Ik was niet onder de indruk van de wortel/pompoengalette, zeker niet aangaande hoeveel werk erin zit, dus die raad ik afquote:Op zondag 21 februari 2021 08:24 schreef Lonaa het volgende:
Cake
Goedemorgen, ik ben aan het twijfelen wel Ottolenghigerecht ik komende week op het menu zet.
Ik heb wel een kleine shortlist, denk ik. Ben ontzettend benieuwd naar de omeletten op 145. Volgens LS is de polenta met gegrilde paprika een enorme aanradar.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was niet onder de indruk van de wortel/pompoengalette, zeker niet aangaande hoeveel werk erin zit, dus die raad ik afNog 35689832 andere recepten om uit te kiezen, succes!
![]()
Wauw, goed bezig zeg! Halve marathon in de loop van de lentequote:Op zondag 21 februari 2021 08:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Iets meer dan dertien kilometer, wel voor minstens de helft heuvel op en heuvel af, want ik deed een ruim rondje om mijn door dijken omringende dorp en dan steeds dijk op, dijk af. Ging goed!Beetje achterstand opgelopen door bij vallen opgelopen zere knie en de sneeuw, maar ik denk toch wel dat die halve marathon er in de loop van de lente in zit
Hoe gaat het met je Ommetjes?
quote:Op zondag 21 februari 2021 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Auto volladen voor een rondje Rotterdam.
Welke is jouw favoriet?quote:Op zondag 21 februari 2021 08:57 schreef minilot het volgende:
Allemachtig zeg, na gisteren de hele dag vasten en vanmorgen dertien kilometer hollen smaken al die pindakaasjes wel echt schandalig lekker!![]()
![]()
*peuzelt spinnend als een blij poesje verder*
Oh, ik denk dat ik dat ook nodig heb.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet?
Ik ben nu een havermout met banaan aan het maken en daar gaat een lepel koffie pindakaas overheen.
Je je zit als 5e maar wel net na een vriend van mijn man dus daar hebben we meestal wat langer werk.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:13 schreef Aure het volgende:
[..]hebben jullie een tijdsindicatie voor mij?
Dussss 2 uurtjes hebben we nog wel om even te wandelen? App maar als je onze kant op komt, waarschijnlijk zijn we dan wel al gewoon thuis en anders in de buurt, want echt lang wandelen mag ik toch nietquote:Op zondag 21 februari 2021 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je je zit als 5e maar wel net na een vriend van mijn man dus daar hebben we meestal wat langer werk.
Over een uur zijn we bij de eerste.
Ja, dat moet wel kunnenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Dussss 2 uurtjes hebben we nog wel om even te wandelen? App maar als je onze kant op komt, waarschijnlijk zijn we dan wel al gewoon thuis en anders in de buurt, want echt lang wandelen mag ik toch niet
Om vrolijk van te wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:34 schreef minilot het volgende:
Veel plezier vandaag @:Sarabi, schitterend weer voor een rondreisje!
Da’s echt irritant, boodschappen die vandaag komen? Zodat je niet meer kunt aanpassen?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:34 schreef Tuindier het volgende:
AH mailt net dat 4 aubergines niet geleverd kunnen worden. Beetje irritant, want het is niet alsof je die in een gerecht zo 'even' vervangt.
Die is ook echt heel erg lekker. Zelf m'n vriend die niet van kokos houdt, vond die wel lekker. Al heb ik de pot toch omgedoopt tot mijn pot, hij mag de fruitige dingen hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:35 schreef minilot het volgende:
Favoriet overigens tot dusver is de kokos/zeezoutPindakaas dus, geen paaseien
quote:Op zondag 21 februari 2021 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Sarabi, kan ik ook bericht krijgen als jullie in de buurt zijn?
* Leintjeuh mompelt iets over koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |