'Lekker fris' Ha ha ha haquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Kokcu gestemd. Vond 'm lekker fris ogen, sprong er wat mij betreft tussenuit.
Stuk frisser dan die alcoholwalm die uit jouw muil komt, ja.quote:
Hoezo ? Ik word die vraag een beetje moe. Er zitten zoveel drinkers op FOK! Ik heb mijn ervaringen gedeeld. Nooit moeten doen misschien.quote:
Jawel. Moest vandaag anderhalve meter van je moeder houden n het openbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
AA meetings gaan ook niet door in coronatijd
Tong80 gaat ergens trollen, overduidelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:21 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit weer. Lekker op de man spelen. Dat deden de Tank en Rinus wel beter.
Succes met het zwaar bevochte punt in het hoge noorden.
Als je minder kut bent tegen anderen, doen anderen ook minder kut tegen jou. Dat komt van twee kanten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik word die vraag een beetje moe. Er zitten zoveel drinkers op FOK! Ik heb mijn ervaringen gedeeld. Nooit moeten doen misschien.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tong80 gaat ergens trollen, overduidelijk.
Tong80 gaat vervolgens janken dat hij reacties krijgt op zijn trolletje.
Tong80 is een debiel (zet even een TR).
Vaker Zuid-Amerikaantjes halen dus (en niet oude dikke spitsen).quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Was een niet geslaagd grapje. Weet niet wat het is.. Feyenoord haalt graag spelers die in het buitenland niet meer nodig zijn, op basis van hun naam. Soms pakt dat goed uit, vaker niet is mijn indruk. Het halen van jonge talenten verloopt ook niet soepeltjes, al is Sinistierra wel een positieve uitzondering. En Senesi natuurlijk.
Laatste half uur wel echt teleurstellend weinig gecreëerd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer gewonnen met xG
Maarja daarmee zeg je het eigenlijk al, missen gewoon enorm veel kwaliteit in deze selectie. In elk geval qua scorend vermogen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eigenlijk best nog wat kansen gehad vandaag. Fer moet die kopbal voor rust ook gewoon maken.
Opvallend hoe weinig van de doelpogingen tussen de palen beland eigenlijk.
Volgens mij is dit altijd hands bij schot op doel, ik snapte het ook nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze blijf ik toch ook wel bijzonder vinden. Hij kan er opzich niet veel aan doen natuurlijk maar het was en een goal geweest en armen zitten van het lichaam af. Is die regel halverwege ergens weer aangepast?
Volgens mij was dit ook onder de oude regels een strafschop. Echt heel raar dat we hier geen pingel kregen maar goed. Volgens mij zou het volgens het boekje zelfs rood moeten zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze blijf ik toch ook wel bijzonder vinden. Hij kan er opzich niet veel aan doen natuurlijk maar het was en een goal geweest en armen zitten van het lichaam af. Is die regel halverwege ergens weer aangepast?
Dit is volgens mij gewoon het schoolvoorbeeld van een handsbal waar een penalty voor moet worden gegeven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Veel duidelijker dan deze worden ze niet inderdaad. Dat de scheids hem mist is 1, maar echt heel bizar dat de VAR niks doet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
lijkt wel een penalty inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |