Beetje de Nederlandse variant om toch reclame tussendoor uit te mogen zenden bij de publieke omroep.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Intervalacts meetellen als apart programma, opgelost
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uitzendingen van de Tour de France.
Wielerrondes inderdaad, Dakar, een vijfsetter in tennis (die wedstrijd op Wimbledon met Karlovic Isner en Mahutquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef molloot200 het volgende:
Dat het limiet van liveprogramma's op 4,5 uur ligt is trouwens al debielHier in Nederland is er onderhand geen livetv-programma wat meer dan 4,5 uur duurt. Ja, de finale van het ESF
En dan zijn het inderdaad meestal sportwedstrijden en internationale productiesquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wielerrondes inderdaad, Dakar, een vijfsetter in tennis (die wedstrijd op Wimbledon met Karlovic Isner en Mahut)
En ik heb het idee dat sommige honkbalwedstrijden en cricketwedstrijden ook erg lang duren, maar dat wordt in Nederland nooit uitgezonden.
Ik merk het ook bij mijzelf. Een film van twee uur is al erg lang in mijn beleving tegenwoordig. Eigenlijk geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan zijn het inderdaad meestal sportwedstrijden en internationale producties
Ik denk ook gewoon dat de gemiddelde Nederlander geen geduld heeft voor een show à la Sanremo
Dat is nog een ding!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Is Jitsi hier eigenlijk nog een ding of is dat uitgestorven?
Misschien kunnen de chakra's helpen tegen de virusdeeltjes.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:09 schreef Em31 het volgende:
Dat ze nou net Sunnery James, die duidelijk dezelfde wappie-dingen als z’n vrouw gelooft, vragen voor zo’n fieldlab evenement
Misschien kan zijn schoonzus dan tegelijkertijd helpen om bij zwangere vrouwen hun kindjes te laten landen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:09 schreef Em31 het volgende:
Dat ze nou net Sunnery James, die duidelijk dezelfde wappie-dingen als z’n vrouw gelooft, vragen voor zo’n fieldlab evenement
Dat is inmiddels retro.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Is Jitsi hier eigenlijk nog een ding of is dat uitgestorven?
Wel jammer dat de Volvo Ocean Race niet live wordt uitgezonden, dan was er geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wielerrondes inderdaad, Dakar, een vijfsetter in tennis (die wedstrijd op Wimbledon met Karlovic Isner en Mahut)
En ik heb het idee dat sommige honkbalwedstrijden en cricketwedstrijden ook erg lang duren, maar dat wordt in Nederland nooit uitgezonden.
Het uitslapenquote:Op donderdag 25 februari 2021 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan deze post?
Wat heb ik gewonnen?quote:
Ik ben niet jaloers.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:27 schreef Aoibhin het volgende:
Een uurtje uitslapen is een uurtje uitslapen!
En ik blijf ook lekker in bed liggen
Het is een vooropgezet plan geweestquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
En voor het volgende ESF neemt Duncan de nummer 1 over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |