Hooikoortsseizoen is al begonnen, doei corona!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:14 schreef popje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)omvol-door-lenteweer
Volgens de Telegraaf mooie-weer-te-vroeg-in-de-lente-piek incoming...
I know! Dat gaat heel erg veel helpen :-)quote:Op zondag 21 februari 2021 16:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hooikoortsseizoen is al begonnen, doei corona!
Als het pollenseizoen nu al begonnen is kan dat wel 's meer verschil gaan maken dan vaccineren op korte termijn. Denk dat ook de testcijfers wel een vertekening gaan laten zien dan, aangezien er waarschijnlijk meer mensen klachten zullen hebben die erop lijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:21 schreef popje het volgende:
[..]
I know! Dat gaat heel erg veel helpen :-)
Pollen explains seasonality of flu-like illnesses including COVID-19
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.06.05.20123133v5
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Mammietje het volgende:
Mag ik op deze zonnige dag deze ff achterlaten?![]()
https://www.dumpert.nl/top/dag/?selectedId=8077971_eda4591e
Ik heb al 3 keer een Golf gehad.quote:
Maar heb je ook petjes?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer een Golf gehad.
Rij nu Mazda
Ze je echt een kind van 0 Laten testen, wat voor een zieke ouder ben je dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die cijfers plaatste @:chratnox net:
[..]
Goffert?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toepasselijke bijnaam wel voor het stadion waar ze vandaag weer met publiek hebben geëxperimenteerd.
Mijn dochter is toen ze net 1 was een keer getest. Kwam met 'r in het ziekenhuis omdat ze al meer dan 5 dagen koorts had en ze dachten dat ze misschien corona had en er slecht op reageerde. Ik had er weinig keus in, zonder test kon ik niet bij de gewone HAP terecht maar moest ik naar de speciale corona-afdeling van het ziekenhuis. Ik weet in elk geval dat de manier waarop op mij ingepraat is om haar te laten testen ervoor zorgde dat ik me juist een heel slechte vader voelde als ik haar niet liet testen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Ze je echt een kind van 0 Laten testen, wat voor een zieke ouder ben je dan?
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Mammietje het volgende:
Mag ik op deze zonnige dag deze ff achterlaten?![]()
https://www.dumpert.nl/top/dag/?selectedId=8077971_eda4591e
Het blijft ergens bizar hoeveel de wereld veranderd is in een jaar tijd. Dat het nu frontpage nieuws is als het ergens even wat drukker is buiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:14 schreef popje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)omvol-door-lenteweer
Volgens de Telegraaf mooie-weer-te-vroeg-in-de-lente-piek incoming...
Het geeft vooral aan dat een 'nieuw normaal' nooit gaat werken.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het blijft ergens bizar hoeveel de wereld veranderd is in een jaar tijd. Dat het nu frontpage nieuws is als het ergens even wat drukker is buiten.![]()
Geef mij het oude normaal maar.
Wat mij betreft is er sprake van een tijdelijk abnormaal en geen nieuw normaalquote:Op zondag 21 februari 2021 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het geeft vooral aan dat een 'nieuw normaal' nooit gaat werken.
Heel toevallig welquote:
Ja. Ze kunnen winkels sluiten, de horeca sluiten, werkgelegenheden sluiten, maar mensen gaan toch wel de straat op, vooral bij lekkerder weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het geeft vooral aan dat een 'nieuw normaal' nooit gaat werken.
Omdat je nu geen Golf meer hebt is het je vergeven, anders had de enige acceptabele manier om in de auto te rijden geweest met je kont op de bodem en hoofd net boven het stuur, vrijwel liggendquote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heel toevallig wel
Eentje maar, voor in de zomer, zodat mijn hoofd niet verbrand.
Kun je nagaan hoever we nu zouden zijn als die klojo zijn werk goed had gedaan en we een maand eerder op stoom waren gekomen ?quote:De miljoenste coronaprik wordt ergens vandaag gezet, zegt demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid. Dat zijn eerste en tweede vaccinaties. Het RIVM schat dat ruim 154.400 mensen twee keer zijn geprikt.
"Hoe sneller we gaan, hoe sneller we weer terug kunnen naar 'gewoon'", zegt De Jonge in een video op Twitter. "Prik voor prik komen we dichter bij het leven waar we allemaal zo naar snakken."
Een maand geleden bungelde Nederland nog onderaan de Europese lijst van landen met het aandeel ingeënte inwoners. Inmiddels heeft volgens de Europese evenknie van het RIVM, het ECDC, 4,5 procent van de Nederlanders een eerste prik gekregen.
Het kabinet weet ook wel dat de houdbaarheid begint op te raken van allerlei maatregelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen winkels sluiten, de horeca sluiten, werkgelegenheden sluiten, maar mensen gaan toch wel de straat op, vooral bij lekkerder weer.
Het is alleen jammer dat we wel afhankelijk zijn van het kabinet als we genoemde zaken weer geopend willen zien. Ik denk niet dat die sectoren hier in NL massaal open gaan uit protest.
Ik hoop dan ook voor de horeca (en politie) dat straks met het EK er wat minder regeltjes zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen winkels sluiten, de horeca sluiten, werkgelegenheden sluiten, maar mensen gaan toch wel de straat op, vooral bij lekkerder weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |