SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarna zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Swaffelgerrie. Ben je ziek ofzo.
je kan hem voelen hequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Swaffelgerrie. Ben je ziek ofzo.
O dit kun je wel lezenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Frantic met zijn anale poepobsessie
lekker naar buiten toe dan!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik ben eigenlijk nu 24 uur klachtvrij
Gauw de straat opquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik ben eigenlijk nu 24 uur klachtvrij
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Kan toch eigenlijk niet, ik heb maandag een paar klachten gehad en dinsdag nog wat en verder nauwelijks. Hoe dan?
Ga nog een paar liftknopjes aflikken anders.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Kan toch eigenlijk niet, ik heb maandag een paar klachten gehad en dinsdag nog wat en verder nauwelijks. Hoe dan?
Dat is over het algemeen wel beter voor de gehele mensheid jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯
jouw lichaam is gewoon zo goddelijk sterk dat een beetje rona daar geen deukje in slaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
Goed plan dit. Kan nooit lang meer duren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook binnen blijven en het einde der tijden afwachten ¯\_(ツ)_/¯
2048 pas.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed plan dit. Kan nooit lang meer duren.
Ik had het woordje goddelijk liever voor lichaam gezien. Dan kwam de post net iets beter tot zijn recht, derhalve toch een like gegevenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw lichaam is gewoon zo goddelijk sterk dat een beetje rona daar geen deukje in slaat
ik pak m'n n3ds erbij!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer gaan we weer karten? ik kan alleen morgenavond en zondagavond niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |