Leuke rubriek.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:17 schreef Tagliano het volgende:
We hebben nog een kwartier te gaan
Rechtsback erbij
zometeen wel cl hequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Caland
Hoeveel paal/lat zitten we nu op?
Ik sla dat over.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb de paal/lat tellen meme een beetje gemist
Wie praat me bij
@De_Kraamquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Wie praat me bij
Dat deden ze net (niet voor het eerst) in het Feyenoord topic, zou echt niet normaal zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Wie praat me bij
Gelukkig kon hij niet bij de lat als keeper.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:20 schreef Oriente het volgende:
Vroeger had je Ricky van den Bergh genot, die mikte gewoon altijd op de lat
Ik heb wel erg zin in morgen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind vanavond geen leuk programma in de CL
Nee gisteren was feestquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind vanavond geen leuk programma in de CL
Atalantagodenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we maar naar Atalanta kijken
Ik heb er, opportunist dat ik ben, inmiddels voor de volle 100% vertrouwen in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds maar zien met Ajax hoor
Ik niet. Ik kan je zeggen dat jouw keus beter was.quote:
Komt wel goedquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er, opportunist dat ik ben, inmiddels voor de volle 100% vertrouwen in.
Eigenlijk ken ik dat Lille niet goed genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
jij bent wel de grootste opportunist van vblquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ging tegen AZ toch meer dan prima.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was voorafgaand Lille-uit best bevreesd voor spel van Ajax. Nu ben ik dat andermaal omdat Blind LB staat en Gravenberch CM waardoor het wat instabieler is in mijn ogen.
Maar het zal wel een goed teken zijn
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Als Bozenick maar niet scoort. Dan krijgen we helemaal nooit meer Pratto.
Ik ook niet maar ik had er veel meer van verwacht. En las nou ook nergens dat ze echt door het ijs waren gezakt ofzo, dit is het blijkbaar. Schijnen wel paar spelers terug te komen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik dat Lille niet goed genoeg
Als die hetzelfde gaan doen als afgelopen donderdag moet je toch wel door kunnen gaan
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij bent wel de grootste opportunist van vbl
Ajax miste er natuurlijk ook een boel in Lillequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik had er veel meer van verwacht. En las nou ook nergens dat ze echt door het ijs waren gezakt ofzo, dit is het blijkbaar. Schijnen wel paar spelers terug te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wel. Tegen SP-AR-TA was het bij vlagenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ging tegen AZ toch meer dan prima.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:25 schreef Oriente het volgende:
Zet er dan even bij waar de spoiler mee te maken heeft, joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen stond de halve as wel andersquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Tegen SP-AR-TA was het bij vlagen
Ik vind Feyenoord 2e helft het nog wel aardig proberen, zit ook niet mee.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Er lijkt niemand ook maar een beetje aanstalten te maken tot een offensiefje vlak voor tijd
Sorry beste vriendquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zet er dan even bij waar de spoiler mee te maken heeft, joh.
Schuurs er niet bij scheelt in mijn ogen al de helft.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen stond de halve as wel anders
2 helften zijn nooit hetzelfdequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord 2e helft het nog wel aardig proberen, zit ook niet mee.
Dat klopt, ik bedoel meer dat echt niemand op het veld haast lijkt te hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord 2e helft het nog wel aardig proberen, zit ook niet mee.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs er niet bij scheelt in mijn ogen al de helft.
Ah zo, daar kan ik mij echt kapot aan ergeren als het bij Ajax is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, ik bedoel meer dat echt niemand op het veld haast lijkt te hebben
Of dat er eens een verdedigertje voor blijft hangen
Ja oke. Ze krijgen wel 2 middenvelders terug al heb ik geen flauw idee hoe goed die zijn. Als we net zo geduldig spelen in balbezit moet het wel goed komen zou je zeggen. Daarnaast uitgoaltjes natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen stond de halve as wel anders
Jij gelooft nog steeds dat PSV kampioen kan worden?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
7 punten los op Feyenoord![]()
zondag thuis winnen van Ajax en hopen dat AZ vs Feyenoord gelijk eindigt, dan moet plek 2 wel binnen zijn en kan je gaan jagen op Ajax
En dan ergens in mei uitgeschakeld worden voor de playoffs om de Conference Liekquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
7 punten los op Feyenoord![]()
zondag thuis winnen van Ajax en hopen dat AZ vs Feyenoord gelijk eindigt, dan moet plek 2 wel binnen zijn en kan je gaan jagen op Ajax
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat PSV kampioen kan worden?
De nativiteit.
Oef, pakken we hem tegelijk aanquote:
Als je zondag weet te winnen ligt het weer een beetje open.. zeker als Ajax straks een dubbel programma heeft en PSV nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
De nativiteit.
Zoalsquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kan ook leukere dingen bedenken.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
De nativiteit.
quote:
Dan is het maar goed dat ik het hier zeg!quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een ander topic zijn ze het oneens met jou.
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een ander topic zijn ze het oneens met jou.
Dat wordt een bloedeloze 0-0quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie Feyenoord zondag niet van AZ winnen.
Wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie Feyenoord zondag niet van AZ winnen.
Gelukkig brei/naai je niet danquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV speelt pas morgen, dan laat ik weer steken vallen.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:58 schreef Tagliano het volgende:
"Ik ga dat bedrag niet neerleggen wat Groningen wil"
"Wat willen ze dan"
"Geen idee"
Lekker interviewtje weer
Dat is die bolle. @fetXquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:coco
Stukje act
Mooi dat je er kijk op hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Veerman moet het proberen simpel te houden ipv elke bal buitenkantvoet in de kruising proberen te leggen.. dan is het best een goeie spits, type/niveau Haller
het G team?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:43 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Mooi dat je er kijk op hebt.
Heeft Baumgartl al een transfer naar Real/Bayern/City/PSG gemaakt?
2 overwinningen in de laatste 15 Eredivisie wedstrijden. Je beste spelers sparen voor een wedstrijd die je 99 van de 100 keer verliest.quote:
Utrecht gaat vanmiddag met 10-0 winnenquote:
10-0 niet maar wel winnen, 3-1 denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht gaat vanmiddag met 10-0 winnen
[ afbeelding ]
Gaan ze de top 3 aanvallen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat we wel boven Feyenoord eindigenquote:
Als Feyenoord zo blijft presteren kan dat zomaar jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel boven Feyenoord eindigen
Neejohquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft presteren kan dat zomaar ja
Jullie zullen het vooral van de thuiswedstrijden moeten hebben. Dat veld werkt namelijk in jullie voordeel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
2 overwinningen in de laatste 15 Eredivisie wedstrijden. Je beste spelers sparen voor een wedstrijd die je 99 van de 100 keer verliest.
Jansen opsokkebolje
We moeten het vooral hebben van naïeve teams die vol op de aanval gaan tegen ons. Het enige wat we kunnen is counteren (helaas).quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie zullen het vooral van de thuiswedstrijden moeten hebben. Dat veld werkt namelijk in jullie voordeel.
Al hoop ik dat jullie Ajax verslaan natuurlijk
Emmengodenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:45 schreef Paul het volgende:
WAT IS DIT?!?!?! UTRECHT ZOU WINNEN MET 10-0ZIEDEND 0-1 VOOR EMMEN
Wij verloren vooral van het veld. Als die wedstrijd in 0-0 was geëindigd was dat niet raar geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
We moeten het vooral hebben van naïeve teams die vol op de aanval gaan tegen ons. Het enige wat we kunnen is counteren (helaas).
Al wordt dat tegen Ajax ook niks en zou het zo maar 0-13 kunnen worden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:45 schreef Paul het volgende:
WAT IS DIT?!?!?! UTRECHT ZOU WINNEN MET 10-0ZIEDEND 0-1 VOOR EMMEN
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel boven Feyenoord eindigen
quote:
Leuke rubriek.quote:VI.nl ondervindt technische problemen
Er is een fout opgetreden waardoor VI.nl tijdelijk niet beschikbaar is. We zijn op de hoogte van het probleem en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Probeer het over een aantal minuten nog een keer. Excuses voor het ongemak!
WAT NU!?
Volg het laatste voetbalnieuws intussen via onze Twitterpagina.
Blijf op de hoogte via Twitter
HULP NODIG?
Voor overige vragen kun je onze klantenservice telefonisch bereiken:
(020) 55 18 702
Bereikbaar op:
ma t/m vr 08.30 tot 17.00 uur
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:45 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat Utrecht nog niet met 5-1 voor?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is Willem Janssen van harte gegundquote:
Van harte knut! Jullie verdienen het meer dan ADO/VVV/PECquote:
Omwille van hun kunstgrasveld en gare aangetrokken spelers met een buiten eu salaris?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Van harte knut! Jullie verdienen het meer dan ADO/VVV/PEC
Vanwege het beleid. Niet de trainer meteen ontslaan als het tegen zit. Verder door altijd te proberen attractief te spelen. Zaken die met name ADO al niet doen...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omwille van hun kunstgrasveld en gare aangetrokken spelers met een buiten eu salaris?
Je humeur.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:43 schreef yats het volgende:
Wat zal de VAR vanavond weer gaan verpesten?
Vitesse verpest het de laatste weken wel zonder VAR.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:43 schreef yats het volgende:
Wat zal de VAR vanavond weer gaan verpesten?
Niet echtquote:
Tegen PSV had ik het nog moeten zien als het bij rust 0-2 of 0-3 had gestaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse verpest het de laatste weken wel zonder VAR.
Twentequote:
Drizzt heb je die filmpjes nog gezien van de Twentesupporters rondom DE bus van Twente?quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Twente
Wat mij betreft verliezen ze beide...
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
De onterechte gelijkmaker.
ok ik ga al
Leuk om te zien jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
In tegenstelling tot die Heracles verdedigers die elkaar onderuit schoppen
Als je ziet hoe slecht sommige van die profs zijn... had 50% van VBL ook wel gekundquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is zo godverdomme slechtHet is de bal constant naar de verkeerde partij spelen
Conditioneel zou ik na 15 minuten afgevoerd moeten worden maar voor de rest schiet die gedachte ook weleens door mijn hoofd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je ziet hoe slecht sommige van die profs zijn... had 50% van VBL ook wel gekund
Is de eredivisiequote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditioneel zou ik na 15 minuten afgevoerd moeten worden maar voor de rest schiet die gedachte ook weleens door mijn hoofd.
Conditie train je even erbij.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditioneel zou ik na 15 minuten afgevoerd moeten worden maar voor de rest schiet die gedachte ook weleens door mijn hoofd.
Dikkequote:
En met publiek.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kijk wel uit naar de topper (Cambuur tegen Almere)
dat scheelt zekerquote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef RipCity het volgende:
Daley blind speelt gewoon tegen PSV. Dat scheelt veel voor ze...
Laten we het hopen JR. Wel opvallend dat Schmidt nu wel met dezelfde namen begint, waarvan er donderdag een aantal toch op hun laatste benen liep.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet hier toch wel kunnen winnen zou je denken.
Er is niet veel andere keuze lijkt me? En om met een B-team tegen Ajax te spelen is ook raar.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we het hopen JR. Wel opvallend dat Schmidt nu wel met dezelfde namen begint, waarvan er donderdag een aantal toch op hun laatste benen liep.
Ben jij dit Ronald?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we het hopen JR. Wel opvallend dat Schmidt nu wel met dezelfde namen begint, waarvan er donderdag een aantal toch op hun laatste benen liep.
Zag hem er wel voor aan om weer met zo'n Vertessen te beginnen of zo. Vorige week tegen Vitesse begon hij ook met een b-team.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is niet veel andere keuze lijkt me? En om met een B-team tegen Ajax te spelen is ook raar.
Ik was vergeten dat er een wedstrijdtopic was, heb er daarna netjes gepost.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:38 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de wedstrijd PSV - Ajax niet in het PSV - Ajax topic wordt besproken.
Een klein beetje rekening houden met mijn autisme lijkt me niet te veel gevraagd.
Je bent een goed mensquote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat er een wedstrijdtopic was, heb er daarna netjes gepost.
Wat een dom idee!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben een voorstander om alle wedstrijden gewoon om 21 uur in te plannen. Alle wedstrijden voor 18:45 kunnen echt niet.
Wedstrijden om 21 uur zijn ook aantrekkelijker om naar te kijken en eindigen niet zo vaak op 0-0
Dat doe ik ook, Cambuur staat 0-1 voor!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kijk jij maar lekker naar wedstrijden die 12:15 beginnen!
Japan - Ivoorkust*quote:Op zondag 28 februari 2021 13:45 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 ik mis toch die potjes na 12 uur s'nachts hoor. Japan - Nigeria genot
Almere is helemaal weggezakt hèquote:Op zondag 28 februari 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, Cambuur staat 0-1 voor!
Toen was iemand bizar mad dat Drogbagod scoorde.quote:
Ja lijkt mij toch net als vorig seizoen Cambuur en de Graafschap te worden.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Almere is helemaal weggezakt hè
Kan ik mee leven.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja lijkt mij toch net als vorig seizoen Cambuur en de Graafschap te worden.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan het verschil niet echt zien als ze spelen..
Promes doet ook in Rusland nog niks goedquote:
Gelukkig heeft Ajax geen last meer van hem.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Promes doet ook in Rusland nog niks goed
Hendrix wel?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Promes doet ook in Rusland nog niks goed
Is hij definitief verkocht? Nettogod.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax geen last meer van hem.
Zeker. En bij een veroordeling is alle schade voor Spartak.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is hij definitief verkocht? Nettogod.
Die werd in de rust al gewisseld (en ze hadden zelfs rood) , dus dan weet je het welquote:
Die mogen kansloos 18e worden.quote:
Veel plezier kerelquote:Op zondag 28 februari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga bij 'vrienden' kijken, fijne wedstrijden allen.
Vooral voor John van Z.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die mogen kansloos 18e worden.
die transfer was zo bizarquote:Op zondag 28 februari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
zelfs in de warming-up gaat 90% van schoten erin bij Mvogo
Zoet hield geen bal meer tegen op een gegeven moment.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die transfer was zo bizar
volgens mij hadden jullie twee prima eredivisie keepers onder contract
okequote:Op zondag 28 februari 2021 14:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zoet hield geen bal meer tegen op een gegeven moment.
Meevoetballen kan Mvogo ook totaal niet. Elke uittrap gaat helemaal nergens naar. Unnerstall had makkelijk gekund dit covid seizoen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die transfer was zo bizar
volgens mij hadden jullie twee prima eredivisie keepers onder contract
Gefeliciteerd makkerquote:Op zondag 28 februari 2021 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lek is boven!
PetrovicGod
VVV-VENLO heeft een GROOT probleem. Willem II komt eraan.
En Sparta
Verliezen van dit Willem II. Nee, dat kan niet. Op naar het Sparta topic!
Vrienden? Ik neem aan dat je de enige gast bent?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga bij 'vrienden' kijken, fijne wedstrijden allen.
Gefeliciteerd Lenny. Al een beeldhouwer ingeschakeld voor Zeljko?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrienden? Ik neem aan dat je de enige gast bent?
Anders vinden @:ggmm en ik jou erg asociaal!
#werkenbijdeNOSquote:Op zondag 28 februari 2021 14:18 schreef franklop het volgende:
Waarom beschouwd Joep PSV - Ajax voor met een PSV'er en Feyenoorder?
ESPN heeft twee spelers die bij beide clubs gespeeld hebben, maar hun hart bij Ajax hebben liggen, dus tsja.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:18 schreef franklop het volgende:
Waarom beschouwd Joep PSV - Ajax voor met een PSV'er en Feyenoorder?
Nee Tadic niet? Hou op manquote:Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Ahhahahahahahaha lekker voor psv
Vies mad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-1 zou leuk zijn.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Hoogtepuntje weerquote:Op zondag 28 februari 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook(was nog even het interview met Tadic aan het kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |