Nektasje om en met een Mercedes busje komen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef Domme_Gans het volgende:
@:M.isdenaam ben je een dikke mocro? Dan kun je beter pakketjes gaan bezorgen bij @:Naardegallemiezen, bij haar maak je meteen kans
Beste en leukste idee ditquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stuur het dan op. Dat is minder daar-ben-ik-weer zoals wanneer je het in de bus doet.
Meen je dit nou?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je doet haar toch niets? Ze kan zich alleen maar gevleid voelen denk ik dan.
Het is niet eens zeker dat ze daar woont. Natuurlijk heeft ze niet gegoogled, kom op zeg.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beste en leukste idee dit![]()
Stuur gewoon een leuk kaartje naar datzelfde adres, met je nummer erop en de remark dat je heel erg onder de indruk was van haar verschijning. ALS ze heeft gegoogled en je niet kon vinden ben je binnen.
Indien niet, was ze niet geïnteresseerd of bezet, dan heb je je best gedaan.
Dit (los van het feit dat ze daar misschien niet eens woont). Gewoon niet doen, echt niet. Je kent haar niet, zij weet niet eens meer wie jij bent, en je weet niet of ze daar woont. In jouw hoofd is ze prachtig en de dochter van de bewoonster, terwijl je haar 2 seconden hebt gezien en geen idee hebt wie ze is. Dat is gewoon creepy.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:37 schreef Twiitch het volgende:
Ben geen vrouw maar ik zou het erg ongemakkelijk vinden als een vreemde precies weet waar ik woon en dan ook steeds naar mijn huis komt met dergelijke avances
Maakt toch geen drol uit? de oudere bewoonster weet vast wie het was.. dochter, de poets, d'r psych, thuiszorg, whatever..quote:Op zondag 28 februari 2021 15:11 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Meen je dit nou?Nooit in soortgelijke situatie gezeten zeker? Ik wel namelijk, een bijzonder onprettige ervaring. Wanneer een man je 2 seconden ziet en al gelijk 'wilt praten', nummer wil geven en weet ik veel wat. Bijzonder onprettig.
[..]
Het is niet eens zeker dat ze daar woont. Natuurlijk heeft ze niet gegoogled, kom op zeg.
[..]
Dit (los van het feit dat ze daar misschien niet eens woont). Gewoon niet doen, echt niet. Je kent haar niet, zij weet niet eens meer wie jij bent, en je weet niet of ze daar woont. In jouw hoofd is ze prachtig en de dochter van de bewoonster, terwijl je haar 2 seconden hebt gezien en geen idee hebt wie ze is. Dat is gewoon creepy.
Ik vind het ludiek. Ik zie geen creep-in-spé die haar drie jaar gaat stalken. Het is gewoon een leuke knul die een poging waagt.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:11 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Meen je dit nou?Nooit in soortgelijke situatie gezeten zeker? Ik wel namelijk, een bijzonder onprettige ervaring. Wanneer een man je 2 seconden ziet en al gelijk 'wilt praten', nummer wil geven en weet ik veel wat. Bijzonder onprettig.
[..]
Het is niet eens zeker dat ze daar woont. Natuurlijk heeft ze niet gegoogled, kom op zeg.
[..]
Dit (los van het feit dat ze daar misschien niet eens woont). Gewoon niet doen, echt niet. Je kent haar niet, zij weet niet eens meer wie jij bent, en je weet niet of ze daar woont. In jouw hoofd is ze prachtig en de dochter van de bewoonster, terwijl je haar 2 seconden hebt gezien en geen idee hebt wie ze is. Dat is gewoon creepy.
En, briefje al verstuurd?quote:
Dit is dus precies wat ik vandaag heb gedaan. Zoals eerdere comments ook zeiden, ik wil haar niet afschrikken, dus ze kan mij appen als ze wilt, maar anders ga ik er niet mee verder.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beste en leukste idee dit![]()
Stuur gewoon een leuk kaartje naar datzelfde adres, met je nummer erop en de remark dat je heel erg onder de indruk was van haar verschijning. ALS ze heeft gegoogled en je niet kon vinden ben je binnen.
Indien niet, was ze niet geïnteresseerd of bezet, dan heb je je best gedaan.
Dank je wel! Ik vond het zelf ook wel leuk (duh). Ik heb nog nooit zoiets gedaan en denk ook, niet geschoten is altijd mis. Heb ook nog nooit zoiets gehad van "wow..." wanneer iemand ineens verscheen. Kan het altijd proberen. Ik weet niet wanneer de maatschappij zo is veranderd dat je iemand niet eens één keer kan contacteren om te zien of er een soort van interesse is, al is het maar om een praatje te maken.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het ludiek. Ik zie geen creep-in-spé die haar drie jaar gaat stalken. Het is gewoon een leuke knul die een poging waagt.
Hey, yes. Heb vandaag een kaart gestuurd. Ik moest er nog wel even over nadenken, maar ik blijf bij mijn standpunt. Niet geschoten is altijd mis. Het was echt een "wow" momentje en ik zou spijt krijgen als ik niets doe.quote:
Hey!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:superkimmi , zou dit houtskool zijn?
Ik weet niet wat er is gebeurd met de maatschappij dat je denkt dat één keer iemand contacteren "creepy" is. Het is vervelend dat jij in vergelijkbare situaties hebt gezeten, maar als je nooit iets probeert, hoe kom je dan ooit ergens?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:11 schreef Granqvist het volgende:
[..]
[..]
Het spijt me dat je in dit soort situaties hebt gezeten. Ik denk dat elke normale man hierbij denkt: Shit, dit is een slechte representatie van ons geslacht en ik zou dat nooit doen. Geloof me, de overgrote meerderheid is wel gewoon aardig en hoeft niet meteen het bed in te duiken. Een gesprekje kan gewoon!
[..]
Gewoon lekker "Say Anything" naspelen haha. Dat zal zeker effectief zijn. Eerlijk, als ze de looks van haar moeder heeft gekregen zou ik het niet erg vinden haha.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:39 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou zelf met een tros ballonnen en een boombox boven je hoofd vannacht in die tuin gaan staan en iets van Whitney Houston afspelen en luid meezingen.
En dan hopen dat haar moeder niet dat kaartje heeft gehad en denkt dat het voor haar is en je mee naar binnen sleurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:48 schreef Syrena het volgende:
Hahaha, heb dit ook eens gehad. Pinapparaat op werk stuk. Leuke gast kwam die maken, even praatje mee gehouden, aangezien dat ding op de balie stond en ik aan de balie zat.
10 minuten nadat hij weg is gaat op kantoor de telefoon. Mijn collega: Is voor jou, die gast van het pinapparaat![]()
ZO VELEN AWKWARD, ik aan die telefoon, met twee collega's op minder dan een meter afstand
lol, another one bites the dust. Can't save 'em all, right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:48 schreef Syrena het volgende:
Hahaha, heb dit ook eens gehad. Pinapparaat op werk stuk. Leuke gast kwam die maken, even praatje mee gehouden, aangezien dat ding op de balie stond en ik aan de balie zat.
10 minuten nadat hij weg is gaat op kantoor de telefoon. Mijn collega: Is voor jou, die gast van het pinapparaat![]()
ZO VELEN AWKWARD, ik aan die telefoon, met twee collega's op minder dan een meter afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O wowquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:30 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Hey, yes. Heb vandaag een kaart gestuurd. Ik moest er nog wel even over nadenken, maar ik blijf bij mijn standpunt. Niet geschoten is altijd mis. Het was echt een "wow" momentje en ik zou spijt krijgen als ik niets doe.
Nu is het even afwachten en als er niets gebeurt, so be it. Kan in ieder geval wel zeggen dat ik het geprobeerd heb hè.
Ja, echt triest wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |