Omdat de VAR het kennelijk niks vondquote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar waarom greep de VAR niet in bij Martinez?
Dat vraag ik me dan ook wel weer af, dat was toch zeker het bekijken waard en ook wel rood lijkt mequote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vreemdquote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat de VAR het kennelijk niks vond
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat die goal werd afgekeurd was hartstikke terecht, hoe zuur ook.
Omdat ajax. Zie de bekerwedstrijd.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Whahahahaquote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Die Tadic gun je wel een dubbele beenbreuk
Tering KNjb
Geen Willem2 of Zwollequote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Uiteindelijk wel logisch, hij kijkt ook verbaasd naar achteren van "huh, raak ik daar iets?"
Denk niet dat hij de intentie had om op zijn voet te staan.
Was net te laat, hooguit geel, psv’er stelde zich wel erg aanquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Uiteindelijk wel logisch, hij kijkt ook verbaasd naar achteren van "huh, raak ik daar iets?"
Ik zou hem geven maar ik klaag nietquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Lol hij ziet dat wel duidelijk. Was volgens mij wel heel licht maar wel gewoon rood.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Nee. Dat leek me een donkerrode kaart. Ik snap daar niets van.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?
Door de manier waarop hij zijn been strekt/neerzet kan ik me rood wel voorstellenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Beetje een schwalbe.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Dat leek me een donkerrode kaart. Ik snap daar niets van.
Verder vond ik de arbitrage wel prima, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |