same als altijd ja. Er wordt vaker gescrubd dan gevlogenquote:
Niet perse groter inderdaad maar die kans is altijd al groot. En een vlucht bij de eerste poging hebben we nog niet gezien.quote:
Ze hadden het er net op NSF ook overquote:
Ik denk als je er maar genoeg techniek erin stopt zelfs een flatgebouw kan vliegen!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:08 schreef beantherio het volgende:
Ik geloof er weinig van dat SN10 succesvol gaat landen. Het is niet fundamenteel een ander voertuig dan 8 en 9.
Dat onderstel heeft zich bij de hops wel bewezen, denk ik. Al ben ik wel benieuwd hoe de echte landing legs eruit komen te zien, deze korte pootjes gaan op de maan en mars weinig stevigheid bieden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:16 schreef beantherio het volgende:
Als het al lukt om een stabiele landing in te zetten dan is het nog de vraag of het onderstel betrouwbaar is. En met de bellyflop, het grotere gewicht en de nieuwere motoren is het allemaal zoveel moeilijker dan een landing met een Falcon 9 first stage. Ik denk dat ze nog wel een paar vluchten nodig hebben voordat er een geslaagde landing komt.
Ik gok dat het pas bij de 6e poging lukt ofzo.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand een linkje voor een livestream?
Hij explodeert op 12km hoogtequote:
Jaaaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaaaBij grasshopper was het ook zo mooi
Dan is het een grote vuurpijl
![]()
Je hebt gelijkquote:
Ik weet , maar ik ben gewoon enthousiast en ongeduldigquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
z
[..]
ze zeggen net op nerdle dat het normaal is dat ze af en toe stoppen
Ergens tussen nu en 01:00quote:
Aan superchats + memberships zo'n 10-15k per maand gok ik. En dan nog reclamesquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:25 schreef Jonmen het volgende:
Wel pro eigelijk
Die verdienen dus geld als slijk met SpaceX te volgen
Vergeet de L2 memberships nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Aan superchats + memberships zo'n 10-15k per maand gok ik. En dan nog reclames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |