Het hele plan van Nick om samen met Naomi Mike te gaan bewerken is eerder (ik meen op maandag) uitvoerig door heel K5 besproken. Michel wilde eerst dat iedereen op hem+matt zou stemmen of op matt+zoey, maar daar was niet genoeg draagvlak voor. Toen kwamen ze er op dat de enige overgebleven optie was om Mike over te halen op J&T te stemmen. Nick en Naomi hebben daarna afgesproken om dat samen te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:39 schreef Fasil het volgende:
[..]
Raar, en jij kijkt dezelfde streams?
Liese weet echt van niets
En Zoey, nu ook niet meer.
Hoop zo, dat alles uitkomt
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef aswesleep het volgende:
Hopelijk is er crisisopvang voor Naomi wanneer zij het huis uitkomt.
Dit word mij te ingewikkeldquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi heeft een vriendin die een vriend heeft die veel liegt en die vriendin wil niet luisteren naar Naomi en daarom ken ze Mike nu ff niet aan.
amenquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele plan van Nick om samen met Naomi Mike te gaan bewerken is eerder (ik meen op maandag) uitvoerig door heel K5 besproken. Michel wilde eerst dat iedereen op hem+matt zou stemmen of op matt+zoey, maar daar was niet genoeg draagvlak voor. Toen kwamen ze er op dat de enige overgebleven optie was om Mike over te halen op J&T te stemmen. Nick en Naomi hebben daarna afgesproken om dat samen te doen.
Zoey weet dat uiteraard niet nee. Maar tegenover Zoey hoeft niemand zich te verantwoorden, want dat is de meeste valse van allemaal.
Ik snapquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het tikken wat ze zei was ook wat lastig.
Gladda aal gonna glad. Alles glijd er zo weer vanaf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:46 schreef Ebinas het volgende:
Wat gesprekjes links en rechts maar verder komt Mike er vrij gemakkelijk mee weg.
Vraag me zelfs af of dit over een week nog een dingetje is om op Mike te stemmen
Had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele plan van Nick om samen met Naomi Mike te gaan bewerken is eerder (ik meen op maandag) uitvoerig door heel K5 besproken. Michel wilde eerst dat iedereen op hem+matt zou stemmen of op matt+zoey, maar daar was niet genoeg draagvlak voor. Toen kwamen ze er op dat de enige overgebleven optie was om Mike over te halen op J&T te stemmen. Nick en Naomi hebben daarna afgesproken om dat samen te doen.
Zoey weet dat uiteraard niet nee. Maar tegenover Zoey hoeft niemand zich te verantwoorden, want dat is de meeste valse van allemaal.
Hij heeft geslapen en staat nu op stream 2 in de keuken Julie een keuken te verkopenquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:46 schreef aswesleep het volgende:
Hebben we Mike eigenlijk nog gezien/gehoord het laatste uur?
Ik ontwijk die 2 zoveel mogelijk dus goed dat ze samen op 1 stream zijn nu, ken ik de andere volgen.quote:
Slim, ik trek die twee nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontwijk die 2 zoveel mogelijk dus goed dat ze samen op 1 stream zijn nu, ken ik de andere volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |