Hier heb je toch een Var voor, lijkt me.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar waarom greep de VAR niet in bij Martinez?
Je moet het niet té dik er bovenop leggen. Beetje sneaky zuigerig zijn, dan ben je op je best maat.quote:
Dat lijkt mij ook ja. En uiteindelijk kan zo'n moment wel de rest van de wedstrijd beïnvloeden.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier heb je toch een Var voor, lijkt me.
Het is toch schandalig dat het niet eens door de VAR werd bekeken? IEDEREEN die je erover hoort op radio of TV vindt het 100% rood.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja. En uiteindelijk kan zo'n moment wel de rest van de wedstrijd beïnvloeden.
Maar eigenlijk vind ik dat niet eens het belangrijkste, dit soort kortsluiting bij spelers moet gewoon bestraft worden.
Hij gaf voordeel. Toen werd Dumfries neergehaald en gaf ie ineens alsnog de vrije trap ipv voordeel door te laten gaan en dan de volgende situatie, de strafschop, te beoordelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:59 schreef Lemming22 het volgende:
PSV heeft Ajax op de best mogelijke manier bestreden. Ajax kwam er daardoor niet in, PSV kon verder niet beter. Zuur dat Vertessen die bal niet in één keer binnen schiet. Zuur dat Martinez geen rood krijgt. Zuur dat we weer net voor tijd ten onder gaan. En had PSV daar niet een penalty moeten hebben bij Dumfries? Zou daar de beelden wel van willen zien nog. Hij floot in ieder geval na dat voorval.
Hij floot voor de overtreding op Zahavi daarvoor, maar het had de schijn dat hij die in eerste instantie liet doorspelen omdat er voordeel was. Dan is het wel raar om dan na een overtreding in de 16 alsnog te fluiten voor de eerste overtreding. Volgens mij is dat niet correct.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:59 schreef Lemming22 het volgende:
PSV heeft Ajax op de best mogelijke manier bestreden. Ajax kwam er daardoor niet in, PSV kon verder niet beter. Zuur dat Vertessen die bal niet in één keer binnen schiet. Zuur dat Martinez geen rood krijgt. Zuur dat we weer net voor tijd ten onder gaan. En had PSV daar niet een penalty moeten hebben bij Dumfries? Zou daar de beelden wel van willen zien nog. Hij floot in ieder geval na dat voorval.
Wie ben jij nou weer engerd?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet het niet té dik er bovenop leggen. Beetje sneaky zuigerig zijn, dan ben je op je best maat.
Objectieve boyquote:Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef WaikikiWim het volgende:
Meh, zonder dat PSV vandaag echt beter was dan Ajax had het wel gewoon moeten winnen. Makkelie maakt er ook weer een groot spektakel van hoor. Hoe kan je ook Tadic als een soort TBS-er aan de drugs los laten gaan na dat doelpunt en vervolgens geen kaart geven? Maar wel heel pedant al 3 minuten met een gele kaart in je handen staan bij aangeschoten hands van 50 centimeter afstand
Neuh, volgens mij ook niet. Die duikt overigens ook constant.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij floot voor de overtreding op Zahavi daarvoor, maar het had de schijn dat hij die in eerste instantie liet doorspelen omdat er voordeel was. Dan is het wel raar om dan na een overtreding in de 16 alsnog te fluiten voor de eerste overtreding. Volgens mij is dat niet correct.
Aan de andere kant, die overtreding op Dumfries was ook niet een 100% pingel wat mij betreft.
Dat was schandalig inderdaad. Volgens mij wordt voor dit soort doorgesnoven 'hou me tegen, hou me tegen' theatrale stukjes altijd op z'n minst een gele kaart gegeven, en Dumfries had er ook best een tweede gele kaart voor kunnen krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef WaikikiWim het volgende:
Meh, zonder dat PSV vandaag echt beter was dan Ajax had het wel gewoon moeten winnen. Makkelie maakt er ook weer een groot spektakel van hoor. Hoe kan je ook Tadic als een soort TBS-er aan de drugs los laten gaan na dat doelpunt en vervolgens geen kaart geven? Maar wel heel pedant al 3 minuten met een gele kaart in je handen staan bij aangeschoten hands van 50 centimeter afstand
Ten hart, ja oke. Jouw objectieve huil-betoog was beterquote:Op zondag 28 februari 2021 17:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Neemt het advies van mijn goede maat @:Buitendam ten hartDit is niet iets té.
Wie zegt dat ik objectief ben dan? Volgens mij beweer ik dat nergensquote:Op zondag 28 februari 2021 17:05 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ten hart, ja oke. Jouw objectieve huil-betoog was beter
Geel voor Tadic was wel terecht geweest, maar per saldo heeft Makkelie prima gefloten. Dumfries sloeg duidelijk naar de bal om zich zo breed mogelijk te makenen gaf achteraf ook aan dat hij 'er alles aan deed om de goal te voorkomen'. Hij ontkende ook niet dat er opzet in het spel was en dat lijkt me ook duidelijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef WaikikiWim het volgende:
Trek ik nergens in twijfel, stip het slechts aanquote:Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik objectief ben dan? Volgens mij beweer ik dat nergens
Tuurlijk, maar die rant van Tadic had bestraft moeten worden, die had het echt zwart voor de ogen.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geel voor Tadic was wel terecht geweest, maar per saldo heeft Makkelie prima gefloten. Dumfries sloeg duidelijk naar de bal om zich zo breed mogelijk te makenen gaf achteraf ook aan dat hij 'er alles aan deed om de goal te voorkomen'. Hij ontkende ook niet dat er opzet in het spel was en dat lijkt me ook duidelijk.
Terechte kaart en terechte pingel.
Ja oké. Is dit trouwens het account van Bronson en Boussaadia?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Trek ik nergens in twijfel, stip het slechts aan
Het is allemaal zo moeilijk he.
Dumfries reageerde er net zo debiel op en die had dan van het veld gemoeten met zijn tweede geel. Dat was buitenproportioneel geweest voor wat begrijpelijke emotie in de strijd. Dus prima opgelost van Makkelie zo.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:07 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die rant van Tadic had bestraft moeten worden, die had het echt zwart voor de ogen.
Locatie op het veld doet ook veel hè. Ik heb trouwens geen echte aanslagen op Götze gezien. Één keer een overtreding in het begin waar geel voor gegeven had kunnen worden, maar jij bent wel heel erg niet-objectief.quote:Sowieso een aantal aanslagen op Götze waar niks aan werd gedaan om vervolgens wel als een haantje de voorste een gele kaart te geven voor licht trekken aan een shirt. Vreemde vogel die Makkelie.
Nu is de boodschap: dit gedrag tolereer ik; ik doe hier niks aan. Prima gedaan inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dumfries reageerde er net zo debiel op en die had dan van het veld gemoeten met zijn tweede geel. Dat was buitenproportioneel geweest voor wat begrijpelijke emotie in de strijd. Dus prima opgelost van Makkelie zo.
[..]
Locatie op het veld doet ook veel hè. Ik heb trouwens geen echte aanslagen op Götze gezien. Één keer een overtreding in het begin waar geel voor gegeven had kunnen worden, maar jij bent wel heel erg niet-objectief.
Die penalty kwam eigenlijk voort uit een fout van Dumfries die eerst een bal veroverde en hem daarna heel knullig en onnodig inleverde. Dat ging aan die overtreding van Malen vooraf.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:00 schreef Buitendam het volgende:
Die overtreding van Malen op Tadic aan de zijlijn. Dat is toch wel een nominatie voor domste overtreding van het jaar. Daar komt die pingel uit.
Al met al heeft PSV ook niet veel gecreëerd, was slecht van beide kanten, meer vechten dan voetballen, ik had met de 1-0 ook wel kunnen leven omdat Ajax gewoon te weinig bracht maar de 1-1 is ook weer niet tegen de verhouding in.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef WaikikiWim het volgende:
Door Schmidt?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:29 schreef Zorro het volgende:
Ihattaren wordt in de persconferentie even helemaal met de grond gelijk gemaakt zeg.
Ja. Dat hij zich echt volledig onacceptabel gedroeg en dat er veel moet veranderen wil hij nog aan spelen toekomen.quote:
Zonde, maar ik heb het vermoeden dat Schmidt hier gelijk heeft. Als ie Mo uit de selectie gooit en de spelersgroep gaat er ogenschijnlijk mee akkoord heeft ie het bij iedereen verpest.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Dat hij zich echt volledig onacceptabel gedroeg en dat er veel moet veranderen wil hij nog aan spelen toekomen.
Prima toch? Als je op je werk niet functioneert dan moeten ze je zeggen wat er aan scheelt.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Dat hij zich echt volledig onacceptabel gedroeg en dat er veel moet veranderen wil hij nog aan spelen toekomen.
Ben benieuwd naar de diepere details. Hopelijk horen we het nog.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoop ik niet. PSV is niet een club waar al die drama bij past. Hopelijk wordt dat gewoon een stil afscheid door de achterdeur.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de diepere details. Hopelijk horen we het nog.
Het zal niet door z’n Ajax felicitatie tweet komen denk ik. Maar ik denk wel dat dat soort dingen niet leuk wordt gevonden door je teamgenoten en de technische staf.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de diepere details. Hopelijk horen we het nog.
Eens wel en het was voetballend niet zo geweldig vandaag maar werd wel voor iedere meter gestreden, dat zeg vaak wel veel over hoe een spelersgroep tegenover een trainer staat.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonde, maar ik heb het vermoeden dat Schmidt hier gelijk heeft. Als ie Mo uit de selectie gooit en de spelersgroep gaat er ogenschijnlijk mee akkoord heeft ie het bij iedereen verpest.
Nou de xG was anders duidelijk in het voordeel van Ajax!!quote:Op zondag 28 februari 2021 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk kan ik er wel mee leven. Ja, PSV was iets beter, daar is het ook wel mee gezegd hoor.
Joh al jaren. Dat die niet echt super populair is onder fans zegt genoeg. Mister recht op het keepertje.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Meer mensen die zich trouwens beginnen te ergeren aan het blind paard gedrag van Malen?
Wat de opties ook zijn, als de optie 'door drie verdedigers heen proberen te rennen' er bij staat, dan kiest hij tegenwoordig daar voor.
kreeg hij wel de vrije trap van de 1-0 voorquote:Op zondag 28 februari 2021 18:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Meer mensen die zich trouwens beginnen te ergeren aan het blind paard gedrag van Malen?
Wat de opties ook zijn, als de optie 'door drie verdedigers heen proberen te rennen' er bij staat, dan kiest hij tegenwoordig daar voor.
Lieve jongen, niemand gaat happen en niemand wordt boos. Ga nou lekker iets leuks doen of praat een beetje gezellig mee na. Dit hoeft niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:50 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou de xG was anders duidelijk in het voordeel van Ajax!!
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
kreeg hij wel de vrije trap van de 1-0 voor
quote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lieve jongen, niemand gaat happen en niemand wordt boos. Ga nou lekker iets leuks doen of praat een beetje gezellig mee na. Dit hoeft niet.
Vitesse - Az is wel belangrijk volgende week.quote:Op zondag 28 februari 2021 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Tweede plaats gaat ook nog spannend zat worden met AZ op 2 punten nu. Zij winnen wel topwedstrijden.
En wij moeten nog naar Alkmaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vitesse - Az is wel belangrijk volgende week.
Klopt. En dus liever met 4 of 5 punten voorsprong dan 2.quote:
Ik had hem goed.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
‘Gevaarlijk wat PSV met Ihattaren doet’
Raad de persoon die dat weer eens zegt voordat je klikt.
blijkt geen rood te zijn zei de scheidsrechtersbaas, staat geel voor maar die kreeg hij ook nietquote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef Mansjester het volgende:
Was wel rood voor Martinez ja. Verder snap ik dat gejank niet zo,penalty voor Ajax was ook gewoon terecht.
quote:"Als het geen stampen op het been of de voet is, is dit volgens de regels geel", zegt Van Egmond bij Dit was het Weekend op ESPN. "De VAR kan voor een gele kaart niet ingrijpen, maar geel was hier zeker op z'n plaats geweest.
Ik vind dat dit wel rood mag zijn, maar blijkbaar is het regelboekje weer ernstig bijzonder.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkt geen rood te zijn zei de scheidsrechtersbaas, staat geel voor maar die kreeg hij ook niet
[..]
Oei, dus iedereen die hier liep te huilen dat de scheids pro-ajax was zit hier mis.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkt geen rood te zijn zei de scheidsrechtersbaas, staat geel voor maar die kreeg hij ook niet
[..]
Of ze kennen het regelboekje niet uit hun hoofd. Erg vreemd inderdaad, ik neem aan dat jij het spelregelboekje wel volledig kent!quote:Op zondag 28 februari 2021 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dus iedereen die hier liep te huilen dat de scheids pro-ajax was zit hier mis.
Beetje stampen op een been moet ook gewoon kunnen tochquote:Op zondag 28 februari 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of ze kennen het regelboekje niet uit hun hoofd. Erg vreemd inderdaad, ik neem aan dat jij het spelregelboekje wel volledig kent!
Dat is niet zo gek. De scheids zelf had het niet gezien, en de VAR grijpt niet in voor geel. Niets mis mee dus verder. Wel een stomme actie natuurlijk van Martinez, maar goed Zahavi trapt de bal weer vervelend weg. En ach, het was ook zo zachtjes. Beetje hetzelfde als dat je iemand een heel klein tikje met je hand op het achterhoofd geeft en diegene ter aarde stort. De scheids floot een prima partij, daar moet PSV echt niet op lopen klagen. PSV heeft een prima wedstrijd gespeeld, maar een gelijkspel is ook weer geen hele onverdiende uitslag natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Tadic kennende zal hij hier allemaal niet zo mee zitten. Ook al die dingen op social media niet. En dat is maar goed ook.quote:
quote:
Ajax gaat aangifte doen (lol).quote:Op zondag 28 februari 2021 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tadic kennende zal hij hier allemaal niet zo mee zitten. Ook al die dingen op social media niet. En dat is maar goed ook.
wat een mietjesquote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Ajax gaat aangifte doen (lol).
Terecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Dat zal best. Het is natuurlijk een aanval. PSV zal vast een boete of iets dergelijks krijgen. Maar Tadic zelf zal hier niet zo mee zitten. Denk dat hij alleen maar geniet van die enorme frustratie, want dat is het natuurlijk gewoon van die PSV ''supporters''.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Haha ^^quote:Op zondag 28 februari 2021 22:46 schreef leolinedance het volgende:
Goed om te zien dat we een klasse beter waren dan Ajax. Als die zo blijven ballen worden we kampioen.
Lijkt me terecht.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Terwijl PSV daar normaal juist bedreven in was.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef leolinedance het volgende:
Ajax heeft het wel weer voor elkaar gekregen om als vanouds een team teringlijers bij elkaar te krijgen
Voetbaltokkies lopen er bij elke club welquote:
Ajax en PSV zijn er van oudsher wel goed. Je moet ook een beetje een onsympathieke klootzak zijn om ver te komen in het voetbal volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl PSV daar normaal juist bedreven in was.
Oh zeker, ik kan me ook die "supporters" van Ajax herinneren die aan Ziyech liepen te trekken na een zekere PSV-Ajax.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbaltokkies lopen er bij elke club welSneu volk.
Ihattaren probeert dat nu ook, maar op de verkeerde manier.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn er van oudsher wel goed. Je moet ook een beetje een onsympathieke klootzak zijn om ver te komen in het voetbal volgens mij.
Elke club heeft die gekken er wel rondlopen idd. Denk Feyenoord wel het meeste van alle Nederlandse clubs overigens.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zeker, ik kan me ook die "supporters" van Ajax herinneren die aan Ziyech liepen te trekken na een zekere PSV-Ajax.
Je merkt aan alles dat Ihattaren er alles voor over zou hebben om voor Ajax te spelen. Hij voelt natuurlijk als geen ander dat het spel van Ajax veel beter bij hem past. Dit is natuurlijk wel compleet de verkeerde manier ja. Ronald en Frank de Boer bijvoorbeeld hebben ook op zo'n vervelende manier een transfer afgedwongen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihattaren probeert dat nu ook, maar op de verkeerde manier.
Nee, sowieso sneu volk natuurlijk. Beetje overbodig om te roepen dat iedere club dat heeft ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:01 schreef GGMM het volgende:
Laten we dit gedrag vooral goedpraten door te stellen dat iedere club dit soort mongolen heeft rondlopen.
Dit soort tuig dient gewoon aangepakt te worden.
Ik zie ook niemand een mondkapje dragen.
Als ik de PSV spelers vandaag zag schreeuwen en rollen heb ik niet het idee dat enkel het spel evenwaardig was.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl PSV daar normaal juist bedreven in was.
Lolquote:Op zondag 28 februari 2021 20:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zie PSV niet meer verliezen in de eredivisie .. je hebt nu ook maar 1 wedstrijd per week
En PSV als club deed helemaal niks? man man manquote:
Ik hoop het ook! Tadic zal nu wel even tot 10 tellen voordat hij zich weer als een TBS patiënt gedraagtquote:Op maandag 1 maart 2021 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En PSV als club deed helemaal niks? man man man
hoop dat dit gevolgen zal hebben.
Dus je bent het er ook mee eens dat Martinez een kaart had moeten krijgen? Alleen tuig trapt zo na inderdaad!quote:Op zondag 28 februari 2021 23:01 schreef GGMM het volgende:
Laten we dit gedrag vooral goedpraten door te stellen dat iedere club dit soort mongolen heeft rondlopen.
Dit soort tuig dient gewoon aangepakt te worden.
Ik zie ook niemand een mondkapje dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2021 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus je bent het er ook mee eens dat Martinez een kaart had moeten krijgen? Alleen tuig trapt zo na inderdaad!Dan zouden de regels eerst veranderd moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag van mij. Ik dacht ook dat dit rood was gisteren.
quote:Op maandag 1 maart 2021 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus je bent het er ook mee eens dat Martinez een kaart had moeten krijgen? Alleen tuig trapt zo na inderdaad!Een gele kaart, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-kaart-voor-martinez♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Het is wel heel vaag gemaakt allemaal. Zo kunnen ze bij rood of geel het altijd goedpraten namelijk. Wat is 'kracht' of 'stampen'? Hoe meet je dit? Wanneer een bal weg is en iemand trap je na, zou je gewoon moeten wieberen. Een aaitje zal het ook niet geweest zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gele kaart, ja.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-kaart-voor-martinez
Goh dit verwacht je nietquote:Raiola hekelt ’slappe’ Schmidt na verbanning Ihattaren: ’Deze trainer is de weg kwijt’
daar kan je over blijven discussiëren maar het is beoordeeld en dan houdt het opquote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is wel heel vaag gemaakt allemaal. Zo kunnen ze bij rood of geel het altijd goedpraten namelijk. Wat is 'kracht' of 'stampen'? Hoe meet je dit? Wanneer een bal weg is en iemand trap je na, zou je gewoon moeten wieberen. Een aaitje zal het ook niet geweest zijn.
Wij proberen ook maar te doen alsof we de regels begrijpen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is wel heel vaag gemaakt allemaal. Zo kunnen ze bij rood of geel het altijd goedpraten namelijk. Wat is 'kracht' of 'stampen'? Hoe meet je dit? Wanneer een bal weg is en iemand trap je na, zou je gewoon moeten wieberen. Een aaitje zal het ook niet geweest zijn.
hoe dan ook een domme actie maar daar waren we het al over eens, daar moet die jongen mee stoppenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij proberen ook maar te doen alsof we de regels begrijpen.
Ik heb me er ook allang bij neergelegd hoor. Maar volgens mij praten we hier altijd over nutteloze zooi waar we niks aan kunnen doen. Dus daar gaan we gewoon lekker mee doorquote:Op maandag 1 maart 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kan je over blijven discussiëren maar het is beoordeeld en dan houdt het op
laten we het dan over Ihattaren hebbenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb me er ook allang bij neergelegd hoor. Maar volgens mij praten we hier altijd over nutteloze zooi waar we niks aan kunnen doen. Dus daar gaan we gewoon lekker mee door [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het dan over Ihattaren hebben
Eens met Willemquote:‘Dat Mo Ihattaren Ajax feliciteert als ze Lille uitschakelen in de Europa League, daar vind iedereen wat van. Laat die jongen lekker. Ik vind dat zo’n gezeur', zo begint Van Hanegem.
‘Of dat mee heeft gespeeld bij PSV om zelfs een persverklaring op te stellen waaruit blijkt dat Ihattaren zich niet professioneel kan gedragen, weet ik niet. Als het dé reden zou zijn, vind ik het zielig.
Onverstandige jongen die niet ver gaat komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het dan over Ihattaren hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |