SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zo ingeschreven voor de hartstocht op tien april. 30 km.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb je daar vorige jaar ook niet aan meegedaan? Lopen voor de hartstichting was dat toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef DJMO het volgende:
Zo ingeschreven voor de hartstocht op tien april. 30 km.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nooit getest? ik 2x negatief. Ben veel in contact met zorgmensen, dus dan maar laten testen als ik wat heb.quote:
Verder gewoon binnen zitten, saai maar verstandig me dunkt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Beetje links stemmen is beter voor mens en natuur. En uiteindelijk voor jezelf. Met rechts gezeik komen we nergens behalve nog meer haat, nijd en vooral het niet aanpakken van problemen die er op dit moment echt toe doen.
Kijk bij het stemmen verder dan de corona beloftes die ze doen en kijk vooral van waar voor de wereld nou beter van en hebben we dan nog een wereld.
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neuh nog nooit getest is nog geen aanleiding tot geweest.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nooit getest? ik 2x negatief. Ben veel in contact met zorgmensen, dus dan maar laten testen als ik wat heb.
Verder gewoon binnen zitten, saai maar verstandig me dunkt.Trotste mama van Ambar
FvD met die achterlijk Baudet en zijn kromme gedachtengangenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje links stemmen is beter voor mens en natuur. En uiteindelijk voor jezelf. Met rechts gezeik komen we nergens behalve nog meer haat, nijd en vooral het niet aanpakken van problemen die er op dit moment echt toe doen.
Kijk bij het stemmen verder dan de corona beloftes die ze doen en kijk vooral van waar voor de wereld nou beter van en hebben we dan nog een wereld.
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.never
WIlderls roeptoetert alleen en overal commentaar op en nergens een oplossing voor.
ZO nu heb ik al weer genoeg over politiek gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt. Toen liep ik er zestig. Was op 3 oktober.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar vorige jaar ook niet aan meegedaan? Lopen voor de hartstichting was dat toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gestrekt been post, links is vooral korte termijn, rechts lange termijn. Heel kort door de bocht hoor, maar in grote lijnen klopt het wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
3x getest en de eerste ronde maanden binnen moeten zitten op verdenking van. Werd wekelijks gebeld door het corona team. Je werd toen alleen nog maar getest als je echt heel ziek was.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nooit getest? ik 2x negatief. Ben veel in contact met zorgmensen, dus dan maar laten testen als ik wat heb.
Verder gewoon binnen zitten, saai maar verstandig me dunkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey hallo mrsLquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom nu dan maar 30? ( nog veel maar wel de helft minder als in okt)quote:Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen liep ik er zestig. Was op 3 oktober.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.hartstocht.nl/quote:Op maandag 22 februari 2021 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom nu dan maar 30? ( nog veel maar wel de helft minder als in okt)
In oktober bieden ze denk ik weer de zestig aan. Nu niet
Ik heb er één en ik ben er trots op
O wat vreemd. Maar lekker toch dat er weer uitzicht op een lekkere wandeling isquote:Op maandag 22 februari 2021 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.hartstocht.nl/
In oktober bieden ze denk ik weer de zestig aan. Nu nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Jep. En een mooie voorbereiding voor de alternatieve vierdaagse.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat vreemd. Maar lekker toch dat er weer uitzicht op een lekkere wandeling isIk heb er één en ik ben er trots op
Links korte termijn?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gestrekt been post, links is vooral korte termijn, rechts lange termijn. Heel kort door de bocht hoor, maar in grote lijnen klopt het wel.welk partijprogramma heb jij gelezen dan? Als er iemand inzet op de toekomst zijn dat de linkse partijen
Trotste mama van Ambar
Weet je al wanneer je die ga doen?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep. En een mooie voorbereiding voor de alternatieve vierdaagse.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Edit...........................quote:Op maandag 22 februari 2021 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links korte termijn?welk partijprogramma heb jij gelezen dan? Als er iemand inzet op de toekomst zijn dat de linkse partijen
Nee Dot niet doen, niet over politiek
Eerlijkheidshalve heb ik me nog niet ingelezen voor dit jaar, maar Klaver en Jetten zullen sowieso mijn stem niet krijgen, wat een engnekken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die vind plaats tijdens de derde week van juli, de gewone vierdaagse week dus.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je die ga doen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig is er veel meer keuze op links.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Rafeiro het volgende:
Eerlijkheidshalve heb ik me nog niet ingelezen voor dit jaar, maar Klaver en Jetten zullen sowieso mijn stem niet krijgen, wat een engnekken.Trotste mama van Ambar
Hey Fogelquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: