abonnement Unibet Coolblue
pi_198170796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Openen is het enige wat werkt.
Ja ik denk dat 2 personen per keer binnen zelfs voor kleine winkels niet veel soelaas biedt.
Alpha kenny one
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:06:44 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198170822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Knappe jongen als je binnen 10 minuten weer buiten de Ikea staat. :')
Ik ga alleen als ik dan ook de Zweedse balletjes kan eten.
pi_198170823
AstraZeneca die in het 2e kwartaal ook zijn afspraken weer niet nakomt en maar de helft levert :N

Je vraagt je af wanneer de maat vol is. Misschien moet de EU maar gewoon de licentie voor het patent intrekken zodat het door concurrerende fabrieken in productie kan worden genomen.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 21:06:50 #154
236264 crew  capricia
pi_198170824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dankzij hardlopen, thuis schema met lichte krachttraining en veel wandelen ben ik de k ik ongeveer gelijk gebleven.
Oh..ik ben jaloers. :D
Goed gedaan.
Definitely not CIA
pi_198170826
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:01 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Hopeloos besluit idd Wie gaat er nu op afspraak winkelen. In de meeste zaken koop je iets waarvoor je niet kwam, maar wel kunt gebruiken.
Is vooral voor de keuken- en meubelzaken lijkt me. Dat koop je ook niet online namelijk, itt kleding, elektronica e.d.
pi_198170834
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:05 schreef RipCity het volgende:
20:28
De quarantaineplicht voor mensen die vanuit het buitenland naar Nederland reizen, komt in maart, zegt coronaminister Hugo de Jonge dinsdagavond tijdens een persconferentie over corona. De minister kijkt al maanden hoe hij zo'n plicht moet invoeren, iets wat volgens hem "razend ingewikkeld" is.

De quarantaineplicht moet het huidige inreisverbod vanuit onder meer het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika gaan vervangen.

Reizigers uit alle landen moeten nu na aankomst in Nederland tien dagen binnenblijven. Wel kan men die quarantaine verkorten door zich na de vijfde dag te laten testen. Bij een negatieve testuitslag, mag men weer naar buiten.

___

Lekker man. Als ik vanuit Engeland naar hier wil en daarna terug mag ik 20 dagen in totaal binnenzitten :D ga weg joh. Alleen omdat ik vanuit London in 1x naar hier reis. Weinig verschil met dat iemand van Groningen naar Maastricht gaat met auto.
Ben hier ook wel benieuwd naar, want binnenkort moet ik regelmatig naar Italie. Maarja, dan maar misschien met de auto.
pi_198170871
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef Piles het volgende:

[..]

Is vooral voor de keuken- en meubelzaken lijkt me. Dat koop je ook niet online namelijk, itt kleding, elektronica e.d.
Keukenzaken komen gewoon nu bij je thuis op afspraak in hun eentje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198170885
Jammer dat ik niet een max. personen mag toelaten in mijn 300 vierkante meter.
Ik zou daar serieus iets meegeholpen zijn. Alleen al omdat ik dan niet voor niks huur betaal, gevoelsmatig en omdat ik iets kan aanbieden bij slecht weer met tijdslots.
Go hard or go home
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:08:48 #159
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198170891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef Breekfast het volgende:
AstraZeneca die in het 2e kwartaal ook zijn afspraken weer niet nakomt en maar de helft levert :N

Je vraagt je af wanneer de maat vol is. Misschien moet de EU maar gewoon de licentie voor het patent intrekken zodat het door concurrerende fabrieken in productie kan worden genomen.
Vraag me sowieso af waarom de EU niet afdwingt dat patenten worden vrijgegeven zodat kan worden overgegaan op massaproductie. Dit vaccin is zo belangrijk om het gewone leven weer terug te krijgen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_198170898
"Eerder op dinsdag zei topvrouw Aura Timen van het RIVM in gesprek met NU.nl dat de ruimte om te versoepelen epidemiologisch "erg klein" is.

Ze noemde het een "politieke keuze" om wat coronamaatregelen los te laten. Volgens haar zijn mensen "klaar met de maatregelen" en is het aan de maatschappij welke gevolgen van het loslaten van maatregelen het accepteert."

LOL ik moest zo hard lachen, dit leest echt alsof het RIVM het bijltje er bij neergooit en het opgeeft LOL
#WeesGeenWhales
pi_198170899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:07 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
:D
KOEKOEK!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198170930
Ik ga voor het eerst sinds de Corona-maatregelen me niet er meer aan houden. En wel zondag. Mijn man en ik gaan 's middags naar mijn schoonouders toe. Samen. We zijn er al sinds voor de Kerst niet meer samen geweest. Ze hebben het nodig. En wij ook.

Het gaat gewoon helemaal nergens meer over. Je gooit de basisscholen open. De besmettingen stijgen. Dus je gooit de middelbare scholen open, en het MBO, en ook de contactberoepen mogen weer los. Bij de Ikea mogen nog maar 2 personen per verdieping naar binnen. De supermarkt is afgeladen vol. Maar de avondklok blijft, en ook dat je maar met 1 persoon ergens op bezoek kan. Achterlijk.
pi_198170946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef falling_away het volgende:

[..]

"Deze stap moet met name voor kleinere winkeliers een uitkomst bieden. Rutte zei te beseffen dat het voor het grootwinkelbedrijf „geen soelaas” biedt. Daarom gaat het kabinet in gesprek met deze ondernemingen om te kijken welke steun zij nodig hebben."
Welke kleine winkelier heeft twee verdiepingen? Welke? Ik ken er geen één.
pi_198170962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef Breekfast het volgende:
AstraZeneca die in het 2e kwartaal ook zijn afspraken weer niet nakomt en maar de helft levert :N

Je vraagt je af wanneer de maat vol is. Misschien moet de EU maar gewoon de licentie voor het patent intrekken zodat het door concurrerende fabrieken in productie kan worden genomen.
Wedden dat alles wel gewoon naar UK gaat?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198170986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef Breekfast het volgende:
AstraZeneca die in het 2e kwartaal ook zijn afspraken weer niet nakomt en maar de helft levert :N

Je vraagt je af wanneer de maat vol is. Misschien moet de EU maar gewoon de licentie voor het patent intrekken zodat het door concurrerende fabrieken in productie kan worden genomen.
Ja vraag me af wat je daar nog tegen kunt doen, anders dan beslag leggen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:12:45 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198171012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:11 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Wedden dat alles wel gewoon naar UK gaat?
Die lachen zich de ballen uit de broek.

Nog een paar weken en die zitten onderhand op minder besmettingen per dag dan wij met ons vaccinatiegestuntel.
pi_198171029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:51 schreef 4-elements het volgende:
Aangezien ik het niet aan kan naar het gezever van Rutte en De Jonge te luisteren, heb ik de persoc niet gezien. Wel veel over gelezen inmiddels. Maar kan nergens terugvinden waar de leeftijdsgrens van 27 jaar op gebaseerd is?

Verder slaat de opening van winkels op afspraak nergens op. Twee mensen op 1 verdieping? Ik zie er bij de AH toch veel meer. Waarom mag dat niet bij de HEMA of de Gamma?

En uiteraard geen enkel perspectief voor de horeca. De horeca moet immers kapot van Hugo en Mark.
Voor onder de 27 lijkt me dat een combinatie van relatief extra kwetsbaar mentaal gezien, en relatief minder kwetsbaar fysiek gezien :)
pi_198171030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:09 schreef eragon2890 het volgende:
"Eerder op dinsdag zei topvrouw Aura Timen van het RIVM in gesprek met NU.nl dat de ruimte om te versoepelen epidemiologisch "erg klein" is.

Ze noemde het een "politieke keuze" om wat coronamaatregelen los te laten. Volgens haar zijn mensen "klaar met de maatregelen" en is het aan de maatschappij welke gevolgen van het loslaten van maatregelen het accepteert."

LOL ik moest zo hard lachen, dit leest echt alsof het RIVM het bijltje er bij neergooit en het opgeeft LOL
Ik hoop het.
Die mensen kunnen ook maar 1 ding zeggen: 'het zou zo moeten zijn dat we enkel kijken naar het virus en ons leven gaan laten bepalen door het virus. voor eeuwig. Want allen het virus is belangrijk'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198171033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:10 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Welke kleine winkelier heeft twee verdiepingen? Welke? Ik ken er geen één.
Ik ken een feestwinkeltje met 2 verdiepingen maar ja, waar is het feestje?
Go hard or go home
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 21:14:45 #170
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198171063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef falling_away het volgende:

[..]

"Deze stap moet met name voor kleinere winkeliers een uitkomst bieden. Rutte zei te beseffen dat het voor het grootwinkelbedrijf „geen soelaas” biedt. Daarom gaat het kabinet in gesprek met deze ondernemingen om te kijken welke steun zij nodig hebben."
Dus eigenlijk krijgen de kleinere winkeliers helemaal niets en gaan er weer miljoenen naar het grootkapitaal
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 21:15:06 #171
5428 crew  miss_sly
pi_198171071
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh..ik ben jaloers. :D
Goed gedaan.
Het is bij mij ook we een beetje dankzij de lockdown. Man en ik zijn samen gaan hardlopen, trainen voor de tien mijl. Dat ging nu gemakkelijker omdat we beiden thuiswerken. Dus drie keer per week gaan we direct na het opstaan hardlopen. Ideaal. Drie andere ochtenden start ik met krachttraining. Wandelen doen we tussendoor zoveel mogelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198171076
Waarschijnlijk gekozen voor de grens van 27 omdat je tot je 27e nog officieel als jongere gezien wordt.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:15:31 #173
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198171084
Ik ga straks een afspraak maken bij een lokale winkelier en een sleutelhanger van 50 cent kopen _O-

Toen ik dit las moest ik lachen

Ik heb wederom niet gekeken deze keer, en wat fijn dat ik al die irritatie om de woorden van Mark en Hugo heb gemist! Maar jullie comments zijn onbetaalbaar.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198171094
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dus eigenlijk krijgen de kleinere winkeliers helemaal niets en gaan er weer miljoenen naar het grootkapitaal
Exact.

Mooie stap voor zijn einddoel dit. Alleen nog maar grootbedrijven. Waar hij tegen zijn pensioen ergens in the board mag gaan zitten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198171139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:15 schreef Noordzijde het volgende:
Waarschijnlijk gekozen voor de grens van 27 omdat je tot je 27e nog officieel als jongere gezien wordt.
Dat is 24 toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:17:35 #176
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198171142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:10 schreef Morri2 het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds de Corona-maatregelen me niet er meer aan houden. En wel zondag. Mijn man en ik gaan 's middags naar mijn schoonouders toe. Samen. We zijn er al sinds voor de Kerst niet meer samen geweest. Ze hebben het nodig. En wij ook.
Aangezien jullie een huishouden vormen zou ik me daar niet zo schuldig over voelen. Als je je gaat opsplitsen (jij naar jouw ouder(s) en partner naar diens ouder(s)) zie je toch juist meer mensen. Wij zijn laatst ook even bij schoonouders op bezoek geweest. Uiteraard met voldoende afstand, want ze hebben een kwetsbare gezondheid.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 21:17:41 #177
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198171144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:06 schreef Breekfast het volgende:
AstraZeneca die in het 2e kwartaal ook zijn afspraken weer niet nakomt en maar de helft levert :N

Je vraagt je af wanneer de maat vol is. Misschien moet de EU maar gewoon de licentie voor het patent intrekken zodat het door concurrerende fabrieken in productie kan worden genomen.
Als de politieke wil er is kun je dit per direct massaal gaan produceren

Maar liever de burger pesten natuurlijk. Je zou maar aan de winsten van de farmaceutische industrie komen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198171174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:08 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Vraag me sowieso af waarom de EU niet afdwingt dat patenten worden vrijgegeven zodat kan worden overgegaan op massaproductie. Dit vaccin is zo belangrijk om het gewone leven weer terug te krijgen.
Ze zijn bang dat de farmaceuten dan überhaupt niet meer willen beginnen aan de ontwikkeling van vaccins. De macht van de farmaceuten is inmiddels zo groot dat zelfs de EU geen tegenwicht meer kan bieden zo lijkt het. Totaal verziekt als je het mij vraagt.

Als we als Nederland zelfstandig hadden onderhandeld dan hadden we helemaal met hangende pootjes moeten vragen wanneer we misschien wat vaccins mochten hebben en hoeveel we er dan voor moesten betalen.

Kapitalisme en farmacie zijn wat dat betreft niet altijd een gelukkige combinatie. Je zou eigenlijk een Europese publieke farmaceut moeten oprichten die de gaten vult van de private markt. Voor de ontwikkeling van medicijnen/vaccins die te weinig winst en/of te veel risico's opleveren voor marktpartijen.
pi_198171193
Volgende week zal De Jonge wel weer op het voetbalveld te vinden zijn, omdat hij vindt dat hij gezien zijn naam onder de regels valt.
pi_198171198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is 24 toch?
Jongeren is een verzamelnaam voor (grofweg) de groep in de leeftijd van 16 t/m 27 jaar.
pi_198171199
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:15 schreef Noordzijde het volgende:
Waarschijnlijk gekozen voor de grens van 27 omdat je tot je 27e nog officieel als jongere gezien wordt.
Ja laat ze toch een eind opflikkeren met "de jongeren"
De personen die wat ouder zijn, hebben het ook zwaar, en willen net zo graag weer sporten met hun eigen team. Nu moeten ze thuisblijven, compleet van realiteit los dit besluit.

Ik zou als ik de verenigingen was het ook collectief vertikken ook maar iets van trainingen op te starten tot die grens eraf is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198171214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja laat ze toch een eind opflikkeren met "de jongeren"
De personen die wat ouder zijn, hebben het ook zwaar, en willen net zo graag weer sporten met hun eigen team. Nu moeten ze thuisblijven, compleet van realiteit los dit besluit.

Ik zou als ik de verenigingen was het ook collectief vertikken ook maar iets van trainingen op te starten tot die grens eraf is.
Daar heb ik het helemaal niet over joh. Ik zeg alleen dat die 27 dus een reden kan zijn omdat je dan nog als jongere gezien wordt.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:20:56 #183
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_198171228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:10 schreef Morri2 het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds de Corona-maatregelen me niet er meer aan houden. En wel zondag. Mijn man en ik gaan 's middags naar mijn schoonouders toe. Samen. We zijn er al sinds voor de Kerst niet meer samen geweest. Ze hebben het nodig. En wij ook.

Deze regel dit advies heb ik me echt nooit aan gehouden en ik ken ook echt helemaal niemand die dat wel doet/deed.
Tics van je petten.
pi_198171236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja laat ze toch een eind opflikkeren met "de jongeren"
De personen die wat ouder zijn, hebben het ook zwaar, en willen net zo graag weer sporten met hun eigen team. Nu moeten ze thuisblijven, compleet van realiteit los dit besluit.

Ik zou als ik de verenigingen was het ook collectief vertikken ook maar iets van trainingen op te starten tot die grens eraf is.
Of andersom. Trainen mag weer dus voor iedereen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198171240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja laat ze toch een eind opflikkeren met "de jongeren"
De personen die wat ouder zijn, hebben het ook zwaar, en willen net zo graag weer sporten met hun eigen team. Nu moeten ze thuisblijven, compleet van realiteit los dit besluit.

Ik zou als ik de verenigingen was het ook collectief vertikken ook maar iets van trainingen op te starten tot die grens eraf is.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij je niet geheel in de voorwaarden kunt vinden.
pi_198171242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:11 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Wedden dat alles wel gewoon naar UK gaat?
Ja, het verhaal van de topman van AstraZeneca was eerst dat de UK gewoon veel eerder een contract had gesloten dan de EU. Nu blijkt dat ze bijna op exact hetzelfde moment het contract hebben afgesloten met de EU en de UK.

We worden gewoon gepiepeld en zelf als Europees blok staan we machteloos.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:21:34 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198171243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja laat ze toch een eind opflikkeren met "de jongeren"
De personen die wat ouder zijn, hebben het ook zwaar, en willen net zo graag weer sporten met hun eigen team. Nu moeten ze thuisblijven, compleet van realiteit los dit besluit.

Ik zou als ik de verenigingen was het ook collectief vertikken ook maar iets van trainingen op te starten tot die grens eraf is.
Wij hadden hier met de club gehoopt om in elk geval ergens in mei of zo nog een paar oefenpotjes te kunnen spelen tegen andere teams uit de gemeente. In combi met wellicht weer de mogelijkheid iets in de kantine te doen. Maar in dit slakkentempo kan er straks pas in augustus weer fatsoenlijk door veel teams getraind worden.
pi_198171268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Of andersom. Trainen mag weer dus voor iedereen.
Nee. Dat mag niet. alleen max 2 op 1,5 meter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198171280
Joh, denk je echt dat mensen van 35 dus niet gaan buitensporten? Kom op zeg. Valt niet te handhaven.
Gewoon lekker gaan trainen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:24:10 #190
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198171307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het is vooral heel krom, een gemiddeld senioren team bij bijvoorbeeld voetbal kan misschien 1/3 trainen, de rest moet thuisblijven.

En waar is de 27 op gebaseerd ? op de zogenaamde fictieve groep jongeren (tot 27?) die het zwaar hebben?
Geen idee waarom ze daar de grens leggen maar dat schijnt vaker zo te zijn. Hier b.v. ook 27 jaar https://www.stimulansz.nl(...)ftijdsdiscriminatie/
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:24:44 #191
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198171333
En dat gelul dan over het stemmen en dat je dan als stembus medewerker geen verklaring nodig zou hebben als de avondklok er nog zou zijn :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:25:26 #192
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198171351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is 24 toch?
Ik voel me 27, telt dat ook?

En klopt het dat Hugo zei dat op de drempel van de herst alle kwetsbare mensen inge ent zijn of iedereen?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198171370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze daar de grens leggen maar dat schijnt vaker zo te zijn. Hier b.v. ook 27 jaar https://www.stimulansz.nl(...)ftijdsdiscriminatie/
Jongeren is een verzamelnaam voor (grofweg) de groep in de leeftijd van 16 t/m 27 jaar.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:26:48 #194
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198171391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:25 schreef popje het volgende:

[..]

Ik voel me 27, telt dat ook?

En klopt het dat Hugo zei dat op de drempel van de herst alle kwetsbare mensen inge ent zijn of iedereen?
Op de drempel van de zomer alle kwetsbare mensen.

En ik voel me al 10 jaar 27 O-)
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_198171392
Telegraaf is er ook klaar mee. Alle artikelen die gaan over de persconferentie of aanverwant zijn zeer negatief over markie en hugotje.

Rioolkrant, maar nog steeds wel de grootste.

Fons Lambie van rtl had ook al flink wat aan te merken en ook op cynische toon.
Nos die ook steeds meer een ander geluid laat horen.

Prima ontwikkeling. Weg met die 2
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198171430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:25 schreef popje het volgende:

[..]

Ik voel me 27, telt dat ook?

En klopt het dat Hugo zei dat op de drempel van de herst alle kwetsbare mensen inge ent zijn of iedereen?
Ik 23. Als sinds mn 23ste.

Geen idee. Deed vanavond hetzelfde als jij en heeft me heel wat minder irritatie bespaard.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:31:54 #197
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198171533
Hebben wij, oudjes van 27+, nog wel bestaansrecht hier? :'(

That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:32:00 #198
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198171537
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:26 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Op de drempel van de zomer alle kwetsbare mensen.

En ik voel me al 10 jaar 27 O-)
Schiet totaal niet op dus.
pi_198171563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:25 schreef popje het volgende:

[..]

Ik voel me 27, telt dat ook?

En klopt het dat Hugo zei dat op de drempel van de herst alle kwetsbare mensen inge ent zijn of iedereen?
het is t/m 26, niet t/m 27

Houtenbeen is net een paar dagen te oud om te voetballen met zijn team :'( :'(
pi_198171623
27+'ers zijn de Rohingya van Nederland.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')