailbox. :X

En afspraak bij Bever, kan ik ook eens goede wandelschoenen uitzoeken :+. Liep tot nu toe altijd op mijn normale schoenen... Maar met steunzolen is nieuwe schoenen uitzoeken lastig.
voordeel is wel dat je nu gewoon alle aandacht hebt als je dat graag wil :)
pi_198271726
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh zo :D Ben je weer aan het inspreken?
Nou ja, ik ben geen fan van een gebrek aan interpunctie maar dat van vorige week ging om hoofdletters in namen van boeken, restaurants, etc. Vroeger werden alle woorden in zo'n naam met een hoofdletter geschreven. Tegenwoordig alleen het eerste woord. Dat levert regelmatig verwarrende zinnen op.

Belangrijker, de browniepaaseitjes in de huidige zak zijn dubbel verpakt. Ik kan niet lekker dooreten, ik raak steeds uit mijn flow.
Damn die dubbelfolie -O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is altijd zo tof om het hele folietje er in 1x af te wikkelen O+ (mijn moeder streek ze dan ook nog netjes plat).
Met twee is die lol er wel af.
Ben je een strijker ja? Ik ben een ballenmaker. Eerste folietje in een bolletje en daar de rest omheen. Soort toverbal wordt het dan.

En mak an he oma!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 1 maart 2021 @ 18:11:36 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198271784
Ik heb woensdag een shop afspraak bij de verfwinkel om de hoek. Ik wilde een kleurstaaltje maar die had hij niet van die kleur maar ik kon wel een afspraak maken voor woensdag om de verf te bekijken O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 maart 2021 @ 18:11:41 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198271788
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

voordeel is wel dat je nu gewoon alle aandacht hebt als je dat graag wil :)
Afspraak van 35 minuten en je moet al opgeven wat je zoekt zodat je alle tijd hebt om te passen. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198271883
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:11 schreef borisz het volgende:

[..]

Afspraak van 35 minuten en je moet al opgeven wat je zoekt zodat je alle tijd hebt om te passen. :)
mja ik hou wel van efficient winkelen :)
pi_198271884
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat wil je precies van ze? Ik hoop dat je dag er niet door verpest wordt :*
Medicijnen. Waren vorig jaar 16 weken (!) niet leverbaar en had gelukkig een voorraad. Toen ingeslagen en nu is het weer al 6 weken niet op voorraad. 3x Per week kijken en teleurgesteld worden is irritant zo lang. Maar heb dan een beetje inlevingsvermogen. Snap al die persoonsgegevens ook niet. Is nergens voor geeft ze aan maar vervolgens wil ze haar naam niet eens geven. Afwachten wat ik binnen 10 dagen als mailtje krijg.

Ben witlof ham kaas aan t maken dus hoop dat ik daar vrolijk van word :)
Hoe is je pijn nou?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198271895
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kruidvat klantenservice. :') Ik had een keer m'n favoriete douchegel besteld, Treaclemoon. Dan vind ik het altijd tof om de nieuwe geuren te proberen. Dus ik gooi de limited editie in m'n mandje. Krijg het thuisbezorgd, was het een andere geur. Oplossing kwam niet verder dan 'kun je in de winkel omruilen'. Maarja, dat kan natuurlijk niet, want die hebben die limited geuren nooit daarom bestel ik. :')

Maar prima, kan een keer gebeuren. Paar maanden later. Nieuwe limited geur. Ik weer bestellen. Kreeg ik 1 fles van de limited en 1 random andere fles. :') Kansloze missie.

Voordeel: Ik heb veel douchegel.
Nadeel: Ik heb nu ook veel van de enige geur van ze die ik echt niet lekker vind. ;(
Hmmpffff.. Ook echt zeggen dat het in de winkel omgeruild kan worden als het er niet ligt }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198271900
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Medicijnen. Waren vorig jaar 16 weken (!) niet leverbaar en had gelukkig een voorraad. Toen ingeslagen en nu is het weer al 6 weken niet op voorraad. 3x Per week kijken en teleurgesteld worden is irritant zo lang. Maar heb dan een beetje inlevingsvermogen. Snap al die persoonsgegevens ook niet. Is nergens voor geeft ze aan maar vervolgens wil ze haar naam niet eens geven. Afwachten wat ik binnen 10 dagen als mailtje krijg.

Ben witlof ham kaas aan t maken dus hoop dat ik daar vrolijk van word :)
Hoe is je pijn nou?
als het dan toch nergens voor is he... :X
  maandag 1 maart 2021 @ 18:18:03 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198271908
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Medicijnen. Waren vorig jaar 16 weken (!) niet leverbaar en had gelukkig een voorraad. Toen ingeslagen en nu is het weer al 6 weken niet op voorraad. 3x Per week kijken en teleurgesteld worden is irritant zo lang. Maar heb dan een beetje inlevingsvermogen. Snap al die persoonsgegevens ook niet. Is nergens voor geeft ze aan maar vervolgens wil ze haar naam niet eens geven. Afwachten wat ik binnen 10 dagen als mailtje krijg.

Ben witlof ham kaas aan t maken dus hoop dat ik daar vrolijk van word :)
Hoe is je pijn nou?
Witlof ham kaas was vroeger mijn lievelings :9
pi_198271913
Witlof ham kaas. :9
pi_198271927
Wel witlof ham kaas met veel bechamel. Niet zo'n troosteloze versie waar mensen een stronk witlof in een rechthoekig plakje ham en kaas rollen zonder verder een saus.
  maandag 1 maart 2021 @ 18:26:06 #277
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198272048
quote:
17s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:19 schreef Myraela het volgende:
Wel witlof ham kaas met veel bechamel. Niet zo'n troosteloze versie waar mensen een stronk witlof in een rechthoekig plakje ham en kaas rollen zonder verder een saus.
Wacht wat? Heb ik dit gemist?
Hoe werkt dat?
Ik ken alleen de zielige. Gerold in ham en dan geraspte kaas erop.
  maandag 1 maart 2021 @ 18:29:37 #278
63722 z80
I fink you freaky
pi_198272129
quote:
10s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:38 schreef Molo het volgende:
As we speak haal ik een poederfoundation uit de verpakking, die ik gisteren gehaald heb bij Krrrrrrruidvat.

Heel dat ding aan gort in stukjes :')

Kom, we gaan erheen om te rellen!

[ afbeelding ]
Even wachten tot woensdag. Moet morgen eerst nog neusspray extra sterk halen. In huize Z is er nu een kleine ramp. Niesbuien van meerdere minuten een een flink lopende neus. En de neusspray is op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198272170
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wacht wat? Heb ik dit gemist?
Hoe werkt dat?
Ik ken alleen de zielige. Gerold in ham en dan geraspte kaas erop.
https://www.seasonwithlove.nl/witlof-ham-kaas/

Met bechamel is zoveel lekkerder. :9 Hier had ik het voor de foto nog netjes rolletjes gelaten, maar normaal sneed ik de witlof gewoon al in stukken dan mengt het beter door de saus.
  maandag 1 maart 2021 @ 18:34:06 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198272228
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

https://www.seasonwithlove.nl/witlof-ham-kaas/

Met bechamel is zoveel lekkerder. :9 Hier had ik het voor de foto nog netjes rolletjes gelaten, maar normaal sneed ik de witlof gewoon al in stukken dan mengt het beter door de saus.
Dit ga ik volgende week gewoon eten dus.
pi_198272289
Witlof :X
Kaas :X
Ham :{

Dat was een van de weinige dingen waarbij er thuis voor mij een alternatief op tafel kwam ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198272340
Witlof in de lengte halveren. Banaan in de lengte halveren.
Witlof en banaan Frankensteinen met behulp van ham.
Kaassaus erover. Geraspte kaas erover. In de oven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198272368
Oooh lekker witlof in bechamel. Als ik lui ben meng ik er nog een zakje krieltjes doorheen, is mijn maaltijd meteen compleet :9.
Vanavond had ik mac&cheese op ‘how-not-to-die’-wijze, en die was romiger en lekkerder dan dat ik had voorgesteld (ondanks alle gezonde ingredienten).
pi_198272379
quote:
2s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
Witlof in de lengte halveren. Banaan in de lengte halveren.
Witlof en banaan Frankensteinen met behulp van ham.
Kaassaus erover. Geraspte kaas erover. In de oven.
Voordat iedereen gaat gruwelen: ik offer me wel op, kom maar door met die banaan :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198272386
quote:
2s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
Witlof in de lengte halveren. Banaan in de lengte halveren.
Witlof en banaan Frankensteinen met behulp van ham.
Kaassaus erover. Geraspte kaas erover. In de oven.
Fietsie zou bij je komen eten.
pi_198272396
Ik had zelfgemaakte aardappelpuree, Brandt en Levie worst en gestoofde prei met een snufje kerrie :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198272401
En nu paaseieren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198272436
Mensen, welke pastavorm zal ik dit weekend eens maken? Ik wil geen gevulde pasta, en wel iets waar ik even mee kan prutsen, dus niet gewoon pappardelle ofzo. :D
  maandag 1 maart 2021 @ 18:45:24 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198272461
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel een heel aangename collectie met kaarsen.
En koop er ook weleens random glazen potjes om gedroogde kruiden of verse jam in te bewaren.
Kaarsen van vet wat goedkoop is en ongezond is als je het opbrandt ;(

Die glaasjes koop ik bij de Action, die is sowieso heel fijn hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 18:51:34 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198272613
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Medicijnen. Waren vorig jaar 16 weken (!) niet leverbaar en had gelukkig een voorraad. Toen ingeslagen en nu is het weer al 6 weken niet op voorraad. 3x Per week kijken en teleurgesteld worden is irritant zo lang. Maar heb dan een beetje inlevingsvermogen. Snap al die persoonsgegevens ook niet. Is nergens voor geeft ze aan maar vervolgens wil ze haar naam niet eens geven. Afwachten wat ik binnen 10 dagen als mailtje krijg.

Ben witlof ham kaas aan t maken dus hoop dat ik daar vrolijk van word :)
Hoe is je pijn nou?
Oh Kruidvat is drama daarin ja

Farmaline online niet een idee, of een andere toko?
De Belgische apotheken hebben vaak fantastische online shops vind ik, goeie service en goed geprijsd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198272626
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Kaarsen van vet wat goedkoop is en ongezond is als je het opbrandt ;(

Die glaasjes koop ik bij de Action, die is sowieso heel fijn hier
Probleem met dat kaarsvet is dat ik echt aan de kaars niet kan zien of het goed is of niet.

En als ik een fijne action had.. had ik het vast ook gedaan :)
Maarja.. preferably not dus :)
  maandag 1 maart 2021 @ 18:52:55 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198272640
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Even wachten tot woensdag. Moet morgen eerst nog neusspray extra sterk halen. In huize Z is er nu een kleine ramp. Niesbuien van meerdere minuten een een flink lopende neus. En de neusspray is op.
Ik ben er niet voor woensdag, akkoord! Daarna rellen dan dus :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 maart 2021 @ 18:53:48 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198272657
quote:
2s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
Witlof in de lengte halveren. Banaan in de lengte halveren.
Witlof en banaan Frankensteinen met behulp van ham.
Kaassaus erover. Geraspte kaas erover. In de oven.
Jij gaat hiervoor naar de hel jongedame!!!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198272661
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, ik zie nu dat ze bezig zijn met de derde lichting nu dan. Ik heb namelijk de doorzichtige met gekleurde dop. Hun eerste lichting flessen was van doorschijnend gekleurd plastic, met rare bochten erin want pijpleidingen. Ik had een doorschijnend blauwe. Het was dik plexiglas-achtig plastic, dus als het kapot viel barstte het aan alle kanten. Die bocht in je fles was lichtelijk onhandig met opbergen :+

[ afbeelding ]
Fijnste flessen ooit, daar ging je water niet van naar fles smaken O+
Wij hadden 2 rechte. Kon ook ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198272938
quote:
10s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voordat iedereen gaat gruwelen: ik offer me wel op, kom maar door met die banaan :9
En ik neem jouw kaassaus er wel bij (en hou de banaan ook) 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_198272957
quote:
10s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voordat iedereen gaat gruwelen: ik offer me wel op, kom maar door met die banaan :9
Maar je lust de rest niet :o

Ik had 3 stronken witlof en snijd ze in kwarten dus 4 rolletjes per stronk. Per rolletje half plakje ham, mozzarella erover en nu ovenaardappels maar soms ook puree eronder dat de kaas daar intrekt :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198272991
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh Kruidvat is drama daarin ja

Farmaline online niet een idee, of een andere toko?
De Belgische apotheken hebben vaak fantastische online shops vind ik, goeie service en goed geprijsd
Het jammere is dat Kruidvat merk het beste werkt dus ben afhankelijk van die leuke lui -O-

Maar goed, heerlijk gegeten zojuist dus blij vanavond :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 1 maart 2021 @ 19:10:43 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198273055
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Het jammere is dat Kruidvat merk het beste werkt dus ben afhankelijk van die leuke lui -O-

Maar goed, heerlijk gegeten zojuist dus blij vanavond :)
Blije avonden zijn top ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198273095
Ik ween van de bananenwitlof :'( :'( :'(
Die arme witlof.
Die getergde banaan.
De kaassaus weet niet wat m overkomt.
:{w :{w :{w

Ik deed een click and carry bij de action. Vooral omdat ik een schrobber moet voor de zonnepanelen. Hadden ze de steel niet. Maar dan niet de kop daar mogen laten hè 8)7 8)7 8)7 8)7
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 1 maart 2021 @ 19:16:33 #300
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198273159
quote:
2s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
Witlof in de lengte halveren. Banaan in de lengte halveren.
Witlof en banaan Frankensteinen met behulp van ham.
Kaassaus erover. Geraspte kaas erover. In de oven.
Does not compute.
Spoilers!
  maandag 1 maart 2021 @ 19:17:04 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198273172
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik ween van de bananenwitlof :'( :'( :'(
Die arme witlof.
Die getergde banaan.
De kaassaus weet niet wat m overkomt.
:{w :{w :{w

Ik deed een click and carry bij de action. Vooral omdat ik een schrobber moet voor de zonnepanelen. Hadden ze de steel niet. Maar dan niet de kop daar mogen laten hè 8)7 8)7 8)7 8)7
Dat laatste snap ik niet :o

Was hier perfect geregeld. Was hier ook maar één deel van iets, mocht ik dat deel lekker daar laten.
Klinkt als stomme medewerker :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')