Da's weinig spennender dan:quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:31 schreef Benny het volgende:
Zin in de streamverslagen van 24 maart:
- Liese brak een nagel.
- Julie zeurt. Alweer. Ze vond een stofje in de woonkamer
- Nick is petanque kampioen. Alweer.
- Michel geeft sportles
- Zoey ligt de halve dag onder een dekentje
Klopt, dat was het plan ook, maar Nick heeft Mike kunnen overtuigen en ook zo Michel. Er is in die sauna afgesproken om eerst een sterke speler eruit te spelen en dan is/zou Matt aan de beurt zijn. Mike wil graag de Nederlanders er eerst uit hebben. Of Mike zich aan de afspraak heeft gehouden van Nick zullen we vanavond pas mee gaan maken. Die gast is zo niet te vertrouwen, dus het zou mij niet verbazen dat hij gewoon zijn eigen ding doet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij wou Michel liever Matt en hij, omdat Liese niet op Zoey wilde, maar Michel vertrouwde Mike voor geen cent. En volgens mij nog niet.
Die slapen. Samen op 1 bed. Thomas snurkt verschrikkelijk en Jill slaapt er gewoon doorheen.quote:
Oh en Jill moest buiten slapen omdat ze gister een heel klein beetje muesli had gegeten wat niet vegan was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick heeft light weight crackers gegeten die niet vegan waren, maar wordt gematst, en mag de vegan maaltijd inhalen bij het avondeten??????
Wat is dit voor matserij
Je moet er natuurlijk van houden, maar ze doen af en toe nog iets onverwachts ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's weinig spennender dan:
- Thomas ligt op bed
- Jill ligt op bed
- Jill en thomas liggen op bed
- Jill huilt op bed
- Thomas huilt op bed
- Jill troost huilende thomas op bed
Voor variatie kun je overal "En Matt stond er bij" achter zetten
Moogde zelfs geen muesli eten als vegan. Da's toch gewoon veredelt kippeneten ?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh en Jill moest buiten slapen omdat ze gister een heel klein beetje muesli had gegeten wat niet vegan was.
Tegen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die slapen. Samen op 1 bed. Thomas snurkt verschrikkelijk en Jill slaapt er gewoon doorheen.
Vertelde Zoe net. Ze vond ze schattig.
maar daar moet je echt van houden, ik persoonlijk zie ze dan liever op bed liggen. Heb echt nog niet spontaan kunnen lachen om hun.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk van houden, maar ze doen af en toe nog iets onverwachts ...
"Mike, je bent niet streng genoeg met de naleving van de huisregels, daarom ben jij deze week ook genomineerd"quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick heeft light weight crackers gegeten die niet vegan waren, maar wordt gematst, en mag de vegan maaltijd inhalen bij het avondeten??????
Wat is dit voor matserij
Interessante materie. Hier ga ik eens even goed voor zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's weinig spennender dan:
- Thomas ligt op bed
- Jill ligt op bed
- Jill en thomas liggen op bed
- Jill huilt op bed
- Thomas huilt op bed
- Jill troost huilende thomas op bed
Voor variatie kun je overal "En Matt stond er bij" achter zetten
Kan nooit hartverscheurend zijn.. er zit nix daar met emotie what so everquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er komen nog wel leuke dingen.
De reactie op de officiële aankondiging van de nominaties.
De hartverscheurende exit donderdag.
De slidings van Matt, die iedereen er uit gaat spelen.
Mike die ontdekt dat hij op het verkeerde paard heeft gewed.
De clash tussen Zoey en Michel.
+ dat we zelf dan ook kunnen gaan slapen wanneer het ons uitkomtquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk van houden, maar ze doen af en toe nog iets onverwachts ...
Of hij denkt waarom gaat die toeter niet af? Gisteren vlak voor het spel begon ... meende ik dat Mich nog aan het paaien was om de stemming toch nog te veranderen ... hij vertrouwde Mike niet ... daarna hebben ze niet meer kunnen overleggen omdat de nominatie tijdens het spel kwam ... zou wat zijn als Julie daar alsnog in mee is gegaan en heul dom heeft gestemd ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal wel voelen wat die misschien gedaan heeft
Geef ze meteen even water. Latersquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:39 schreef Hznootje het volgende:
Nou inderdaad geraniumstreams..Ik ga wat anders doen
Ja. Dat thema kent ook nog een boel onontgonnen terrein. Ik noem maar een paar voorbeelden:quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Interessante materie. Hier ga ik eens even goed voor zitten.
Edit: De volgende stap zou zijn en ook een vrij logische, dat Thomas een huilende Jill aan het troosten is op het bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |