abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198149763
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Lol ze hebben toch al eens een rechtszaak verloren.
Meerdere zelfs.
pi_198149764
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:52 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Bruls zal wel helemaal over de flos zijn gegaan bij het lezen van dit bericht van zijn collega .. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!?!!
Laatst ook al een lokale VVD'er die opstapte.
pi_198149778
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:42 schreef maan_man het volgende:

[..]

Nou, als dat geen vingeren wordt *O* *O* *O*
;) Ik zat dus laatst op de site van het RIVM en de Rutgers-stichting en daar las ik echt de debielste dingen over intimiteit op anderhalve meter. Dat je dus met je niet-inwonende partner prima intiem kunt zijn op anderhalve meter door elkaar erotische verhalen te vertellen en samen op anderhalve meter te masturberen.

quote:
Intimiteit met een partner buiten je huishouden
Het algemene advies is om 1,5 meter afstand te houden. Op minstens 1,5 meter afstand kun je dus veilig intiem zijn. Er zijn veel alternatieven voor seks en intimiteit op afstand. Denk aan erotische verhalen vertellen, fantasieën uitwisselen, samen masturberen of webcamseks bijvoorbeeld. Doe dit alleen met beider instemming als je iets persoonlijks wilt delen.
Dit is natuurlijk de totale idiotie zelve maar goed. Echt de aseksuele ambtenaar die dit heeft verzonnen moeten ze echt eens op kosten van de staat naar een hoer toesturen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198149788
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Verbannen? Wat heb ik gemist?
Geen idee? Maar ik zag het toen ik naar zijn profiel ging.
pi_198149791
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

'Dat is de vraag niet'? :')

Nee, dat is ook niet de vraag. Dat is een eigenschap van infectieziekten _O- En daar zul je bij het formuleren van een antwoord rekening mee moeten houden.
Geen antwoord op de vraag. Dus wat is het verschil tussen het ziekteverloop of besmetting 'R' tussen 27 en 45 jarigen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198149824
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:52 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Bruls zal wel helemaal over de flos zijn gegaan bij het lezen van dit bericht van zijn collega .. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!?!!
New, bruls riep zelf dit weken terug al, dat er meer vrijheid en perspectief moest komen 😅😂
#WeesGeenWhales
pi_198149858
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Er beginnen nu toch ook wat andere geluiden vanuit bestuurders te komen: https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210222_27456362
_O_ Mooi dat burgemeesters zich roeren. Die hebben tenminste een beetje een idee wat er in het land leeft itt de mensen in Den Haag.
pi_198149864
Ik ben geen Boris-fan. Maar hij biedt tenminste perspectief.

Mijn Engels lezen is niet heel perfect (en zeker niet in mijn huidoge toestand). Maar, kan dit vooruitzicht nog worden terug getrokken als blijkt dat er te veel 'besmettingen' zijn of weet ik wat voor voorwaarde? Of gaat het hoe dan ook gebeuren?

Want zoiets zou in NL ook mooi zijn. Maar als zo'n draaikont als Rutte of De Jonge er dan een grote MAAR aan vast hangt (of heel veel maren), dan koop ik daar nog niks voor natuurlijk.
pi_198149873
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Verbannen? Wat heb ik gemist?
Bring back verzamelaar Bring back verzamelaar Bring back verzamelaar

Zal wel tijdelijk zijn. Heb ook vaak genoeg op de sin bin mogen plaats nemen.

1947-2016
pi_198149884
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:57 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

New, bruls riep zelf dit weken terug al, dat er meer vrijheid en perspectief moest komen 😅😂
Dan heb ik dat even gemist tussen al zijn getier over het aanscherpen etc. :@
pi_198149892
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:59 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

_O_ Mooi dat burgemeesters zich roeren. Die hebben tenminste een beetje een idee wat er in het land leeft itt de mensen in Den Haag.
Afgelopen weekend werd ook al de burgemeester van hoorn openlijk verzocht door de winkeliersvereniging zich te gaan roeren in de veiligheidsregio. Aufmachen die handel!
1947-2016
  maandag 22 februari 2021 @ 18:02:08 #187
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198149895
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:54 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

;) Ik zat dus laatst op de site van het RIVM en de Rutgers-stichting en daar las ik echt de debielste dingen over intimiteit op anderhalve meter. Dat je dus met je niet-inwonende partner prima intiem kunt zijn op anderhalve meter door elkaar erotische verhalen te vertellen en samen op anderhalve meter te masturberen.
[..]

Dit is natuurlijk de totale idiotie zelve maar goed. Echt de aseksuele ambtenaar die dit heeft verzonnen moeten ze echt eens op kosten van de staat naar een hoer toesturen.
Zeker met een ratel erbij? Want als je gaat juichen van het masturberen...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198149905
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:54 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Laatst ook al een lokale VVD'er die opstapte.
Ja dat statement van de man in kwrstie heb ik inderdaad wel mee gekregen ja.

VVD is voor mij helemaal af, dus ik was er wel content mee
  maandag 22 februari 2021 @ 18:04:10 #189
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198149919
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Er beginnen nu toch ook wat andere geluiden vanuit bestuurders te komen: https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210222_27456362
Mooi zo.

Die burgemeester van Hilversum is trouwens van de 25 veiligheidsregio-voorzitters al de hele tijd degene die pleit voor meer samenleving.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 22 februari 2021 @ 18:04:16 #190
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198149924
ÉÉN UUR GELEDEN
Horecabranche wil heropening afdwingen bij rechter
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) wil bij de rechter afdwingen dat de sector weer open mag. De Horecabranchevereniging noemt het onacceptabel dat cafés en restaurants gesloten moeten blijven en "opnieuw achteraan moeten sluiten" bij de versoepelingen. Ook wil KHN een schadevergoeding voor de branche.

"Horecaondernemers zijn de wanhoop nabij en accepteren de achterstelling niet langer", luidt de noodkreet van KHN. "De situatie is uitzichtloos en elke hoop op perspectief wordt horecaondernemers keer op keer ontnomen."

De branchevereniging eist ook inzage in het onderzoek waarop het kabinet baseert dat er geen versoepelingen mogelijk zijn. "Het is onduidelijk hoe de bewindspersonen tot hun beslissingen komen en vooral welke feiten daaraan ten grondslag liggen. KHN wacht niet tot een parlementaire enquête, maar neemt zelf het initiatief."

In oktober spande een groep ondernemers al een kort geding aan. De rechter wees de eis toen af.

ÉÉN UUR GELEDEN
Burgemeester Hilversum: 'Samenleving moet weer open'
"De samenleving moet weer open, de samenleving snakt naar meer openheid", pleit Pieter Broertjes volgens het ANP. De Hilversumse burgemeester sprak die woorden voorafgaand aan het Veiligheidsberaad, het overleg van de voorzitters van alle veiligheidsregio's en minister Ferd Grapperhaus van Justitie en Veiligheid.

Volgens Broertjes zitten de winkeliers en de horeca in zijn regio "allemaal zwaar aan de grond". "De vaccins gaan de crisis oplossen, maar het vaccineren duurt veel te lang. Dan zijn de horeca en andere ondernemers al omgevallen", zegt hij tegen het ANP. Hij pleit daarom voor meer mogelijkheden. "Buitenterrassen kunnen zonder problemen open, maar dat moeten we dan wel willen met elkaar."

Dit is vast al meerdere keren langsgekomen hier, maar ik ben blij met het aanzwellende geluid van protest!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198149946
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:02 schreef popje het volgende:

[..]

Zeker met een ratel erbij? Want als je gaat juichen van het masturberen...
Ik weet het ook niet, maar gelukkig is mijn tampeloeris zo lang dat mijn vriendin me op anderhalve meter afstand kan aftrekken.
pi_198149974
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Lol ze hebben toch al eens een rechtszaak verloren.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een andere partij in oktober, maar zoals de rechter zei:

quote:
Voor de beoordeling van de vordering neemt de voorzieningenrechter het volgende tot uitgangspunt. De verspreiding van het coronavirus heeft geleid tot een acute crisissituatie in Nederland. De Staat heeft in dergelijke situaties een grote mate van (beleids)vrijheid bij het nemen van maatregelen door middel van de inzet van bestuurlijke en juridische middelen. De besluiten die de regering in dit kader neemt, zijn voortdurend onderwerp van politiek debat en afwegingen op dit gebied behoren bij uitstek tot het domein van de uitvoerende macht. Dit brengt met zich dat de civiele rechter – en temeer de rechter in kort geding – zich zeer terughoudend dient op te stellen bij de beoordeling van de rechtmatigheid van het handelen van de Staat op dit punt. Er is geen plaats voor een eigen, “volle” afweging door de burgerlijke rechter. Zo heeft de rechter niet de taak om naar eigen inzicht belangen te wegen. Alleen als evident is dat de Staat onjuiste keuzes maakt en de Staat aldus niet in redelijkheid voor het gevoerde beleid heeft kunnen kiezen, is plaats voor rechterlijk ingrijpen.
En de afweging of evident onjuiste keuzes zijn gemaakt, moet met de kennis van nu opnieuw worden gemaakt. Al zal het allemaal lastig worden.
pi_198149980
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben geen Boris-fan. Maar hij biedt tenminste perspectief.

Mijn Engels lezen is niet heel perfect (en zeker niet in mijn huidoge toestand). Maar, kan dit vooruitzicht nog worden terug getrokken als blijkt dat er te veel 'besmettingen' zijn of weet ik wat voor voorwaarde? Of gaat het hoe dan ook gebeuren?

Want zoiets zou in NL ook mooi zijn. Maar als zo'n draaikont als Rutte of De Jonge er dan een grote MAAR aan vast hangt (of heel veel maren), dan koop ik daar nog niks voor natuurlijk.
Boris is de grootste draaikont van alle politici dus ga er maar vanuit dat het niet onvoorwaardelijk is.
pi_198150000
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef popje het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
Horecabranche wil heropening afdwingen bij rechter
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) wil bij de rechter afdwingen dat de sector weer open mag. De Horecabranchevereniging noemt het onacceptabel dat cafés en restaurants gesloten moeten blijven en "opnieuw achteraan moeten sluiten" bij de versoepelingen. Ook wil KHN een schadevergoeding voor de branche.

"Horecaondernemers zijn de wanhoop nabij en accepteren de achterstelling niet langer", luidt de noodkreet van KHN. "De situatie is uitzichtloos en elke hoop op perspectief wordt horecaondernemers keer op keer ontnomen."

De branchevereniging eist ook inzage in het onderzoek waarop het kabinet baseert dat er geen versoepelingen mogelijk zijn. "Het is onduidelijk hoe de bewindspersonen tot hun beslissingen komen en vooral welke feiten daaraan ten grondslag liggen. KHN wacht niet tot een parlementaire enquête, maar neemt zelf het initiatief."

In oktober spande een groep ondernemers al een kort geding aan. De rechter wees de eis toen af.

ÉÉN UUR GELEDEN
Burgemeester Hilversum: 'Samenleving moet weer open'
"De samenleving moet weer open, de samenleving snakt naar meer openheid", pleit Pieter Broertjes volgens het ANP. De Hilversumse burgemeester sprak die woorden voorafgaand aan het Veiligheidsberaad, het overleg van de voorzitters van alle veiligheidsregio's en minister Ferd Grapperhaus van Justitie en Veiligheid.

Volgens Broertjes zitten de winkeliers en de horeca in zijn regio "allemaal zwaar aan de grond". "De vaccins gaan de crisis oplossen, maar het vaccineren duurt veel te lang. Dan zijn de horeca en andere ondernemers al omgevallen", zegt hij tegen het ANP. Hij pleit daarom voor meer mogelijkheden. "Buitenterrassen kunnen zonder problemen open, maar dat moeten we dan wel willen met elkaar."

Dit is vast al meerdere keren langsgekomen hier, maar ik ben blij met het aanzwellende geluid van protest!
SCP vanmorgen.
Ook een goeie ^O^
1947-2016
  maandag 22 februari 2021 @ 18:09:40 #195
22565 asco
Los in deze tent
pi_198150007
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)n-b920672.html%3famp

https://www.manchestereve(...)ould-reopen-19890026

https://www.dailymail.co.(...)t-strategy-full.html

yyeeeesssssssssss!!!!!!!!!

Dit voelt goed man, de naysayers en doemprofeten hebben overduidelijk verloren. Johnson en co tonen hier duidelijk ballen!

Er stond op een plek wel dat 1m afstand, thuiswerken, en mondlappen misschien nog blijven na 21 juni, maar dat lijkt me totaal incompatible met de letterlijke tekst dat nachtclubs dan open gaan, alle beperkingen op sociaal contact weg, en alle beperkingen op events en performances weg. Ik las op een plek dat er voor die tijd gekeken wordt hoe "social distancing weg kan" en of bij nachtclubs en mega events snwltests gebruikt kunnen worden.

Dames en heren:

De vrijheid komt terug.

FUCK YEAH.

En ja dit is belangrijk, want met hoe zij net voorlopen op ons qua pandemie is dit waarschijnlijk ook ons voorland.

Niet verwacht dat ik dit zou zeggen, maar: BORIS JOHNSON FUCK YEAH!

vooral omdat die de nachtclubs gaat openen, en alle beperkingen weg wil op 21 juni, dus zelfs áls de 1m regel dan blijft... maken ze dus iig een uitzondering voor clubs, events etc. En er komt voor.die dag een review hoe social distancing weg kan.

Lekker dit man.

Oorah!
Ik maak me soms echt wel zorgen om mensen uit dit topic welke hier de godsganse dag posten maar jij spant wel de kroon.

Houd vol! ^O^
pi_198150018
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:54 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

[..]

https://www.rutgers.nl/ni(...)id-tijden-van-corona

quote:
Als je intiem contact hebt: was je handen en je geslachtsdelen voor de seks. Was ook je handen na de seks of nadat je elkaar hebt aangeraakt.
_O- _O- Maar ik hoop wel dat dat een blijvertje word voor na de corona hoor.
  maandag 22 februari 2021 @ 18:10:35 #197
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198150024
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Mooi zo.

Die burgemeester van Hilversum is trouwens van de 25 veiligheidsregio-voorzitters al de hele tijd degene die pleit voor meer samenleving.
Die man verdient op deze manier geen plek in het kabinet bij de volgende formatie, begrijpt hij dat wel?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_198150036
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

restaurants?

Wat denk je van schermen, minimale afstand, 4 aan een tafel max, maskers als je gaat bewegen, halve/max aantal bezettingen.

Sportscholen ging ook helemaal goed voordat de spasmereactie kwam.
Ging nergens over.
Alles aanpassen, met alles meewerken, en dan mag je alsnog sluiten.
pi_198150144
Het einde is in zicht!
UK:
8 maart alle scholen en uni's weer open

29 maart:
Outdoor sportfaciliteiten weer open
Rule of 6 (meeten 1 other household, met max 6 personen, buiten)

Hopelijk vanaf 12 april:
Alle winkels open
Indoor sportfaciliteiten open
Staycations weer toegestaan
Dierentuinen, pretparken weer open
Kappers open (en andere personal care premises)
Terassen restaurants en pubs open

Hopelijk vanaf 17 mei:
Meeten in groepen tot 30 mensen buiten
6 mensen meeten binnen
Musea, bioscopen weer open
Hotels, hostels, B&B's weer open
Grote evenementen op halve capaciteit of max 1000 mensen binnen, buiten halve capaciteit of 4000 mensen. Grote venues, minstens 40,000 mogen tot 10.000 mensen in (stadions).
Internationale reizen

Hopelijk vanaf 21 juni:
Geen restricties meer
Nachtclubs, theaters open

Een einddatum voor ogen hebben, perspectief hebben, dat brengt nog het meeste :)

Ik ben wel benieuwd naar de invloed van de vaccinaties in de UK, die data is maar moeilijk te vinden hier. Hospitalisaties per leeftijdsgroep wordt slechts eens in de 4 weken gedeeld, en ook overledenen per leeftijdsgroep is maar moeilijk te vinden.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 februari 2021 @ 18:18:56 #200
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_198150173
Voordat iedereen bron roept, bovenstaande geldt dus voor de UK :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')