Heb je mij toilet gebruikt? Zo'n tegeltje heb ik ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:25 schreef the-eye het volgende:
Juist die grote verschillen geeft aan dat het wel meevalt met de opwarming. Dat is gewoon een kenmerk van het geleidelijk, geheel natuurlijk veranderen van het klimaat.
Een oud Holland gezegde luidt niet niets:
Gaat de temperatuur soms flink omhoog en dan weer flink naar benee
dan valt het met de opwarming nog reuze mee
Die sterft waarschijnlijk sowieso aan een hartkwaalquote:Op zondag 21 februari 2021 16:37 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Waarom zei je dit niet tegen vogeltjesdans?
Breaking news: iedereen gaat ergens aan dood.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die sterft waarschijnlijk sowieso aan een hartkwaal
In je eigen topic geef je weer eens geen reactie op vragen die te moeilijk zijn en je bias in gevaarlijk brengen en dan ga je hier verder.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goedemiddag
Mensen die de klimaatfabeltjes gelovenZal ik over een week maar weer eenzelfde topic openen als de temperatuur het vriespunt weer nadert?
Lekker weer luchtige, korte jurkjes dragen en de mannen strakke t-shirts met korte mouwenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef Nine. het volgende:
Niets mis met wat tropischer weer, dus laat maar komen die opwarming
Ook dat jaquote:Op maandag 22 februari 2021 10:13 schreef Amee het volgende:
Lekker weer luchtige, korte jurkjes dragen en de mannen strakke t-shirts met korte mouwen
Ik juist wel. Liever winter dan zomer.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ook dat jaEn ik houd soberso niet van kou, sneeuw en ijs
Nah! De afwisseling is wel goed. Alleen hoeft de zomer van mij niet te lang te duren. Hoewel... in NL is dat ook maar een paar dagen. Haha!quote:Op maandag 22 februari 2021 10:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ieewww. Emigreren naar Siberië een optie?
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:30 schreef fathank het volgende:
14 graden buiten en je ziet de eerste Tokkies alweer op hun badslippertjes de chiuhuawawa uitlaten
Deze "dame" is wat minder...quote:Op maandag 22 februari 2021 10:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zou die bovenste toch wel gewoon raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'mi mi miquote:Op maandag 22 februari 2021 07:10 schreef Intint het volgende:
[..]
In je eigen topic geef je weer eens geen reactie op vragen die te moeilijk zijn en je bias in gevaarlijk brengen en dan ga je hier verder.
Komt, geloof ik, uit de Enkhuizer Almanak.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je mij toilet gebruikt? Zo'n tegeltje heb ik ook.
Natuurlijk, ik ben immers de grote vogeltjesdansquote:
Daar niet naar toe gedragen worden op de rug van tuups zoals jijquote:Nu snel rennen naar het volgende topic!
En dit is voor jou een verrassing omdat... ?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:10 schreef Intint het volgende:
[..]
In je eigen topic geef je weer eens geen reactie op vragen die te moeilijk zijn en je bias in gevaarlijk brengen en dan ga je hier verder.
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Deze "dame" is wat minder...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat hij al verrast is als hij een prijs wint met de mongolympics.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dit is voor jou een verrassing omdat... ?
Jij hebt het wel op je heupen de laatste tijd, is niet niet?!quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:52 schreef Pendule het volgende:
Doe allemaal maar even lief tegen VD.
Vuile teringflikkers.
Daarom ren je natuurlijk altijd weg van elke discussie waar ik je in verneder.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat hij al verrast is als hij een prijs wint met de mongolympics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |