quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Omg ik lees net de streamverslagen. De leugenaar is bij iedereen door de mand gevallen? Ik ga stuk
Ik 1 nu maar heb altijd katten gehad soms vind je best wel een knuffelkat in het asiel....en die juist daar verpietert omdat hij niet meer zoveel aandacht krijgt als hij gewent is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:52 schreef danilel het volgende:
[..]
een kat doet wat hij wil, die gaat niet bij je liggen wanneer jij dat wil (ik heb er 2)
Beetje van het niveau:quote:
Daar ga ik ook altijd naar opzoek.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik 1 nu maar heb altijd katten gehad soms vind je best wel een knuffelkat in het asiel....en die juist daar verpietert omdat hij niet meer zoveel aandacht krijgt als hij gewent is.
Dan moet de HM beslissen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:59 schreef Inca het volgende:
En als het nu bij de stemming vanavond gelijk spel is?
Goeie, geen idee en denk ook niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:59 schreef Inca het volgende:
Dat is het niet. BB beslist!quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:59 schreef Inca het volgende:
Hoe precies zou dat het geval zijn? Dan laten ze het een minuutje langer doorlopen totdat de winnende stem binnenkomtquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:59 schreef Inca het volgende:
Neuh, dan openen ze een FOKpoll en mogen wij kiezenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoe precies zou dat het geval zijn? Dan laten ze het een minuutje langer doorlopen totdat de winnende stem binnenkomt
Nope, ligt aan jou.quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom mogen we Nick nu niet horen.
quote:
Ik moet ook wel lachen.quote:
Met saus naar keuze.quote:
Lol, mag het hopen van niet, 2 keer die mike zo duidelijk in beeld vond ik niet geinig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Is misschien een 24uurs opdracht, wie het het vaakst kan uitleggen![]()
Je zal Suarez bedoelen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
Zlatan is Michel's voorbeeld. Neem aan dat hij Jill's nek-bijt-actie wel weet te waarderen dan
Er zitten al genoeg dieren in.Een slang, een varken, een muis, ....quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:15 schreef Yolk het volgende:
Ik ga voor Liese. Er moet een dier in.
In ieder geval geen film
En een RATquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er zitten al genoeg dieren in.Een slang, een varken, een muis, ....
Nee.. een dier neem je niet voor een paar weken. dat is zieligquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:15 schreef Yolk het volgende:
Ik ga voor Liese. Er moet een dier in.
In ieder geval geen film
een rat vergeet jequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:17 schreef Whuzz het volgende:
Nick: een film zou leuk zijn
Michel: een filmpje zou ik wel willen.
Zoey: HELE WEEK NETFLIX BITCH!
Je moet niet te klein denkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:17 schreef Fikkert2 het volgende:
Iedere dag een film... helemaal niet inhalig zoey
maar zij schijt niks onder,ik kenn geen schijsverhal van haar in huisquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, mag het hopen van niet, 2 keer die mike zo duidelijk in beeld vond ik niet geinig.
Liese zou geiten ook geinig vinden, ik ook, ook die schijten alles onder.
gaat hem niet worden hele weekquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
Oh, Zoey wil een hele week netflix, ieder zijn eigen film of serie.
Ik heb het over geiten, niet over mensen marioquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij schijt niks onder,ik kenn geen schijsverhal van haar in huis
Een rat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:19 schreef Benny het volgende:
Een filmavond:
Thomas weg: Pokemon The Movie
Jill weg: Chicken Run
Neuh maar ik vrees wel dat het dus een film gaat worden. Als er 3 zijn die dat willen en is ook het makkelijkst voor BB.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gaat hem niet worden hele week
ja dat zei jouquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het over geiten, niet over mensen marioga weg met je poepfetish
Ik had het eerder over koeien, dat die alles onderschijten, niet over een mens dus, lees dan alles terug he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zei jou
Liese zou geiten ook geinig vinden, ik ook, ook die schijten alles onder.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:20 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat ze de complete Teletubby DVD serie krijgen.
Dan geen beeld en geluid.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh maar ik vrees wel dat het dus een film gaat worden. Als er 3 zijn die dat willen en is ook het makkelijkst voor BB.
Ik vermoed dat we er op mogen stemmen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond het haske leuk,doen we verder niks mee.
Mag hopen van welquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Lafaard Mike heeft zelfs gelogen dat hij weg zou gaan. Hij weet toch zelf ook wel dat hii volgende week pleitheinen is na vandaag.
Staat een Lama in!quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
De voorraadkamer is open. Alles terug.
Hij is wel heel erg stil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Lafaard Mike heeft zelfs gelogen dat hij weg zou gaan. Hij weet toch zelf ook wel dat hii volgende week pleitheinen is na vandaag.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo'n film als in BB6!!!!
Alles wat ze over elkaar hebben gezegd achter de rug.
Dat is een heel goed plan.!quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo'n film als in BB6!!!!
Alles wat ze over elkaar hebben gezegd achter de rug.
Klopt , Mike is een leugenaar pur sang.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Kan toch ook voor daar de hele tijd en dan van te voren afspreken wie hem mee naar huis neemt. Denk echt een huiskat banken genoeg en ook genoeg mensen die er op liggen om lekker te kroelen als hij dat wil. Plus de verantwoording voor de kattebak. Hij kan zelf de mensen kiezen waar hij wil liggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee.. een dier neem je niet voor een paar weken. dat is zielig![]()
Ik moet er niet aan denken.
Kip voor Jillquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:23 schreef Benny het volgende:
Als Jill wint is het ook wel voor de hand liggend dat er kippen in huis komen... Jill en Liese blij
okequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had het eerder over koeien, dat die alles onderschijten, niet over een mens dus, lees dan alles terug he.
Daar moet je niet aan beginnen . Een dier leeft , het is geen supermarkt product .quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan toch ook voor daar de hele tijd en dan van te voren afspreken wie hem mee naar huis neemt. Denk echt een huiskat banken genoeg en ook genoeg mensen die er op liggen om lekker te kroelen als hij dat wil. Plus de verantwoording voor de kattebak. Hij kan zelf de mensen kiezen waar hij wil liggen.
zoooo eens met jou!quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar moet je niet aan beginnen . Een dier leeft , het is geen supermarkt product .
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we er op mogen stemmen.
"Bewoners. De kijker heeft beslist. Het idee van Naomi is gekozen. Er staat 50 kilo bloemkool klaar in de voorraadkamer"
Zij heeft thuis al een kieken Souf. Maar die zal er niet meer zijn bij thuiskomst. Videe van gemaakt.quote:
Hier ben ik wel mee eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:26 schreef M.Ritcher het volgende:
Nou als dit de voorbode is van de streams die gaan komen ben ik blij dat mijn Videoland abonnement 4 maart afloopt. Wat een treurigheid.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar moet je niet aan beginnen . Een dier leeft , het is geen supermarkt product .
Die zit nu in dezelfde fase als Jerrel vorige week, aftellen tot hij donderdag naar huis mag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:22 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg stil.
Normaal hoor je hem constant.
Woefffquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan. ALs je hem zat bent zet je hem gewoon uit.
Een braadkip, kunnen ze daarna nog verwerken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan zo'n Furby. Nieuwe generatie. Die heeft geen aan-/uitknopquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Michelen liese hadden hem niet moeten zeggen dat hij moest blijven. Naar mens is die Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:22 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg stil.
Normaal hoor je hem constant.
Dat was Suarez.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
Zlatan is Michel's voorbeeld. Neem aan dat hij Jill's nek-bijt-actie wel weet te waarderen dan
Dat moesten ze daar met sommige bewoners ook kunnen doen..quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is binnen een dag kapot.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow ja, fuck.quote:
Hij is nu in de DBK toch..ik blijf hopen op vertrekquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:30 schreef suzi1 het volgende:
mike is zo iemand die gewoon blijft zitten wanneer iedereen hem al 10 keer heeft uitgekotst. wie stoer doet zal stoer blijven
Wat een vieze ventquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij is nu in de DBK toch..ik blijf hopen op vertrek
Dat zal Naomi niet zo erg vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:29 schreef Whuzz het volgende:
Of gewoon zo.
[ afbeelding ]
Kan meteen nieuwe huisregel bij. Elke dag is één iemand de kip.
Straf: Hele dag alleen kippenvoer eten.
Hij heeft gisteravond en vanmorgen al gezegd weg te willen gaan. Want hij vind het spel niet leuk. Werd aangesproken erop en draaide alles weer om en praatte zichzelf goed. En Michel als opperstalmeester snoerde naomi de mond dus liep met sisser af. Allemaal eigen belang wang Michel denkt gewoon van hoppa vandaag jill als Nederlandse eruit en Mike heeft zich onmogelijk gemaakt en Matt droppen we daarna en ben ik de enige Nederlander over en zit ik zeker in de finale. Daarom hoop ik dat Jill blijft om Michel dat gemak naar de finale niet te gunnenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:30 schreef suzi1 het volgende:
mike is zo iemand die gewoon blijft zitten wanneer iedereen hem al 10 keer heeft uitgekotst. wie stoer doet zal stoer blijven
Omdat er vanavond 1 van de baby's vertrekt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ipv een huisdier is het misschien ook wel leuk om er 3 baby's in te gooien
Een echt Utopia ideetje , daar was die elektrische baby erg realistischquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ipv een huisdier is het misschien ook wel leuk om er 3 baby's in te gooien
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
In de dagboekkamer heeft Mike dus ook advies gekregen om te blijven
2e pas???quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:35 schreef Jockari het volgende:
Mike is al een tweede keuken aan het verkopen aan Michel !
Ik heb geen 5 minuten van Utopia gezien dus zou het niet wetenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een echt Utopia ideetje , daar was die elektrische baby erg realistisch
Die is snel om.. niet erg standvastig, wat kreeg 'ie in ruilquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:36 schreef Harry het volgende:
Mike terug uit de DBK: BB vond dat ik moest blijven, en dat vind ik ook.
Michel wat imiteren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:37 schreef aswesleep het volgende:
Julie gaat hier even het hoge woord voeren over iets waar ze niet bij was.
Dat deed ze immers ook toen ze pissed was op Liesequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
Julie wil dat als ze wat horen, ze het direct aan de persoon gaan vragen.
Ja, hypocriete trut is het, ben heel benieuwd komende dagen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat deed ze immers ook toen ze pissed was op Liese
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
Julie wil dat als ze wat horen, ze het direct aan de persoon gaan vragen.
Maar ze heeft wel gelijk met de opmerking dat men personen moet gaan aanspreken als er iets is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:37 schreef aswesleep het volgende:
Julie gaat hier even het hoge woord voeren over iets waar ze niet bij was.
En eerlijk is eerlijk.. Julie is ook 1 van de weinigen die dat ook daadwerkelijk doet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk met de opmerking dat men personen moet gaan aanspreken als er iets is.
Dat doet ze zelf al niet eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk met de opmerking dat men personen moet gaan aanspreken als er iets is.
Dat zou geinig zijnquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk.. Julie is ook 1 van de weinigen die dat ook daadwerkelijk doet.
Ja, wat is het nouquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf al niet eens
Wat een bullshit allemaal weer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteravond en vanmorgen al gezegd weg te willen gaan. Want hij vind het spel niet leuk. Werd aangesproken erop en draaide alles weer om en praatte zichzelf goed. En Michel als opperstalmeester snoerde naomi de mond dus liep met sisser af. Allemaal eigen belang wang Michel denkt gewoon van hoppa vandaag jill als Nederlandse eruit en Mike heeft zich onmogelijk gemaakt en Matt droppen we daarna en ben ik de enige Nederlander over en zit ik zeker in de finale. Daarom hoop ik dat Jill blijft om Michel dat gemak naar de finale niet te gunnen
Ze gaat dat vanaf nu dus ook doenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf al niet eens
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze gaat dat vanaf nu dus ook doen![]()
![]()
![]()
Duidelijk. Zoey en Michel alletwee er uit. J&T blijven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat een bullshit allemaal weer.
Zo komt het er nog op neer dat het
Michels schuld is allemaal.
Het is uitgesproken. Michel heeft er alleen voor gezorgd dat het geen scheldpartij werd.
Zoey heeft een grote rol in het hele gebeuren. Die heeft dingen verdraaid en overdreven.
Bewust mensen tegen elkaar op willen zetten over de rug van Mike.
Potverdorie... Dan heb je een mooi spelquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Duidelijk. Zoey en Michel alletwee er uit. J&T blijven.
Precies.. meer dan de rest iigquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk.. Julie is ook 1 van de weinigen die dat ook daadwerkelijk doet.
En je denkt dat BB dat zou kunnen maken voor zowel de kijker als de bewoners?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:42 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik geloof echt niet dat BB echt wilt dat Mike blijft. Als hij was gegaan was het een mooie reden geweest om jill en Thomas nog een week te laten blijven.
Hmm hmmmquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Naomi is echt over de zeik door/over Mike
Inderdaad. Actie willen we zien. Niet dat gezever.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
boehoe boehoe, wij willen geen ruzie zien? wat lees ik hier toch soms
As Mike nu aangeeft dat hij gaat kunnen ze net als toen bij René de gene met de meeste stemmen volgende week automatisch nomineren. Zou moeten kunnen lijkt mequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
En je denkt dat BB dat zou kunnen maken voor zowel de kijker als de bewoners?
Ergens houdt het op Jill heeft al zoveel voordelen gehad.
Mooi dan een ultimatum .. Mike eruit of ik eruitquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Naomi is echt over de zeik door/over Mike
BB vond dat hij moet blijvenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft mike zijn koffers gepakt
was het beter geweest iedere dag 1 ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:44 schreef Stargazing het volgende:
Zo kunnen ze het wel, met 9 tegen 1.
Ze wisten al langer dat ze mike niet konden vertrouwen en nu vallen ze allemaal uit de lucht.
Mike heeft haar echt bedonderd. Misschien nog wel een van het hardstquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:47 schreef snetje het volgende:
Inmiddels is Mike bij Naomi al een seriemoordenaar ...
Deze kwam echt uit haar tenen.quote:
Ik wil dit ook. Rellen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:48 schreef Whuzz het volgende:
Naomi gaat Mike eens in zijn gezicht vertellen dat ze op hem gaat stemmen.
Mooi. RELLEN!
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
Inslijmstream van Zooy. slim de Underdog opslijmen
[ afbeelding ]
Klopt, net als dat hij Jill in de maling heeft genomen .quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike heeft haar echt bedonderd. Misschien nog wel een van het hardst
Volgende donderdag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft mike zijn koffers gepakt
Echt niet. Die weten ook wel dat hij er volgende week uit ligt en er slaaptelevisie overblijft.quote:
Als Achter een stoer had doorgepakt en Mike vrijwillig hadden laten lopen, hadden ze het Kleutersetje een week kunnen reddenquote:
Ho ho , dat is wat hij heeft gezegdquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:48 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Echt niet. Die weten ook wel dat hij er volgende week uit ligt en er slaaptelevisie overblijft.
Neem gelijk wat mee voor mij.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat ik de aankomende dagen popcorn nodig ga hebben
Het kutte/ergste is... Hij zegt het over Jill, maar probeert het bij Naomiquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, net als dat hij Jill in de maling heeft genomen .
K5 is dom bezig. Ze willen thomas tegenover jill maar riskeren nu dat beiden blijven als mike vertrekt. Voor zover ik zie houd Nick er zich wel grotendeels buiten en heeft Michel dit besef wel nog ergensquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:46 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
As Mike nu aangeeft dat hij gaat kunnen ze net als toen bij René de gene met de meeste stemmen volgende week automatisch nomineren. Zou moeten kunnen lijkt me
Uiteraard. Intriges, bedrog en slidings willen we zien. Mike er in houden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike voelt ook wel de bui hangen. Maar zet er geen Julie,matt of zoey naast, of zie hem nog terugkeren
Dat is nu een paar weken anders.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
In plaats van het programma BB te noemen, zouden het beter "De nominatie !" noemen. Is dagelijks, naast bedliggen en bankhangen.
Ik wil wel ruzies zien hoor, daar kijk ik voor. Niet voor saaie gesprekken en knutseluurtjes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
boehoe boehoe, wij willen geen ruzie zien? wat lees ik hier toch soms
Andersom heeft hij dat ook gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kutte/ergste is... Hij zegt het over Jill, maar probeert het bij Naomi
Dan hoop ik dat Mike even hardop zegt "AMAI!! Jij en Nick beloofden toch de finale samen met mij?" ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:48 schreef Whuzz het volgende:
Naomi gaat Mike eens in zijn gezicht vertellen dat ze op hem gaat stemmen.
Mooi. RELLEN!
Ja dat begrijp ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho , dat is wat hij heeft gezegd
1 kind verwekken, om BB 2030 te garanderen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Is al bekend gemaakt door Jill en Thomas wat ze hebben moeten doen in de Gameroom?
Nick houdt zich er ogenschijnlijk buiten, maar speelt het spel onzichtbaar ook hard.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
K5 is dom bezig. Ze willen thomas tegenover jill maar riskeren nu dat beiden blijven als mike vertrekt. Voor zover ik zie houd Nick er zich wel grotendeels buiten en heeft Michel dit besef wel nog ergens
En dat al voor de eerste kus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:50 schreef Whuzz het volgende:
Haha, Naomi is er he. le. maal klaar mee
Ik stem dan op Mike om te blijven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike voelt ook wel de bui hangen. Maar zet er geen Julie,matt of zoey naast, of zie hem nog terugkeren
En die stemmen die nu al zijn gegeven??? je kan toch niet vanavond zeggen beste kijkers we hebben anders beslist....Bij Rene was het toch een ander geval die was al genomineerd. Mocht een weekje langer met twee andere erop.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:46 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
As Mike nu aangeeft dat hij gaat kunnen ze net als toen bij René de gene met de meeste stemmen volgende week automatisch nomineren. Zou moeten kunnen lijkt me
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Ik ben alleen bang dat Good Guy Thomas wel een beetje richting Mike zou gaan. Voor Jill is het al afgelopen.
Vanavond is best wel bepalend voor het spelverloop
Nah die ziet wel in dat het niet handig is en buiten dat is hij behoorlijk pissed op mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Ik ben alleen bang dat Good Guy Thomas wel een beetje richting Mike zou gaan. Voor Jill is het al afgelopen.
Vanavond is best wel bepalend voor het spelverloop
Ja, dat vind ik dan wel weer triest hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
En dat al voor de eerste kus.
Die trapt daar niet in, die kent zijn pappenheimers.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike weet dat ie Michel kan bewerken .. en maar praten en praten en praten tegen hem
Als mensen Mike nog gaan geloven dan sporen ze niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike weet dat ie Michel kan bewerken .. en maar praten en praten en praten tegen hem
Nou zij leek er anders weinig moeite mee te hebben om op Zoëy (en Matt) te stemmen toen Michel dat opperde in de sauna een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:49 schreef Harry het volgende:
Julie: het is logisch dat ik niet op mijn team ga stemmen he. En Zoey heb ik (net als Liese) mijn woord gegeven.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt heel moe van deze VN missie van Michel
Ik eigenlijk ook. Vind Mike veel leuker dan een Nathalie en Jerrelquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik stem dan op Mike om te blijven.
Dit soort figuren heb je nodig zodat er tenminste nog wat heibel in de tent is.
Jerrel kon ik zelf niet verdragen maar ik kan mij wel kostelijk vermaken met Mike.
Hier juist andersom... Mike heeft behoorlijk foute uitspraken gedaanquote:
Ach, zo werkt dat. Je trekt vol bravoure met je semi-pantservoertuig en een half doosje munitie een land binnen om daat wel eens eventjes de zaken op orde te brengen. Dan ga je twee jaar een beetje vaag lopen lullen, de lokale bevolking trainen en leuke foto's maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt heel moe van deze VN missie van Michel
En niet een beetje het gevoel van; ik heb mezelf ook ingezet omdat ik dacht dat hij me leuk vond (wat achteraf niet bleek te zijn)quote:
Wat een naar persoon is Mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:56 schreef Hznootje het volgende:
Mike is door zijn teksten heen, hij valt in herhaling
Ik heb het op, maar het dringt niet door.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk stream 2 nu, helemaal niets te zien en te horen maar toch beter dan die 2 aanhoren.
Kom gezellig naar stream 2, daar is het heerlijk rustig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan die twee niet meer aanhoren
Dat lijkt niets op "In Afghanistan Lope Vegte " Aldus Mr. Ego eerder deze weekquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, zo werkt dat. Je trekt vol bravoure met je semi-pantservoertuig en een half doosje munitie een land binnen om daat wel eens eventjes de zaken op orde te brengen. Dan ga je twee jaar een beetje vaag lopen lullen, de lokale bevolking trainen en leuke foto's maken.
Daarna blijkt er niets te zijn opgelost, ligt het halve land in puin en zeg je : "Ja, budget is op en het is eik maar kut hier"
Naomi is ook zo hypocriet als de neten. Zij heeft Mike ook gebruikt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niet een beetje het gevoel van; ik heb mezelf ook ingezet omdat ik dacht dat hij me leuk vond (wat achteraf niet bleek te zijn)
Ik hoor dan alleen blah blah blah, dat heb ik al weken bij Michel, lukt me niet om goed te luisteren naar hem, ik lees hier wel wat er gezegd wordt dan, dat kan ik beter verdragen dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het op, maar het dringt niet door.
Hoop ergens straks een misstapje van slijmbal Mike te bespeuren
Kunnen ze beter afsluiten wordt meer niet dan wel gestreamdquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
Op stream 2 staan de plantjes lekker in een windje te wapperen.
Daar zit ik nu.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kom gezellig naar stream 2, daar is het heerlijk rustig.![]()
De plantjes zwiepen nog steeds heen en weer.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen ze beter afsluiten wordt meer niet dan wel gestreamd
Jill en Thomas in beeld nu, nog steeds geen geluid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |