Uhm nee... men geeft al vanaf vorig jaar digitaal les. Wat denk jij, dat dat volk al een jaar gewoon thuis zit te niksen?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:08 schreef Ronald het volgende:
[..]
Alleen basisschool ja, de rest minimaal. Maar hopelijk komt daar snel verandering in.
Ik vind het nogal wat om te verplichten dat je fysiek aanwezig bent voordat je gevaccineerd bent, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:06 schreef Ronald het volgende:
[..]
Je moet toch een keer weer lesgeven
Daar hebben we een slogan voor hier:quote:Op maandag 22 februari 2021 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om dat te verplichten voordat je gevaccineerd bent, eerlijk gezegd.
Leerlingen hebben een leerplicht. Wij (als samenleving) hebben een plicht om ervoor te zorgen dat leerlingen goed kunnen leren. Digitaal onderwijs heeft daar vooralsnog in een aantal gevallen bij geholpen, maar de groepen die het het hardst nodig hebben heeft het niet geholpen.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om dat te verplichten voordat je gevaccineerd bent, eerlijk gezegd.
Ja, dat vind ik zelf ook de beste oplossing vooralsnog. Hetzelfde geldt voor kwetsbare ouders en kinderen overigens.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Indien je als leraar niet bereid of in staat bent om op dit moment te werken zou je die leraren nog steeds afstandsonderwijs kunnen laten doen, of je zou ze tijdelijk andere taken moeten geven denk ik.
Oh zeker, na vaccinatie geen probleem. Daarvoor? Volste recht als mensen zichzelf beschermen.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Leerlingen hebben een leerplicht. Wij (als samenleving) hebben een plicht om ervoor te zorgen dat leerlingen goed kunnen leren. Digitaal onderwijs heeft daar vooralsnog in een aantal gevallen bij geholpen, maar de groepen die het het hardst nodig hebben heeft het niet geholpen.
Indien je als leraar niet bereid of in staat bent om op dit moment te werken zou je die leraren nog steeds afstandsonderwijs kunnen laten doen, of je zou ze tijdelijk andere taken moeten geven denk ik.
Onderwijs is te belangrijk om mee te wachten tot iedereen gevaccineerd is naar mijn mening.
Dat digitaal les is prima voor eventjes, maar dit is niet lang meer houdbaar. Zeker leerlingen uit bijvoorbeeld achterstands gezinnen komen op veel te grote achterstand.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee... men geeft al vanaf vorig jaar digitaal les. Wat denk jij, dat dat volk al een jaar gewoon thuis zit te niksen?
Wel typisch: snel alle maatregelen van tafel, want mij raakt het allemaal niet. Maak het vooral andermans probleem. Zijn het niet boomers of oudjes, dan maar een hele beroepsgroep. Die moeten er maar mee dealen.
En vervolgens roepen dat 'de solidariteit' op is.
We hebben afgelopen zomer al in de Spaanse uitgaansgelegenheden kunnen zijn dat 1,5 mtr en mondmaskers niet handhaafbaar is.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:09 schreef Vasilevski het volgende:
Ik lees nu de routekaart van Boris. Lijkt tot nu toe beter dan verwacht.
Goed trouwens om eens een overheidsdocument te lezen waarin de maatschappelijke schade van lockdowns erkend wordt met meer dan alleen platitudes, maar ook met duidelijke cijfers. Stel als je naast de dagcijfers van besmettingen ook dat soort cijfers elke dag zou publiceren, dan zou je een hele andere discussie krijgen.
Er staan nog wel wat dingen in waar je het minder eens mee kunt zijn en er zullen daar vast ook sectoren zijn die eerder willen. Het voordeel is dat de geest uit de fles is als je eenmaal weer het nachtleven en grote evenementen permanent toelaat. Dan schop je meteen de stoelpoten onder het hele 'langdurig 1,5m en mondkapjes' weg. Dan gaat het leven gewoon weer door terwijl de zeikerds de haren uit hun hoofd trekken.
En als die leraren niet willen komen is dat hun goed recht, maar de scholen weer sluiten vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zeker, na vaccinatie geen probleem. Daarvoor? Volste recht als mensen zichzelf beschermen.
Daar gaat het niet over; volgens jou voerde men het beroep in diens geheel niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:16 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat digitaal les is prima voor eventjes, maar dit is niet lang meer houdbaar. Zeker leerlingen uit bijvoorbeeld achterstands gezinnen komen op veel te grote achterstand.
Nou ja als je een zwakke gezondheid hebt ben ik het een beetje met je eens, maar voor de meeste docenten is het gevaar minimaal.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om te verplichten dat je fysiek aanwezig bent voordat je gevaccineerd bent, eerlijk gezegd.
Dit dus. Stel dat je 90% van de leraren fysiek kan laten lesgeven aan 90% van de leerlingen, dan is het vervelend voor de 2x 10% die overblijft, maar wel altijd te verkiezen boven 0%.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
Dat thuisonderwijs stelt vaak niet heel veel voor nee, ondanks de beste bedoelingen van docenten. Leuk voor paar weken, maar nu is het weer tijd voor normaal onderwijsquote:Op maandag 22 februari 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over; volgens jou voerde men het beroep in diens geheel niet uit.
Wel fijn dat er nu ineens zoveel aandacht is voor achterstandswijken, achterstandsgezinnen, kinderen uit die milieus... Nou ja, beter laat dan nooit.
Bron?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:20 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat thuisonderwijs stelt vaak niet heel veel voor nee, ondanks de beste bedoelingen van docenten. Leuk voor paar weken, maar nu is het weer tijd voor normaal onderwijs
Het nachtleven en grote evenementen? Man, je mag 's avonds nog niet eens in je uppie een onschuldig rondje wandelen, hardlopen of fietsen. Daarvoor moet van deze schijtoverheid de politie achter je aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:09 schreef Vasilevski het volgende:
Het voordeel is dat de geest uit de fles is als je eenmaal weer het nachtleven en grote evenementen permanent toelaat. Dan schop je meteen de stoelpoten onder het hele 'langdurig 1,5m en mondkapjes' weg.
Je quote den verkeerdequote:Op maandag 22 februari 2021 21:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het nachtleven en grote evenementen? Man, je mag 's avonds nog niet eens in je uppie een onschuldig rondje wandelen, hardlopen of fietsen. Daarvoor moet van deze schijtoverheid de politie achter je aan.![]()
Benieuwd wie die "kringen rondom het kabinet" dan zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:15 schreef falling_away het volgende:
Van de voorzitter van Herstel-NL.. vreemd verhaal weer
[ twitter ]
Dat staat er niet hè. Als jij nou eens gewoon gaat reageren op wat er staat, in plaats van op wat jij wil dat er staat. Je komt hier niets anders doen dan stromannen versturen. Kap daar gewoon eens mee.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje geluierd afgelopen jaar?
Heb je zelf wel gelezen waar mee gekomen werd? Dat men "weer eens les moest geven".quote:Op maandag 22 februari 2021 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat staat er niet hè. Als jij nou eens gewoon gaat reageren op wat er staat, in plaats van op wat jij wil dat er staat. Je komt hier niets anders doen dan stromannen versturen. Kap daar gewoon eens mee.
In Engeland hè? Voor Nederland kan alleen God nog helpen.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het nachtleven en grote evenementen? Man, je mag 's avonds nog niet eens in je uppie een onschuldig rondje wandelen, hardlopen of fietsen. Daarvoor moet van deze schijtoverheid de politie achter je aan.![]()
Maar dat is een beetje raar toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dan moet je echt een ander beroep gaan zoeken en dat is niet sarcastisch bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |