abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198232829
Een heleboel heisa om Qatar
begrijpelijk
de linkse kerk kraait, ik ben het er in dit geval nog mee eens ook

de NPO zou zich zelf onsterflijk maken door gewoon te zeggen:

"OF ORANJE ZICH PLAATST OF NIET , WIJ ZENDEN HET NIET UIT"

jammer van de duur betaalde rechten , maar dat hoort er dan maar bij

in navolging zijn er dan misschien wel meer landen die dat ook doen

dat haalt de druk op de spelers weg , want politiek en sport moet je niet vermengen

Laat Kaag en Segers dan maar in hun verkiezingsprogram zetten hoe ze dit vergoeden aan de NPO
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 14:05:45 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198232857
Ik zou wel een Kaag en Segers boycot willen zien.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198232900
Ben het wel eens met Sjoerd Mossou in deze. Je zal maar gestorven zijn bij de bouw van een WK-stadion voor een WK wat nooit gespeeld gaat worden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_198232912
Deze zomer ook de EK wedstrijden gespeeld in Rusland en Azerbaijan niet uitzenden, ook wedstrijden van bijvoorbeeld Turkije op zwart.

Olympische Spelen in Walvisjaagland Japan ook niet uitzenden.

Enzovoorts.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 14:09:38 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198232933
De geest is uit de fles. Ik vermoed dat er langzaamaan een enorme druk zal gaan staan op de nationale teams en de voetballers om ten minste met een reactie te komen. En als de eerste topvoetballers zich gaan afmelden is het helemaal feest. Dit kan wel uitgroeien tot een enorme rel ^O^
pi_198232935
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou wel een Kaag en Segers boycot willen zien.
dat zou best wel eens de uitkomst van de verkiezingen kunnen beinvloeden
de gemiddelde voetbal liefhebber maakt het DENK IK geen moer uit
  zaterdag 27 februari 2021 @ 14:12:34 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198232988
Boycotten van het WK in Qatar lijkt mij heel goed! Wel een beetje laat :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 27 februari 2021 @ 14:13:24 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198232999
Volidioten. Alsof die Quatarezen maar ook één seconde wakker liggen als een land niet komt.

Nee, dat zet geen zoden aan de dijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198233000
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:08 schreef Fok-it het volgende:
Ben het wel eens met Sjoerd Mossou in deze. Je zal maar gestorven zijn bij de bouw van een WK-stadion voor een WK wat nooit gespeeld gaat worden.
Als het WK niet doorgaat dan ben je gestorven om in de toekomst te voorkomen dat er nog meer mensen sterven voor de nutteloze entertainment van anderen
pi_198233012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:09 schreef BasEnAad het volgende:
De geest is uit de fles. Ik vermoed dat er langzaamaan een enorme druk zal gaan staan op de nationale teams en de voetballers om ten minste met een reactie te komen. En als de eerste topvoetballers zich gaan afmelden is het helemaal feest. Dit kan wel uitgroeien tot een enorme rel ^O^
dat is een beetje makkelijk, het afschuiven op de sporter
voor voetballers zal ook meetellen dat ze voor het vervolg van hun carRiere niet bekend willen staan als politiek activist
veel clubs willen zulke spelers liever niet, levert alleen maar gedonder op DENK IK
pi_198233026
Wat is het toch met die hypocrisie.

Voetbalspelers met het iq van een garnaal lastigvallen met boycots terwijl de Nederlandse staat volop zakendoet met Qatar en de moordenaar MBS.
NWS / Kroonprins SA dader moord Khashoggi

Zelfde geldt ook voor moskeeën, "u ontvangt geld uit onvrije landen", ondertussen vliegt Willem Alexander meteen die kant op om zijn condoleances over te brengen aan het Saoedisch koningshuis.

JUST STOP IT ALREADY.
pi_198233037
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:13 schreef opreis het volgende:

[..]

Als het WK niet doorgaat dan ben je gestorven om in de toekomst te voorkomen dat er nog meer mensen sterven voor de nutteloze entertainment van anderen
Wat een onzin. Dat zal echt niet opeens stoppen hoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 14:16:54 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198233046
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')