Op zich is de 4e plek voor Feyenoord ook niet uitzonderlijk. Dat levert voorronde Conference Leage op als ik het goed heb. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe wij het doen in de KK-divisie van Europaquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef fetX het volgende:
Tja. Verder hebben we genoeg kansen gehad. Het is gewoon het verhaal van het seizoen. Te weinig scorend vermogen / kwaliteit. Zo simpel is het gewoon. Als je dan ook niet een heel klein beetje geluk hebt waardoor die bal net binnenkant paal valt loop je averij op.
Ik denk eerlijk gezegd dat de vierde stek het maximaal haalbare is. Makkelijk vierde
@:onlogisch @:gurneyisbestoke
Genot toch. Ben al aan het sparen voor Ventspils awayquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op zich is de 4e plek voor Feyenoord ook niet uitzonderlijk. Dat levert voorronde Conference Leage op als ik het goed heb. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe wij het doen in de KK-divisie van Europa
Die regel geldt nog steeds, maar dat is alleen voor aanvallend hands.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Zeker omdat ik meen dat aan het begin van dit seizoen duidelijke afspraken waren gemaakt over "iedere bal op de onderarm of hand is voortaan hands" behalve als de armen en handen zich direct langs het lichaam zouden bevinden.
Het is een cyclus:quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
gebrek aan scorend vermogen is een jaarlijks terugkerend ritueel bij Feyenoord
Oh wat is het toch fijn Feyenoord supporter te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een cyclus:
Jaar 1: gebrek aan scorend vermogen
Jaar 2: gebrek aan creativiteit op het middenveld
Jaar 3: gebrek aan verdedigende stabiliteit
Jaar 4: combinatie van 1 en 2
Jaar 5: combinatie van 2 en 3
Jaar 6: combinatie van 1 en 3
Jaar 7: combinatie van 1, 2 en 3
Jaar 8: het jaar na het rampjaar volgt begin van de wederopstanding
Jaar 9: absoluut topjaar, alles klopt iedereen euforisch
Jaar 10: terug naar Jaar 1
En dit is dan alleen nog maar de cyclus van wat er op het veld gebeurt. De bestuurlijke cyclus heb je ook nog.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een cyclus:
Je hebt heel mijn levensloop als Feyenoorder van de afgelopen decennia perfect omschreven, dit verdient een hele dikke like.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een cyclus:
Cash is king. Op zich wel mooi voor de club toch. En vanuit Disney perspectief is het altijd goed komend jaar. Je hebt een soort wederopstanding/introductie nieuwe spannende speelstijl of een ontslagsoap.quote:
Misschien juist wel. Ik vond de docu over Sunderland ook een stuk toffer dan die van Spurs, City. Wel mooi dat er misschien een tweede seizoen komt, hopelijk met volle stadions in plaats van dit neppe seizoen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:57 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan mij eerlijk gezegd nog steeds niet voorstellen dat er Noord-Amerikanen, Australirs of Aziaten dit oprecht gaan blijven volgen, of dat ze na 1x gekeken te hebben Feyenoord blijven onthouden (hier hoop ik wel op, maar acht de kans klein).
Die regio’s zijn uiteraard ook de markt van Disney+ en dit is een Disney Original, dus men zal daar in ieder geval de trailer of een banner/thumbnail in Disney+ zelf zeker te zien krijgen.
Qua onze bekendheid in Europa en Zuid-Amerika is dat een compleet ander verhaal natuurlijk, daar zit het wel snor vergeleken met de rest van de wereld.
Ik dacht dat het plaatje een reclame was voor een of andere loterij dus ik scrollde er automatisch langsquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:58 schreef raptorix het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-transfermarkt.html
Niet heel veel nieuws, maar het plaatje van de transfers is wel aardig:
[ afbeelding ]
Ik zag het pas de 3e keer _0-quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het plaatje een reclame was voor een of andere loterij dus ik scrollde er automatisch langs
Heb jij dit gemaakt met paint?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:58 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig stukje journalistiekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:58 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
En hopelijk weer volle stadionsquote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Cash is king. Op zich wel mooi voor de club toch. En vanuit Disney perspectief is het altijd goed komend jaar. Je hebt een soort wederopstanding/introductie nieuwe spannende speelstijl of een ontslagsoap.
Het hele aankoopbeleid is al jaren kut.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Eredivisie waren 2014/15 en 2017/18 ook slecht, maar dat werd tenminste nog gecompenseerd met Europese overwintering of bekerwinst.
Dit is gewoon kut.
Je neemt hierbij aan dat er berhaupt een beleid is...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het hele aankoopbeleid is al jaren kut.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je neemt hierbij aan dat er berhaupt een beleid is...
Pratto voegt in ieder geval niks toe, kost alleen maar geld...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:12 schreef Scrummie het volgende:
Laten we Arnesen even de kans geven ipv nu al roepen dat het aankoopbeleid kut is.
En eigenlijk moet je 'm ook gewoon tot aan een non corona jaar de tijd geven. Vorig jaar lagen er schijnbaar goede plannen om iets moois te doen qua aankopen en toen kwam corona. Dit jaar hebben we daar ook nog last van en zal er ook niet zoveel tot niets mogelijk zijn. Tja.
Ja oke.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pratto voegt in ieder geval niks toe, kost alleen maar geld...
Zelfde geldt voor Bozenik.
Fer speelt goed als die knikker in zijn hoofd goed ligt voor vijf secondes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |