Oke laat maarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wanneer komt Jamai, die heeft nog een hoger niveau.
5 kutvragen-reclame-makkelijke vraag met moeite beantwoorden-makkelijke vraag met hulplijn-reclame-iets moeilijkere vraag 3 keer herhalen-Jamai-moeilijkere vraag die ze dan juist weer wel weten-eindtoeterquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef noodgang het volgende:
Break-vraag-jamai-vraag-break. Lekkere flow weer
Downloaden op zondag-geen breaks-geen jamaiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef noodgang het volgende:
Break-vraag-jamai-vraag-break. Lekkere flow weer
Ik ook, zat blijkbaar ook maar 3 jaar ofzo tussenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had ook de gordel gedacht.
Aflevering uit 2020 dit jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:05 schreef Karina het volgende:
Is dit een herhaling het komt me allemaal zo bekend voor.
Vond het al zo raar, vorige week was ook al de laatste van het seizoen. Maar na Danny Vera op nummer 4 in de Top 2000 was het duidelijk dat dit een herhaling is.quote:
ja precies toen wist ik het zeker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vond het al zo raar, vorige week was ook al de laatste van het seizoen. Maar na Danny Vera op nummer 4 in de Top 2000 was het duidelijk dat dit een herhaling is.
Ik begrijp de vergissing wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Flinke bump
Maar de deelnemer van vanavond gaat lekker. Tot nu, wat zonde. Nog 2 hulplijnen over ook. Had verwacht dat hij heel ver had kunnen komen.
Dat is verplicht. Zo zijn de deelnemers geïnstrueerd om elk antwoord toe te lichten. Ze snappen alleen niet dat de eerste vragen zo vreselijk makkelijk zijn dat het dan niet hoeft omdat je dan (wat jij zegt) een beetje rare indruk geeft.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:26 schreef TLC het volgende:
Ik kan me zo irriteren dat mensen alle keuzes uitleggen, wie de neuk vraagt daarom ?
zeker bij de meest simpele vragen, net alsof de rest van Nederland een stelletje randdebielen zijn dat de keuzes uitleg behoeft
Dat is achteraf en achteraf is het alleen rustig wonen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
Vraag voor ¤250.000 nu
Had hij maar door gespeeld..
En meneer de tandarts kon direct vertrekken zonder enige hulp van Robert. Die was die interessantdoenerij meer dan zat.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En meneer de tandarts kon direct vertrekken zonder enige hulp van Robert. Die was die interessantdoenerij meer dan zat.
Zou kunnen. Maar bij de eerste vier vragen moet je er niet omheen lullen, moet je gewoon direct A,B,C of D zeggen. Bij de eerste deed hij verschrikkelijk interessant door te suggereren dat hij het niet wist en dan toch het goede antwoord geven. Puur interessantdoenerij. Dan kom je bij vraag 5, dat was deze dus, supersimpel. Normaal zou Robert nog zeggen, weet je het zeker?quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Misschien is er een stuk uitgeknipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |