Er zijn legio mogelijke oorzaken waardoor de cijfers kunnen stijgen, de buitenhoreca zal daar niet een van zijn, maar het is wel een makkelijk slachtoffer van Wout en Grapperhaus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als de horeca open gaat en de besmettingscijfers lopen op, dan lijkt me 1+1=2.
Niet dat ik die oploop van de cijfers verwacht, maar jij gaat er dus wel van uit dat dat gaat gebeuren, dus dat de horeca niet veilig is.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Maar goed ik lees hier in dit topic zojuist iemand die zegt dat het met de naleving wel snor zit, en dat het niet erg is als het draagvlak instort, als er maar gehandhaafd wordt. Geen probleem dit soort taferelen dus.
Niet alles is altijd genuanceerd. Ik bedoel als zelfs de politiebond geen afstand meer neemt van de illegale heropening van de terrassen dan zie ik het als tamelijk onhoudbaar allemaal.quote:
Wat dat betreft heeft het kabinet "geluk" gehad met de avondklokrellen. Toen was het min of meer je bent voor de avondklok of je bent voor de relschoppers. Dat heeft de geest nog wat langer in de fles gehouden denk ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En zelfs dan. De geest is uit de fles. Dit zat er al weken aan te komen. Ik zie dit niet meer goedkomen. Dit gaat mis. De ene of de andere kant op.
Noem eens enkele van die oorzakenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er zijn legio mogelijke oorzaken waardoor de cijfers kunnen stijgen, de buitenhoreca zal daar niet een van zijn, maar het is wel een makkelijk slachtoffer van Wout en Grapperhaus.
Dat was het vorig jaar ook. Makkelijk doelwit. Laagste prioriteit. Toen kwam het ook door andere plekken, ze kunnen nog steeds niet bewijzen dat de horeca echt zo gevaarlijk was/is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:05 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er zijn legio mogelijke oorzaken waardoor de cijfers kunnen stijgen, de buitenhoreca zal daar niet een van zijn, maar het is wel een makkelijk slachtoffer van Wout en Grapperhaus.
Even volhouden nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:06 schreef trein2000 het volgende:
Vertel mij dan even hoe dit nog goed gaat komen?
Openen van de scholen, mensen die zich niet aan de regels houden qua bezoek (waar minder snel afstand behouden wordt), mensen die toch naar kantoor gaan etc etc. Buiten op een terrasje zitten op 1.5 meter is iig geen oorzaak.quote:
Mag je nog wel voetbal kijken terwijl je je bek houdt?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:32 schreef Red_85 het volgende:
Dissel moet zn bek houden
Bruls moet zn bek houden
Iedereen moet zn bek houden.
Volgens een onderzoek van de gedragssunit van het RIVM.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:07 schreef DonDruiper het volgende:
Volgens het RIVM houdt 92% zich aan de maatregelen.
Wij van WC eend.
Dat is onzin. De cijfers lopen al op. Dus dan zou het alleen gaan om een sterkere stijging dan verwacht. Dat is 1.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als de horeca open gaat en de besmettingscijfers lopen op, dan lijkt me 1+1=2.
Niet dat ik die oploop van de cijfers verwacht, maar jij gaat er dus wel van uit dat dat gaat gebeuren, dus dat de horeca niet veilig is.
Als er een routekaart komt zoals in het VK kan ik het best nog even volhouden.quote:
Translate.google.nl, print het uit en hou vol.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als er een routekaart komt zoals in het VK kan ik het best nog even volhouden.
Denk dat dit wel klopt. Geen zin in gezeik, maar dat is wat anders dan dat je achter de maatregel staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:07 schreef DonDruiper het volgende:
Wij van WC eend.
Oh ja de routekaart. Dat ding dat met een week al weer overboord gezet is bedoel je?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En hoeveel procent van de mensen die klachten had of zelfs gewoon echt positief getest was kwam nog gewoon in winkels?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:07 schreef DonDruiper het volgende:
Wij van WC eend.
Markie werkt eraan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Misschien nu 1 waar wel aan gehouden kan worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh ja de routekaart. Dat ding dat met een week al weer overboord gezet is bedoel je?
Ik probeer een gewone discussie met je aan te gaan, maar je kan wederom weer niet normaal reageren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Translate.google.nl, print het uit en hou vol.
Ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee wat onze exitstrategie nou precies is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh ja de routekaart. Dat ding dat met een week al weer overboord gezet is bedoel je?
Dat is nogal lastig als je voornaamste strategie is reageren opdat bij Nieuwsuur, Jinek en OP1 geroepen wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Misschien nu 1 waar wel aan gehouden kan worden.
Regels overtreden gebeurt nu ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:08 schreef falling_away het volgende:
[..]
Openen van de scholen, mensen die zich niet aan de regels houden qua bezoek (waar minder snel afstand behouden wordt), mensen die toch naar kantoor gaan etc etc. Buiten op een terrasje zitten op 1.5 meter is iig geen oorzaak.
Het vaccin, ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee wat onze exitstrategie nou precies is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |