@WAvanBurenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Maar komt er geen politie ? Melding van buren ??
ik heb een beetje het gevoel dat Nick extra de ruimte aan Matt geeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
Nick en Matt wisselen wel leuk af.
Ja. Die snapt wel dat hij het niet zo nodig heeft, maar dat Matt het zowel binnen BB als daarbuiten goed kan gebruiken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb een beetje het gevoel dat Nick extra de ruimte aan Matt geeft.
Losgaan dusquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn geen buren daar helemaal niets
Zomaar - samenscholing - feestje - corona -quote:
Die rechter mag mij wel in de boeien slaanquote:
er zijn geen buren daar er is helemaal niets ddaarzoquote:
Zolang het bier blijft komenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Besef dat zit de hele nacht kunnen/mogen doen
Jij krijgt deze rechterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die rechter mag mij wel in de boeien slaan
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij krijgt deze rechter
[ afbeelding ]
Ik ken de linkerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij krijgt deze rechter
[ afbeelding ]
volgende nummer ga je kennenquote:
Houden jullie PB even in de gaten. Die kan dit niet aan.quote:
nee geen probleem alleen als je zeikerds van smerissen hebquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zomaar - samenscholing - feestje - corona -
Maar geen probleem dus
Ik hoop niemand, want volgens mij stonden die al op instorten ofzo. Of was dat een andere balk?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:09 schreef Kinga het volgende:
Wie hangt er aan die balken aan het plafond aan het einde van dit feestje?
Ik ken het niet, maar in de jaren 60 was je de man of vrouw als je hierop kon dansenquote:
Nee, sorryquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
volgende nummer ga je kennen
hoevaak ik dat wel niet heb hhahhaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:08 schreef Kinga het volgende:
Ik denk al, wat reageert maar niemand, zit ik weer eens in mijn uppie in een ander topic per ongeluk
JAAAAAAquote:
Boeit niet. Leuk hoe hij meedoetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef Kinga het volgende:
En de grote vraag, gaat Thomas nog voor het einde van BB een gevoel voor ritme krijgen?
Ik zeg
Eddy Wally? Ooit een optreden in de dynamo meegemaakt wat doorgaans een hardrock zaal is, hele zooi hardrockers gingen los bij hemquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
volgende nummer ga je kennen
Geen ritme is ook ritmequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef Kinga het volgende:
En de grote vraag, gaat Thomas nog voor het einde van BB een gevoel voor ritme krijgen?
Ik zeg
Beetje krampachtig....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef Whuzz het volgende:
Die Michel valt op een feest toch wel keihard van zijn sokkeltje he
Ik ook. Maar goed, ook dit is feest.quote:
Beetje stijf in de heupjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef Whuzz het volgende:
Google: Ik Geloof In Mijquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie een SBS -logo, dat verklaart veel
Die is gewend om beetje cool te staan en op chicks te jagen. Dan is dit wel even wennen.quote:
Of als je genoeg op hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:13 schreef D. het volgende:
Dit soort hoempapa-muziek is alleen leuk op een feestje als je het kent
Echt hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Die is gewend om beetje cool te staan en op chicks te jagen. Dan is dit wel even wennen.
met die instelling leer je het nooit kennen hequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:13 schreef D. het volgende:
Laot de zon in dien hart, want ze sjijnt ouch veur diech,quote:
Hazes is kut.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:13 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Gooi Hazes er ook nog even in, die mag niet ontbreken!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef Kinga het volgende:
Ik zeg
Eentje van dezelfde categorie...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef Kinga het volgende:
Ik zeg
dit is totaal geen hoempapa muziek hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:13 schreef D. het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:13 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Gooi Hazes er ook nog even in, die mag niet ontbreken!
Grote kans dat ik het hierna nooit meer hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:13 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
met die instelling leer je het nooit kennen he
Michel laat weer zien een toneelspel te zijnquote:
omdat hij niet kan dansenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Michel laat weer zien een toneelspel te zijn
kabouter plop?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:15 schreef danilel het volgende:
deze gedraait op mn bruiloft, heerlijke herinneringen
Dat kan Thomas ook niet en die maakt wel feestquote:
ow ja zo'n bruiloft in de kleuterhoek waar je vadertje en moedertje speeltquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:15 schreef danilel het volgende:
deze gedraaid op mn bruiloft, heerlijke herinneringen (plopperdeplop)
Echt hequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Ireth het volgende:
Matt scoort bij mij toch wel punten vanavond! Hij is ineens stukken ouder en zelfverzekerder zoals ie daar staat!
Zing je mee?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef D. het volgende:
Country rooooooooooooooooooooooooooooooooooads
PARDON!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hazes is kut.
(hehehe, ff @:Utopia2.0 triggeren)
Mooi he!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Ireth het volgende:
Matt scoort bij mij toch wel punten vanavond! Hij is ineens stukken ouder en zelfverzekerder zoals ie daar staat!
Ik ook haha. Tot ik eens bleef hangen. Plaatsvervangende schaamte. Koter van 17 met twee pushende oma’s en een of andere downie met een te vlot uitziende meid als vriendin. En die LeBlanc dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herken de titel, ik heb dat programma bewust ontweken
Praat me snel bijquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Hitchslap het volgende:
Sinds het incident met het wattenschijfje kan ik niet meer van Zoey's kont genieten...
Hoop dat hij het mee kan nemen. Vond hem vandaag sowieso een stuk fijner omdat hin wat minder aan Jill plakte.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Ireth het volgende:
Zo zelfbewust de hele tijd - control freakquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef Whuzz het volgende:
nee toch niet hoor, ik ben al wat ouderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow ja zo'n bruiloft in de kleuterhoek waar je vadertje en moedertje speelt
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan Thomas ook niet en die maakt wel feest
Daar gaat Michel's plan om tegen Matt te winnenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Whuzz het volgende:
Mooi he!
Helemaal in zijn element. Ik hoop dat hem dit in BB ook helpt om wat lekkerder in de groep te liggen.
Michel wil cool zijn, Thomas geeft geen fuck.quote:
"This is a Zoey-Free DJ Booth"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vrees dat zoey aan de knoppen gaat komen
Dat ze over de helft zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef woveleed het volgende:
Wat is de gelegenheid eigenlijk voor dit feest? Heb vandaag de livestream niet gevolgd.
Met als gevolg dat Thomas cool is en niemand een fuck om michel geeft. Oh how the turns have tabled.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Michel wil cool zijn, Thomas geeft geen fuck.
Ik neem jou meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
ik mis eddy wally de koning
[ afbeelding ]
Eigenlijk mag "Ik spring uit een vliegmachien" niet ontbreken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Julie en Jill gaven elkaar net al knuffels en complimentjesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Welke dame gaat als eerste janken?
50 dagen bb de helftquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef woveleed het volgende:
Wat is de gelegenheid eigenlijk voor dit feest? Heb vandaag de livestream niet gevolgd.
Haha ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat Thomas cool is en niemand een fuck om michel geeft. Oh how the turns have tabled.
De Ëpad..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
cherieeequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat wie als eerst eten? Julie Jill of Jill Julie?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Julie en Jill gaven elkaar net al knuffels en complimentjes
Dat was dus ook het moment toen ik dit dacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Julie en Jill gaven elkaar net al knuffels en complimentjes
Drankpauze!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gedaan met de feest zoey gaat draaien
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:21 schreef danilel het volgende:
Jill met Mike tv momentjes aan het maken![]()
Ik hoop 3 minuten volop Mattquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:22 schreef Toweler het volgende:
En hoeveel wordt er uitgezonden van vanavond vannacht 3 minuten misschien nog niet
Sample van pullover.quote:
Welke vrouw wel?quote:
dat kan je toch niet zeggen over Hazesquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sample verkrachting van pullover.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga iets zeggen, waaraan ik morgen niet aan herinnert wil worden. Liese is de vrouw met de geilste uitstraling daar vanavond. Zoeffffffffffffffffffffffffffffff
Klopt.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat kan je toch niet zeggen over Hazes
Vind Nick ook goed. Andere stijl.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
ach MAtt neemt weer over![]()
![]()
![]()
Laat die jongen maar een hele nacht draaien. Beste DJ in huis, dan Nick en dan Zoey
BB is op de helftquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef woveleed het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
de beentjes van michel beginnen ook al wat meer te kronkelen
Vanaf blijven. Is meuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:25 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb trek in een peuk.(rook alleen nog op feestjes)
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:25 schreef suzi1 het volgende:
mss moeten we matt uitnodigen voor een cosfeestje
Wasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef BBguy het volgende:
Lol die Matt kan wel draaien!Dacht dat Zoey een dj was?
Dat dacht Zoey ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef BBguy het volgende:
Hij komt alleen langs bij hotwives om de bull uit te hangen. Geen tijd voor dansjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:25 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet los gaat. Onze Mies is natuurlijk alleen hautaine sexfeestjes gewend.
quote:
Dit zit intussen zijn schaap al te neuken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga iets zeggen, waaraan ik morgen niet aan herinnert wil worden. Liese is de vrouw met de geilste uitstraling daar vanavond. Zoeffffffffffffffffffffffffffffff
nep dj for the looks of it, echte dj's zijn zolderkamer nerdsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef BBguy het volgende:
Cosfeestje? Moet ik dan mijn elfjespakje aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:25 schreef suzi1 het volgende:
mss moeten we matt uitnodigen voor een cosfeestje
ja en die leuke oortjes opquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Cosfeestje? Moet ik dan mijn elfjespakje aan?
Ik kan het nergens terug vinden, hoeveel biertjes waren het dit keer? Of letterlijk 2 bier pp en dus 20. En het aantal wijnflessen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:27 schreef Hitchslap het volgende:
Geef die mensen toch wat meer drank. De sfeer zit er eindelijk een keertje goed in, staan ze daar met 2 biertjes pp...
@WAvanBuren ... it's gonna happennnnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie mike, naomi nog wel schaken
beiden vrijgezel het kan gewoonquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
Da Tweekaz.quote:
Past prima bij de meuk die ik normaal tot me neem op feestjes.quote:
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
@:WAvanburen ... it's gonna happennnn
dat was vanmiddag (of vanochtend?) al duidelijk in het gesprek buiten, Matt wist veel meer te vertellen over het mixen dan de andere 2... Zoey en Nick zijn duidelijk zwaar overschat.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef BBguy het volgende:
Ik verbied het!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
Volgens mij eerst een kratje, daarna er nog 10 stuks bijquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik kan het nergens terug vinden, hoeveel biertjes waren het dit keer? Of letterlijk 2 bier pp en dus 20. En het aantal wijnflessen?
Tijd voor de derde ronde.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij eerst een kratje, daarna er nog 10 stuks bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |