Lekker man, ik pak zo bier.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
Plankje kaas, leverworst en gerookte worst gemaakt.
Arie?quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
en maar bidden en bidden. Maar wel vol zitten met tattoos en vrouwen neuken bij de vleet.
Tatoeages zijn voor tokkies.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
en maar bidden en bidden. Maar wel vol zitten met tattoos en vrouwen neuken bij de vleet.
godsdienst 2.0, alleen voor mentale steun, niet voor beperkingenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
Denk niet dat dat gaat lukken met een achterhoede Max, Baumgartl, Teze, Dumfries.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zit vanaf 15.00 aan het bier, beetje vol van. Ik pak nog een laatste als het 2-0 wordt.
User @maxi-mus heeft 2-0 voorspeld voor PSV.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken met een achterhoede Max, Baumgartl, Teze, Dumfries.
nativiteitquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
User @:maxi-mus heeft 2-0 voorspeld voor PSV.
De nativiteit!
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij dit jublieumtopic gebruikt om nativiteit te belichten.
PSV mist een type Ambrosiniquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lille mist een type Lucas Moura.
Ik had het als "is er toch al" moeten brengen, klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Euh, twee goals van Lille en je gaat verlengen. 'Is er toch al wel' vind ik wat overdreven.
Olympiaks*quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV mist een type Ambrosini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |