SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarna zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Swaffelgerrie. Ben je ziek ofzo.
je kan hem voelen hequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Swaffelgerrie. Ben je ziek ofzo.
O dit kun je wel lezenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Frantic met zijn anale poepobsessie
lekker naar buiten toe dan!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik ben eigenlijk nu 24 uur klachtvrij
Gauw de straat opquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik ben eigenlijk nu 24 uur klachtvrij
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Kan toch eigenlijk niet, ik heb maandag een paar klachten gehad en dinsdag nog wat en verder nauwelijks. Hoe dan?
Ga nog een paar liftknopjes aflikken anders.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Kan toch eigenlijk niet, ik heb maandag een paar klachten gehad en dinsdag nog wat en verder nauwelijks. Hoe dan?
Dat is over het algemeen wel beter voor de gehele mensheid jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯
jouw lichaam is gewoon zo goddelijk sterk dat een beetje rona daar geen deukje in slaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Goed plan dit. Kan nooit lang meer duren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯
2048 pas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed plan dit. Kan nooit lang meer duren.
Ik had het woordje goddelijk liever voor lichaam gezien. Dan kwam de post net iets beter tot zijn recht, derhalve toch een like gegevenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw lichaam is gewoon zo goddelijk sterk dat een beetje rona daar geen deukje in slaat
ik pak m'n n3ds erbij!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer gaan we weer karten? ik kan alleen morgenavond en zondagavond niet.
Zaterdagavond lukt mij niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer gaan we weer karten? ik kan alleen morgenavond en zondagavond niet.
en vanaf maandag de zondag t/m donderdagavond niet voor de foreseeable future.
we moeten natuurlijk wel volhouden. anders heeft @Budapestenaar die switch voor niks gekochtquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Uhhhhm, ik heb vanavond een online quizdinges, misschien zaterdag even?
Luxe hoor, 3DS.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik pak m'n n3ds erbij!
Oh wacht daar heb ik ook geen mario kart op
N3ds* de zelda edition.quote:
Boks.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik pak m'n n3ds erbij!
Oh wacht daar heb ik ook geen mario kart op
dat is vaker geopperd maar gestrandquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
We kunnen wel een KSC Pubquiz doen
heb ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
Hebben jullie geen ps4 waarop we samen een spelletje kunnen doen
Heb ik wel, maar niet echt goeie samenspeelgames.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
ditquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar niet echt goeie samenspeelgames.
met z'n allen cod ww2 spelen!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar niet echt goeie samenspeelgames.
Koop gewoon een switchquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
Enige juiste antwoord.quote:
fall guys ultimate dan?quote:
Ik heb een laptop waarop ik een virtueel tropisch eiland onderhoud..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
Als die rond de 150 isquote:
welk spel is dat danquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop waarop ik een virtueel tropisch eiland onderhoud..
Kunnen we dan niet beter Among Us doen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
fall guys ultimate dan?
Heb het zelf nog niet gespeeld
#viesdikquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanmiddag vijf zakken M&Ms en vier zakken maltesers halen voor drie euro samen. 😂😂👌🏻
Rollen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanmiddag vijf zakken M&Ms en vier zakken maltesers halen voor drie euro samen. 😂😂👌🏻
dat kan ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter Among Us doen?
Paradise Island 2quote:
#viesdikquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup maar goed blijft wel even houdbaar.
m&m met of zonder noot?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat kan ook.
Of we gaan met z'n allen magic spelen via spelltable
Dit is wel een goede vraag. Zonder noot is het crapquote:
pinda m&m beste m&mquote:
Eigenlijk vind ik de blauwe het lekkerste maar voor deze prijs boeit het mij niet haha.quote:
is het ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ziet er wel enorm farmville-esque uit. speel je dat samen met de buurtpreventie-app?
zijn gewoon neppe smarties dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is wel een goede vraag. Zonder noot is het crap
Ik had dit niet van jou verwacht..quote:
dit dus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn gewoon neppe smarties dan.
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht..
Ik heb nooit van de combinatie pinda en chocolade gehouden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn gewoon neppe smarties dan.
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht..
ja, maar pindarostjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit van de combinatie pinda en chocolade gehouden.
Oh, en ik kan niet tegen peulvruchten.
ohja.. en na 23.00 radio stilte want de gehandicapte Hendrik, zoon van Berdien, moet kunnen slapenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook
nee, onze buurtpreventie app heeft van die zeiksnorren die ons er op wijzen DAT DE PREVENTIE APP ALLEEN VOOR PREVENTIE IS EN NIET VOOR LEUKE DIERENPLAATJES OF DUIMPJES!!!!!
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
DAT DE PREVENTIE APP ALLEEN VOOR PREVENTIE IS EN NIET VOOR LEUKE DIERENPLAATJES OF DUIMPJES!!!!!
bahquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
Die honderd berichten na de ene uitglijer daarentegen..quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens.
Werd je gespot met Barry in de brandgang?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die honderd berichten na de ene uitglijer daarentegen..
Niet in de brandgang.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werd je gespot met Barry in de brandgang?
Ik zie Yg niet echt als een rotsquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ygritte met een pinda erin?
*rostjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie Yg niet echt als een rots
En als ik er dan toch iets in mag stoppen ....
je postte toch echt rost hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie Yg niet echt als een rots
En als ik er dan toch iets in mag stoppen ....
Verstuur je ook?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:
en dan moeten jullie aan Yg denken ipv aan een typfout?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je postte toch echt rost hoor
Ja ik deed 't alleen om te zorgen dat iemand contact kon opnemen als er stront aan de knikker was en ik op zee zat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe niet aan buurtapps overigens. Ga toch weg.
Shit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
Buurtpreventieapp. Met van die paranoide mensen er in.
Zit er zelf niet in maar de buurvrouw wel.
Kom ik een keer s avonds terug van training, hoor ik de volgende dag van de buurvrouw dat er gisterenavond een verdacht persoon door de wijk liep in donkere kleding en een hoodie.
Hele app was in rep en roer. Heb de buurvrouw maar verteld dat ik het was die terugkwam van training.
Man man man.
Ik zou er wel eentje willen voor alle drama. En voor praktische vragen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe niet aan buurtapps overigens. Ga toch weg.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en dan moeten jullie aan Yg denken ipv aan een typfout?
Ik niet perse hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en dan moeten jullie aan Yg denken ipv aan een typfout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |