Iedereen hodlt toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Ik was lekker vroeg wakker en zat eens goed na te denken, en toen realiseerde ik me in 1 keer iets geks, experts roepen de laatste tijd: Bitcoin word volwassen, want de grote investeringsfondsen stappen in! En dan zegt men: Die stappen in voor de lange termijn, en kunnen 20/30 jaar wachten totdat de Bitcoin op tonnen staat.
Echter hier zit ook iets paradoxaals in, nu steeds meer BTC naar grote jongens als Grayscale gaan betekent dit ook dat het echte handelsvolume zal dalen en er voor zorgen dat de prijs langzaam stabiel blijft, immers als iedereen gaat hoddelen, heb je ook geen handel.
Het zal mij dan ook niet verbazen als we op dit moment in een situatie zitten waar we de laatste hyper stijging van Bitcoin hebben gezien, natuurlijk zal je nog wel ups en downs hebben, maar meer zoals je dat bijvoorbeeld op de goudmarkt ziet.
Jullie mening?
Elke kleine aanschaf op grote schaal kan de prijs flink beïnvloeden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Ik was lekker vroeg wakker en zat eens goed na te denken, en toen realiseerde ik me in 1 keer iets geks, experts roepen de laatste tijd: Bitcoin word volwassen, want de grote investeringsfondsen stappen in! En dan zegt men: Die stappen in voor de lange termijn, en kunnen 20/30 jaar wachten totdat de Bitcoin op tonnen staat.
Echter hier zit ook iets paradoxaals in, nu steeds meer BTC naar grote jongens als Grayscale gaan betekent dit ook dat het echte handelsvolume zal dalen en er voor zorgen dat de prijs langzaam stabiel blijft, immers als iedereen gaat hoddelen, heb je ook geen handel.
Het zal mij dan ook niet verbazen als we op dit moment in een situatie zitten waar we de laatste hyper stijging van Bitcoin hebben gezien, natuurlijk zal je nog wel ups en downs hebben, maar meer zoals je dat bijvoorbeeld op de goudmarkt ziet.
Jullie mening?
Vergeet ook niet: bij verlies trekken ze die af van de belasting, bij winst betalen ze geen winstbelasting.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Jullie mening?
Maar het punt is juist dat de bitcoin steeds minder door kleine handelaars zal worden verhandeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Elke kleine aanschaf op grote schaal kan de prijs flink beïnvloeden.
Dat zit doorgaans wel iets complexer in elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Vergeet ook niet: bij verlies trekken ze die af van de belasting, bij winst betalen ze geen winstbelasting.
Jij en ik kunnen dat niet.
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting is dat ik gewoon ern prachtige call heb gedaan gisteren en de rest van de maand droog brood mag eten.
Er zijn toch genoeg voorbeelden geweest waar dit eerder is fout gegaan zou je zeggen.quote:
Kijk deze user.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:37 schreef dimmak het volgende:
DCA moment een dag naar voren geschoven gezien de stijgingen de laatste weken op vrijdag.
Dat doen vrijwel alle cryptosukkels.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een sukkel hij denkt in fiatwaarde.
De kleinere handelaar loopt juist toch minder risico? Dat kan mensen ook aantrekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar het punt is juist dat de bitcoin steeds minder door kleine handelaars zal worden verhandeld.
Nou ja. Als je niet voor een zeer lange termijn gaat(pak weg 10 tot 20 jaar) maar nog voor een periode van 2 jaar om een deel van je hypo af te lossen of op korte termijn iets te kopen(b.v aanschaf eerste woning) zit er nu even niets anders op. Je hebt helaas nu nog fiat nodig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle cryptosukkels.
Volgens mij gaat het om het aantal satjes wat hij koopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een sukkel hij denkt in fiatwaarde.
hahahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar het punt is juist dat de bitcoin steeds minder door kleine handelaars zal worden verhandeld.
dat kan al bij een paar geldschietersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja. Als je niet voor een zeer lange termijn gaat(pak weg 10 tot 20 jaar) maar nog voor een periode van 2 jaar om een deel van je hypo af te lossen of op korte termijn iets te kopen(b.v aanschaf eerste woning) zit er nu even niets anders op. Je hebt helaas nu nog fiat nodig.
Zou bitcoin als onderpand gaan dienen waar het nu veel te volatiel voor is word het mogelijk een ander verhaal. Maar zover is het nog lang niet. En dan nog is het maar de vraag.
Wacht, ik kan bitcoin als onderpand laten dienen om nog meer bitcoin te kopen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan al bij een paar geldschieters
https://blockfi.com/crypto-loans
$25k lenen? 1 BTC onderpand
juuupquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wacht, ik kan bitcoin als onderpand laten dienen om nog meer bitcoin te kopen?
Inmiddels heb ik salaris gehad, dus nog meer Bitcoins kopenquote:
Gebeurt dit nou echt met elke defi die net uit is!? (FOMO)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:59 schreef MaximumRush het volgende:
Meer mensen in LUA? Gaat moooooonnn.
Lekker!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:59 schreef MaximumRush het volgende:
Meer mensen in LUA? Gaat moooooonnn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |