Jij was hier, vast toevallig, de ster van het potje!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal om jou een plezier te doen zijn hier willekeurige stats van een potje!
[ afbeelding ]
Leuk, dank je wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal om jou een plezier te doen zijn hier willekeurige stats van een potje!
[ afbeelding ]
Dat ben ik nagenoeg altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jij was hier, vast toevallig, de ster van het potje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V
(@ChevyCaprice liet hier zijn team weer in de steek)
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:47 schreef GGMM het volgende:
Wat is die gast hier aan het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
(@:chevycaprice liet hier zijn team weer in de steek)![]()
Een appje versturen of zoiets waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:48 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat is die gast hier aan het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice @Dj_Day-V
Ik denk een tactisch plan aan het uitschrijven ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:48 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat is die gast hier aan het doen
Je ziet dat forumgebruiker @JR-Style-93 zich ook kapot loopt te ergerenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een appje versturen of zoiets waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 @MC-Morgan![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:00 schreef GGMM het volgende:
Heb je mij nog kunnen betrappen op een goede actie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:mc-morgan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik heb alleen de goals even bekekenquote:Op woensdag 24 februari 2021 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je mij nog kunnen betrappen op een goede actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals even bekeken
Hier een goal van jou!Voor 95% goal van JosGod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycapriceWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:00 schreef GGMM het volgende:
Deze zat er lekker in ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:mc-morgan
Verder was het weer een ouderwets avondje zone-out.Oh.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Mijn bijzondere dank gaat uit naar user @:Coco die, als ware het een renaissance, Haxball opnieuw op de kaart heeft gezet door volhardend en op vaste tijdstippen (geheel belangeloos) te hosten. Zonder hem waren we nooit bij dit jubileum aanbeland.
Ditquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Mijn bijzondere dank gaat uit naar user @:Coco die, als ware het een renaissance, Haxball opnieuw op de kaart heeft gezet door volhardend en op vaste tijdstippen (geheel belangeloos) te hosten. Zonder hem waren we nooit bij dit jubileum aanbeland.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice @:dj_day-vquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:47 schreef GGMM het volgende:
Zo moet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
(@:chevycaprice liet hier zijn team weer in de steek)![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: