Blijf daar maar weg. Er zijn weer ‘koffiedrinkers’ op de been.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was in 5 minuten doorgebroken net hier.Ik durf niet door het Vondelpark zo, zal wel weer ellendig druk zijn

ik zou dan ook #@%^W@@#&^(*& zeggenquote:

Sterkte, marc!quote:Op zondag 28 februari 2021 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
*(#$#()$&*#$#*$(#*$(#*($#*#&*&*&^$#&$^#&*

Reset was niet nodig, hij ging automagisch weer in ritme.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie alweer gerest is en nog ff voetbal kan kijken ..

Nou gelukkig dan maar weer ...quote:Op zondag 28 februari 2021 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Reset was niet nodig, hij ging automagisch weer in ritme.
Terwijl ik daar in de wachtkamer zat

Scheelt weer een narcose en shock ja.quote:

Gelukkig.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Reset was niet nodig, hij ging automagisch weer in ritme.
Terwijl ik daar in de wachtkamer zat

Witte-bonensoepquote:

Op Mars?quote:Op zondag 28 februari 2021 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil daar een keer rondstruinen met een metaaldetector. Je weet nooit wat je tegenkomt.

quote:

Nee, maar misschien ligt er een op Mars.quote:

Maar hoe ga je daar komen dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, maar misschien ligt er een op Mars.

Dat mag het reisbureau uitzoeken.quote:

quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind maart kun je je proberen aan te melden voor astronaut bij de NASA edit: bij de ESA

De ESA? Als die dat net zo goed doen als Europa vaccins besteld ........quote:Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind maart kun je je proberen aan te melden voor astronaut bij de NASA edit: bij de ESA

Goed reisbureau heb jijquote:Op zondag 28 februari 2021 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat mag het reisbureau uitzoeken.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |