Oke laat maarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wanneer komt Jamai, die heeft nog een hoger niveau.
5 kutvragen-reclame-makkelijke vraag met moeite beantwoorden-makkelijke vraag met hulplijn-reclame-iets moeilijkere vraag 3 keer herhalen-Jamai-moeilijkere vraag die ze dan juist weer wel weten-eindtoeterquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef noodgang het volgende:
Break-vraag-jamai-vraag-break. Lekkere flow weer
Downloaden op zondag-geen breaks-geen jamaiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef noodgang het volgende:
Break-vraag-jamai-vraag-break. Lekkere flow weer
Ik ook, zat blijkbaar ook maar 3 jaar ofzo tussenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had ook de gordel gedacht.
Aflevering uit 2020 dit jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:05 schreef Karina het volgende:
Is dit een herhaling het komt me allemaal zo bekend voor.
Vond het al zo raar, vorige week was ook al de laatste van het seizoen. Maar na Danny Vera op nummer 4 in de Top 2000 was het duidelijk dat dit een herhaling is.quote:
ja precies toen wist ik het zeker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vond het al zo raar, vorige week was ook al de laatste van het seizoen. Maar na Danny Vera op nummer 4 in de Top 2000 was het duidelijk dat dit een herhaling is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |