abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198157128
Het omgekeerde is waarschijnlijk ook waar: door de staatssteun worden ook bedrijven kunstmatig in leven gehouden die normaal gesproken het onderspit zouden delven. Dus bedrijven die slechte keuzes maken in hun bedrijfsvoering worden hiermee ook kunstmatig in leven gehouden.

Zie bijvoorbeeld:https://www.atlanticcounc(...)zard-been-forgotten/
pi_198157143
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O oké, dan is het geen probleem. /s
Nee, het zijn getallen waar je niks mee kunt.

Ik heb vorig jaar 3 EMZ's in één BV gezet. Er zijn dus twee bedrijven 'gestopt' terwijl dat in werkelijkheid niet zo is.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:06:20 #203
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_198157170
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat zal wel.
Maar punt blijft dat niet alle bedrijven die stoppen dat doen vanwege een faillissement.
Waarschijnlijk om faillissement te voorkomen dus wordt de entiteit geliquideerd.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_198157172
Robin Fransman (voorzitter Herstel-NL) over de gebeurtenissen van gisterenavond.
pi_198157183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:06 schreef Oidipous het volgende:
Robin Fransman (voorzitter Herstel-NL) over de gebeurtenissen van gisterenavond.
[ afbeelding ]
Het is nu al popcornwaardig.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 09:08:13 #206
236264 crew  capricia
pi_198157188
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om faillissement te voorkomen dus wordt de entiteit geliquideerd.
Nee. Dat was niet de reden dat ik mijn bedrijven opgedoekt heb.
Mar goed. Dat doet er ook niet toe.

Je kunt in elk geval die conclusie niet trekken op basis van deze cijfers.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:08:51 #207
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_198157193
quote:
[ afbeelding ]
Wat was er gebeurd dan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198157197
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat was er gebeurd dan?
Zie: https://www.ad.nl/economi(...)eens-terug~aef5b2a9/
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:12:57 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198157214
Hier een kleine week voor de kroegen en nachtclubs weer open mogen opeens dagelijks dubbel zoveel besmettingen, bijna 2000, hoogste aantal van heel 2021. Wat een verrassing _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198157226
quote:
[ afbeelding ]
Raar verhaal weer. Zal het omt-kabinet serieus bang zijn voor deze groep dat zij met gedegen kritiek een negatieve invloed kunnen hebben op het kabinet en hun aantal zetels?

Wat zijn dit toch voor rare streken om dan die groep via een achterdeur te benaderen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:15:05 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198157228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Raar verhaal weer. Zal het omt-kabinet serieus bang zijn voor deze groep dat zij met gedegen kritiek een negatieve invloed kunnen hebben op het kabinet en hun aantal zetels?

Wat zijn dit toch voor rare streken om dan die groep via een achterdeur te benaderen...
Als ze ooit uberhaupt werkelijk zijn benaderd door het kabinet...
pi_198157229
Was deze al langs gekomen?

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210222_95422103

Uitbaatster Heerlens café Tess krijgt boete voor drinken van blikje cola voor haar zaak: 'Ik vecht die aan en lijst het papier in'

quote:
„Ik woon boven het café. Dat heeft zoals veel panden in de stad geen balkon of dakterras. Ik pakte een tafeltje en een paar stoelen en we zijn buiten gaan zitten. Een blikje cola, wat paaseitjes op tafel. Dat we niet open zijn was duidelijk. Alles is afgezet met schotten.”

Omdat de handhaver blijft kijken, wordt de zus van Tessa onrustig. „Ik zei nog: ‘Zwijntje, maak je niet druk.’ Die boa kwam uiteindelijk naar ons toe en ik vertelde hem wat we deden. We maakten nog grapjes, dat hij een biertje kwam drinken. Hij stapte daarna in zijn auto.”

....

De opsporingsambtenaar komt echter terug en zegt dat het alsnog niet mag. „Er ontstond een raar gesprek. Ik gaf aan mezelf de frisse lucht niet te ontzeggen. Overal zaten bankjes vol. Waarom mag dit dan niet? De man beweerde dat andere ondernemers jaloers zouden worden. En hij begon over het bestemmingsplan toen ik hem op de drukte wees.”

De café-eigenares vraagt de man of ze op gemeentegrond wél mag zitten. „Mijn terras staat voor twee meter op eigen grond. Daarna is een stuk vrij van de gemeente en dan weer terras. Ik gaf aan best willen verhuizen. Hij werd boos en zei dat ik mijn paspoort moest halen.”

In de commotie gaat de begin februari geadopteerde caféhond Lena ervandoor. De boa schrijft een proces-verbaal uit en maakt volgens Tess ongevraagd een foto. „Ik heb hem gevraagd een tweede te maken. Zodat ik er met mijn duim omhoog op sta. Daarna ook gevraagd of dit betekende dat ik de rest van de dag mocht blijven zitten. Hij zei: ‘Je doet maar’. Zo vreemd...”
Alpha kenny one
pi_198157244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]

En dat maakt het minder erg ofzo?
Zucht, nee.
pi_198157247
quote:

[..]

Eens hoor, dat kan echt niet.

Het zou wel goed zijn als ze met iets meer bewijzen komen dan alleen maar losse flodders op Twitter.
Naar de buitenwereld komt dit toch wel ongeloofwaardig over.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:18:28 #215
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198157253
quote:
[ afbeelding ]
Grote druk vanuit de politiek? Ik waag het te betwijfelen, hooguit dat een willekeurige pipo een keer geroepen heeft dat het niet meehelpt aan het vergroten van het draagvlak. maar ik betwijfel echt of er sprake was van grote druk.

het plan was zo gammel dat we hier op Fok! er al gaten in schoten binnen 10 minuten, complete luchtfietserij inhoudelijk. Hoewel het punt om Nederland weer 'te openen' wel lekker klinkt, was de weg er naar toe niet praktisch uitvoerbaar. Kan me niet indenken dat ze het bij de overheid slapeloze nachten heeft bezorgd.

Ik vermoed dat meneer zijn leven wat spannender maakt dan dat het is.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:20:05 #216
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198157264
quote:

[..]

Dit. Ik gok dat ze eerder bang waren voor een RedTeam dan voor dit clubje dagdromers. Hell, hun eigen OMT is al een subversiever element ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198157266
quote:
[ afbeelding ]
Nou ja het werd dus inderdaad te heet onder de voeten van de meer prominente leden die ook nog even door moeten met de politiek die er nu zit. Er stonden wel wat twijfelachtige voorstellen in hun verhaal, het verbaasde me wel dat er zulke 'institutionele' spelers bij betrokken waren. Nu zie je dus het resultaat daarvan. Ze hebben in ieder geval de knuppel in het hoenderhok gegooid. Maar ja zonder institutionele spelers worden ze meer een alternatief RedTeam.

Welke vorm die 'druk' moet hebben aangenomen lijkt me ook vaag. Hoewel, Rutte kennen wij als die frisse vlotte jongen, maar anderen die met hem gewerkt hebben, kennen hem als die man die in de telefoon schreeuwt als hij zijn zin niet krijgt. Dus wie weet. :P
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:20:28 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198157269
quote:
[ afbeelding ]
Leuke hersenspinsels van dat groepje :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198157276
quote:
[ afbeelding ]
_O- :|W

quote:
Ook hebben we gezien dat de individuele initiatiefnemers een kritiek krijgen, vanwege onze oproep een ander coronabeleid te voeren.
Nee, oelewapper. Je krijgt kritiek omdat je plannetje van geen kant deugt.

quote:
Daarnaast zijn we weggezet als activistisch, ondanks dat we een goed doordachte aanpak, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, hebben voorgesteld.
Dat goed doordachte plan is alleen niet te vinden op de website. Wel wat korte puntjes en een reeks verwijzingen naar wetenschappelijke artikelen, dat dan wel weer.

Het is gewoon viruswaarheid in een ander jasje.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:22:09 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198157287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:18 schreef zalkc het volgende:
Kan me niet indenken dat ze het bij de overheid slapeloze nachten heeft bezorgd.
Dat geloof ik ook niet, maar genoeg mensen die er gelijk in geloven en niet verder kijken dan "zie je wle, er zijn er meer die geloven die het anders kan en dat zaken gewoon open moeten kunnen. Zijn zelfs gestudeerden en medici!" en dergelijke.
pi_198157305
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of deze al was gepost, is van gisteravond.

https://nos.nl/artikel/23(...)nig-perspectief.html

Hebben die gedragsdeskundigen best goed gezien, denk ik.
Wel veel holle zinnen zoals 'Iedereen snakt naar een stukje tegemoetkoming', maar goed dat ze er in ieder geval over discussiëren.

Maak gewoon een roadmap met duidelijke harde datums waarop weer wat mag. Gewoon harde deadlines ongeacht welke mutaties of golven er allemaal zijn, je kunt altijd nog de keutel weer intrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 23-02-2021 09:30:22 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_198157321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:22 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd beste eragon.. maar ik heb nou denk ik zo'n 10 posts van je gelezen vandaag en je zit tegen het manische aan.

Het is echt goed voor je psychische gesteldheid om even afstand te nemen van al het nieuws rond Corona.
Honestly true, even niets kijken vandaag 😃
#WeesGeenWhales
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:27:57 #223
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198157352
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook niet, maar genoeg mensen die er gelijk in geloven en niet verder kijken dan "zie je wle, er zijn er meer die geloven die het anders kan en dat zaken gewoon open moeten kunnen. Zijn zelfs gestudeerden en medici!" en dergelijke.
Nou denk ik ook dat dat niet de vaste vvd achterban is, gewoon een vermoeden.
pi_198157380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:23 schreef Ronald het volgende:

[..]

Wel veel holle zinnen zoals 'Iedereen snakt naar een stukje tegemoetkoming', maat goed dat ze er in ieder geval over discussiëren.

Maak gewoon een roadmap met duidelijke harde datums waarop weer wat mag. Gewoon harde deadlines ongeacht welke mutaties of golven er allemaal zijn, je kunt altijd nog de keutel weer intrekken.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, gezien het onvoorspelbare verloop van de pandemie. Zelfs in de Britse roadmap zitten geen harde datums en vier voorbehouden.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:32:26 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198157404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:23 schreef Ronald het volgende:

dat heeft toch ook weinig zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')