Zie best nog wat potentie in Bozenik. Pure spits. Vind het altijd zo'n onzin dat je per se een kapstok als spits nodig hebt. En ook onzin om hem nu al af te schrijven trouwens.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pratto voegt in ieder geval niks toe, kost alleen maar geld...
Zelfde geldt voor Bozenik.
Fer speelt goed als die knikker in zijn hoofd goed ligt voor vijf secondes.
Zie Zahaviquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie best nog wat potentie in Bozenik. Pure spits. Vind het altijd zo'n onzin dat je per se een kapstok als spits nodig hebt. En ook onzin om hem nu al af te schrijven trouwens.
Wat heeft hij tot nu toe toegevoegd sinds zijn aankomst in de Kuip? Zijn rendement is dramatisch voor een spits.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie best nog wat potentie in Bozenik. Pure spits. Vind het altijd zo'n onzin dat je per se een kapstok als spits nodig hebt. En ook onzin om hem nu al af te schrijven trouwens.
Bozenik heeft amper de kans gehad. Vind het echt heel vreemd om hem af te schrijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft hij tot nu toe toegevoegd sinds zijn aankomst in de Kuip? Zijn rendement is dramatisch voor een spits.
Bij zijn vorige club stond hij ook al aardig droog voor een spits. Alleen hun nationale elftal lukte het.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Bozenik heeft amper de kans gehad. Vind het echt heel vreemd om hem af te schrijven.
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat hij als spits het hoogste rendement heeft gehaald. Vorig jaar 390 minuten, 3 goals, 2 assists. Dit jaar slechts wat schamele invalbeurtjes.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij zijn vorige club stond hij ook al aardig droog voor een spits. Alleen hun nationale elftal lukte het.
Ik hoop voor hem dat hij snel weer zijn drive krijgt, anders mag hij van mij snel op de transferlijst gezet worden.
Het is geen geweldenaar vooralsnog, dat ben ik met je eens. Maar hij is eens in de 130 minuten betrokken bij een goal afgelopen twee jaar. Iets wat Jorgensen sinds het kampioensjaar al niet meer gehaald heeft (Dat was echt een topjaar voor hem trouwens, eens in de 80 minuten betrokken bij een goal). Dus laten we hem alsjeblieft even de kans geven en anders in ieder geval verhuren. Jonge speler die best nog kan ontwikkelen wellicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij zijn vorige club stond hij ook al aardig droog voor een spits. Alleen hun nationale elftal lukte het.
Ik hoop voor hem dat hij snel weer zijn drive krijgt, anders mag hij van mij snel op de transferlijst gezet worden.
FLINKE DRIVEquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we Arnesen niet afrekenen op het wanbeleid van vGeel en Troost die eveneens een hoop geld hebben laten verdampen. Hij is er voor de langere termijn en zijn plan snijdt tot dusver hout.
Bozenik start volgend jaar als eerste spits verwacht ik (Advocaat kiest hem volgens mij nu al boven Jorgensen en Pratto en Dickie was nou niet bepaald enthousiast, denk toch dat Bozenik enige vooruitgang aan het maken is) en dan wordt het duidelijk of er meer in zit of niet. Met een flinke drive, goede positionering, fysiek en een goed schot kom je als spits al ver.
Moet gewoon je eerste spits zijn volgend jaar, we hebben geen cent te makken en Jorgensen wil toch niet meer. Ik weet oprecht niet hoe we aan een betere spits gaan komen. We hebben het deze winter geprobeerd met een gratis huurspits en dat is werkelijk een van de slechtste spelers die ik de afgelopen tien jaar heb gezien bij ons, en die kost al een hele hoop salaris.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is geen geweldenaar vooralsnog, dat ben ik met je eens. Maar hij is eens in de 130 minuten betrokken bij een goal afgelopen twee jaar. Iets wat Jorgensen sinds het kampioensjaar al niet meer gehaald heeft (Dat was echt een topjaar voor hem trouwens, eens in de 80 minuten betrokken bij een goal). Dus laten we hem alsjeblieft even de kans geven en anders in ieder geval verhuren. Jonge speler die best nog kan ontwikkelen wellicht.
uh, okequote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
Keuze tussen Bozenik, Linssen en Bannis
Wat een luxe
Bozenik gaat mondjes snoeren volgend seizoen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
Keuze tussen Bozenik, Linssen en Bannis
Wat een luxe
Dat is toch een fucking trieste conclusie??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet gewoon je eerste spits zijn volgend jaar, we hebben geen cent te makken en Jorgensen wil toch niet meer. Ik weet oprecht niet hoe we aan een betere spits gaan komen. We hebben het deze winter geprobeerd met een gratis huurspits en dat is werkelijk een van de slechtste spelers die ik de afgelopen tien jaar heb gezien bij ons, en die kost al een hele hoop salaris.
Gewoon hopen dat het iets wordt met Bozenik en als het echt niks wordt kan je Linssen of Bannis overwegen.
Dat hoop ik maatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bozenik gaat mondjes snoeren volgend seizoen.
Ja, maar het is niet anders. We hebben een (bijna) vol seizoen zonder publiek moeten spelen, dat kost ons tientallen miljoenen. We mogen al blij zijn als onze club het zonder teveel moeite gaat overleven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is toch een fucking trieste conclusie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |