SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Gevonden!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:13 schreef Freudie het volgende:
[..]
Dit staat op de website:
[..]
Volgens mij wordt iedereen geregistreerd die besmet is geweest EN getest is. Ik kan niets vinden of je ook een bloedtest kan doen om te kijken of je het al gehad hebt. Maar dat kan ook aan mijn Google skills liggen.
quote:Certificate of recovery based on serology testing
A positive serology test, conducted in accordance with a Ministry of Health testing protocol, is valid for considering a patient recovered.
Idem. Ook meteen de partij die voornamelijk verantwoordelijk is voor de lage capaciteit binnen de zorg.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind juist een stem op de vvd een verloren stem omdat het bewezen is dat het een stem op onbetrouwbaarheid is.
Je moet toch herkenbaar op de foto staanquote:Op maandag 22 februari 2021 13:22 schreef Red_85 het volgende:
Nog iets waar ik me aan irriteer. Do as I say don't do as I do.
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
https://www.nieuwnieuws.n(...)ograferen-in-winkel/
[ afbeelding ]
ik zag ze op zendtijd voor politieke partijen, kan het niet terugvinden maar het was gewoon Wilders met brilquote:Op maandag 22 februari 2021 13:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hun enige tv optreden tot nu toe bij jinek was zonder het woord immigratie.
HUGOEDquote:Op maandag 22 februari 2021 13:22 schreef Red_85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaan ze strategisch stemmen inderdaad. Stomste wat je kan doen, want je gaat nooit naar je eigen mening stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem. Ook meteen de partij die voornamelijk verantwoordelijk is voor de lage capaciteit binnen de zorg.
Ik snap dat sommigen het stemmen op een partij als de PVV als een verloren stem ziet, maar uiteindelijk moet je stemmen op de partij waarvan je denkt dat die de meeste zinnige dingen roept/de partij waar je het beste gevoel bij hebt. Als er een hele grote groep is die het liefst op de PVV zou stemmen zou het zonde zijn als die allemaal toch weer VVD (of CDA bv) zouden gaan stemmen puur omdat ze denken dat een PVV stem verloren gaat. Je zorgt er enkel voor dat een partij als de VVD nog sneller wint.
Iedereen valt over het gebrek aan mondkapje, maar wat doet-ie überhaupt in een winkel?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:22 schreef Red_85 het volgende:
[ afbeelding ]
Winkelen?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iedereen valt over het gebrek aan mondkapje, maar wat doet-ie überhaupt in een winkel?
wat een onzin, je stemt sowieso maar een richting op omdat er nooit een partij hier groot genoeg is, maar goed dit is het covid topic meen ikquote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan gaan ze strategisch stemmen inderdaad. Stomste wat je kan doen, want je gaat nooit naar je eigen mening stemmen.
z'n click-and-collect bestelling voorbinddildo's ophalen waar hij ons nog verder mee gaat naaien.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iedereen valt over het gebrek aan mondkapje, maar wat doet-ie überhaupt in een winkel?
Schaatsen slijpenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik dat anders. Ik vind ze wel een serieuze optie.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag ze op zendtijd voor politieke partijen, kan het niet terugvinden maar het was gewoon Wilders met bril
Hooguit afhalen, denk ik. Maar dat mocht ook alleen aan de deur zelf toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ergerlijk is die houding van politici. We klagen vaak over de VVD maar de laatste tijd lijken dat voornamelijk CDA'ers te zijn. Bijleveld, grapperhaus, hoekstra en nu de Jonge.quote:
daar ben je uiteraard vrij in, gelukkig maarquote:Op maandag 22 februari 2021 13:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik dat anders. Ik vind ze wel een serieuze optie.
Ook verschillende stemwijzers zeggen dit trouwens na het invullen van de staatjes, ondanks dat ik in de basis sociaal links ben.
Hoezo politieke bias hier in NL?
Express zonder glijmiddel want die pop-up add had hij lachend weggeklikt.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
z'n click-and-collect bestelling voorbinddildo's ophalen waar hij ons nog verder mee gaat naaien.
Exact, en jij ook om er zo over te denken.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben je uiteraard vrij in, gelukkig maar
Een stem op de VVD staat alleen vrijwel gelijk aan een stem op het CDA. Als de VVD weer wint kiezen ze uiteraard wéér het CDA om mee samen te werken. Komen we nooit af van Hugo.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ergerlijk is die houding van politici. We klagen vaak over de VVD maar de laatste tijd lijken dat voornamelijk CDA'ers te zijn. Bijleveld, grapperhaus, hoekstra en nu de Jonge.
toch heb ik het idee dat de huidige mensen het in een nieuwe regering beter zouden doen dan als je weer een hele nieuwe crew hebt die door hun ambtenaren weer op het verkeerde been gezet wordenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een stem op de VVD staat alleen vrijwel gelijk aan een stem op het CDA. Als de VVD weer wint kiezen ze uiteraard wéér het CDA om mee samen te werken. Komen we nooit af van Hugo.
Spijkers.. Laag water..quote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is gewoon dom. Spreek dan buiten af. Of in elk geval op een neutrale plek, in plaats van ergens waar normale Nederlanders niet mogen komen. En doe dat mondkapje niet af.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Spijkers.. Laag water..
Hij was er op uitnodiging van een ondernemer. Als ie niet met ondernemers contact had zou het verwijt weer zijn dat ze ondernemers negeren. Blijkbaar voor foto mondkapje afgedaan.
Kan uiteraard.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch heb ik het idee dat de huidige mensen het in een nieuwe regering beter zouden doen dan als je weer een hele nieuwe crew hebt die door hun ambtenaren weer op het verkeerde been gezet worden
Daarom kun je de uitslag van verkiezingen ook heel makkelijk beinvloeden middels het publiceren van foutieve peilingenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem. Ook meteen de partij die voornamelijk verantwoordelijk is voor de lage capaciteit binnen de zorg.
Ik snap dat sommigen het stemmen op een partij als de PVV als een verloren stem ziet, maar uiteindelijk moet je stemmen op de partij waarvan je denkt dat die de meeste zinnige dingen roept/de partij waar je het beste gevoel bij hebt. Als er een hele grote groep is die het liefst op de PVV zou stemmen zou het zonde zijn als die allemaal toch weer VVD (of CDA bv) zouden gaan stemmen puur omdat ze denken dat een PVV stem verloren gaat. Je zorgt er enkel voor dat een partij als de VVD nog sneller wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |