Neem die pil inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ja goeie TT maar heeft geen reet met BB te maken he.
Misschien zag hij wel koeien, met die miljoen volgers zit er hier vast ook wel 1-tjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:31 schreef BB-King het volgende:
Zou Matt in Mike zijn thee hebben gespuugd?
Ok pa.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:31 schreef waxmask het volgende:
pikhatsjoo-gate, matt had r bij de deur tegengehouden
btw hij wilde het rustig aan proberen ga jij em weer bij naam noemen in de TT
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok pa.Maar als ik een koe ga zien dan stuur ik hem naar jou he.
Matt zit choco te vreten. En zegt nu dat die vegan regel moeilijk is na te leven.
oh nee, dat was mike, die namen ook he, zo verwarrendquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:32 schreef anine het volgende:
[..]
Misschien zag hij wel koeien, met die miljoen volgers zit er hier vast ook wel 1-tje
Ja dat ook, vraag maar verandering van de TT aan, dadelijk komen die nare mensen erop af en we willen hem niet gelijk weer kwijt he.quote:
Als je dat 1000 keer zegt heeft het geen inhoud meer.quote:
Die nare mensen worden naar mij gestuurd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat ook, vraag maar verandering van de TT aan, dadelijk komen die nare mensen erop af en we willen hem niet gelijk weer kwijt he.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je dat 1000 keer zegt heeft het geen inhoud meer.
Mike zegt dat ie er klaar mee is. Kweet niet waarmee, kan het allemaal niet goed meer volgen.
Naomi kijkt hem niet meer aan, zoey niet....hij is zo zieligquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je dat 1000 keer zegt heeft het geen inhoud meer.
Mike zegt dat ie er klaar mee is. Kweet niet waarmee, kan het allemaal niet goed meer volgen.
feest in de cos, prozac voor iedereenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:34 schreef utopia2.0 het volgende:
@:Benny verander even de TT. Maakt niet uit wat
Succes ermee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die nare mensen worden naar mij gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |