abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198184160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef falling_away het volgende:

[..]

Volgens al de simpele rekensommetjes en modellen zouden we nu al tegen code zwart aan moeten zitten.
we zitten al op code zwart want de reguliere zorg is vooruit geschoven en daar zijn al de eerste doden door gevallen.

Hugo kan wel mooi zeggen dat de zorg het aankan, maar dat is niet zo en het moment dat dat niet meer kon was het moment waarop de reguliere zorg werd stopgezet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198184174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ook dat.

Maar als ik eerst een negatieve test moet blazen en daarna nog steeds een mondmasker op moet in b.v. een museum dan zie je mij daar voorlopig ook niet.
Als ik geen klachten heb laat ik me niet testen. Afgelopen zomer waren er nog geen vaccins beschikbaar en kon ik gewoon deelnemen aan de pubquiz of in een restaurant uit eten gaan. Waarom zou ik me in vredesnaam moeten laten testen wanneer zo meteen de risicogroepen gevaccineerd zijn?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:17:52 #78
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198184181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Idem.

En daar gaat de horeca ook echt niet blij mee zijn. Je trekt geen publiek als iedereen een paar tientjes mag neerleggen om zich te laten testen. Dat is dan duurder dan het etentje of drankje zelf.

Kunnen ze net zo goed gesloten blijven.
Ze zullen die max. aantal bezoekers en afstandsregels er wel gewoon op houden nog een tijdje, dus je werpt voor een boel branches alleen maar extra drempels op met zo'n test.
pi_198184186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

we zitten al op code zwart want de reguliere zorg is vooruit geschoven en daar zijn al de eerste doden door gevallen.

Nee, code zwart betekent wat anders.
pi_198184187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ok dus om te bewijzen dat je gelijkt hebt ga je de doelpalen verzetten? Dat is geen code zwart.
Alpha kenny one
pi_198184197
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ok dus om te bewijzen dat je gelijkt hebt ga je de doelpalen verzetten? Dat is geen code zwart.
code zwart is het moment waarop het zorgsysteem is overbelast en er moet worden gekozen. Dat is nu al zo, want reguliere zorg staat achteraan de rij en de eerste doden zijn daardoor al gevallen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198184207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze zullen die max. aantal bezoekers en afstandsregels er wel gewoon op houden nog een tijdje, dus je werpt voor een boel branches alleen maar extra drempels op met zo'n test.
Precies.

Leuk hoor al die ideetjes, maar ze denken er niet echt bij na wat het effect ervan gaat zijn. Ze staan zo ver af van de samenleving.
pi_198184216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als ik geen klachten heb laat ik me niet testen. Afgelopen zomer waren er nog geen vaccins beschikbaar en kon ik gewoon deelnemen aan de pubquiz of in een restaurant uit eten gaan. Waarom zou ik me in vredesnaam moeten laten testen wanneer zo meteen de risicogroepen gevaccineerd zijn?
ik heb me nog nooit laten testen en ga ik niet doen ook. Dan maar geen horeca of andere dingen.
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:20:53 #84
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198184229
Volgende:

quote:
NIJMEGEN - De politie heeft woensdag aan het eind van de middag het Kronenburgerpark in Nijmegen leeggeveegd. Het was er volgens de politie veel te druk met bezoekers die genoten van de lentezon, waardoor het steeds lastiger werd om genoeg afstand van elkaar te houden.

Wat zouden ze de rest van de week gaan doen? Bouwhekken eromheen en preventief afsluiten? Wel met het bonnenboekje gaan zwaaien?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 februari 2021 @ 18:20:58 #85
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198184231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef mir1986 het volgende:
De jonge wil een wet aannemen waar het testbewijs in opgenomen wordt. Zonder dat testbewijs mag je geen leuke dingen meer doen. Leuk zo'n samenleving.
Je kan er vergif op innemen dat op het moment dat die wet actief is, dat viruswaarheid een rechtszaak gaat aanspannen tegen die wet. En het zou mij niks verbazen als ze die winnen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198184238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

code zwart is het moment waarop het zorgsysteem is overbelast en er moet worden gekozen. Dat is nu al zo, want reguliere zorg staat achteraan de rij en de eerste doden zijn daardoor al gevallen.
Nou nee, er moet altijd gekozen worden in de zorg. Er is immers schaarste.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198184247
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. Zelfde met reizen. Kon allemaal prima vorige zomer. Dit jaar heb je als het goed is miljoenen mensen rondlopen die gevaccineerd zijn...waaronder de risico groepen. Waarom dan nu opeens moeilijk gaan doen.
pi_198184250
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 16:27 schreef _serial_ het volgende:
Meanwhile in valkenburg

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Groepen van 20 man bij elkaar.

In elke grote stad was dit park allang ontruimd geweest.
Dus niet :D

quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 17:20 schreef RipCity het volgende:
Drukte in Vondelpark, gemeente roept bezoekers op om naar andere locatie te gaan

https://www.at5.nl/artike(...)dere-locatie-te-gaan

Okay dit is ook wel ziek druk hahah :D

Gooi dán álles maar open :')
pi_198184256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik heb me nog nooit laten testen en ga ik niet doen ook. Dan maar geen horeca of andere dingen.
Zo denk ik er ook over, dan spendeer ik m'n geld wel gewoon (ergens) anders.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198184263
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nee het ging over code zwart op de IC's, dat is waarop gedoeld werd door het RIVM etc.
Alpha kenny one
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:22:28 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198184269
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Precies.

Leuk hoor al die ideetjes, maar ze denken er niet echt bij na wat het effect ervan gaat zijn. Ze staan zo ver af van de samenleving.
Gooi gewoon die terrassen open en houd de 1,5 meter in stand totdat er genoeg vaccins zijn gezet en de ziekenhuizen leeg zijn. Dus horeca net als vorig jaar zomer. En daarna die regels er ook af.
pi_198184274
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Ik redeneer vanaf de huidige situatie. Een dagelijks besmettingscijfer van 4000+, een huidige R-waarde boven de 1, een versoepeling van de maatregelen en een algehele fuck you mentaliteit tov de overheid.
Nou ja die mentaliteit ga je inderdaad krijgen als je met helemaal niks over de brug komt. Als je geen gecontroleerde uitlaatklep toelaat. Als je boodschap tot een week geleden was: "Wees blij dat we je niet volledig in je eigen woning opsluiten."

Er dreigt een verlies aan controle, niet alleen op de R, wat al lastig genoeg is, maar ook op het hele verhaal van de overheid. Het narratief van: het is voor ons allemaal vervelend maar we doen het wel ergens voor. Als mensen dat niet meer geloven, succes ermee dan.
pi_198184278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef falling_away het volgende:

[..]

Nee het ging over code zwart op de IC's, dat is waarop gedoeld werd door het RIVM etc.
ah dus als alle gewone ziekenhuisbedden vol zitten en er pastn iemand meer bij is geen code zwart? :O
pi_198184280
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef mir1986 het volgende:
De jonge wil een wet aannemen waar het testbewijs in opgenomen wordt. Zonder dat testbewijs mag je geen leuke dingen meer doen. Leuk zo'n samenleving.
Ik weet niet wat erger is. Een lockdown voor iedereen, of een lockdown voor de helft.
I'll give you something to do
pi_198184289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
Volgende:
[..]

Wat zouden ze de rest van de week gaan doen? Bouwhekken eromheen en preventief afsluiten? Wel met het bonnenboekje gaan zwaaien?
Kansloos, volstrekt kansloos!

Ik word er kotsmisselijk van.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:23:26 #96
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198184292
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. Zelfde met reizen. Kon allemaal prima vorige zomer. Dit jaar heb je als het goed is miljoenen mensen rondlopen die gevaccineerd zijn...waaronder de risico groepen. Waarom dan nu opeens moeilijk gaan doen.
De macht om een vol jaar het leven van je gehele bevolking te kunnen micromanagen doet rare dingen met sommige mensen denk ik.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198184297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Gooi gewoon die terrassen open en houd de 1,5 meter in stand totdat er genoeg vaccins zijn gezet en de ziekenhuizen leeg zijn. Dus horeca net als vorig jaar zomer. En daarna die regels er ook af.
Yup.
pi_198184301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is. Een lockdown voor iedereen, of een lockdown voor de helft.
dat laatste
pi_198184311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
Volgende:
[..]

https://www.weeronline.nl(...)sverwachting-14dagen
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198184328
Net op 1vandaag een tuincentrum dat dicht zit en tegenover hem een Welkoop die wel open mag. Mooi voorbeeldje weer van kromme regels.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')