SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarna zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Swaffelgerrie. Ben je ziek ofzo.
je kan hem voelen hequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Swaffelgerrie. Ben je ziek ofzo.
O dit kun je wel lezenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Frantic met zijn anale poepobsessie
lekker naar buiten toe dan!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik ben eigenlijk nu 24 uur klachtvrij
Gauw de straat opquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik ben eigenlijk nu 24 uur klachtvrij
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Kan toch eigenlijk niet, ik heb maandag een paar klachten gehad en dinsdag nog wat en verder nauwelijks. Hoe dan?
Ga nog een paar liftknopjes aflikken anders.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Kan toch eigenlijk niet, ik heb maandag een paar klachten gehad en dinsdag nog wat en verder nauwelijks. Hoe dan?
Dat is over het algemeen wel beter voor de gehele mensheid jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯
jouw lichaam is gewoon zo goddelijk sterk dat een beetje rona daar geen deukje in slaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Goed plan dit. Kan nooit lang meer duren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯
2048 pas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed plan dit. Kan nooit lang meer duren.
Ik had het woordje goddelijk liever voor lichaam gezien. Dan kwam de post net iets beter tot zijn recht, derhalve toch een like gegevenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw lichaam is gewoon zo goddelijk sterk dat een beetje rona daar geen deukje in slaat
ik pak m'n n3ds erbij!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer gaan we weer karten? ik kan alleen morgenavond en zondagavond niet.
Zaterdagavond lukt mij niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer gaan we weer karten? ik kan alleen morgenavond en zondagavond niet.
en vanaf maandag de zondag t/m donderdagavond niet voor de foreseeable future.
we moeten natuurlijk wel volhouden. anders heeft @Budapestenaar die switch voor niks gekochtquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhhhhm, ik heb vanavond een online quizdinges, misschien zaterdag even?
Luxe hoor, 3DS.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik pak m'n n3ds erbij!
Oh wacht daar heb ik ook geen mario kart op
N3ds* de zelda edition.quote:
Boks.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik pak m'n n3ds erbij!
Oh wacht daar heb ik ook geen mario kart op
dat is vaker geopperd maar gestrandquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
We kunnen wel een KSC Pubquiz doen
heb ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
Hebben jullie geen ps4 waarop we samen een spelletje kunnen doen
Heb ik wel, maar niet echt goeie samenspeelgames.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
ditquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar niet echt goeie samenspeelgames.
met z'n allen cod ww2 spelen!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar niet echt goeie samenspeelgames.
Koop gewoon een switchquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
Enige juiste antwoord.quote:
fall guys ultimate dan?quote:
Ik heb een laptop waarop ik een virtueel tropisch eiland onderhoud..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
Als die rond de 150 isquote:
welk spel is dat danquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop waarop ik een virtueel tropisch eiland onderhoud..
Kunnen we dan niet beter Among Us doen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
fall guys ultimate dan?
Heb het zelf nog niet gespeeld
#viesdikquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanmiddag vijf zakken M&Ms en vier zakken maltesers halen voor drie euro samen. 😂😂👌🏻
Rollen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanmiddag vijf zakken M&Ms en vier zakken maltesers halen voor drie euro samen. 😂😂👌🏻
dat kan ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter Among Us doen?
Paradise Island 2quote:
#viesdikquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup maar goed blijft wel even houdbaar.
m&m met of zonder noot?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat kan ook.
Of we gaan met z'n allen magic spelen via spelltable
Dit is wel een goede vraag. Zonder noot is het crapquote:
pinda m&m beste m&mquote:
Eigenlijk vind ik de blauwe het lekkerste maar voor deze prijs boeit het mij niet haha.quote:
is het ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ziet er wel enorm farmville-esque uit. speel je dat samen met de buurtpreventie-app?
zijn gewoon neppe smarties dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is wel een goede vraag. Zonder noot is het crap
Ik had dit niet van jou verwacht..quote:
dit dus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn gewoon neppe smarties dan.
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht..
Ik heb nooit van de combinatie pinda en chocolade gehouden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn gewoon neppe smarties dan.
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht..
ja, maar pindarostjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit van de combinatie pinda en chocolade gehouden.
Oh, en ik kan niet tegen peulvruchten.
ohja.. en na 23.00 radio stilte want de gehandicapte Hendrik, zoon van Berdien, moet kunnen slapenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook
nee, onze buurtpreventie app heeft van die zeiksnorren die ons er op wijzen DAT DE PREVENTIE APP ALLEEN VOOR PREVENTIE IS EN NIET VOOR LEUKE DIERENPLAATJES OF DUIMPJES!!!!!
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
DAT DE PREVENTIE APP ALLEEN VOOR PREVENTIE IS EN NIET VOOR LEUKE DIERENPLAATJES OF DUIMPJES!!!!!
bahquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
Die honderd berichten na de ene uitglijer daarentegen..quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens.
Werd je gespot met Barry in de brandgang?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die honderd berichten na de ene uitglijer daarentegen..
Niet in de brandgang.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werd je gespot met Barry in de brandgang?
Ik zie Yg niet echt als een rotsquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ygritte met een pinda erin?
*rostjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie Yg niet echt als een rots
En als ik er dan toch iets in mag stoppen ....
je postte toch echt rost hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie Yg niet echt als een rots
En als ik er dan toch iets in mag stoppen ....
Verstuur je ook?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:
en dan moeten jullie aan Yg denken ipv aan een typfout?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je postte toch echt rost hoor
Ja ik deed 't alleen om te zorgen dat iemand contact kon opnemen als er stront aan de knikker was en ik op zee zat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe niet aan buurtapps overigens. Ga toch weg.
Shit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
Buurtpreventieapp. Met van die paranoide mensen er in.
Zit er zelf niet in maar de buurvrouw wel.
Kom ik een keer s avonds terug van training, hoor ik de volgende dag van de buurvrouw dat er gisterenavond een verdacht persoon door de wijk liep in donkere kleding en een hoodie.
Hele app was in rep en roer. Heb de buurvrouw maar verteld dat ik het was die terugkwam van training.
Man man man.
Ik zou er wel eentje willen voor alle drama. En voor praktische vragen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en dan moeten jullie aan Yg denken ipv aan een typfout?
Ik niet perse hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en dan moeten jullie aan Yg denken ipv aan een typfout?
ja, humor is 't welquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er wel eentje willen voor alle drama. En voor praktische vragen.
soms wel grappig, maar tot nu toe nog nooit echt nuttig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hitsige paptaarten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
hier heb ik alleen het telefoonnummer van een cougar-down-the-hall. Ofja nee. volgens mij zijn het swingers.
hoort dat ook bij die rare zeemanstaal van jou?quote:
Ik ben juist uit een groepsapp gegaan omdat ik uitgedrama'd was.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er wel eentje willen voor alle drama. En voor praktische vragen.
Nee:quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoort dat ook bij die rare zeemanstaal van jou?
"Oh, is mijn kliko DAAR".quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel grappig, maar tot nu toe nog nooit echt nuttig.
er loopt een verdachte man door de straat. hier een foto:
Ja, bedankt gerda, maar die schim op de foto kan net zo goed mijn kliko zijn..
lekker swingen!quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik deed 't alleen om te zorgen dat iemand contact kon opnemen als er stront aan de knikker was en ik op zee zat.
hier heb ik alleen het telefoonnummer van een cougar-down-the-hall. Ofja nee. volgens mij zijn het swingers.
Heeft jouw kliko een schimmig handeltje en trotseert die de avondklok?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel grappig, maar tot nu toe nog nooit echt nuttig.
er loopt een verdachte man door de straat. hier een foto:
Ja, bedankt gerda, maar die schim op de foto kan net zo goed mijn kliko zijn..
NU WEER MET BARRY? Vorige week was het nog Joopquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NU WEER MET BARRY? Vorige week was het nog Joop
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NU WEER MET BARRY? Vorige week was het nog Joop
laatst was er wel echt een vaag figuur die bij iemand de tuin in geklommen was.quote:
I knew itquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het niet opgevallen dat ik "kerel" en "joop" gebruik? Dat zijn niet perse dezelfden.
Maar is kerel dan Barry of neuk je helemaal maar een slag in de rondte?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het niet opgevallen dat ik "kerel" en "joop" gebruik? Dat zijn niet perse dezelfden.
Ja, zie je, is er drama, heb je er niks aan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst was er wel echt een vaag figuur die bij iemand de tuin in geklommen was.
Maar helaas kwam daarop alleen de reactie van de huiseigenaar: Ik weet wie het is en zal het regelen.
Ik wil hier uitleg bij !!
Waar denk je dat ik m'n lego en dure regenbroeken van bekostig?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar is kerel dan Barry of neuk je helemaal maar een slag in de rondte?
u wot?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
We delen hier wel een groot parkeerterrein met z'n allen, ruim 100 appartementen, dus in die app kan dan lekker gezeken worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben juist uit een groepsapp gegaan omdat ik uitgedrama'd was.![]()
En ik heb verder vooral met m'n directe buren te maken, die zie ik vaak zat buiten derpen.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft jouw kliko een schimmig handeltje en trotseert die de avondklok?
aaah NOW the biting makes sense!quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik m'n lego en dure regenbroeken van bekostig?
Hij 'zal het regelen' ... en hij had niet toevallig die week zijn kliko een keertje extra buiten staan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst was er wel echt een vaag figuur die bij iemand de tuin in geklommen was.
Maar helaas kwam daarop alleen de reactie van de huiseigenaar: Ik weet wie het is en zal het regelen.
Ik wil hier uitleg bij !!
Ja, dan is het anders.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We delen hier wel een groot parkeerterrein met z'n allen, ruim 100 appartementen, dus in die app kan dan lekker gezeken worden.
Dus dan zeg ik 'wil die kut van de grijze citroen hem snel weghalen, anders neem ik een trekhaak op m'n auto en zoek je het maar uit'.quote:
"Dit ding met kenteken x heeft nog 5 minuten"quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus dan zeg ik 'wil die kut van de grijze citroen hem snel weghalen, anders neem ik een trekhaak op m'n auto en zoek je het maar uit'.
zou me niks verbazen, het was wel echt bij het uitschot van de buurtquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij 'zal het regelen' ... en hij had niet toevallig die week zijn kliko een keertje extra buiten staan?
Daar hebben we de buurtrommelmarkt voor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:18 schreef mschol het volgende:
de lokale buurt app hier is meer een alternatieve marktplaats.. :/
Hebben jullie niet van die hippe bordjes ophangen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Geen idee of er hier trouwens een buurtapp is.
Tiktak, madame. Tik. Tak.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Dit ding met kenteken x heeft nog 5 minuten"
Wij hadden vroegah wel een buurt barbecue. Nooit naartoe geweest. Maar nu hebben ze appartementen gebouwd waar normaal de barbecue was, dus jammer maar helaas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hebben we de buurtrommelmarkt voor.
"Hint: Probeer niet de kleefbom te zoeken"quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Dit ding met kenteken x heeft nog 5 minuten"
Ja die hangen hier overal in het dorp, en ook van die 'buurtwachters' die om 18.45 uur een rondje lopen en het vervolgens weer voor gezien houdenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben jullie niet van die hippe bordjes ophangen?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hangen hier overal in het dorp, en ook van die 'buurtwachters' die om 18.45 uur een rondje lopen en het vervolgens weer voor gezien houden![]()
Terwijl iedereen weet dat de lachgasmocro's en de cocaīneturken pas na 21:00 de straat op gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hangen hier overal in het dorp, en ook van die 'buurtwachters' die om 18.45 uur een rondje lopen en het vervolgens weer voor gezien houden![]()
hebben ze wel van die flitsende gele hesjes laten bedrukken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we hier nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat de lachgasmocro's en de cocaīneturken pas na 21:00 de straat op gaan.
Uiteraardquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze wel van die flitsende gele hesjes laten bedrukken?
En dan een rondje patrouilleren met de labrador die nog te lui is om te blaffenquote:
En mij lopen ze altijd snel voorbij, alsof ik zo eng benquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan een rondje patrouilleren met de labrador die nog te lui is om te blaffen
omg bij de wibraquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar je lokale Wibra heeft het vast ook wel haha.
Yup en als je via Facebook berichtje stuurt zit er ook geen minimumbedrag aan wat je moet bestellen.quote:
O via FB. Onze wibra heeft geen FBquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup en als je via Facebook berichtje stuurt zit er ook geen minimumbedrag aan wat je moet bestellen.
is er geen dasty hotline?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O via FB. Onze wibra heeft geen FB
Echt? Wat flauw. Zelfs onze mini Wibra heeft er één.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O via FB. Onze wibra heeft geen FB
Wat denk je van elke bezinepompquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja, moet ruitensproeiervloeistof hebbenff kijken of dat ergens te regelen valt op dit moment.. zonder naar een garage te moeten rijden..
Ja, I know, maar heb hier alleen benzinepompen zonder winkel in de buurtquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat denk je van elke bezinepomp
Ze hebben het zelfs bij de Hemaquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, I know, maar heb hier alleen benzinepompen zonder winkel in de buurt
morgen maar ff langs de snelweg stoppen idd.
jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs bij de Hema![]()
https://www.hema.nl/vrije(...)-liter-41750011.html
kom maar halen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja, moet ruitensproeiervloeistof hebbenff kijken of dat ergens te regelen valt op dit moment.. zonder naar een garage te moeten rijden..
beetje duur, eerst een visum voor limbabwe aanvragen. en dan ook nog heel dat klere eind rijden voor wat van die meukquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom maar halen.
Op de een of andere manier heb ik 5 kannen van die zooi thuis staan
Zit alcohol in voor de echt moeilijke momenten in het leven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom maar halen.
Op de een of andere manier heb ik 5 kannen van die zooi thuis staan
Ja toen leefde je nog in een uithoek van de wereld, daar heb je altijd van die winkels die alles hebben omdat je anders een dagenlange tocht zou moeten maken naar de bewoonde wereldquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jaop mn vorig adres ook bij de supermarkt
hier ook niet..
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen leefde je nog in een uithoek van de wereld, daar heb je altijd van die winkels die alles hebben omdat je anders een dagenlange tocht zou moeten maken naar de bewoonde wereld
Zoals in Schotland achteraf, ga je voor batterijen en een nieuwe lederen riem naar de bakker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen leefde je nog in een uithoek van de wereld, daar heb je altijd van die winkels die alles hebben omdat je anders een dagenlange tocht zou moeten maken naar de bewoonde wereld
ik stuur je wel een kannetje op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit alcohol in voor de echt moeilijke momenten in het leven.
Omnomnom.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stuur je wel een kannetje op.
Beetje glycol is goed voor je
Tof, heb je ook nog een litertje cockblocksap staan toevallig?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stuur je wel een kannetje op.
Beetje glycol is goed voor je
Vind dat altijd wel mooi, ook gewoon in Nederland als je dan in zo'n afgelegen gehucht bent waar ze een buurtwinkel hebben waar ze echt van alles verkopenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals in Schotland achteraf, ga je voor batterijen en een nieuwe lederen riem naar de bakker.
Ik ben daar wel vatbaar voor, dan neem ik dingen mee die ik anders in de winkel waar ze thuishoren niet koopquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel mooi, ook gewoon in Nederland als je dan in zo'n afgelegen gehucht bent waar ze een buurtwinkel hebben waar ze echt van alles verkopen
ik vergeet die steeds van auto te wisselenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet op zoek naar m'n fijne zonnebril.
heb jij toch helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tof, heb je ook nog een litertje cockblocksap staan toevallig?
M'n auto-zonnebril zit daarom eigenlijk standaard in m'n werktas, verder pak ik de auto toch amper.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vergeet die steeds van auto te wisselen
fijne zonnebril ligt in de auto waar ik nooit mee rijd en de slechte ligt in de werk auto
Alstuquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet op zoek naar m'n fijne zonnebril.
Beter lezen, naar mijn fijne zonnebril, niet een fijne zonnebril.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alstu
https://www.bever.nl/p/ju(...)UEAQYAiABEgK0u_D_BwE
ligt standaard in de auto, want ik ga ook vaker zonder tas op padquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n auto-zonnebril zit daarom eigenlijk standaard in m'n werktas, verder pak ik de auto toch amper.
Alleen m'n sportzonnebril is dus verdwenen.Gelukkig erger ik me dankzij jarenlang brildragen niet zo enorm aan een stuiterbril, maar meh. Ding moet érgens zijn.
Wat hebben ze toch met lezen vandaag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter lezen, naar mijn fijne zonnebril, niet een fijne zonnebril.
Interpretabel die zin, jouw reactie niet maar de zin welquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter lezen, naar mijn fijne zonnebril, niet een fijne zonnebril.
Hoezo is "m'n fijne zonnebril" multi-interpretabel?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Interpretabel die zin, jouw reactie niet maar de zin wel
Ik overweeg ergens zo'n bril met gele lenzen. M'n ogen vinden veel wind erop zo onprettig dat ze spontaan ontsteken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt standaard in de auto, want ik ga ook vaker zonder tas op pad
sportzonnebrillen heb ik nu meerdere. Vroeger nooit geld aan uitgegeven. nu wel blij mee.
ik wil naar buiten.. maarja... :/quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk even een dutje doen vandaag.
'Vandaag ga ik op zoek naar het huis van m'n dromen"quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo is "m'n fijne zonnebril" multi-interpretabel?
Compleet andere zin.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'Vandaag ga ik op zoek naar het huis van m'n dromen"
Nee, je verzint er van alles bij. Dat heeft niets met taal te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Taal is vele malen mooier als je niet denkt in absoluten.
voor avond/schemering?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg ergens zo'n bril met gele lenzen. M'n ogen vinden veel wind erop zo onprettig dat ze spontaan ontsteken.
Goh, dat doet die normaal nooit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je verzint er van alles bij. Dat heeft niets met taal te maken.
Jup. Zie dat de decathlon ze voor een paar euro heeft, kidnap ik eerst een bril van Joop om het te testen denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor avond/schemering?
mijn ogen houden ook niet van wind. Ik ga niet fietsen zonder bril op.
Hardlopen meestal wel, omdat ik het dan vervelend vind met zweet afvegen
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goh, dat doet die normaal nooit.
En dan de mascara tot aan je knieën. Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb buiten altijd last van m'n ogen. Droge lucht, wind, zon. Ik loop altijd te janken.
HuilLipsquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb buiten altijd last van m'n ogen. Droge lucht, wind, zon. Ik loop altijd te janken.
Waterproof mascara is een must ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Nu ook, sta je even op het balkon met iemand te praten en tranen met tuiten hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan de mascara tot aan je knieën. Zo herkenbaar.
ik wilde een photochromic bril van de decathlon, maar die dingen zijn al een half jaar uitverkocht op de sitequote:Op donderdag 25 februari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Zie dat de decathlon ze voor een paar euro heeft, kidnap ik eerst een bril van Joop om het te testen denk ik.
Fuuu.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde een photochromic bril van de decathlon, maar die dingen zijn al een half jaar uitverkocht op de site
toen toch maar een oakley gekocht met licht rode glazen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
M’n vorige werkgever adviseerde polariserende zonnebrillen voor stagiairs. Hele lichting die dingen kopen.
Kan je er de apparatuur niet mee aflezen 😂
Nja de schermen die wij hebben op oa de brug hebben al een polariserende laag uit zichzelf. + we hebben polariserende screens achter de ramen hangen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met wat geavanceerdere displays valt het wel mee, maar de meeste zijn echt niet te doen.
ik kocht normaal nooit brillen voor meer dan een tientje want ze waren toch binnen een paar weken kapot of bekrast, maar met fietsen is dat wel verandert.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fuuu.
En ja, dat soort bedragen heb ik er niet voor over.Langer dan 20 minuten zit ik toch meestal niet op de fiets, maar als een brilletje helpt bij de last, dan graag.
Fijn, bedankt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:13 schreef Haags het volgende:
Ik ga het gewoon alvast doen want moet zo in een call en daarna openen wordt te laat.
Dus bij deze;
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat kijkt vast fantastisch met een polariserende bril.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja de schermen die wij hebben op oa de brug hebben al een polariserende laag uit zichzelf. + we hebben polariserende screens achter de ramen hangen.
Voor hardlopen/bootcamp ben ik wel fan van m'n Goodr-brilletje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kocht normaal nooit brillen voor meer dan een tientje want ze waren toch binnen een paar weken kapot of bekrast, maar met fietsen is dat wel verandert.
Ik had een oakley rip off van wish, daarna een echte, maar daar zit toch wel heel veel verschil tussen.
en nu dan de 2de er bij (dan nog 1 oudere van decathlon)
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zitten we vandaag met lunchgenot?
Zoquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:13 schreef Haags het volgende:
Ik ga het gewoon alvast doen want moet zo in een call en daarna openen wordt te laat.
Dus bij deze;
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
IS AL OPENquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zitten we vandaag met lunchgenot?
Voorlopig komt er geen switch. Even twee dure maanden afwachtenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we moeten natuurlijk wel volhouden. anders heeft @:budapestenaar die switch voor niks gekocht
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, ik heb die presentatie wel genailed zeg
Voorlopig niet is geen definitieve niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig komt er geen switch. Even twee dure maanden afwachten
Dom op het terras heb ik meestal geen zonnebril op, want ik vind het vervelend om die af te zetten als ik ergens naar binnen ga en zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kijkt vast fantastisch met een polariserende bril.
[..]
Voor hardlopen/bootcamp ben ik wel fan van m'n Goodr-brilletje.Hij stuitert inderdaad amper en ik vind de lenzen fijn.
Voor dom op een terrasje zitten ga ik voor de looks (uiteraard wel met een fatsoenlijk UV-filter), dus vooral veel en relatief goedkoop, en voor in de auto een gepolariseerde, nu een RayBan geloof ik.
Hoe langer de bril op, hoe duurder de bril in ieder geval.
Recht in de bewolkingquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg van de week al commentaar dat ik m'n zonnebril opzette toen ik richting werk ging, "want het was bewolkt". Nou, ik was blij dat ik 'm op had, ik keek er recht in.
Kloptquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorlopig niet is geen definitieve niet.
In de zon die nog niet hoog genoeg stond om achter de bewolking te verdwijnen.quote:
Gevoelige oogjes, dus ik doe het maar wel. Maar dan heb ik meestal een vrij lichte op, filtert wel de ergste stralen, maar het is niet meteen nacht, zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dom op het terras heb ik meestal geen zonnebril op, want ik vind het vervelend om die af te zetten als ik ergens naar binnen ga en zo.
auto 2x ray-ban, want lekker bij de pearle 1+1 gratis.
vroeger toen we nog op het terras mochten zitten, kwam het nog wel voor dat je smiddags op een zonnig terras ging zitten en dan midden in de nacht weer naar huis ging.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevoelige oogjes, dus ik doe het maar wel. Maar dan heb ik meestal een vrij lichte op, filtert wel de ergste stralen, maar het is niet meteen nacht, zeg maar.
Daarom dus de goeikoperen voor dat soort doeleinden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger toen we nog op het terras mochten zitten, kwam het nog wel voor dat je smiddags op een zonnig terras ging zitten en dan midden in de nacht weer naar huis ging.
zo lang met mn dronken harses een zonnebril beschermen vertrouw ik mezelf niet toe.
en ik ga niet als een 50+er een brillenkokertje aan mn riem gespen.
met veel zonnebrillen valt het wel op hoe scheef mijn neus staatquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Jammer dat ik er zo achterlijk uitzie met een zonnebril op mijn harses
ja, daar zijn 5 euro aliexpress of festivalbrillen wel perfect voorquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom dus de goeikoperen voor dat soort doeleinden.
En wijf, dus toch altijd een tas mee.
ja, die heb ik voor op de fietsquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die grote vliegjesbrillenDan is m'n halve hoofd bedekt. Mondkapje eronder en klaar.
Het scheelt echt enorm per bril. Al kwam ik met meer weg toen ik nog een bollere kop had, nu heb ik er gewoon schijt aan omdat ik de bril te leuk vind (of het is sowieso een belachelijk ding zoals sportbril), maar supercharmant zijn ze vaak niet bij me.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Jammer dat ik er zo achterlijk uitzie met een zonnebril op mijn harses
Zoiets moet ik dus in nachtuitvoering.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die grote vliegjesbrillenDan is m'n halve hoofd bedekt. Mondkapje eronder en klaar.
Oh, is 'ie eindelijk opgehoepeld?quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Lekker rustig zo op FOK zonder Kluun.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt echt enorm per bril. Al kwam ik met meer weg toen ik nog een bollere kop had, nu heb ik er gewoon schijt aan omdat ik de bril te leuk vind (of het is sowieso een belachelijk ding zoals sportbril), maar supercharmant zijn ze vaak niet bij me.
Had ik sowieso al nooit last van eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nog wel een paar mensen die op de afwezigheidslijst zouden passen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja, da's irritant. En vrouwenmonturen? Die zijn vaak wat smaller.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik geloof dat ik een beetje een paasei-hoofd heb. Brillen zijn al snel te breed
Kinderbrillenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's irritant. En vrouwenmonturen? Die zijn vaak wat smaller.
Ja, het is altijd goed zoeken naar eentje die een beetje past. Inderdaad passen de wat meer vrouwelijke modellen vaak wat beter.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's irritant. En vrouwenmonturen? Die zijn vaak wat smaller.
* Googelt naar Minnie Mouse zonnebrillenquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KinderbrillenVriendin van me heeft hetzelfde probleem, heel smal gezicht, die draagt dus kinderbrillen. Zonnebrillen en op sterkte.
En anders een opticien binnenstappen, die doen meestal niet zo moeilijk over een montuur ombouwen naar normale zonnebril, maar wel meer keuze uit monturen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is altijd goed zoeken naar eentje die een beetje past. Inderdaad passen de wat meer vrouwelijke modellen vaak wat beter.
klinkt als een vreselijke brilquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ergens een heeele grote bril liggen van Zara, de divabrilDe glazen rusten op m'n wangen dus hij gaat omhoog als ik lach en hij beslaat ook snel omdat hij zowat afgesloten is. Maar hij is ook te breed en lazert steeds van m'n hoofd af als ik ook maar iets voorover buig.
En ik loop wel voor lul geloof ik.
Als het werkt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KinderbrillenVriendin van me heeft hetzelfde probleem, heel smal gezicht, die draagt dus kinderbrillen. Zonnebrillen en op sterkte.
Petje voor kinderen erbij en het is compleet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommigen vinden hem prachtig, anderen vreeeeeselijk en arrogant, dus ik heb hem eigenlijk maar 1 dag gedragen toen ik hem had gekocht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als een vreselijke bril
Ik heb een half waterhoofd, hoedjes zijn me ook altijd te klein.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het werkt.
Ik heb het andersom wel gedaan, want teveel té dunne monturen en ik heb een vrij breed hoofd.
Dat klinkt als een bril om mee op een ligbedje te liggen doezelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ergens een heeele grote bril liggen van Zara, de divabrilDe glazen rusten op m'n wangen dus hij gaat omhoog als ik lach en hij beslaat ook snel omdat hij zowat afgesloten is. Maar hij is ook te breed en lazert steeds van m'n hoofd af als ik ook maar iets voorover buig.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
De eerste keer in de VS stuurde ze me ook naar de kindermaten trouwens. Had niet helemaal de omvang van de gemiddelde Amerikaan bij sommige merken.
Ik snapte hun maten totaal niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
De eerste keer in de VS stuurde ze me ook naar de kindermaten trouwens. Had niet helemaal de omvang van de gemiddelde Amerikaan bij sommige merken.
over het algemeen vind ik die enorme brillen niet zo'n succes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommigen vinden hem prachtig, anderen vreeeeeselijk en arrogant, dus ik heb hem eigenlijk maar 1 dag gedragen toen ik hem had gekocht.
Allemaal redenen om hem te kopen dusquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die smalle brilletjes juist verschrikkelijk, staan mij ook voor geen meter met m'n bolle kop.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over het algemeen vind ik die enorme brillen niet zo'n succes.
Boks.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die smalle brilletjes juist verschrikkelijk, staan mij ook voor geen meter met m'n bolle kop.
er is natuurlijk ook een gulden middenwegquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die smalle brilletjes juist verschrikkelijk, staan mij ook voor geen meter met m'n bolle kop.
Ik vind alles kut staan, maar een beetje grote brillen zijn nog het minst erg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is natuurlijk ook een gulden middenweg
en daarbij moet je je niks van mij aantrekken en gewoon opzetten wat je zelf leuk vindt.
Dit soberzo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is natuurlijk ook een gulden middenweg
en daarbij moet je je niks van mij aantrekken en gewoon opzetten wat je zelf leuk vindt.
Well that escalated quicklyquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind alles kut staan, maar een beetje grote brillen zijn nog het minst erg.
Ik heb een groene met foute spiegelglazenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit soberzo.
M'n paarse bril met groene lenzen-genot.
wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil deze eigenlijk ook:
https://goodr.co.uk/colle(...)in-kraken-sunglasses
oeh tofquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil deze eigenlijk ook:
https://goodr.co.uk/colle(...)in-kraken-sunglasses
De verkrijgbaarheid.quote:
ze hebben gewoon een zonnebril die "nakatomi tower christmas party" heetquote:
Echt hoor, die namen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben gewoon een zonnebril die "nakatomi tower christmas party" heet
Shut up and take my money!
Jep.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mooi man, eergisteravond mochten eindelijk de kappers en nagelstudiootjes weer open. Inmiddels gaan de sekswerkers, de horeca, de fitness, iedereen gewoon weer open, want ja fuck it ook maar
ik vind dit best goed hoor https://goodr.co.uk/colle(...)dening-with-a-krakenquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dus al een oudere variant van Gardening with a Kraken, de nieuwe heeft geen groene lenzen meer zo te zien.
taatsloterij kan je een switch winnen :pquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig komt er geen switch. Even twee dure maanden afwachten
Ja, hij is nu dus blijkbaar anders?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit best goed hoor https://goodr.co.uk/colle(...)dening-with-a-kraken
Nee helaas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:44 schreef gianni61 het volgende:
Heb je kluun voor eeuwig weg gestuurd?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
https://goodr.co.uk/colle(...)ungover-in-the-oasis
Met die Brexit is uit de UK bestellen toch kut.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Om teleurstelling te voorkomen, zou ik de UK site trouwens vermijden, die verzenden niet naar hier.En de NL shop heeft niet alles.
Jep.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die Brexit is uit de UK bestellen toch kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal 17 euro ofzo, nu dus 3.Hier red ik mij wel een dag mee.
Your beauty never ever scared me.
Na dit is eerst wel genoeg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker hoorVoor zo'n bedrag sloeg ik nog even een wat groter voorraadje in trouwens
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar hoe dan, via hun FB-pagina alleen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal 17 euro ofzo, nu dus 3.Hier red ik mij wel een dag mee.
Tap tap tap
Gewoon gaan dus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit al anderhalf uur te dubben over of ik nog een keer zal gaan wandelen vanmiddag
Denk dat bellen ook kan. Zag het op Pepper voorbij komen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe dan, via hun FB-pagina alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |