Dacht ik ook aan, maar was dat niet christelijk, en dus van later? Sheba misschien?quote:
Volgens Google ligt dat ding mogelijk in axum, dus denk dat dat het is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar was dat niet christelijk, en dus van later? Sheba misschien?
Ik ken het van die rotskerk, maar dat wil niet zeggen dat het rijk toen pas bestond.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Google ligt dat ding mogelijk in axum, dus denk dat dat het is.
Ja, kwaaltje bij beide teams.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef tja77 het volgende:
Hij weet best veel, zij kan niet opzoeken
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:08 schreef Monolith het volgende:
Zij heeft trouwens wel iets weg van Anna Taylor-Joy.
The Queens gambit gezien?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Ik zou haar wel raken.
Tegen de tijd dat ze de condooms gevonden heeft heb ik geen zin meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Ik zou haar wel raken.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze de condooms gevonden heeft heb ik geen zin meer.
[..]
[..]
Parijs wacht op niemand.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was vraag 1? Ik schakelde net te laat in.
Netjes.quote:
Had er nog niet naar gekeken, maar knap gezien!quote:
Ik heb ze wel live gezien, maar niet daarquote:
Niet naast de deur hequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel live gezien, maar niet daar
Vond de vragen ook niet heel moeilijk.quote:
Dat werd 4min geleden al gezegdquote:
673quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:57 schreef Snowsquall het volgende:
Hoge score zeg!! Weet iemand de hoogste score ooit?
Vinden die kinderen leuk omdat ze dat zelf zeggen denk ik, of althans die van 8.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:59 schreef Monolith het volgende:
Raar om te zeggen dat je kinderen bijna twaalf en bijna acht zijn, die zijn gewoon elf en zeven dus.
Is dit van na 2015 of ervoor?quote:
"Hij is 28 maanden"quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:59 schreef Monolith het volgende:
Raar om te zeggen dat je kinderen bijna twaalf en bijna acht zijn, die zijn gewoon elf en zeven dus.
Dat was dus met de oude scoretelling.quote:
Ik weet niet wanneer dit is opgenomen, maar de eerste TV-uitzending zou wel eens veel later kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:59 schreef Monolith het volgende:
Inkoppertje.quote:
En ze spelen niet slecht, maar van die anderen is gewoon niet te winnen.quote:
1 post boven jequote:
Ik was nog aan het typen toen dat 9sec vantevoren werd gepostquote:
Toch niet (al is die volgens mij ook wel op Shakespeare gebaseerd)quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:51 schreef zakjapannertje het volgende:
Othello trouwens. Is goed want ik heb even nagekeken.
Na "Zeeuwse singer-songwriter" wist ik het alquote:
Zie ik ook nu. Heb te vlug nagekeken dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch niet (al is die volgens mij ook wel op Shakespeare gebaseerd)
Aflever was op zich wel vrij snel te zien.quote:
The edgequote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:04 schreef zakjapannertje het volgende:
Lijkt me een leuke film. Titel weet ik niet.
Yep, zo zie je als je net de verkeerde vragen krijgt dat je dan gewoon verloren bent.quote:
jawel, ethanol had ze gevondenquote:
Haar triphopachtige nummers zijn wel leuk.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, die wist ze.
Kijk maar naar de letterkleur.
my badquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heeft ze niet opgezocht maar wist ze gewoon
De tekst leek me wel aardig, qua rijm.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haar triphopachtige nummers zijn wel leuk.
Die zul je naast je hebben als kaartlezer onderwegquote:
Samen met Youp van ‘t Hek naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Die zul je naast je hebben als kaartlezer onderweg
Vorige week was echt extreem zegquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:15 schreef Szura het volgende:
En dan heb je er soms teams bij die verliezen met 500
Hij lijkt er in het algemeen niet zo gelukkig mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:14 schreef Monolith het volgende:
Hij moet een andere vrouw zoeken, in ieder geval voor dit spel.
Man weet veel, verbaasde me dat hij ethanol niet wist.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
We hebben vanavond van één goede speler kunnen genieten.
Wie zou dat wel zijn met zo'n kortharige rat?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij lijkt er in het algemeen niet zo gelukkig mee.
Geen idee, maar ik denk dat beide teams dan gewoon naar huis gaan met de pennenset.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat niemand het woord raadde?
Correct.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ray Ban is toch gwoon Engels voor wat dat ding doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |