abonnement Unibet Coolblue
pi_198172094
Eerst daten.. of eerste vrede met jezelf kweken?
pi_198172267
Ik denk btw dat alles een soort van proces is en dat de een (al dan niet ook door gebeurtenissen in het leven) meer houvast zoekt dan de ander.
En de ander kan ook gewoon meer prikkels nodig hebben en de vastigheid als funest ervaren.

Not black and white.
pi_198172586
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
Ik denk btw dat alles een soort van proces is en dat de een (al dan niet ook door gebeurtenissen in het leven) meer houvast zoekt dan de ander.
En de ander kan ook gewoon meer prikkels nodig hebben en de vastigheid als funest ervaren.

Not black and white.
En niet vergeten dat in dit proces ook iemand anders betrokken is, waar rekening mee gehouden moet worden.
pi_198175033
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Eerst daten.. of eerste vrede met jezelf kweken?
Allebei tegelijk. Daten is ook jezelf leren kennen, de ander is een spiegel van je ziel.

Wel duidelijk maken dat je geen serieuze relatie op korte termijn wil en alles rustig aan wil doen. Ondertussen werk je aan je zelf en dan merk je wel of je verder geschikt raakt voor een relatie of niet. Als de ander jouw oprechte intenties ziet en ziet dat je het waard bent om te wachten, komt die relatie er wel. En anders heb je een leuke tijd met iemand gehad
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198175840
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:14 schreef Amee het volgende:

[..]

En niet vergeten dat in dit proces ook iemand anders betrokken is, waar rekening mee gehouden moet worden.
Die heeft een eigen mond en penis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2021 05:50:04 ]
pi_198175894
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 00:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Allebei tegelijk. Daten is ook jezelf leren kennen, de ander is een spiegel van je ziel.

Wel duidelijk maken dat je geen serieuze relatie op korte termijn wil en alles rustig aan wil doen. Ondertussen werk je aan je zelf en dan merk je wel of je verder geschikt raakt voor een relatie of niet. Als de ander jouw oprechte intenties ziet en ziet dat je het waard bent om te wachten, komt die relatie er wel. En anders heb je een leuke tijd met iemand gehad
Hmm ik denk niet dat de ander een spiegel is van je ziel trouwens.

En voorlopig is diegene wel heel hard zoekende naar een relatie maar zodra het enigzins serieus dreigt te worden haakt ze af.

Is dan het leermoment echt niet dat je even een pas op de plaats moet maken?
pi_198176137
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 05:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Die heeft een eigen mond en penis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?
pi_198176225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:15 schreef Amee het volgende:

[..]

Huh?
Geven we niet allemaal een ander hoop op meer..
Keer op keer.
pi_198176232
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:34 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Geven we niet allemaal een ander hoop op meer..
Keer op keer.
Voor jou lijkt het zo.
pi_198176241
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Voor jou lijkt het zo.
jij kent het niet?
pi_198176247
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:37 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

jij kent het niet?
Wat moet ik kennen
pi_198176270
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat moet ik kennen
Onszelf op de eerste plek zetten en minder rekening houden met de ander
pi_198176310
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:43 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Onszelf op de eerste plek zetten en minder rekening houden met de ander
Natuurlijk wel. Maar het hangt ook af van de relatie, heb ik inmiddels wel geleerd. Vooral op het gebied van dating.
pi_198176329
Ik heb geleerd dat er 2 soorten mensen zijn, na een relatie. De ene heeft tijd nodig voor zichzelf, de ander zoekt afleiding in daten. Ik ben nummer 2 en kan me niet voorstellen dat mensen jaren alleen willen zijn, zonder te daten. Mensen die de eerste variant zijn, snappen doorgaans juist weer niet dat mensen daten als ze er nog niet aan toe zijn. Maar het is niet goed of slecht, het is een andere behoefte hebben.
Sarcasme. Herken het.
pi_198176356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geleerd dat er 2 soorten mensen zijn, na een relatie. De ene heeft tijd nodig voor zichzelf, de ander zoekt afleiding in daten. Ik ben nummer 2 en kan me niet voorstellen dat mensen jaren alleen willen zijn, zonder te daten. Mensen die de eerste variant zijn, snappen doorgaans juist weer niet dat mensen daten als ze er nog niet aan toe zijn. Maar het is niet goed of slecht, het is een andere behoefte hebben.
Het moet dan wel duidelijk gemaakt worden. Zelf in het verleden niet erg netjes omgegaan met mannen die verwachtten en daar heb ik vaak wel wroeging om. Maar goed, al ouder wordende leert men.
pi_198176394
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Het moet dan wel duidelijk gemaakt worden. Zelf in het verleden niet erg netjes omgegaan met mannen die verwachtten en daar heb ik vaak wel wroeging om. Maar goed, al ouder wordende leert men.
Maar dat kan alleen als je jezelf ervan bewust bent. Dat is niet iedereen. Die gaan er met de beste intenties in en achteraf kun je dan makkelijk zeggen: tja, ik was er nog niet aan toe. Het is makkelijker om er achteraf of terug te kijken, als je gekalmeerd bent en beter in je vel zit. Op het moment zelf... not so much. Het heeft ook geen zin om je daar schuldig over te voelen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_198176414
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar dat kan alleen als je jezelf ervan bewust bent. Dat is niet iedereen. Die gaan er met de beste intenties in en achteraf kun je dan makkelijk zeggen: tja, ik was er nog niet aan toe. Het is makkelijker om er achteraf of terug te kijken, als je gekalmeerd bent en beter in je vel zit. Op het moment zelf... not so much. Het heeft ook geen zin om je daar schuldig over te voelen ;)
Er zijn toch allerlei gradaties joh.

Maar ik word blij van je onschuld :)
pi_198176441
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar dat kan alleen als je jezelf ervan bewust bent. Dat is niet iedereen. Die gaan er met de beste intenties in en achteraf kun je dan makkelijk zeggen: tja, ik was er nog niet aan toe. Het is makkelijker om er achteraf of terug te kijken, als je gekalmeerd bent en beter in je vel zit. Op het moment zelf... not so much. Het heeft ook geen zin om je daar schuldig over te voelen ;)
Soms zit je er nog middenin, terwijl je al weet dat je er nog niet aan toe ben. En laat je gewoon verder gaan. Ondertussen is de andere dan meer gaan voelen en verwachten. Ik vind dat men ook eigen verantwoordelijkheid moet nemen in sommige gevallen :)
Ik denk dat ik gewoon uit dit topic weg moet gaan. :D
pi_198176449
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:06 schreef Amee het volgende:

[..]

Soms zit je er nog middenin, terwijl je al weet dat je er nog niet aan toe ben. En laat je gewoon verder gaan. Ondertussen is de andere dan meer gaan voelen en verwachten. Ik vind dat men ook eigen verantwoordelijkheid moet nemen in sommige gevallen :)
Ik denk dat ik gewoon uit dit topic weg moet gaan. :D
Haha ik denk dat 80% hier niet (meer) thuis hoort, maar het blijft een leuk onderwerp ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_198176457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 05:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik denk niet dat de ander een spiegel is van je ziel trouwens.

En voorlopig is diegene wel heel hard zoekende naar een relatie maar zodra het enigzins serieus dreigt te worden haakt ze af.

Is dan het leermoment echt niet dat je even een pas op de plaats moet maken?
Je bent van tevoren toch duidelijk? Dus er dreigt niets serieus te worden..

Die ander heeft de keus niet in zee te gaan met de ander die aan zichzelf werkt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198177988
Zijn er datingsites/apps waarbij je pas berichtjes naar elkaar kunt versturen als er sprake is van een match/wederzijdse like o.i.d.?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_198178009
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:19 schreef Kirb het volgende:
Zijn er datingsites/apps waarbij je pas berichtjes naar elkaar kunt versturen als er sprake is van een match/wederzijdse like o.i.d.?
Paiq schiet me zo even te binnen wat het dichtst in de buurt komt. Als je niet gematcht bent, kan je niks sturen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 februari 2021 @ 10:33:44 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198178173
Tinder.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 24 februari 2021 @ 10:45:27 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198178330
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent van tevoren toch duidelijk? Dus er dreigt niets serieus te worden..

Die ander heeft de keus niet in zee te gaan met de ander die aan zichzelf werkt.
Alleen jammer dat het 9 van de 10 keer niet zo gaat, men een heel plaatje voorhoudt waar ze nooit aan kunnen voldoen. Dus die keuze is er vaak voor de ander niet.
pi_198178403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geleerd dat er 2 soorten mensen zijn, na een relatie. De ene heeft tijd nodig voor zichzelf, de ander zoekt afleiding in daten. Ik ben nummer 2 en kan me niet voorstellen dat mensen jaren alleen willen zijn, zonder te daten. Mensen die de eerste variant zijn, snappen doorgaans juist weer niet dat mensen daten als ze er nog niet aan toe zijn. Maar het is niet goed of slecht, het is een andere behoefte hebben.
Het gaat echt niet om jaren. Maar om meteen de week nadat het uitgaat Tinder te installeren omdat je niet alleen wilt zijn is toch wel :')
pi_198178429
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar dat kan alleen als je jezelf ervan bewust bent. Dat is niet iedereen. Die gaan er met de beste intenties in en achteraf kun je dan makkelijk zeggen: tja, ik was er nog niet aan toe. Het is makkelijker om er achteraf of terug te kijken, als je gekalmeerd bent en beter in je vel zit. Op het moment zelf... not so much. Het heeft ook geen zin om je daar schuldig over te voelen ;)
Dit is het wel heel makkelijk wegpraten.

"Oh ja sorry, ik wist het gewoon niet van mijzelf. Sorry dat ik je gekwetst hebt, maar tja ik wilde gewoon iemand hebben, ondanks dat ik er overduidelijk nog niet klaar voor was. Bedankt voor je begrip"
pi_198178616
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is het wel heel makkelijk wegpraten.

"Oh ja sorry, ik wist het gewoon niet van mijzelf. Sorry dat ik je gekwetst hebt, maar tja ik wilde gewoon iemand hebben, ondanks dat ik er overduidelijk nog niet klaar voor was. Bedankt voor je begrip"
Heb je nooit gehad dat je op het moment zelf het echt naar je zin hebt met iemand maar een dag later een soort "wil-ik-dit-wel-gevoel" bekruipt?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_198178830
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:53 schreef Spirit82 het volgende:
de ander zoekt afleiding in daten
Aandacht zoeken dus?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198179484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 07:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geleerd dat er 2 soorten mensen zijn, na een relatie. De ene heeft tijd nodig voor zichzelf, de ander zoekt afleiding in daten. Ik ben nummer 2 en kan me niet voorstellen dat mensen jaren alleen willen zijn, zonder te daten. Mensen die de eerste variant zijn, snappen doorgaans juist weer niet dat mensen daten als ze er nog niet aan toe zijn. Maar het is niet goed of slecht, het is een andere behoefte hebben.
Ik vind alleen zijn helemaal niet erg. Maar je moet het kunnen. Ik sta echt wel open voor een relatie maar ik ga thuis zitten kniezen omdat ik alleen ben daar heb ik alleen mezelf mee.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198179769
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:31 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Aandacht zoeken dus?
Mensen zijn sociale wezens. Het "zoeken" naar andere contacten is niet zo vreemd.
pi_198179798
quote:
5s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:10 schreef Hineni het volgende:

[..]

Heb je nooit gehad dat je op het moment zelf het echt naar je zin hebt met iemand maar een dag later een soort "wil-ik-dit-wel-gevoel" bekruipt?
Jazeker. Maar toen zat ik gewoon goed in m'n vel en had ik verder ook geen liefdesverdriet onlangs meegemaakt.

Maar mensen die een week nadat het uit is gegaan maar meteen weer gaan daten als afleiding, daar heb ik echt geen begrip voor.
pi_198179843
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Mensen zijn sociale wezens. Het "zoeken" naar andere contacten is niet zo vreemd.
Je hebt toch vrienden neem ik aan?
pi_198179968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je hebt toch vrienden neem ik aan?
Dat zal voor mensen de overweging niet zijn. Je zit op datingapps niet voor vrienden, maar voor een ander type contact/interesse
pi_198179980
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat zal voor mensen de overweging niet zijn. Je zit op datingapps niet voor vrienden, maar voor een ander type contact/interesse
Daar gaat het niet om. Als het uit gaat zal je voor contact wel bij vrienden terecht kunnen. Jij had het immers over "sociale wezens". Maar blijkbaar wilt iemand dan meteen weer aandacht en besluit op een datingapp te gaan.
pi_198180022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:58 schreef Solid-Snake het volgende:
Maar blijkbaar wilt iemand dan meteen weer aandacht en besluit op een datingapp te gaan.
Klopt. Aandacht van mensen is voor iedereen fijn. ;)
pi_198180598
Moest lachen om de reacties. Bedoel, vind het zelf niet zo raar om meerdere personen te daten alvorens je in een relatie stapt. Ben geen 20 meer hè , wil zeker weten dat het goed zit voordat ik overga op "vast".
pi_198180721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Klopt. Aandacht van mensen is voor iedereen fijn. ;)
Uhu en dan geef een ander persoon uiteindelijk hoop, maar kap je het alsnog af want "ik ben er toch nog niet klaar voor".

Ga dan gewoon niet daten totdat je van jezelf zeker weet dat al je shit op orde is en je er klaar voor bent. Scheelt iedereen een hoop tijd.
pi_198180882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:52 schreef Solid-Snake het volgende:
Uhu en dan geef een ander persoon uiteindelijk hoop, maar kap je het alsnog af want "ik ben er toch nog niet klaar voor".

Ga dan gewoon niet daten totdat je van jezelf zeker weet dat al je shit op orde is en je er klaar voor bent. Scheelt iedereen een hoop tijd.
Veel aannames...

Hoop op wat? In de eerste fase ben je nog niks en het kan ook best voorkomen dat de ander wel ervoor kan gaan. Daten is geen contract dat je afsluit. Het is kijken hoe het gaat en misschien komt er wat uit.

Wat eruit komt is uitvinden. :)
pi_198183244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 14:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Veel aannames...

Hoop op wat? In de eerste fase ben je nog niks en het kan ook best voorkomen dat de ander wel ervoor kan gaan. Daten is geen contract dat je afsluit. Het is kijken hoe het gaat en misschien komt er wat uit.

Wat eruit komt is uitvinden. :)
Vooral niet je verantwoording nemen inderdaad....
pi_198183569
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:43 schreef Brybry het volgende:
Moest lachen om de reacties. Bedoel, vind het zelf niet zo raar om meerdere personen te daten alvorens je in een relatie stapt. Ben geen 20 meer hè , wil zeker weten dat het goed zit voordat ik overga op "vast".
Je laat je gewoon door emotie leiden als een puber.

Of was die hele drama van de laatste tijd maar een geintje ofzo?
pi_198184128
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je laat je gewoon door emotie leiden als een puber.

Of was die hele drama van de laatste tijd maar een geintje ofzo?
Ik overdrijf hier uiteraard het e.a. _O-
pi_198184161
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik overdrijf hier uiteraard het e.a. _O-
Jaja :{w
pi_198184202
quote:
16s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jaja :{w
Behalve de kitesurfdate!
pi_198184204
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:19 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Behalve de kitesurfdate!
Hmpf
pi_198184244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hmpf
Grmbl
pi_198184255
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:21 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Grmbl
Pssssh
pi_198184324
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pssssh
We zullen haar met open armen ontvangen mocht dat nodig zijn.
pi_198184355
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:24 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

We zullen haar met open armen ontvangen mocht dat nodig zijn.
Ik troost haar wel
pi_198184496
:W
pi_198184599
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:35 schreef Brybry het volgende:
:W
:@
pi_198185692
quote:
6s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het 9 van de 10 keer niet zo gaat, men een heel plaatje voorhoudt waar ze nooit aan kunnen voldoen. Dus die keuze is er vaak voor de ander niet.
Ja, dat ligt aan de ander. Maar in het geval dat ik noem dat iemand van tevoren duidelijk is, zoals bv @Faxie dat is, moet het gewoon kunnen. De ander heeft gewoon de keus tegen Ome Fax te zeggen "Niet weer! :') Ik zoek verder naar een relatie, hoef geen FWB".
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Paiq schiet me zo even te binnen wat het dichtst in de buurt komt. Als je niet gematcht bent, kan je niks sturen.
Nee hoor, meeste matches zijn van foto reacties en dan heb je dus al wat gezegd. Tegenwoordig heb ik ook matches nadat mensen mij iets gemeld hebben over een Moment.

Tinder komt er dan dichter bij of Bumble. Weet niet hoe dat zit met Facebook Dating.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198192118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jazeker. Maar toen zat ik gewoon goed in m'n vel en had ik verder ook geen liefdesverdriet onlangs meegemaakt.

Maar mensen die een week nadat het uit is gegaan maar meteen weer gaan daten als afleiding, daar heb ik echt geen begrip voor.
Zoals ik al zei, verwerkt iedereen het op zijn eigen manier. Het is jammer dat je zo weinig begrip toont voor mensen die anders werken dan jij en andere behoeftes hebben die jij niet begrijpt.
Sarcasme. Herken het.
pi_198192212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 07:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, verwerkt iedereen het op zijn eigen manier. Het is jammer dat je zo weinig begrip toont voor mensen die anders werken dan jij en andere behoeftes hebben die jij niet begrijpt.
Ik zie niet precies waarom ik last moet hebben van zulke mensen... leuk dat begrip..
maar ga lekker iemand anders zn tijd verdoen.
pi_198192612
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 07:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, verwerkt iedereen het op zijn eigen manier. Het is jammer dat je zo weinig begrip toont voor mensen die anders werken dan jij en andere behoeftes hebben die jij niet begrijpt.
Alleen je verwerkt helemaal niks. Je hopt maar meteen naar de volgende patiënt voor afleiding. En ondertussen neem je die onverwerkt shit uit je vorige relatie mee. En dan gaat deze "relatie" stuk en hop je weer naar de volgende.

En dan als het uitgaat het maar wegpraten onder de nom "Ja sorry ik bleek er toch nog niet klaar voor te zijn.". Als je er dan nog niet klaar voor bent, waarom start je dan de week erna weer Tinder op? :')

Neem gewoon je verantwoordelijkheid en verwerk eerst op jezelf je eigen shit voordat je iemand anders er in mee sleurt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Solid-Snake op 25-02-2021 08:55:57 ]
  donderdag 25 februari 2021 @ 10:58:46 #55
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_198194464
Even tussen de discussie boven door, maar wat een drama is de vrouwenmarkt op Tinder als je swiped rond de leeftijd van 35-40....
Het is alsof "co-ouderschap" de nieuwe trend is, ik word echt al een beetje gedeprimeerd voor m'n dating life als ik zelf in die leeftijdscategorie val :/ wtf

Ik snap dat er vrouwen zijn die bijvoorbeeld jarenlang een leuke relatie hadden, kinderen kregen en dat dat stuk is gelopen, maar tering..... ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_198194593
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Neem gewoon je verantwoordelijkheid en verwerk eerst op jezelf je eigen shit voordat je iemand anders er in mee sleurt.
Die ander laat zich in dit geval ook meesleuren. :) Ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Dat werkt zo als je volwassen bent.
pi_198194710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Die ander laat zich in dit geval ook meesleuren. :) Ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Dat werkt zo als je volwassen bent.
Oh ja want iemand verteld natuurlijk meteen aan het begin dat die er eigenlijk niet klaar voor is, maar toch wilt gaan daten. :')

Echt wat een slappe manier van goed praten dit.
pi_198194783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh ja want iemand verteld natuurlijk meteen aan het begin dat die er eigenlijk niet klaar voor is, maar toch wilt gaan daten. :')

Echt wat een slappe manier van goed praten dit.
Ik denk dat daten niet voor jou is als je denkt dat iedereen er pas aan begint als ze er klaar voor zijn. Dat is gewoon niet zo.

Mensen hebben nou eenmaal verschillende belevingswerelden en achtergronden. Shit happens als het niet werk. Zou je als volwassene toch inmiddels door moeten hebben.
pi_198194822
quote:
15s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Even tussen de discussie boven door, maar wat een drama is de vrouwenmarkt op Tinder als je swiped rond de leeftijd van 35-40....
Het is alsof "co-ouderschap" de nieuwe trend is, ik word echt al een beetje gedeprimeerd voor m'n dating life als ik zelf in die leeftijdscategorie val :/ wtf

Ik snap dat er vrouwen zijn die bijvoorbeeld jarenlang een leuke relatie hadden, kinderen kregen en dat dat stuk is gelopen, maar tering..... ;(
En in de profieltekst steevast, "ik ben op zoek naar de liefde van mijn leven."
Als je die nog niet gevonden had, waarom heb je dan 3 kinderen?
  donderdag 25 februari 2021 @ 11:27:55 #60
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_198194945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:20 schreef rival het volgende:

[..]

En in de profieltekst steevast, "ik ben op zoek naar de liefde van mijn leven."
Als je die nog niet gevonden had, waarom heb je dan 3 kinderen?
Dat heb ik gelukkig niet vaak gezien, maar wel dat het direct al 2 jonge kinderen zijn. Snap wel dat je niet in een slechte relatie moet blijven zitten, maar het is alsof ze soms zonder al te veel nadenken 2 kinderen met een kerel maken en dan toch maar weer een ander willen. Dat een kind toch wel een mega-commitment voor de eerste 20 jaar is slaan ze even over, want ja, "co-ouderschap" bestaat ook he....

Vind het eigenlijk nog vreemder dat er vrouwen zijn met al 2 kinderen en dan op Tinder aangeven "nog een kinderwens" te hebben.... Heb je zelf niet door dat je hormonen je misschien wat verkeerde keuzes laten maken? :?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_198194976
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat heb ik gelukkig niet vaak gezien, maar wel dat het direct al 2 jonge kinderen zijn. Snap wel dat je niet in een slechte relatie moet blijven zitten, maar het is alsof ze soms zonder al te veel nadenken 2 kinderen met een kerel maken en dan toch maar weer een ander willen. Dat een kind toch wel een mega-commitment voor de eerste 20 jaar is slaan ze even over, want ja, "co-ouderschap" bestaat ook he....

Vind het eigenlijk nog vreemder dat er vrouwen zijn met al 2 kinderen en dan op Tinder aangeven "nog een kinderwens" te hebben.... Heb je zelf niet door dat je hormonen je misschien wat verkeerde keuzes laten maken? :?
Je wil toch liever je zaad verspreiden en samen een derde kindje maken.
pi_198195054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Heb je zelf niet door dat je hormonen je misschien wat verkeerde keuzes laten maken? :?
Je kan ook mannen gaan daten, heb je dat probleem niet.
pi_198195257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik denk dat daten niet voor jou is als je denkt dat iedereen er pas aan begint als ze er klaar voor zijn. Dat is gewoon niet zo.

Mensen hebben nou eenmaal verschillende belevingswerelden en achtergronden. Shit happens als het niet werk. Zou je als volwassene toch inmiddels door moeten hebben.
Nee daarom falen zo veel relaties ook :')

En ik ben al 5 maanden voorzien, dus qua daten hoef je je daar geen zorgen over te maken.
pi_198195276
quote:
6s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je kan ook mannen gaan daten, heb je dat probleem niet.
:D
Alle mannen zijn super stabiel :7
pi_198195850
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:20 schreef rival het volgende:

[..]

En in de profieltekst steevast, "ik ben op zoek naar de liefde van mijn leven."
Als je die nog niet gevonden had, waarom heb je dan 3 kinderen?
Ik vind sapioseksueel altijd een dooddoener. Maar aan de andere kant ze dwingen je niet tot een relatie.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198196321
Wie heeft deze teksten al eens als openingszin gehad? :D

https://www.versiercoach.(...)418467655.1614238205
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198196458
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:49 schreef Godshand het volgende:
Wie heeft deze teksten al eens als openingszin gehad? :D

https://www.versiercoach.(...)418467655.1614238205
3. “[Naam] !”

Deze regelmatig, wel het minst afgezaagd uit de lijst haha
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198196489
quote:
1. “Hey, we matchen toekomstige ex vrouw”

Heel simpele openingszin die goed werkt. Begin met deze openingszin en kijk wat voor reacties je krijgt
ik geloof best dat je daar reactie op krijgt ja :)
pi_198196792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:27 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat heb ik gelukkig niet vaak gezien, maar wel dat het direct al 2 jonge kinderen zijn. Snap wel dat je niet in een slechte relatie moet blijven zitten, maar het is alsof ze soms zonder al te veel nadenken 2 kinderen met een kerel maken en dan toch maar weer een ander willen. Dat een kind toch wel een mega-commitment voor de eerste 20 jaar is slaan ze even over, want ja, "co-ouderschap" bestaat ook he....

Vind het eigenlijk nog vreemder dat er vrouwen zijn met al 2 kinderen en dan op Tinder aangeven "nog een kinderwens" te hebben.... Heb je zelf niet door dat je hormonen je misschien wat verkeerde keuzes laten maken? :?
Beetje aardig doen over mijn doelgroep!!! Al sla ik de vrouwen met 1 of meer kinderen en nog een kinderwens zelf ook over ;)
pi_198197691
Nou, meneer met de stalker vibes heeft weer eens wat laten horen. Hij mist me en toen ik zei dat hij moet accepteren dat ik geen interesse heb was het antwoord, dat accepteer ik niet. Dit nummer ook geblokkeerd en nu hopen dat het kalm blijft.
In een normale situatie zou ik gezegd hebben dat ik iemand anders heb ontmoet maar dat voelde niet goed.

Maarja, hopen dat het rustig blijft anders gaat Cheapo zich bemoeien.
pi_198197849
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:49 schreef Godshand het volgende:
Wie heeft deze teksten al eens als openingszin gehad? :D

https://www.versiercoach.(...)418467655.1614238205
:') !

Nee echt.

:') !
pi_198198277
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:29 schreef Brybry het volgende:
Nou, meneer met de stalker vibes heeft weer eens wat laten horen. Hij mist me en toen ik zei dat hij moet accepteren dat ik geen interesse heb was het antwoord, dat accepteer ik niet. Dit nummer ook geblokkeerd en nu hopen dat het kalm blijft.
In een normale situatie zou ik gezegd hebben dat ik iemand anders heb ontmoet maar dat voelde niet goed.

Maarja, hopen dat het rustig blijft anders gaat Cheapo zich bemoeien.
Mja dat was natuurlijk te duidelijk
pi_198198314
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:29 schreef Brybry het volgende:
Nou, meneer met de stalker vibes heeft weer eens wat laten horen. Hij mist me en toen ik zei dat hij moet accepteren dat ik geen interesse heb was het antwoord, dat accepteer ik niet. Dit nummer ook geblokkeerd en nu hopen dat het kalm blijft.
In een normale situatie zou ik gezegd hebben dat ik iemand anders heb ontmoet maar dat voelde niet goed.

Maarja, hopen dat het rustig blijft anders gaat Cheapo zich bemoeien.
Los het gewoon zelf op, met een man levert het alleen problemen.

Sowieso maar geen onbekende nummers opnemen en desnoods een nieuw nummer regelen.

Dat je hem te woord staat levert wellicht alleen maar voeding, zeggen dat je iemand hebt kan wel de angel eruit halen.

Och hoe kom je toch aan deze gast :') :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2021 15:21:33 ]
pi_198198504
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

:') !

Nee echt.

:') !
Nouja, misschien blijven ze dan eens praten bij jou ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198198548
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nouja, misschien blijven ze dan eens praten bij jou ;)
Vrouwen die op dat soort troep reageren heb ik geen interesse in
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:34:32 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198198681
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:49 schreef Godshand het volgende:
Wie heeft deze teksten al eens als openingszin gehad? :D

https://www.versiercoach.(...)418467655.1614238205
Jeetje, als dat soort shit werkt dan is het wel erg slecht gesteld met tinder.
pi_198198819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen die op dat soort troep reageren heb ik geen interesse in
Wil je nou neuken of niet
pi_198198988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat was natuurlijk te duidelijk
Nee. Ben bang dat hij volledig doordraait. Let wel, deze man heeft een plaatje in z'n hoofd die niet strookt met de werkelijkheid: Hij denkt serieus dat ik z'n vriendin ben, na 1 date! Gewoon gestoord dus.
pi_198199012
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:13 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Los het gewoon zelf op, met een man levert het alleen problemen.

Sowieso maar geen onbekende nummers opnemen en desnoods een nieuw nummer regelen.

Dat je hem te woord staat levert wellicht alleen maar voeding, zeggen dat je iemand hebt kan wel de angel eruit halen.

Och hoe kom je toch aan deze gast :') :)
Uiteraard los ik het eerst zelf op maar ik heb hier niet met een normaal denkend persoon van doen...
pi_198199030
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:50 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee. Ben bang dat hij volledig doordraait. Let wel, deze man heeft een plaatje in z'n hoofd die niet strookt met de werkelijkheid: Hij denkt serieus dat ik z'n vriendin ben, na 1 date! Gewoon gestoord dus.
Cheapie reed toch ook langs je huis in het begin?
Maar die mocht blijven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')