Ik wilde hier wat op zeggen maar eh....quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je hier een gifje van een cougar plaatst.
Je moet je theaterstem ook gebruiken!quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik roep mijn stem schor, maar er komt niemand iets brengen... Goeie tip hoor.
Dan blijven jullie alleen achter met rooie poes. Je zult ons nog gaan missen.quote:Gezien de leeftijden die ik gisteravond/vannacht voorbij heb zien komen, vallen zo en zo de meeste vrouwen al af. Als we dan toch eerlijk tegelijk oversteken.![]()
LOL!quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan blijven jullie alleen achter met rooie poes. Je zult ons nog gaan missen.
Neuh.quote:
Ik vond 'm best wel smerig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
He... jij bent ook nergens voor in he?!![]()
Je doet ook mee dus?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft dit toelichting nodig, of zouden die jonge gastjes dat wel snappen?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
Er rijdt hier een of andere boomer op een fucking draaiorgel heen en weer door de straat.
Waarom.
Waarom besta jij.
En waarom denk je dat ik je tyfus draaiorgel wil horen.
Sterf.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:29 schreef Mammietje het volgende:
Zo... nu ff wat nuttigs doen...
Muziekje erbij....
Leuk he, dat thuiswerken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
Er rijdt hier een of andere boomer op een fucking draaiorgel heen en weer door de straat.
Waarom.
Waarom besta jij.
Sterf.
[ afbeelding ]
Wil je best af en toe broodjes brengen als ik dan zo af en toe je kont mag eten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik roep mijn stem schor, maar er komt niemand iets brengen... Goeie tip hoor.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:49 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, dikke boomer op zn draaiorgel is weer weg. Mooizo.
Wat een geyl weertje trouwens hey, zou bijna mn shirt uittrekken ervoor
Niet praten met je mond vol.quote:
Bij @Caland komt altijd de ijscoboer langs.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
Waarom.
Waarom besta jij.
Sterf.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
Waarom.
Waarom besta jij.
Sterf.
[ afbeelding ]
als ze met de hand draaien heb ik er nog wel respect voor maar met een motortje is een no goquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:49 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, dikke boomer op zn draaiorgel is weer weg. Mooizo.
Wat een geyl weertje trouwens hey, zou bijna mn shirt uittrekken ervoor
Mwah, ik gooi wel een worstenbroodje in de airfryer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wil je best af en toe broodjes brengen als ik dan zo af en toe je kont mag eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |