Ook wel nice.quote:
Ach, in Schotland regenquote:
Ga eens weg Braddie. Trieste kneus dat je nog geen dag weg kan blijvenquote:
Het weekend dat ik in Engeland was een aantal jaar geleden hebben we misschien 2 uur lekker weer gehad. Dus dat kan nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Of je moet net een mooie dag hebben.
Zo jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee water is water.
Als iets bedekt is met water is het nat.
Je hoeft alleen maar op zijn posthistory te klikken en je weet al genoegquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
Oh is dit weer het nieuwste kloontje
Lekkere post, je pikt hem er ook zo uit wat een treurnisquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga eens weg Braddie. Trieste kneus dat je nog geen dag weg kan blijven
Ja had ik nog niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar op zijn posthistory te klikken en je weet al genoeg
Laat je zicht niet vertroebelen, je leek een mooie klik te hebben daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
Oh is dit weer het nieuwste kloontje
Als je dat een klik noemt moet jij razend veel tinderdates hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je zicht niet vertroebelen, je leek een mooie klik te hebben daar.
Teller staat op 1quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je zicht niet vertroebelen, je leek een mooie klik te hebben daar.
Tindermatches? (lol)quote:
Dat is misschien een groot woord, maar je reageerde leuk op hem dus laat het gewoon eens ontstaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je dat een klik noemt moet jij razend veel tinderdates hebben.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is misschien een groot woord, maar je reageerde leuk op hem dus laat het gewoon eens ontstaan.
Dat is mijn onzekerheidquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil je best liken, maar je doet zo naar
Nee. Ik geef mijn likes alleen aan mensen die mij een leuke user vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan ik die PI interpreteren als een like?
Obsessie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha je hunker naar likes is groter dan je thigh gap obsessie
Teasen, aantrekken en afstoten mmmquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een lul die prof. Liken en dan weer intrekken
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
@:danny ze geven hier steeds likes en annuleren deze dan weer om zo de servers extra te belasten
Hij negeert mij niet maar is juist dol op wrijvingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht dat Prof je negeert met dit nare gedrag
Dit praat je jezelf aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij negeert mij niet maar is juist dol op wrijving
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
@:danny ze geven hier steeds likes en annuleren deze dan weer om zo de servers extra te belasten
Ik waardeer zijn creatieve geestquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht dat Prof je negeert met dit nare gedrag
Nou, voor een gedeeltequote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:59 schreef Fok-it het volgende:
He Naatgod. Je houdt je digitale onthouding nog goed vol zie ik
Oh dat gaat dan weer ten koste van je fok matties. Nee lekker is dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, voor een gedeelteIk ben redelijk actief op internationale concurrent twitter.com
Wielerseizoen start weer vandaag en ik heb maar even twee donnies stukgegooid voor een abo waarmee ik mezelf ook beetje impliciet dwing om er te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat gaat dan weer ten koste van je fok matties. Nee lekker is dat.
Atta boyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wielerseizoen start weer vandaag en ik heb maar even twee donnies stukgegooid voor een abo waarmee ik mezelf ook beetje impliciet dwing om er te zijn
CU ja? Verrassend. Zag jou nou nooit echt als toegewijd christen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
CU, Don Ceder. Ben er zelfs lid van geworden.
Ben ook niet zo'n toegewijd christen, heb ook vooral op het drugsstandpunt problemen met het programma, maar ik ben redelijk sociaalliberaal met een conservatief vleugje en dan kom je al snel bij CU terecht. In kieswijzers komt GL ook hoog, maar het wokegedeelte van hun program vind ik toch iets wat niet gestimuleerd moet worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CU ja? Verrassend. Zag jou nou nooit echt als toegewijd christen.
Niet alleen met het drugsgedeelte hoop ik? Nog steeds tegen abortus en erkennen geen homohuwelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben ook niet zo'n toegewijd christen, heb ook vooral op het drugsstandpunt problemen met het programma, maar ik ben redelijk sociaalliberaal met een conservatief vleugje en dan kom je al snel bij CU terecht. In kieswijzers komt GL ook hoog, maar het wokegedeelte van hun program vind ik toch iets wat niet gestimuleerd moet worden.
Abortus moet legaal zijn, maar ik snap wel heel goed de problemen die CU achterban heeft met abortus. Stemmen doe je niet enkel met het idee van volledige overeenkomst met het programma, maar ook met het oog op koerscorrecties van de huidige politiek. Wat dat betreft vind ik het geluid van CU waardevol. Qua homohuwelijk eveneens wel problematisch overigens, net als drugs.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen met het drugsgedeelte hoop ik? Nog steeds tegen abortus en erkennen geen homohuwelijk.
Eens. Dat zou anders betekenen dat bijna niemand meer zou kunnen stemmen omdat je altijd wel iets tegen bepaalde punten in een partijprogramma hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Abortus moet legaal zijn, maar ik snap wel heel goed de problemen die CU achterban heeft met abortus. Stemmen doe je niet enkel met het idee van volledige overeenkomst met het programma, maar ook met het oog op koerscorrecties van de huidige politiek. Wat dat betreft vind ik het geluid van CU waardevol. Qua homohuwelijk eveneens wel problematisch overigens, net als drugs.
Jups, er is helaas een grote groep die precies dat denkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Dat zou anders betekenen dat bijna niemand meer zou kunnen stemmen omdat je altijd wel iets tegen bepaalde punten in een partijprogramma hebt.
Misschien moet voor die groep de Utopie-partij worden opgericht danquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jups, er is helaas een grote groep die precies dat denkt.
Als je lid wordt van die partij, krijg je de DVD box van Utopia gratisquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet voor die groep de Utopie-partij worden opgericht dan
Ja, 35 partijen zijn nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet voor die groep de Utopie-partij worden opgericht dan
Ik ben onironisch voor het afschaffen van partijen waardoor je 150 volksvertegenwoordigers krijgt in plaats van een aantal partijen die met de neuzen dezelfde kant op staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 35 partijen zijn nog niet genoeg.
Had het toevallig gisteren met schoonvader over de "fractiediscipline". Daarom twijfelen of ik op Omtzigt zou stemmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben onironisch voor het afschaffen van partijen waardoor je 150 volksvertegenwoordigers krijgt in plaats van een aantal partijen die met de neuzen dezelfde kant op staan.
Dit lijkt me geen goed plan. Nu heb je 15 fracties. Dan heb je 150 verschillende meningen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben onironisch voor het afschaffen van partijen waardoor je 150 volksvertegenwoordigers krijgt in plaats van een aantal partijen die met de neuzen dezelfde kant op staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |