abonnement Unibet Coolblue
pi_198246908
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja via dat domme berichtencentrum waarbij oude berichten soms ook nog verwijderd worden zodat je niet meer kan terugkijken wat er gezegd is. Twee maanden terug zeggen ze we gaan je rekening weer openen zodat je het saldo kan overboeken. Nu twee maanden later niets. Stuur ik ze weer een bericht en dan krijg je zo'n opmerking "ja er is blijkbaar iets fout gegaan, we gaan er naar kijken". Echt... het interesseert ze allemaal geen bal.

Wat trouwens bij mij het probleem was (denk ik, want ze hebben het nooit duidelijk uitgelegd) is dat ik van een eenmanszaak naar een BV ging. Daardoor was de bedrijfsnaam of het kvk nummer ofzo anders in hun systeem (enige verschil was de letters B en V maar oke) en werd het geblokkeerd. Dus ik alles netjes uitgelegd met kvk uittreksels erbij enzo maar nee, het kon niet. Moest maar een nieuw account openen en het geld op het huidige account zou een paar maanden worden bevroren :')

Overigens was dit bij ABN ook het geval bij EMZ > BV verhaal. Was onmogelijk om die rekeningen over te zetten. Bij ING kon het daarentegen weer wel, dus toen daar maar weer alles verplaatst. Echt banken...... zo'n hekel aan :r
Nou in mijn geval wilde ik dus contact zoeken, maar daarvoor moet je kunnen inloggen :')
Overigens was in mijn geval niet zo erg, stond maar tientje op ofzo, maar had wel mijn bank gekoppeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198246951
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou in mijn geval wilde ik dus contact zoeken, maar daarvoor moet je kunnen inloggen :')
Overigens was in mijn geval niet zo erg, stond maar tientje op ofzo, maar had wel mijn bank gekoppeld.
Dat is hilarisch :') Bij mij gaat het om 1000 piek. Kan ik wel een half jaar missen maar er zijn mensen waarbij dat toch een groter probleem is.
Facts don't care about your feelings
pi_198263612
Waarom is Willem dan zowel voorzitter, secretaris als penningmeester?

https://pdfhost.io/v/Ykt5(...)idgeredigeerdpdf.pdf

https://docdro.id/eBEy7PC
pi_198264556
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:18 schreef osodevo het volgende:
Waarom is Willem dan zowel voorzitter, secretaris als penningmeester?

https://pdfhost.io/v/Ykt5(...)idgeredigeerdpdf.pdf

https://docdro.id/eBEy7PC
Dat mag niet.
pi_198268434
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:18 schreef osodevo het volgende:
Waarom is Willem dan zowel voorzitter, secretaris als penningmeester?

https://pdfhost.io/v/Ykt5(...)idgeredigeerdpdf.pdf

https://docdro.id/eBEy7PC
Dat is de oprichtingsakte van stichting Viruswaarheid.
Het ging over de stichting Dancamundo waar Willem Engel voorzitter, secretaris en penningmeester van was.

quote:
Volgens het AD waren er afgelopen zomer al vraagtekens over de financiering van Viruswaarheid. De bankrekening die de actiegroep gebruikte voor donaties van sympathisanten was in beheer bij de stichting Dancamundo. Daarvan was Willem Engel voorzitter, secretaris en penningmeester. Het is niet duidelijk of deze stichting een rol speelt bij het besluit van ING.
bron:
https://www.volkskrant.nl(...)chadeclaim~bdb823a1/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198268519
de twee eerder genoemde stichtingen hebben compleet andere doelstellingen. maar donaties van Viruswaarheid komen binnen op de rekening van Dancemundo.

quote:
Wat is het doel van Stichting DancaMundo, opgericht begin 2020, dan?

“de stimulatie en ondersteuning van dans onderwijs in het algemeen en latijns partner dans in het bijzonder voorts al hetgeen in de ruimste zin met één en ander verband houdt,
draadje op Twitter: https://twitter.com/Virtual_Birding/status/1298707458869862402
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198270823
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
de twee eerder genoemde stichtingen hebben compleet andere doelstellingen. maar donaties van Viruswaarheid komen binnen op de rekening van Dancemundo.
[..]

draadje op Twitter: https://twitter.com/Virtual_Birding/status/1298707458869862402
Dan wel slim gedaan
Doel je op dit rekeningnummer? NL76 INGB 000655 1972
pi_198271063
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:07 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dan wel slim gedaan
Doel je op dit rekeningnummer? NL76 INGB 000655 1972
ja
of 't slim is, weet ik niet. nu de rekening bevroren is kan hij even niets meer.
de donatiepagina is nog niet bijgewerkt. denken dat ING de boel zomaar even terugdraait zou in ieder geval stom zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198271164
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:07 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dan wel slim gedaan
Doel je op dit rekeningnummer? NL76 INGB 000655 1972
Das helemaal niet slim juist. Nu krijgt hij daar geld binnen voor redenen die niks te maken lijken te hebben met de primaire reden waar die zakelijke rekening voor geopend is. Dat is gewoon een major red flag :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198271205
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Das helemaal niet slim juist. Nu krijgt hij daar geld binnen voor redenen die niks te maken lijken te hebben met de primaire reden waar die zakelijke rekening voor geopend is. Dat is gewoon een major red flag :')
Wel als straks corona voorbij is, de stichting geen nut meer heeft en hij het opgehaalde geld in zijn danshobby wilt steken.
pi_198271283
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:36 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wel als straks corona voorbij is, de stichting geen nut meer heeft en hij het opgehaalde geld in zijn danshobby wilt steken.
Dat kan niet zo maar he? Lijkt me wel duidelijk dat de bank antwoorden wilt mbt tot die inkomsten, het doel ervan en wat hij er uiteindelijk mee gaat doen. En, zoals ik al eerder heb gezegd, hij moet om te beginnen de afkomst van inkomende transacties verantwoorden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 8 maart 2021 @ 15:27:02 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198393191
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198393569
Leuk, ANBI-status!

Vergeet het maar, een ANBI-status gaat er nooit komen. Driekwart van Engel z'n club heeft een strafblad. Daardoor zal je geen ANBI-status krijgen.
Om exact dezelfde reden hebben de stichtingen van meneer Airfryer (Zwarte piet-fanclub) ook geen ANBI-status.

[ Bericht 1% gewijzigd door spectrumanalyser op 08-03-2021 15:53:54 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198395318
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leuk, ANBI-status!

Vergeet het maar, een ANBI-status gaat er nooit komen. Driekwart van Engel z'n club heeft een strafblad. Daardoor zal je geen ANBI-status krijgen.
Om exact dezelfde reden hebben de stichtingen van meneer Airfryer (Zwarte piet-fanclub) ook geen ANBI-status.
Is dat jaarverslag voor een stichting verplicht?
Die zal hij nooit vrijwillig laten zien. Willem eist tranparantie van anderen maar is zelf zo schimmig als de pest.
pi_198395718
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:29 schreef osodevo het volgende:

[..]

Is dat jaarverslag voor een stichting verplicht?
Die zal hij nooit vrijwillig laten zien. Willem eist tranparantie van anderen maar is zelf zo schimmig als de pest.
Ja. Anders geeft het oprichten van een stichting de mogelijkheid tot belastingontwijking.
voor de ANBI-status is het verplicht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198434446
zo'n heerlijk filmpje.
perfecte timing, zoals 'ie naar z'n hoofd grijpt als 't over de dreadlocks van Willempie gaat.
iedereen bij de neus genomen, wijst ie naar z'n neus.
briljant

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 april 2021 @ 22:01:55 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199157802
twitter


Rekening is nog steeds bevroren. Dat zegt genoeg. Hij heeft zijn zaakjes niet op orde dus.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199162993
Zolang er nog nooit een aan corona overleden persoon zichzelf heeft gemeld bij Engel, bestaat corona volgens Willempie niet.

petje af voor deze uitstekende beredenering.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199163148
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leuk, ANBI-status!

Vergeet het maar, een ANBI-status gaat er nooit komen. Driekwart van Engel z'n club heeft een strafblad. Daardoor zal je geen ANBI-status krijgen.
Om exact dezelfde reden hebben de stichtingen van meneer Airfryer (Zwarte piet-fanclub) ook geen ANBI-status.
Toch zijn er teveel instellingen die een ANBI-status krijgen, De 'jaarstukken' zijn vaak heel vaag. En financiële
beloningen aan bestuurders worden vaak niet eens vermeld.
pi_199167353
Die kerel kan ook echt niets he? 2 maanden de tijd om verplichte info te leveren waar daarvoor ook al meerdere malen om gevraagd was.

Je zou bijna gaan denken dat hij simpelweg niet kan aantonen dat hij geen fraude wil plegen.
pi_199168210
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Toch zijn er teveel instellingen die een ANBI-status krijgen, De 'jaarstukken' zijn vaak heel vaag. En financiële
beloningen aan bestuurders worden vaak niet eens vermeld.
Ik ga al een heel jaar stuk om hem. Krijg ik nu ook ANBI-status?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199208225
Gegevens geven aan een derde partij is toch onverstandig bij bankzaken?
pi_199208245
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 18:36 schreef wcborstel het volgende:
Die kerel kan ook echt niets he? 2 maanden de tijd om verplichte info te leveren waar daarvoor ook al meerdere malen om gevraagd was.

Je zou bijna gaan denken dat hij simpelweg niet kan aantonen dat hij geen fraude wil plegen.
Was je maar net zo kritisch op dat partijenkartel waar je steeds op stemt toch?
pi_199208313
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Toch zijn er teveel instellingen die een ANBI-status krijgen, De 'jaarstukken' zijn vaak heel vaag. En financiële
beloningen aan bestuurders worden vaak niet eens vermeld.
zo zie je maar dat het best mogelijk is om een bonafide stichting te runnen.

echter is er vast een extra controle als er bij de personen een lampje gaat rinkelen bij de belastingdienst. zonder verklaring omtrent gedrag (VOG) kun je dan geen ANBI-status krijgen.
en dat jaarverslag moet er wel zijn, en gepubliceerd op de website nog wel. dat jaarverslag zal willempie denk ik liever niet publiceren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199208343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:50 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:

[..]

Was je maar net zo kritisch op dat partijenkartel waar je steeds op stemt toch?
Hoe weet jij waar ik op stem?
pi_199208518
In het artikel staat dat Willem geen bewijzen wilde leveren omdat dit door een externe derde partij werd gecontroleerd. Dit kan ik mij wel voorstellen. Er staat ook dat hij daarna wel de stukken heeft aangeleverd maar dat ING hem alsnog pest.
pi_199208564
Haha Willem Engerd wordt gepest _O-

Zo prachtig dat hij niet bij de centjes kan, hadden ze veel eerder moeten regelen!
pi_199208959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:12 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
In het artikel staat dat Willem geen bewijzen wilde leveren omdat dit door een externe derde partij werd gecontroleerd. Dit kan ik mij wel voorstellen. Er staat ook dat hij daarna wel de stukken heeft aangeleverd maar dat ING hem alsnog pest.
:') :')
pi_199209801
Doe toch ff een huppeltje joh.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 29 april 2021 @ 20:33:34 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199211531
quote:
84s.gif Op zondag 25 april 2021 22:01 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Rekening is nog steeds bevroren. Dat zegt genoeg. Hij heeft zijn zaakjes niet op orde dus.
Wat een engnek deze Norbert.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 29 april 2021 @ 20:36:05 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199211562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat een engnek deze Norbert.
Waarom? Ik vind het een baas _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 29 april 2021 @ 20:37:31 #132
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_199211590
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:12 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
In het artikel staat dat Willem geen bewijzen wilde leveren omdat dit door een externe derde partij werd gecontroleerd. Dit kan ik mij wel voorstellen. Er staat ook dat hij daarna wel de stukken heeft aangeleverd maar dat ING hem alsnog pest.
Waarschijnlijk levert hij steeds de verkeerde stukken in, zoals hij ook steeds de realiteit verkeerd inschat. Maar goed, volgens zijn alternatieve waarheid zal het allemaal wel kloppen. Wel balen dat hij geen shampoo kan kopen nu.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_199212206
*O* ING *O*

Nou nog de rekeningen van de gele hesjes, of hebben die een paar bitcoincent in een oude sok verstopt?
pi_199212738
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Driekwart van Engel z'n club heeft een strafblad. Daardoor zal je geen ANBI-status krijgen.
In principe kun je die status gewoon kopen. Wat niet verwonderlijk is natuurlijk. De controle erop is niet bestaand. We moeten een niet te hoge pet ophebben van dat soort regelingen want in feite gewoon commercieel. Net als de meeste "keurmerken". Stelt geen reet voor.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_199213133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:47 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

In principe kun je die status gewoon kopen. Wat niet verwonderlijk is natuurlijk. De controle erop is niet bestaand. We moeten een niet te hoge pet ophebben van dat soort regelingen want in feite gewoon commercieel. Net als de meeste "keurmerken". Stelt geen reet voor.
Je bedoelt dat je het niet voldoen aan de eisen kunt afdoen met een boete. De helft van de instellingen met ANBI-status heeft niet op tijd een jaarverslag gepubliceerd, iets van 5% heeft niet eens een eigen website.

Dit is bestwel tricky. Die boete kan zomaar 20k zijn en de stichting raakt de fiscale vrijstellingen kwijt. er volgt eerst een waarschuwing met uitleg, daarna zal de ANBI-status ingetrokken worden.

Een ANBI-stichting waar ik sporadisch wat voor doe heeft een controle gehad. Het jaarverslag moest in pdf formaat direct via de voorpagina van de site bereikbaar zijn. zo gepiept, er was al een keurig net jaarverslag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199715055
https://www.ad.nl/economi(...)-in-spanje~a5ee7fdf/

Hij krijgt zijn rekening weer terug.
Wel had hij even een priveaankoop gefinancierd met donaties. Maar dat was heul echt waar een lening hoor.
pi_199715247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:29 schreef wcborstel het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-in-spanje~a5ee7fdf/

Hij krijgt zijn rekening weer terug.
Wel had hij even een priveaankoop gefinancierd met donaties. Maar dat was heul echt waar een lening hoor.
dat is een excuus wat elke fraudeur gebruikt die een graai ergens in gedaan heeft.
'ik heb geld niet gepakt, ik heb het geleend'.
Bewezen is dat van donaties aan Viruswaarheid een stuk grond is aangekocht in Fuerteventura, Spanje.
zonder donaties was dat stuk grond niet aangekocht.

kort geleden was er op tv ook al zo'n gek die een stuk grond gekocht had. Een berg, in Portugal. Anne van Leeuwen, artiestennaam Vuurvrouw.

een mooie gedachte dat wappies plannen maken om te vertrekken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199724853
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:29 schreef wcborstel het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-in-spanje~a5ee7fdf/

Hij krijgt zijn rekening weer terug.
Wel had hij even een priveaankoop gefinancierd met donaties. Maar dat was heul echt waar een lening hoor.
maar na 4 maanden moet Engel alsnog oprotten. ING is klaar met fraudeur Willempie
quote:
Willem Engel mag nog 4 maanden met zijn dansschool bankieren bij ING, maar moet dan echt optiefen. ING had de rekening bevroren, omdat het werd gebruikt voor actiegroep Viruswaarheid, waarbij Engel donatiegeld privé bleek te gebruiken voor de aankoop van grond in Spanje.
bron: https://www.telegraaf.nl/(...)egebruik-donatiegeld
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199727064
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je het niet voldoen aan de eisen kunt afdoen met een boete. De helft van de instellingen met ANBI-status heeft niet op tijd een jaarverslag gepubliceerd, iets van 5% heeft niet eens een eigen website.

Dit is bestwel tricky. Die boete kan zomaar 20k zijn en de stichting raakt de fiscale vrijstellingen kwijt. er volgt eerst een waarschuwing met uitleg, daarna zal de ANBI-status ingetrokken worden.

Een ANBI-stichting waar ik sporadisch wat voor doe heeft een controle gehad. Het jaarverslag moest in pdf formaat direct via de voorpagina van de site bereikbaar zijn. zo gepiept, er was al een keurig net jaarverslag.
Giftenaftrek afschaffen lijkt mij de gemakkelijkste fiscale maatregel die genomen kan worden. Al die ANBI-ZZP-ers en dubieuze maatschappelijke groeperingen die tegen ondernemers rechtszaken doen met steun van overheidsgeld. :r
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:21:09 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201911996
OM gaat nu onderzoek naar de lening van Engel _O- _O-

quote:
OM start onderzoek naar Viruswaarheid om aan voorman Engel verstrekte lening

Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam is een onderzoek gestart naar Stichting Viruswaarheid van coronascepticus Willem Engel. Dat bevestigt het OM dinsdag aan NU.nl na berichtgeving van De Telegraaf.

Het OM plaatst onder andere vraagtekens bij het gedrag van het zittende bestuur van de actiegroep en de lening van 50.000 euro, afkomstig uit donaties, die Engel vorig jaar aan zichzelf verstrekte voor de aankoop van een stuk grond op Ibiza.

Volgens een woordvoerder van het Functioneel Parket van het OM trok Viruswaarheid de aandacht met een kort geding van de groep tegen ING in juni. De bank had de rekening van de protestgroep geblokkeerd, maar moest dat van de rechter terugdraaien.

Tijdens die procedure kwam de privélening die Engel vorig jaar aan zichzelf verstrekte aan het licht. Ook het gebruik van de bankrekening van zijn dansschool om donaties voor Viruswaarheid te ontvangen wordt onderzocht.

Volgens de betrokken officier van justitie Otto van der Bijl valt het onderzoek naar Viruswaarheid onder het toezicht op rechtspersonen dat in handen is van het Functioneel Parket. "Zodra wij door betrokkenen of via de publiciteit worden gewezen op een stichting waar mogelijk niet conform de statuten wordt gehandeld, dan doen we daar navraag naar en vragen we bijvoorbeeld de administratie op", aldus Van der Bijl.

"Het verstrekken van een lening aan een bestuurder is volgens het Openbaar Ministerie in strijd met de statuten. Daarnaast zien we dat de oorspronkelijke stichting Viruswaarheid vorig jaar september via een zogeheten turboliquidatie is ontbonden. Ook daarbij hebben we ernstige twijfels over de gang van zaken."

Viruswaarheid beschuldigt Grapperhaus van aanvragen onderzoek
Viruswaarheid stelt in een reactie dat demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) het onderzoek heeft aangevraagd. De groep wil daarom de minister zelf en de betrokken officier van justitie oproepen als getuigen.

"Er zijn weinig stichtingen in Nederland waar het zo netjes geregeld is als bij de onze", aldus jurist Jeroen Pols. De lening aan Engel is volgens hem een gevolg van het intrekken van zijn kredietmogelijkheden door ING. "Het ging bovendien om geld dat we op dat moment niet nodig hadden."

https://www.nu.nl/binnenl(...)rstrekte-lening.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201914986
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:21 schreef Starhopper het volgende:
OM gaat nu onderzoek naar de lening van Engel _O- _O-
[..]

Een stichting beheerd door integere bestuurders: we zoeken het uit en zetten recht wat krom is.
Een stichting beheerd door een narcist: ik moest wel, want iedereen werkt me tegen, terwijl ik opkom voor al die mensen die het al zo moeilijk hebben, en dat is jullie schuld, en het is ook jullie schuld dat jullie mijn goede bedoelingen bewust verkeerd neerzetten.
pi_201915429
Waarom zou je doneren? :+
pi_201915438
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leuk, ANBI-status!

Vergeet het maar, een ANBI-status gaat er nooit komen. Driekwart van Engel z'n club heeft een strafblad. Daardoor zal je geen ANBI-status krijgen.
Om exact dezelfde reden hebben de stichtingen van meneer Airfryer (Zwarte piet-fanclub) ook geen ANBI-status.
Zo flauw om iemand waar je het niet mee eens bent Airfrayer te noemen.

Je wilt punten maken om dan je eigen argumenten buitenspel te zetten met basisschool gedrag
pi_201915439
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:21 schreef Starhopper het volgende:
OM gaat nu onderzoek naar de lening van Engel _O- _O-
[..]

Terecht. Al die rechtszaken tegen de overheid doe je maar in een vrij land. In Nederland vertrouwen we blind op keizer Rutte en zijn apostelen. Dit soort tuig moet een enkeltje Siberie krijgen.
pi_201917296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 02:02 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Terecht. Al die rechtszaken tegen de overheid doe je maar in een vrij land. In Nederland vertrouwen we blind op keizer Rutte en zijn apostelen. Dit soort tuig moet een enkeltje Siberie krijgen.
#Urgenda
Die lui zijn ook allemaal op transport naar Siberie gezet... oh wacht....
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:49:56 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201917319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 02:02 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Terecht. Al die rechtszaken tegen de overheid doe je maar in een vrij land. In Nederland vertrouwen we blind op keizer Rutte en zijn apostelen. Dit soort tuig moet een enkeltje Siberie krijgen.
Ah je bent een graaiende oplichter aan het goedpraten die Engel blijkt te zijn. Dat zie je wel vaker bij sektes.
pi_201922801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 02:02 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Terecht. Al die rechtszaken tegen de overheid doe je maar in een vrij land. In Nederland vertrouwen we blind op keizer Rutte en zijn apostelen. Dit soort tuig moet een enkeltje Siberie krijgen.
Je hoopt alleen dat het onderzoek zorgvuldiger is dan het onderzoek gedaan door de gemiddelde wappie. Of gaat het OM ook een dagje surfen op sociale media om een aantal filmpjes te kijken waarin wordt beweerd dat Engel niet deugt?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 20:08:32 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201924227
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201925636
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:28 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Je hoopt alleen dat het onderzoek zorgvuldiger is dan het onderzoek gedaan door de gemiddelde wappie. Of gaat het OM ook een dagje surfen op sociale media om een aantal filmpjes te kijken waarin wordt beweerd dat Engel niet deugt?
best netjes voor een wappie om een rechtszaak te winnen
pi_201925766
quote:
Dit is puur Willem Engel pesten. Het OM heeft wel wat beters te doen dan te checken op statuten van stichtingen. Misschien dat ze de mankracht kunnen gebruiken voor de honderden zo niet duizenden zedenzaken.

https://www.ad.nl/utrecht(...)-personeel~abdc573a/

Maar goed het OM geeft hier een duidelijk signaal af. A. Klaag de overheid niet aan want dan zullen ze zoveel mogelijk onderzoek naar je doen en alles lekken naar de media. B. Het dient maar een ding en dat is de overheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')